Nie można go zidentyfikować za pomocą wykrycia magii czy innych czarów. Płatnerze Khorna wykonali zaledwie kilka sztuk takich hełmów, przez co są bardzo rzadkie. Wspaniali rycerze, którzy służą swemu panu – Khornowi, śnią o posiadaniu tego artefaktu. Czasami podczas snu udają się oni na osobiste, bardzo niebezpieczne wyprawy, a gdy budzą się, odnajdują obok siebie spoczywający hełm, który jeszcze bardziej zbliża ich do potęgi Khorna.
Hełm jest cały czarny, z krwistoczerwoną twarzą zamiast przyłbicy. W miejscach gdzie znajdują się uszy noszącego, jest wytłoczona rogata czaszka, której oczy, nos i usta są otwarte,co nie zagłusza dźwięków zewnętrznych, ani nie ogranicza widzenia. Noszenie hełmu nie robi z osoby istoty chaosu, jednak Khorn będzie posiadał wpływ na nią.
Osoba nosząca hełm podlega następującym zasadom:
- Po otrzymaniu pierwszego trafienia, istota nosząca hełm automatycznie wpada w furię. Efekt furii jest podwojony (+2 do zadanych obrażeń, -2 do otrzymanych obrażeń) na 2k4 rundy. Wpaść w furię można jedynie dwa razy dziennie.
- Może podwoić własną ilość ataków, kosztem żywotności (istota posiadająca 2 ataki może je podwoić i mieć 4 ataki w zamian za 2 punkty żywotności.)
- +20 do testów magii.
- Wyczuwa istoty praworządne i magiczne z odległości 10 metrów.
Przetłumaczył i uzupełnił Przemysław Pieszczek “THRUD”
e-mail: thrud@friko2.onet.pl
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz