Czary magii wojennej

2 minuty czytania

Jest tutaj parę nowych czarów magii wojennej, które przydadzą się każdemu czarodziejowi:

Magia wojenna poziom 1

Umagicznienie kamieni

Punkty magii: 1 na każdy kamień
Zasięg: dotyk
Czas trwania: 24 godziny
Składniki: dowolna il. Kamieni średniej wielkości

Czarodziej za pomocą tego czaru umagicznia zwykłe kamienie. Przy rzucie takim kamieniem ma on modyfikatory +5 do US oraz +1 do Obrażeń. Za każdy kamień musi on wydać 1 pkt. Magii. Magiczna aura wokół kamieni zanika po dobie. Czarodziej może umagicznić maksymalnie 3 kamienie na turę.

Odporność na ogień

Punkty magii: 3
Zasięg: ---------
Czas trwania: 2 godziny na poziom czarodzieja
Składniki: 0,5 litra wody

Dzięki temu czarowi czarodziej staje się niepodatny na ogień magiczny i niemagiczny. Może on np. bez szwanku przechodzić przez płomienie.

Tarcza

Punkty magii: 4
Zasięg: -------
Czas trwania: 3 godziny na poziom czarodzieja
Składniki: kawałek żelaza

Po rzuceniu tego czaru czarodziej tworzy wokół siebie magiczną aurę dzięki, której jest odporniejszy na broń niemagiczną, czar ten tworzy na nim tak jakby niewidzialną zbroję. Na okres 3 godzin dostaje on 2 punkty pancerza na całe ciało.

Magia Wojenna poziom 2

Telekineza

Punkty magii: 4
Zasięg: 15m
Czas trwania: --------
Składniki: ?!

Za pomocą tego czaru czarodziej może rzucać przedmiotami myślą, nie dotykając ich. Za pomocą tego czaru może on też zwalić z nóg człowieka będącego 10 m od niego.

Przyspieszenie

Punkty magii: 4
Zasięg: 20m
Czas trwania: K6 tur
Składniki: fiolka krwi dowolnego ptaka

Osoba rzucająca czar przyspiesza ruchy dowolnej postaci. Dzięki temu postać ta na K6 tur otrzymuje premię i podwaja jej się liczba ataków i szybkość.

Magia Wojenna poziom 3

Zamiana w lód

Punkty magii: 5
Zasięg: 64m
Czas trwania: K10 tur
Składniki: kawałek lodu

Dzięki temu czarowi czarodziej może zamrozić dowolną osobę oddaloną od niego o nie więcej niż 64m. Zamarznięta osoba zamienia się w kawał lodu, nie może się poruszać przez K10 tur i obrażenia cięte zmniejszają się dwa razy, natomiast obrażenia od ognia i obuchowe są dwa razy większe.

Zbiorowe uśpienie

Punkty magii: 7
Zasięg: 32m
Czas trwania: K8 tur
Składniki: 2 puchowe poduszki

Na okres K8 tur wszystkie osoby znajdujące się w odległości 32m od czarodzieja po nieudanym rzucie na SW zasypiają.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...