Kolejna cegiełka do działu o Devortis

1 minuta czytania

Miło mi poinformować, że wraz z tą chwilą na GameExe pojawił się nowy artykuł. Tym razem, dość wyjątkowo, jest to tekst opisujący Geografię w grze Devortis, autorstwa Yukari. Zachęcam do przeczytania!

Na kształt Królestwa Devortis wpłynęło zarówno ukształtowanie terenu, jak i różnorodność mieszkańców, fauny oraz flory. Jednostki administracyjne są tylko umowne, ale gdyby kto chciał je zliczyć, prawdopodobnie byłoby ich sześć. Część centralna półwyspu, gdzie nad rzeką Dealijaą znajduje się stolica królestwa, północno-zachodnie tereny Wiecznozimia, gdzie na skutym lodem terenie leży Notax Gav, południowo-zachodnie moczary i puszcze, w których środku lśni złowrogo Jezioro Skarg, nad którego północnym brzegiem znajdują się ruiny Warowni Azallahree, natomiast nad południowym brzegiem leży miasto Naquis. Na wschodzie znajduje się kraina elfów, wielkie Łąki Natrivial, spośród których wyrasta Ardulith. Na północnym-wschodzie zaczynają się pustkowia, piaszczyste tereny pod pieczą Ghis. W południowo-wschodniej części półwyspu rozpościerają się wielohektarowe lasy, których serce zwie się Mroczną Puszczą Larii. Wszystko to otoczone słonymi wodami, jeśli nie liczyć północy, gdzie na wiele, wiele mil ciągną się Bezkresne Piaski.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...