Wampir to stwór chaosu, który żywi się krwią ludzi i zwierząt. Z czasem ludzie, którzy zostali dotknięci oni sami lub ktoś z bliskiej rodziny przez ukąszenie wampira szkolą się w walce i dążą do zabicia wszystkich wampirów jakich napotkają na drodze. Osoby które zostały wampirami mogą testować SW czy uda im się zapanować nad postępującymi zmianami w ich ciele, ale żeby zostać takim wampirem musisz wypić zmieszaną krew wampira z swoją krwią. Taki pół-wampir zachowuje wszystkie cech wyglądu człowieka ale musi wypić co najmniej raz w miesiącu 0.3l ludzkiej krwi, zachowuje również cechy takie jak siła, ograniczona ilość przebywania na świetle (przy przemianie k6 h).
Schemat rozwojuSZ | WW | US | S | Wt | ŻW | I | A | CP | ZR | INT | OP | SW | OGD |
- | +30 | +20 | +3 | +4 | +8 | +30 | +3 | +30 | +30 | +30 | +30 | +30 | +30 |
Umiejętności
- Akrobatyka
- Bs. Dwuręczna
- Bs. długi łuk
- Bs. Korbacz
- Bs. Rzucana
- Bs. Pistolet strzałkowy
- Bijatyka
- Ogłuszanie
- Śledzenie
- Unik
- Rozbrajanie
- Torturowanie
- Oburęczność
- Szczegółowa wiedza: wampiry (300PD)
- Etykieta
Ekwipunek
- 4 x noże do rzucania srebrnych
- broń ręczna
- długi łuk ze strzałami ze srebrnym grotem
- korbacz
- 10m lina z hakiem
- pistolet strzałkowy ze strzałami ze srebrnym grotem
- pancerz (dowolny)
Profesje wejściowe
- dowolne
Profesje wyjściowe
- dowolne
Profesja stworzona przez Rysioo
e-mail: rysioo@poczta.arena.pl
Komentarze
Dodaj komentarz