szczury_wroclawia_szpital

Czarny Kapłan

wtorek, 18 kwietnia 2006
Schemat rozwoju

SZ WW US S Wt ŻW I A CP ZR INT OP SW OGD
- +30 - +3 +4 +5 +30 - - +20 +50 +40 +50 +20

Przedmioty

Czarny płaszcz z kapturem, Długa czarna laska (+1 do siły czaru i –10% do Rozpoznawanie runów wszystkich testów przeciwnika na którego rzuca Szósty zmysł się czar)

Umiejętności

Przemiana w kruka (na K10tur), Język tajemny – magiczny, Opanowanie runów, Wykrywanie magii, Rozpoznawanie ożywieńców, Wieczne pozwolenie Morra na przywoływanie ożywieńców do celów obronnych, Nie odczuwanie grozy ani strachu

Jak zostać Czarnym Kapłanem?

Skompletować 4 poziom kapłana Morra, pójść do świątyni Morra i wydać 300PD na test(K100)- wynik poniżej lub równy 45 + pozostałe PD oznacza, że zostaje się Czarnym Kapłanem i od razu dostaje się laskę i wszystkie umiejętności. Wynik wyższy oznacza zdegradowanie do kapłana 1 poziomu.

Przykazania Czarnych Kapłanów

· Bronić świątyni Morra gdy tylko jest jakieś zagrożenie
· Raz w roku pielęgnować przez miesiąc wybraną przez Morra świątynie
· Co dziennie odprawianie modłów
· Raz w roku zamiana w kruka na cały tydzień
· Zabicie każdego nekromanty, demonologa i wyznawcy Khaina, który jest w pobliżu

Przywileje

Zwierzchnictwo nad wszystkimi kapłanami Morra poziomu 1-4 i nad nowicjuszami

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...