Kuszników można spotkać w każdej armii starego świata. Służą oni również hrabiom i magnatom ziemskim, broniąc ich domostwa przed bandami goblinów lub zwierzoludzi, oraz przed zbuntowanymi chłopami. Siła z jaką kusza wystrzeliwuje bełt w połączeniu z precyzją czyni z niej idealną maszynę defensywną. Ukryci za murami zamków kusznicy częstują bandziorów gradem pocisków, bezdusznie dziesiątkując ich oddziały. Niektórzy opuszczają swoich panów i poszukując przygód zaciągają się do wynajmowanych armii najemników bądź wędrują z miasta do miasta poszukując szczęścia w turniejach strzelniczych, głównie z miernym skutkiem.
Schemat rozwoju:
SZ | WW | US | S | Wt | ŻW | I | A | CP | ZR | INT | OP | SW | OGD |
+10 | +20 | +2 | +10 | +10 |
Umiejętności
- Celny strzał
- Unik
- Ogłuszenie
- Mocna Głowa
- Cichy chód w mieście
- Bystry wzrok
Przedmioty
- Kusza
- 20 bełtów
- Skórzana zbroja
- Ubranie w kolorach prowincji lub herbu pana
- Miecz
- Drewniana tracza
- Hełm
Profesje wejściowe
- Żołnierz
- Ochroniarz
Profesje wyjściowe
- Strzelec
- Kapitan Straży
- Najemnik
- Kapitan Najemników
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz