Assassini (Assin) Chaosu są Wielkimi Demonami, stworzonymi przez Khorne?a aby polować i następnie zabijać jego śmiertelnych wrogów. Każdy zabójca ma specyficzny cel. Kiedy zostanie on unicestwiony z ręki demona lub w inny sposób, Assin popada w nicość i umiera. Nie wiadomo jak powstali, upraszcza się to do tego, że są Nasieniem Chaosu.
Prawdziwa forma Assin'a to ciemny, cienisty humanoid ludzkiego wzrostu, z dwoma dodatkowymi ustami zamiast oczu. Jednakże jest w niebezpieczeństwie każdy kto go ujrzy w tej postaci. Aby pokonywac cywilizowane tereny niezauważalnie, Assin może posiąść każdą istotę z INT powyżej 13. "Scala" się z gospodarzem, pozostawiając częściowy dostęp do pamięci i umiejętności. Poniżej lista zdolności:
SZ | WW | US | S | Wt | ŻW | I | A | ZR | CP | INT | OP | SW | OGD |
7 | 95 | 90 | 7 | 7 | 50 | 100 | 10 | 92 | 92 | 98 | 98 | 50 |
Specjalne Zasady
Spojenie/PołączenieDane Demona i Gospodarza ulegają uśrednieniu zaokrąglając do góry, za wyjątkiem INT które pozostaje demona, oraz ŻW i I które pozostają Gospodarza. Może połączyć się z żywą istotą o INT = 14+, jednak gdy INT jest powyżej 24, musi ofiara wykonać test SW jeśli udany, Demon nie może jej posiąść (więc ją pewnie zabije, w zamian...). Kapłani NIGDY nie mogą być przejęci i każdy ze znajomością minimum 2 czarów może wykonać test SW rzucając na swoją SWx2.
RozdzielenieNajbardziej śmiertelny moment dla Assina. Ciało Gospodarza wybrzusza się i roztapia, zostawiając w powietrzu zapach zbliżony do zapachu amoniaku, Assin przyjmuje Prawdziwy Wygląd. Ten proces trwa K3+! rund. Podczas rozdzielenia Assin jest nieruchomy i może być zraniony niemagiczną bronią. W ciele Gospodarza Demon może być zraniony niemagiczną bronią, Jeżeli gospodarzowi zostało poniżej 3 pkt. ŻW to demon zostaje zmuszony do rozdzielenia się. W swojej prawdziwej formie musi zregenerować tyle obrażeń ile miał na początku Gospodarz ŻW. Raz dziennie może zanucić 'Pieśń Snu'. Wszystkie istoty z INT 14+, wliczając ożywieńców i demony, muszą wykonać test SW, lub zasypiają na K3 tury (minuty). Ofiary nie są w stanie się obudzić poprzez normalne sposoby. Zasięg głosu według MG.
Chodzenie po murachAssiny mogą wspinać się i chodzić po ścianach i sufitach jakby nie działała na nie siła grawitacji.
ZauważenieMogą zobaczyć innego Assina podróżującego w ciele Gospodarza.
Mistrzowska znajomość broniMogą używać każdego rodzaju broni, wliczając specjalistyczną, jak i walczyć na gołe pięści bez minusów. Podwaja się zasięg broni strzeleckich. Pieśń Snu jest używana w celu uśpienia celu. Assin podchodzi do celu, przyciąga twarz ofiary do swojej (Prawdziwej Formy), by ostrożnie i prawie czule ukąsić ją w język i wyssać oczy pozostałymi ustami. Trucizna ścieka do oczodołów i uśmierca cel. Assassinowie lubią czystą robotę, bez krwi. Ofiara nie czuje bólu. Następnie Assassin odchodzi od swego celu, i zapada się w nicość, umiera. Assin zabije każdego kto stanie mu na drodze, z jakąkolwiek bronią, ale zrobi to TYLKO w wyżej wymieniony sposób. Jeżeli jest to niemożliwe, odejdzie by powrócić innym razem. Jest on bezgranicznie cierpliwy.
Oszuści!
Nie wszystkie Assiny zostały idealnie stworzone. Wielu nie ma osobowości lub jakiś innych potrzeb poza wypełnieniem zadania, niewielu (około 3%) odkrywa wolę życia (egzystencji?). W zamian za zabicie ofiary, łączą się z nią. Jest to możliwe tylko za pozwoleniem ofiary. W tej rzadkiej sytuacji powstaje trzecia osobowość – prawdziwe połączenie Assina i Gospodarza.
Posiada charakterystykę Ofiary, ale wolno zmienia się ona w charakterystykę Assina (+10/+1 do dwóch cech na miesiąc, losowo).
Umiejętności: Chodzenie po murach, Zauważenie i Mistrzowska znajomość broni. Pieśń Snu jest dostępna dopiero wtedy gdy co najmniej 5 charakterystyk jest Assina.
Assin jest na zawsze uwięziony w tym ciele. Gdy ono umrze, Assin wraz z nim.
Oszuści są znienawidzeni przez innych Assinów, którzy zabijają ich kiedy tylko spotkają.
Nie podlega niestabilności będąc złączonym z Gospodarzem.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz