Kurierzy mają bardzo niebezpieczne zajęcie – dostarczanie wiadomości lub paczek z miasta do miasta przez cały kraj dla wojska bądź prywatnych pracodawców. Szybki koń to wszystko czego im trzeba podczas podróży przez tereny opanowane przez zbójców lub goblinoidy. We wszystkich możliwych przypadkach kurierzy próbują omijać kłopoty i uciekać, zamiast wdawać się w zbrojne wystąpienia. Wielu kurierów jest kawalerami, którzy preferują towarzystwo swego wierzchowca. Dobry koń jest dla nich lepszy od najlepszego towarzysza. Wiele razy to właśnie koń zabierał swego pana z zgiełku walki, uciekając przed strzałami wystrzelonymi przez bandytów mających nadzieję na łatwy łup. Wszyscy kurierzy są narażeni na niebezpieczeństwo, które jest zawsze tuż za nimi. Właśnie to poczucie zagrożenie podnieca ich i prowadzi do rozpoczęcia życia podróżnika – doręczyciela.
Schemat rozwoju
SZ | WW | US | S | Wt | ŻW | I | A | CP | ZR | INT | OP | SW | OGD |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
- | +10 | +10 | - | +1 | +2 | +10 | - | - | - | - | - | - | +10 |
Umiejętności
- Opieka nad zwierzętami
- Uniki
- Wyczucie kierunku
- Jeździectwo
- Silny cios
- Woltyżerka
- 50% na szósty zmysł
Przedmioty
- Koń
- Siodło z uprzężą
- Juki
- Koszulka kolcza
- Bidon z wodą
Profesje wejściowe
- Woźnica
- Strażnik dróg
Profesje wyjściowe
- Przepatrywacz
- Banita
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz