Barbarzyńca

Tylko człowiek pochodzący z dzikich terenów (np. Norska). Barbarzyńcy szczycą się wysoką siłą, wielkimi mięśniami za pomocą których wymachują swoją dwuręczną bronią jak piórkiem. Zawsze walczą bez jakichkolwiek pancerzy które utrudniały by im ruchy natomiast lubią wszelkiego rodzaju ubrania ze skór. (postać będąca barbarzyńcą nawet gdy zmieni profesję to i tak w duchu pozostanie nim, więc zawsze będzie czuła odrazę (nigdy nie założy) do ciasnych i niewygodnych zbroi).

POZIOM 1 – Dziecko dziczy

Schemat rozwoju:
SZ WW US S Wt ŻW I A CP ZR INT OP SW OGD
- +20 - +1 +1 +2 +10 +1 - - - +10 - -

Umiejętności

Bardzo silny, 80% siłacz, SB dwuręczna, uniki, rozbrajanie, silny cios, celny cios

POZIOM 2 – Pan dziczy

Schemat rozwoju:
SZ WW US S Wt ŻW I A CP ZR INT OP SW OGD
- +30 - +2 +2 +5 +20 +1 +10 +10 +10 +20 +10 -

Umiejętności

Mistrzostwo w broni dwuręcznej, 50% że stał się bardzo wytrzymały, szybki refleks, zapasy, ogłuszenie, SB korbacz

POZIOM 3 – Władca dziczy

Dostępna tylko dla tak potężnych barbarzyńców którzy wygrali pojedynek z jakąś potężną dziką istotą jak np. dżabersmok (sam na sam)

Schemat rozwoju:
SZ WW US S Wt ŻW I A CP ZR INT OP SW OGD
- +40 - +2 +3 +8 +30 +2 +10 +20 +10 +30 +20 -

Umiejętności

Jeśli postać nie jest bardzo wytrzymała teraz ma na to 75%, siłacz- jeśli nie posiada, miażdżący cios, zakładanie pułapek, wspinaczka, cichy chód na wsi, SB drzewcowa

Przedmioty

Kurta i czapa skórzana, bron dwuręczna (miecz, topór, maczuga, młot – do wyboru)

Nowa umiejętność: miażdżący cios

Deklarując że postać wydaje 2 ataki może zadać dodatkowe obrażenia (+K6)

Mistrzostwo w broni dwuręcznej

Umiejętność tą posiada jedynie barbarzyńca, potrafi on o wiele skuteczniej posługiwać się bronią dwuręczną (+10 I, +20P, parowanych jest nie tylko k6 ob. A 2 k4 OB natomiast wszystkie OB. Są parowane gdy wypada 7 lub 8 oczek,lub dublet)

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...