riese

Charrakhinowie

niedziela, 23 listopada 2008

Historia Charrakhinów:

Charrakhinowie byli pierwszą rasą stworzoną przez Dawnych Slannów, jednak nie byli oni zadowoleni ze swego eksperymentu i złożyli wszystkich Charrakhinów w ofierze bóstwom Chaosu panującym w przestrzeni międzywymiarowej. Z tej wielkiej ofiary narodził się Taloth – bóg- pająk, brat Nurgla. Po uszkodzeniu bram na biegunach, Taloth został wysłany przez Nurgla na ziemię, aby zdobyć władzę i w przyszłości stać się potężnym sojusznikiem innych bogów Chaosu. Taloth zamieszkał na brzegach Podziemnego Morza znajdującego się pod Naggarothem i przy pomocy swej magii ponownie stworzył Charrakhinów, tak jak Rogaty Szczur Skavenów. Taloth wstąpił w ciało jednego z nich i do dzisiaj włada Charrakhinami, Shemenoah (zmutowanym gatunkiem Charrakhinów) i swoimi demonami. Przez wieki Charrakhinowie żyli w mroku Podziemnego Morza, niezauważeni przez inne rasy, jednak w końcu wdali się w konflikt z mrocznymi elfami i jaszczuroludźmi penetrującymi jaskinie Naggarothu w poszukiwaniu Gadzin. Niektórzy Charrakhinowie opuścili rejony podziemnego morza i stali się neutralni. Żyją w wolnych plemionach, niezależnych od władców podziemnego Morza, przeważnie w ciemnych jaskiniach i innych mrocznych miejscach.

Charrakhin:

SZ WW US S Wt ŻW I A CP ZR INT OP SW OGD
5 33 25 4 4 6 50 1 39 28 29 34 21

Charrakhinowie byli pierwszą rasą stworzona przez Dawnych Slannów. Ich główne siedziby leżą nad Podziemnym Morzem, znajdującym się pod Naggaroth, lecz rozprzestrzeniły się też w innych regionach świata, np. na Zaginionym Płaskowyżu. Żyją w podziemiach i ciemnościach. W Naggaroth tworzą zorganizowaną hierarchię i czasem organizują wyprawy wojenne, jednak w innych regionach świata żyją w ukryciu i atakują rzadko. Charrakhinowie, podobnie jak Shemenoah mówią własnym językiem brzmiącym jak skrzeki bulgoty – Charrihan.

Budowa ciała:

Charrakhinowie mają postać humanoida z czterema rękoma. Pochodzą od pająków i wiele cech pajęczych widać w ich wyglądzie. Całe ciało pokryte jest chitynowym pancerzem, który porośnięty jest krótkimi włosami. Na głowie znajdują się dwie pary czerwonych oczu, zewnętrzne szczęki są rozkładane na boki i zaopatrzone w cztery ostre kły, za nimi znajdują się szczęki wewnętrzne, bardziej przypominające ludzkie, z licznymi, ostrymi zębami (przypomina to trochę Predatora). Wszystkie sześć kończyn wyposażonych jest w trzy palce zakończone długimi szponami. Korpus i kończyny nie są podzielone na części i segmenty, jak to ma miejsce u pająków poza odwłokiem, który jednak nie jest tak duży jak u stawonogów.

Charakter:

Zły lub neutralny (wolne plemiona).

Zasady specjalne:

Widzą w ciemnościach na odległość 100 metrów, gdy są wystawione na silne światło ich szybkość jest zmniejszana o 1. Mogą poruszać się po pionowych powierzchniach i sufitach, a po trudnym i bardzo trudnym terenie poruszają się bez żadnych problemów. Niektórzy Charrakhinowie mogą tworzyć pajęczynę lub posiadać zęby jadowe (zamiast normalnego ataku mogą wykonać ugryzienie – ofiara test zatrucia, labo paraliż, za drugim razem śmierć). Chitynowy pancerz daje im 1PP na całym ciele.

Shemenoah:

SZ WW US S Wt ŻW I A CP ZR INT OP SW OGD
5 41 25 4 4 7 50 1 39 28 29 34 21

Niektórzy z Charrakhinów mutowali w Shemenoah. Są to dzikie istoty nastawione na walkę, a Charrakhinowie całkowicie ich zniewolili. Niektórzy z nich, obdarzeni nadzwyczajnymi mutacjami mogą posiadać magiczne zdolności i zostać czarodziejami.

Budowa ciała:

Shemenoah wyglądem nie odstępują zbytnio od Charrakhinów, poza tym, że wyglądają bardziej agresywnie i nigdy nie używają broni – walczą za pomocą swoich wielkich pazurów (większych niż u Charrakhinów).

Charakter:

Zły lub neutralny (wolne plemiona).

Cechy psychologiczne:

Shemenoah są podatni na furię.

Zasady specjalne:

Widzą w ciemnościach na odległość 100 metrów, gdy są wystawione na silne światło ich szybkość jest zmniejszana o 1. Mogą poruszać się po pionowych powierzchniach i sufitach, a po trudnym i bardzo trudnym terenie poruszają się bez żadnych problemów. Niektórzy z nich mogą tworzyć pajęczynę lub posiadać zęby jadowe (zamiast normalnego ataku mogą wykonać ugryzienie – ofiara test zatrucia, labo paraliż, za drugim razem śmierć). Chitynowy pancerz daje im 1PP na całym ciele. Shemenoah mogą zostać czarodziejami (nazywają się wtedy Ur-Shemenoah) i używać magii odpowiedniej dla terenu który zamieszkują, np. Zagubiony Płaskowyż – nekromantyczna, Lustria – magia jaszczuroludzi, Stary Świat – magia wojenna, góry lub głębokie jaskinie – magia elementalna ziemi. Ur-Shemenoah z Podziemnego Morza używają magii demonologicznej lub magii Nurgla.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...