Kuguar

niedziela, 11 listopada 2007

"Drzwi gospody tworzyły sie z hukiem. Zaraz po tym wpadli do niej pięciu wielkich, uzbrojonych i obrzydliwych ludzi. W całej gospodzie było czuć ich wmuszający do wymiotów zapach, mimo iż byli w niej zaledwie kilka sekund. Ubrani byli w przeciętne niewyróżniające sie niczym ubrania(no może gdyby nie ten zapach ). Pierwszy z nich, wyglądający z cala pewnością na przywódcę, ruszył w stronę siedzącego w kacie mężczyzny, reszta grupy podążyła za nim jak gęsi. Owy mężczyzna wyglądał na typowego lalusia, za jego ubranie można by najprawdopodobniej kupić cala ta gospodę.
-Sonimir Otori? – zapytał herszt grupy zatrzymując sie około metra od swojego rozmówcy.
-Tak – odpowiedział mężczyzna.
-Mam cos dla ciebie – odrzekł herszt, jednocześnie wyjmując miecz. Jakże wielkie było jego zdziwienie, gdy zobaczył, ze tam gdzie powinien być Sonimir jest tylko pusta przestrzeń. Kuguar obdarzony niezwykłym refleksem, zdarzył wyciągnąć pałasz i "sztylet" wielkości małego miecza jak i również uniknąć ciosu. Sonimir nie czekając dużej rzucił sie na najemników. Pierwszy z nich nie podniósł nawet gardy, gdy pałasz rozpruwał jego gardło. Napastnicy nie probowali sie bronić, nie mówiąc juz o atakowaniu. Jedynie hersztowi udało sie przeżyć. Uciekł jak ciota w czasie, gdy Sonimir zarąbywał jego towarzyszy. Cale to zajście nie trwało dużej niż 20 sekund. Kuguar wytarł bron w ubranie martwego najemnika i wolnym krokiem opuścił gospodę."

Kuguarzy są najbardziej przebiegłymi mordercami w Imperium. Wszędzie, gdzie się pojawia nikt nie jest bezpieczny, a ich ścieżki naznaczają trupy. Są synonimami śmierci. Zbijają wszystko co sie da, bez względu na to, czy to troll, czy szlachcic. Mordują bez powodów, za krzywę, spojrzenie lub jeżeli z kimś rozmawiają, za chamska odzywkę itp. Najbardziej na świecie uwielbiają kobiety, dla nich zrobią wszystko. W zdobywaniu ich pomaga im nie bywały jak na ludzi urok osobisty i opanowana do perfekcji sztuka uwodzenia.

Schemat rozwoju
SZ WW US S Wt ŻW I A CP ZR INT OP SW OGD
- +40 +10 +1 +2 +3 +40 +3 - +20 +20 - - +30

Umiejętności
  • Uniki
  • Celny cios
  • Czytanie z warg
  • Czytanie i pisanie
  • Szósty zmysł
  • Specjalna broń – szermiercza
  • Specjalna broń – uliczna
  • Specjalna broń – kusza samopowtarzajaca
  • Uwodzenie
  • Urok osobisty
  • Styl walki dwoma broniami
  • Oburęczność

Ekwipunek
  • Kusza samopowtarzająca,
  • Szpada +2,
  • Pałasz+3,
  • Dobre ubranie,
  • k4 listy miłosne.

Profesje wejściowe

zabójca, skrytobójca

Profesje wyjściowe

zabójca, łowca czarownic

Styl walki dwoma broniami

Bohater może używać dwóch broni jednocześnie, z tym ze druga bron musi być mniejsza niż pierwsza. Rzuty na druga bron są z modyfikatorem -10.Wymagana jest również oburęczność.

Aramil
aramil@poczta.onet.pl

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...