Hełm Khorna

Nie można go zidentyfikować za pomocą wykrycia magii czy innych czarów. Płatnerze Khorna wykonali zaledwie kilka sztuk takich hełmów, przez co są bardzo rzadkie. Wspaniali rycerze, którzy służą swemu panu – Khornowi, śnią o posiadaniu tego artefaktu. Czasami podczas snu udają się oni na osobiste, bardzo niebezpieczne wyprawy, a gdy budzą się, odnajdują obok siebie spoczywający hełm, który jeszcze bardziej zbliża ich do potęgi Khorna.

Hełm jest cały czarny, z krwistoczerwoną twarzą zamiast przyłbicy. W miejscach gdzie znajdują się uszy noszącego, jest wytłoczona rogata czaszka, której oczy, nos i usta są otwarte,co nie zagłusza dźwięków zewnętrznych, ani nie ogranicza widzenia. Noszenie hełmu nie robi z osoby istoty chaosu, jednak Khorn będzie posiadał wpływ na nią.

Osoba nosząca hełm podlega następującym zasadom:

  • Po otrzymaniu pierwszego trafienia, istota nosząca hełm automatycznie wpada w furię. Efekt furii jest podwojony (+2 do zadanych obrażeń, -2 do otrzymanych obrażeń) na 2k4 rundy. Wpaść w furię można jedynie dwa razy dziennie.
  • Może podwoić własną ilość ataków, kosztem żywotności (istota posiadająca 2 ataki może je podwoić i mieć 4 ataki w zamian za 2 punkty żywotności.)
  • +20 do testów magii.
  • Wyczuwa istoty praworządne i magiczne z odległości 10 metrów.

Przetłumaczył i uzupełnił Przemysław Pieszczek “THRUD”

e-mail: thrud@friko2.onet.pl

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...