Schemat rozwoju
SZ | WW | US | S | Wt | ŻW | I | A | CP | ZR | INT | OP | SW | OGD |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
- | +30 | - | +3 | +4 | +5 | +30 | - | - | +20 | +50 | +40 | +50 | +20 |
Przedmioty
Czarny płaszcz z kapturem, Długa czarna laska (+1 do siły czaru i –10% do Rozpoznawanie runów wszystkich testów przeciwnika na którego rzuca Szósty zmysł się czar)
Umiejętności
Przemiana w kruka (na K10tur), Język tajemny – magiczny, Opanowanie runów, Wykrywanie magii, Rozpoznawanie ożywieńców, Wieczne pozwolenie Morra na przywoływanie ożywieńców do celów obronnych, Nie odczuwanie grozy ani strachu
Jak zostać Czarnym Kapłanem?
Skompletować 4 poziom kapłana Morra, pójść do świątyni Morra i wydać 300PD na test(K100)- wynik poniżej lub równy 45 + pozostałe PD oznacza, że zostaje się Czarnym Kapłanem i od razu dostaje się laskę i wszystkie umiejętności. Wynik wyższy oznacza zdegradowanie do kapłana 1 poziomu.
Przykazania Czarnych Kapłanów
- Bronić świątyni Morra gdy tylko jest jakieś zagrożenie
- Raz w roku pielęgnować przez miesiąc wybraną przez Morra świątynie
- Co dziennie odprawianie modłów
- Raz w roku zamiana w kruka na cały tydzień
- Zabicie każdego nekromanty, demonologa i wyznawcy Khaina, który jest w pobliżu
Przywileje
Zwierzchnictwo nad wszystkimi kapłanami Morra poziomu 1-4 i nad nowicjuszami
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz