szczury_wroclawia_szpital

Czarny Ork

Black orki są najpotężniejszymi ze wszystkich “zielonych”, czarne orki żyją tylko po to by zabijać. Nie są zbytnio inteligentne [ a po co ? ;) ], ale część z nich stwierdziło, że krwawe mordy mogą też przynosić zyski [ i to całkiem nieduże ]. Wielu z czarnych orków zatrudnia się w armiach jako najemnicy, niektórzy też wybierają karierę banity. Black Orki tak jak wszystkie orki są zupełnie nieobliczalne, w jednej chwili ork może siedzieć i ciesząc się zwycięstwem popijać piwo, a chwilę później może zamienić się w żądnego krwi “potwora”.

Języki

Orkowski, Staroświatowy (z dziwnym akcentem orkowskim)

Charakter: zły lub chaotyczny

Psychologia

Ogólnie nie lubią innych [ fajnie co ? ;) ], szczególnie nienawidzą krasnoludów [ czyt. kurdupli ]

Wiek

Średni wiek wojownika wynosi około 25 lat a, najstarsze żyją około 40 lat (5k6 lat)

Wzrost: około 1,8 do 2,4 m (180 + 3k20 cm)

Widzenie w ciemnościach: 10 metrów

Waga: 30 kg za każde 0,5 m wzrostu

Włosy: brak [ łysa glaca ;) ]

Oczy: do wyboru do koloru ...

Miejsce urodzenia

01-50 = Masyw Orków
51-00 = niewiadome pochodzenie

Uwagi: Black orki mogą zostać tylko wojownikami

Proponowane (średnie) statystyki
SZ WW US S Wt ŻW I A CP ZR INT OP SW OGD
4-5 35-45 20-25 4-5 4-5 7-9 20-30 1 15-25 30-50 15-25 30-50 30-50 15-20

Charakterystyka (rzuty kostkami)

SZ WW US S Wt ŻW I A CP ZR INT OP SW OGD
k3+2 2k10+30 2k10+10 k3+2 k3+2 k3+6 2k10+10 1 2k10+10 2k10+40 2k10+10 2k10+40 2k10+40 2k10

Umiejętności
wiek modyfikator
10-20 +1
21-30 +2
31-40 -

Profesje
1-12 Banita
13-25 Gladiator
26-37 Łowca nagród
38-50 Mytnik
51-63 Najemnik
64-76 Ochroniarz
77-89 Zabijaka
90-100 Żołnierz

Tabelę umiejętności przyjmujemy taką samą jak dla człowieka, zamieniając czytanie/pisanie na czytanie/pisanie w orkowskim, ta sama zasada odnosi się do tańca.

frytol@alpha.pl

Komentarze

0
Gość_BAMBUSTA* ·
Pięknie nareszcie znalazłem coś do WFRP 1 ed tylko te 2K10+40 do zręczności to bym sobie darował ok +40 do SW i OP można zrozumieć ale ZR? Ja bym dał +20 do ZR a reszta +10 do CP oraz +10 do I dodatkowo

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...