GB zapewne zaczyna w jakimś mieście, więc MG powinien skierować ich do miasta Middenheim (Tak dla ułatwienia).
GB dowiaduje się w Middenheim, w karczmie pod Gryzlim, że w Złych górach nocą słychać okropne jęki. Zadaniem GB jest zbadanie sprawy lub usunięcie przyczyny krzyku.
W karczmie GB lub BG spotyka(ją) dziwnego człowieka który, zaprasza ich do stolika i mówi „ nie idźcie tam”, po czym znika. Zaś po tym zdarzeniu po za karczmą słychać krzyk. Gdy GB wybiegnie, zobaczy mężczyznę w masce na koniu z mieczem. Mężczyzna ten schodzi z konia i skacze na najsłabszego BG. Jeżeli wygrają bitwę pora ruszać w drogę...
W drodzeIdąc na górę spotykają dziwnego starca który próbuje zdobyć ich zaufanie (Mg musi ułożyć coś przekonującego).
Na górzeNa górę prowadzi kręta droga. Jeżeli gracze doszli spokojnie na górę słyszą okrutne jęki i piski, więc rzucają OP SW. Jeżeli jeden z testów nie wyjdzie chowają się gdzieś, zaś jeżeli oba nie wyjdą uciekają do miasta ze strachu.
Na ścianie góry przy drodze widać przesmyk między dwoma skałami, a nad nim pisze „Cmentarz liczów” Napisany jest w języku krasnoludzkim. Nad napisem wisi 5 lusterek (Lusterka są po to aby odpierać ataki liczy, ponieważ licze potrafią hipnotyzować). GB jeśli chce, może wziąć lusterka i bronić się przed nimi.
W grocieJeżeli GB przejdzie przez przesmyk znajdzie się w grocie w której widać same porozwalane groby, serca ludzi i inne organy (rzucają oczywiście test SW jeżeli nie powiedzie się dostają 1 punkt obłędu). Widzą także światło dobiegające z jednej strony jaskini.
Nagle wylatuje 5 liczów i atakują GB (opis liczów jest w księdze warhammer’a). Jeżeli walka się skończy i GB wygra może iść dalej. Jeśli jednak przegra to są zahipnotyzowani i po 2h budzą się w klatce (ale o tym później).
Jeżeli pokonali licze to zapewne pójdą do światła. Tam widzą jak błyszczy się skarb, złote korony (waluta), i inne ciekawe rzeczy (MG sam musi przydzielić). Ale tu nagle zza kamienia wyskakuje Czarny Rycerz (heros) i atakuje GB.
Opis: Ucho mu świeci czyli to oznacza, że to jego słaby punkt.
Jeżeli GB powie, że się mu przygląda, można powiedzieć właśnie, że mu ucho świeci. Jeżeli go pokonają to wygrali i biorą wszystko chyba że nie chcą. Kiedy będą wychodzić zobaczą świecący krzyż i na nim umęczoną i stękającą dziewczynę. Jeżeli się ją uwolni okazuje się, że to córka burmistrza miasta Atkala. Przy udowodnieniu że się pokonało rycerza, GB w mieście ATKALA dostają tytuł „Wybawiciele”.
Komentarze
Nie wytrzymałem, zrobiłem wielkiego ROTFLa i nasmarowałem sobie ucho fluorescencyjnym kremem ze świetlików. LMFAO
PS. Jeśli kogoś zaatakuje PIĘĆ prawdziwych liczów, to nie pomogą mu wszystkie lusterka świata Ciekawe, jak mam odegrac "okrutne jęki i piski"?
Dodaj komentarz