Chaotyczny Łowca

7 minut czytania

Najbardziej wytrwali Rycerze Krwi, jeśli przeżyją będąc wciąż ścigani i otoczeni przez Łowców Demonów, mogą zostać wybrani przez samego Khorne'a, aby kierując się jego przykazaniami szerzyli zagładę i ułatwiali przejęcie władzy nad światem swemu Panu.

Istnieją oni tylko po to, aby z zimną krwią niszczyć praworządnych Łowców oraz ich panów. Wiecznie zakuci w zbroję chaosu, która po pewnym czasie zrasta się z ich skórą, dzierżąc w rękach Miecz Spaczenia przemierzają Stary Świat. Są w stanie ślepo wyruszyć w najbardziej oddalone i nieprzebyte miejsca Znanego Świata, jeśli tylko ich bóg im nakaże. Są mu bezgranicznie wierni, nie ukrywają swej nienawiści do naturalnych wrogów swego Krwawego Boga , przez co ten często przemawia do nich przez sen i przesyła krótkie informacje na temat ich dalszego postępowania. Często obdarza ich wspaniałymi zdolnościami w zamian za dobrze wykonane zadanie.

Jednak z powyższego powodu nie potrafią oni sprzeciwić się swemu Panu, który aby ich wyróżnić wśród innych sług poddaje ich okropnym mutacjom, które czynią z nich istoty rodem z najgorszych koszmarów...

Łowcy często znajdują sobie sługi w formie Mniejszych Demonów, które są im wyjątkowo posłuszne i często są używane jako przynęty w czasie ataków Łowców Demonów i Czarownic.

Schemat rozwoju
SZ WW US S Wt ŻW I A CP ZR INT OP SW OGD
+2 +40 +20 +3 +4 +10 +40 +3 +40 +20 +20 +50 +50 -20

Krótkie wyjaśnienie odnośnie rozwinięć

SZ – wędrując poprzez wielkie przestrzenie Chaotyczni Łowcy muszą przemieszczać się w bardzo szybkim tempie
WW – aby podołać próbom Khorne'a są zmuszeni szkolić się w walce wręcz
US – Biorąc udział w bitwach przeciwko prawu, Łowcy z niesamowitą szybkością i celnością potrafią miotać noże i topory, co bardzo się im przydaje
S – Khorne od swoich Championów wymaga wielkiej siły fizycznej będącej dowodem poświęcenia się walce za swego Pana
WT – lata treningu i mutacje chaosu zmuszają Łowców do uodpornienia organizmu na obrażenia fizyczne
ŻW – Mutacje zesłane przez Boga Krwi potrafią doprowadzić Chaotycznych Łowców do niesamowitej sprawności fizycznej i przeżywania największych męczarni związanych z procesem mutacji
I – Walka przeciwko doskonale wyszkolonym praworządnym istotom wymaga błyskawicznego refleksu oraz umiejętnego odpierania i unikania pocisków wystrzelonych z wrogich broni
A – gdy ktoś spotka na swej drodze Chaotycznego Łowcę, jest pewien, że nie wyjdzie z tego cało, a to za sprawą niesamowitej szybkości i sprawności Łowców we władaniu swym mieczem
CP – Łowcy wywołują strach we wszystkich demonach, co pozwala im zapanować nad ich umysłami
ZR – Łowcy z natury są zdolni wykonywać niesamowite rzeczy związane ze swoją zręcznością, co bardzo pomaga im w życiu
INT – Aby racjonalnie wytłumaczyć to, co łączy Łowcę z jego Panem, musi on posiadać głowę na karku
OP – Przechodzenie mutacji chaosu, walka z prawością i wieczne przeciwstawianie się innym wymaga od Łowców zdrowego rozsądku i opanowania w każdej sytuacji, w której normalny człowiek dawny wpadł by w szał
SW – Łowcy są w stanie oprzeć się najpotężniejszym zaklęciom i mimo wiecznych prześladowań podążać własnymi ścieżkami nie ważąc na innych
OGŁ – Wszelkie mutacje sprowadzone na Łowcę przez Khorne'a pogarszają jego wygląd do tego stopnia, że traci on nieodwracalnie swój urok osobisty i trudno jest mu się kontaktować ze światem zewnętrzym

Umiejętności
  • Rozbrajanie
  • Uniki
  • Cichy chód na wsi
  • Ukrywanie się na wsi
  • Celny Cios
  • Siłacz
  • Bystry Wzrok
  • Czuły Słuch
  • Walka z konia
  • Wykrywanie pułapek
  • Broń Specjalna – dwuręczna
  • Broń Specjalna – parująca
  • Broń Specjalna – uliczna
  • Broń Specjalna – rzucana
  • Rzucanie czarów – magia prosta

Przedmioty
  • Czarna zbroja chaosu (+3 PP na każdej lokacji)
  • K10 noży do rzucania
  • K8 toporów do rzucania
  • Czarny hełm zamknięty
  • Czarna peleryna z symbolem Khorne'a
  • Miecz Spaczenia*

*Miecz spaczenia jest magicznym artefaktem używanym jedynie przez Chaotycznych Łowców. Jest to broń dwuręczna o długości 1,7m. Obosieczna klinga wykonana jest z gwiezdnego metalu, a rękojeść natomiast z mitrylu. Na głowni miecza znajduje się ciemnoszara trupia czaszka z symbolem Khorne'a. Cały miecz (oprócz głowni) na kolor czarny, a w nocy natomiast świeci on na zielono, jeśli w pobliżu znajduje się ktoś posiadający charakter praworządny, lub mogący w jakiś sposób zagrozić (lub choć spróbować) Chaotycznemu Łowcy. Gdy Miecza Spaczenia dotknie istota i charakterze innym niż chaotyczny, dostaje 2k6 PO oraz k12 obrażeń za każde 10 sekund trzymania miecza w rękach.

Zdobycie Miecza Spaczenia

Pierwszej nocy, po zmianie profesji na Chaotycznego Łowcę ma on bardzo dziwny sen. Widzi w nim postać w błyszczącej, białej zbroi trzymającą w rękach tą broń. Postać odzywa się do Łowcy w języku magicznym demonicznym, którym od tego momentu Łowca potrafi się porozumiewać bardzo biegle:
- Więc chcesz zostać Chaotycznym Łowcą? Nie ma tu miejsca dla takich jak ty!
I w tym momencie postać rusza w stronę Łowcy, lecz ten nie jest w stanie nic zrobić. Nagle między nimi pojawia się postać Khorne'a, który wyciągając rękę w stronę postaci w białej zbroi powala ją na ziemię i podnosi Miecz Spaczenia. Chwilę potem podaje go Łowcy, który nie jest w stanie nic powiedzieć ani zrobić. Wtedy Khorne przemawia do Łowcy w jego ojczystym języku, a słowa te przyprawiają go o dreszcze:
- Jeszcze mi się za to odwdzięczysz, nie bez powodu zostałeś wybrany...
Wtedy Chaotyczny Łowca budzi się zlany potem, a obok niego w ziemię wbity jest połyskujący na zielono Miecz Spaczenia. Można go wyjąć jedynie po udanym teście Siły, nieważne, w jakie podłoże jest wbity. W momencie dotknięcia Miecza Łowca dostaje k6 PO oraz chorobę psychiczną polegająca na częstym powtarzaniu się tego snu. Choroba ustaje po k6 miesiącach, nie można jej wyleczyć wcześniej.

Statystyki broni
WW I O P
+10 +10 +4 -30

Dodatkowo w walce przeciwko istotom praworządnym miecz daje +20 Inicjatywy.

Mutacje Chaosu

Każdy Chaotyczny Łowca ulega licznym mutacjom. Dzieje się to za każdym razem gdy przez sen przemawia do niego sam Khorne i zleca mu pewne zadanie, zwykle polegające na wyeliminowaniu kogoś, kto przeszkadza Khornowi w jego działaniach, np. potężnego Łowcy Czarownic mieszkającego w Górach Szarych etc. Każda mutacja ma inny efekt, a Łowca może przejść ich maksymalnie 5 – po tym czasie sny nie działają w ten sposób, tzn. nie wywołują mutacji.

Aby określić, którą mutację przejdzie Chaotyczny Łowca, rzuć k10:

  1. Zielone oczy*
  2. Zrośnięcie się hełmu z ciałem
  3. Demoniczne łapy*
  4. Zniekształcenie twarzy*
  5. Zmiana głosu*
  6. Spowolnienie ruchów*
  7. Drugi język*
  8. Trzecie oko*
  9. Zmiana wzrostu
  10. Obłęd

Opis mutacji
  1. Zielone oczy – Kolor oczu zmienia się w ciągu jednej nocy na zielony. Od tego czasu postać widzi wszystko w lekko zielonych barwach, a jej oczy świecą w ciemnościach jasną zielenią. Chaotyczny Łowca zostaje również obdarzony umiejętnością Widzenie w Ciemnościach – 35m, dostaje k6 PO i wzbudza strach we wszystkich istotach, które są w stanie dojrzeć kolor jego oczu.
  2. Zrośnięcie hełmu z ciałem – hełm, który postać ubierze PO zbudzeniu się ze snu w ciągu jednej godziny na stałe przyrasta do jej głowy. Nie da się go zdjąć w żaden sposób, a postać, aby się odżywiać może co najwyżej zrobić w min otwór lub jakoś zmienić jego kształt etc. Hełm NIE przyrasta jedynie w okolicy oczu i ust. UWAGA: Postać, która wylosuje tą mutację NIE może się dowiedzieć o jej posiadaniu dopóki mutacja się nie zakończy. Po tym czasie postać nie może zdjąć hełmu i dostaje k6 PO
  3. Demoniczne łapy – dłonie Chaotycznego Łowcy przekształcają się w owłosione łapy z długimi pazurami. Nie przeszkadza to w noszeniu broni ręcznej, lecz utrudnia rzucanie nożami i toporkami (-10 US). Mutacja następuje stopniowo i po okresie k4 tygodni kończy się. W każdym tygodniu przechodzenia tej mutacji Łowca dostaje k3 PO. Łowca wywołuje strach w każdej istocie, która jest w stanie zauważyć jej „dłonie”
  4. Zniekształcenie twarzy – rysy twarzy zostają trwale oszpecone, prawdopodobnie postać już nigdy nie zbliży się do lustra. Jest również 25% szans, że po zakończeniu mutacji dostanie mutację Trzecie Oko oraz 25% szans na Drugi język. Zniekształcenie twarzy następuje bardzo powoli – k6 miesięcy. Po tym czasie postać dostaje k3 PO za każdym razem, gdy spojrzy na siebie, a każdy kto widzi jej twarz, musi wykonać test OP. W razie jego niepowodzenia wymiotuje lub ucieka w popłochu (50% szans dla każdej reakcji)
  5. Zmiana głosu – postać przechodzi mutację głosu podobną do normalnej, z tym, że po jej zakończeniu głos zmienia się nie do poznania. Postać mówi z dziwnym echem, bardzo głośno, oddycha podobnie jak Lord Vader, a każdy kto słysząc ten głos w czasie przemawiania musi rzucić na SW, aby nie dostać punktu obłędu. Łowca może wykorzystać swój głos do przekonywania innych etc. więc dostaje +10 do CP (musi je wykupić za 100 PD). Mutacja trwa k6 tygodni i każdego tygodnia daje 1 PO.
  6. Spowolnienie ruchów – postać porusza się bardzo powoli (SZ spada do 2) lecz tylko i wyłącznie w czasie chodzenia, biegania, jedzenia etc. W czasie walki szybkość postaci ZWIĘKSZA SIĘ, przez co dostaje ona +10 do I oraz +1 do A – musi je wykupić za 100 PD każde. Czas mutacji jest równy SZ – 2 tygodni, tzn. postać traci 1 SZ na tydzień, do minimum równego 2. Po tym czasie może wykorzystać doładowania +1 A i +10 I. Mutacja NIE daje PO i nie wywołuje negatywnych reakcji u innych istot.
  7. Drugi język – Pod językiem Łowcy wyrasta drugi o długości około 30cm. Można go łatwo zwinąć i wykorzystywać np. do łapania much:). Problemy pojawiają się w czasie rozmowy, gdyż język może przypadkowo się rozwinąć (nieudany test ZR). Mutacja trwa k6 tygodni, w każdym tygodniu daje k4 PO. Każdy, kto zobaczy język „w akcji” musi rzucić na OP lub spanikuje.
  8. Trzecie oko – na czole Chaotycznego Łowcy wyrasta trzecie oko, nieco mniejsze od pozostałych. Widzi ono nieco słabiej od pozostałych dwóch i nie podlega mutacji Zielone oczy. Mutacja trwa k6 tygodni i każdego tygodnia daje 2 PO – po tym czasie postać dostaje +10 US, gdyż oko od tego momentu zaczyna widzieć. Każdy, kto zobaczy trzecie oko, musi wykonać udany test OP, w przeciwnym wypadku ucieknie w panice.
  9. Zmiana wzrostu – postać zaczyna bardzo szybko rosnąć, aż w końcu osiąga 3m. Mutacja trwa 1 tydzień na każde 10cm potrzebne do osiągnięcia 3m. W tym czasie Łowca dostaje 1 PO każdego tygodnia. Odkąd postać przekroczy 2,4 m wzrostu wywołuje strach we wszystkich niższych od siebie istotach. Dzięki tej mutacji postać zyskuje 2 S i 2 SZ, które musi wykupić – po 100 PD. UWAGA: Zbroja chaosu również rośnie, więc nie ma potrzeby zdobywania jej na swój rozmiar, podobnie Miecz Spaczenia, który osiąga ostatecznie 2,5m.
  10. Obłęd – postać dręczą dziwne koszmary zupełnie nie mające nic wspólnego z jej przeszłością i doświadczeniami. Sny trwają k10 tygodni i występują co k3 dni. Każdy sen daje Łowcy 1 PO i odbiera 1 ŻW (można je wyleczyć w normalny sposób).

UWAGA: O danej mutacji postać może się dowiedzieć dopiero, gdy będzie już za późno na uniknięcie jej efektów, np. chodzenie bez hełmu w przypadku Zrośnięcia. Każda mutacja zaznaczona gwiazdką (*) odejmuje 5 OGŁ.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...