Dowódca

środa, 10 maja 2006
Schemat rozwoju
SZ WW US S Wt ŻW I A CP ZR INT OP SW OGD
+40 +40 - +3 +3 +8 +30 +2 +20 +50 +20 +30 +20 +30

Umiejętności
  • Etykieta
  • Prawo
  • Czytanie/Pisanie
  • Rozbrajanie
  • Uniki
  • Silny Cios
  • Ogłuszenie
  • Raniący Cios
  • Bijatyka
  • Heraldyka
  • Jeździectwo – koń
  • Historia
  • Specjalna Broń – Lanca
  • Specjalna Broń – Dwuręczna
  • Specjalna Broń – Parująca
  • Specjalna Broń – Oblężnicza (katapulty, armaty itp.)
  • Taktyka – (nowa umiejętność, posiadacz tej umiejętności wie wszystko o polu walki i o tym jak ona przebiega. Test (I + Int):2 )

Przedmioty:
  • Pełna Zbroja Płytowa
  • Koń Bojowy z Siodłem i Uprzężą
  • Mapy i Plany Bitew
  • Lanca
  • Broń Ręczna

Profesje Wejściowe
  • Kapitan Najemników
  • Templariusz
  • Czarodziej lub Kleryk min. 3 poziomu
  • Łowca Czarownic
  • Fechmistrz

Profesje Wyjściowe

Arystokrata (Lord, Lady), Takie same jak wejściowe ale bez Czarodzieja i Kleryka

Dowódca Straży

Odpowiada za porządek na ulicach miasta. Ma pod sobą Kapitanów i dwóch innych Dowódców poza sobą: Dowódcę Garnizonu i Dowódcę Armii. Wyżej stoi tylko Książę Elektor i Imperator. Jego zadanie to ochrona miasta przed rozróbami, złodziejami itp.

Dowódca Garnizonu

Jest odpowiedzialny za obronę murów miasta przed najeźdźcami. Ma pod sobą Kapitanów i dwóch innych Dowódców poza sobą: Dowódcę Straży i Dowódcę Armii. Wyżej stoi tylko Książę Elektor i Imperator.

Dowódca Armii

Jest odpowiedzialny za wojsko. Ma pod sobą Kapitanów i dwóch innych Dowódców poza sobą: Dowódcę Straży i Dowódcę Garnizonu. Wyżej stoi tylko Książę Elektor i Imperator.

Wszyscy trzej Dowódcy działają razem aby utrzymać pokój w mieście.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...