Przedmioty Krwawego Johana

niedziela, 1 marca 2009

Krwawy Johan był okrutnym wojownikiem, który parę wieków temu pustoszył okolice Gór Szarych. Łupił, palił, mordował różne wioski i terroryzował ich mieszkańców. Wielu stanęło przeciw niemu w pojedynku, lecz żaden nie wygrał. A to za sprawą jego niesamowitych, magicznych przedmiotów, robionych na jego zamówienie przez najlepszych krasnoludzkich kowali. W końcu Johan podstępem został zabity, a jego złożono w Widmowej Dolinie w Górach Środkowych koło miasta Wolfenburg. Tam też znajduje się część artefaktów, jednak większość z nich została stamtąd skardziona przez rabusiów, toteż czasami można je kupić na czarnym rynku, po odpowiedniej cenie oczywiście. Nie mogą ich używać postacie o praworządnym, albo dobrym charakterze.

Najpopularniejsze przedmioty to:

1. Zbroja Krwawego Johana:

Bardzo dobrze dopasowuje się do ciała. Nie uświadczysz teraz, tak dobrze wykonanej zbroi.

Daje: Wt +2, CP +10, Ogd +10, US – 15, Sz -1 i 2pp na korpusie i ramionach, może ona raz uratować życie noszącemu (tzn. pomimo śmiertelnego ciosu przeżyje).

2. Miecz Upuszczania krwi:

Narzędzie, które w rękach wojownika sieje zniszczenie. Dobrze wyważony miecz służący do zadawania powolnej śmierci.

Daje: WW +15, O + 2, I +10, A +1, trafiona ofiara co rundę traci 2 Żw przez 3 rundy.

3. Hełm Johana:

Zamknięty hełm rycerski z pentagramem.

Daje: Żw +2, SW +15, CP +10, Op +10 oraz 2 punkty pancerza na głowie.

4. Krwawy Pierścień:

Zrobiony ze złota i zdobiony srebrem pierścień, którego Johan nigdy nie zdejmował.

Daje: 2 razy dziennie możliwość stania się niewidzialnym na k10 rund oraz regenerację 2 pkt. Żw co 2 rundy.

5. Medalion Krwawego Johana:

Chyba najsilniejszy z tych przedmiotów. Dostał go w podarunku od samego Slannesha po wymordowaniu kapłanów w świątyni Alluminasa.

Żeby używać medalionu trzeba mieć zły lub chaotyczny charakter.

Daje: k8 razy dziennie może rzucić przekleństwo Johana (WW, S i A podwajają się, a aby trafić noszącego medalion trzeba mieć broń magiczną, 50% odporności na czary, zaś by zabić Żw musi spaść do -8), które trwa przez k6 rund.

by Michał "Muuak" Bartosik

Muuak@wp.pl

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...