SZ | WW | US | S | Wt | ŻW | I | A | CP | ZR | INT | OP | SW | OGD |
+40 | +40 | - | +3 | +3 | +8 | +30 | +2 | +20 | +50 | +20 | +30 | +20 | +30 |
Umiejętności
- Etykieta
- Prawo
- Czytanie/Pisanie
- Rozbrajanie
- Uniki
- Silny Cios
- Ogłuszenie
- Raniący Cios
- Bijatyka
- Heraldyka
- Jeździectwo – koń
- Historia
- Specjalna Broń – Lanca
- Specjalna Broń – Dwuręczna
- Specjalna Broń – Parująca
- Specjalna Broń – Oblężnicza (katapulty, armaty itp.)
- Taktyka – (nowa umiejętność, posiadacz tej umiejętności wie wszystko o polu walki i o tym jak ona przebiega. Test (I + Int):2 )
Przedmioty:
- Pełna Zbroja Płytowa
- Koń Bojowy z Siodłem i Uprzężą
- Mapy i Plany Bitew
- Lanca
- Broń Ręczna
Profesje Wejściowe
- Kapitan Najemników
- Templariusz
- Czarodziej lub Kleryk min. 3 poziomu
- Łowca Czarownic
- Fechmistrz
Profesje Wyjściowe
Arystokrata (Lord, Lady), Takie same jak wejściowe ale bez Czarodzieja i Kleryka
Dowódca StrażyOdpowiada za porządek na ulicach miasta. Ma pod sobą Kapitanów i dwóch innych Dowódców poza sobą: Dowódcę Garnizonu i Dowódcę Armii. Wyżej stoi tylko Książę Elektor i Imperator. Jego zadanie to ochrona miasta przed rozróbami, złodziejami itp.
Dowódca GarnizonuJest odpowiedzialny za obronę murów miasta przed najeźdźcami. Ma pod sobą Kapitanów i dwóch innych Dowódców poza sobą: Dowódcę Straży i Dowódcę Armii. Wyżej stoi tylko Książę Elektor i Imperator.
Dowódca ArmiiJest odpowiedzialny za wojsko. Ma pod sobą Kapitanów i dwóch innych Dowódców poza sobą: Dowódcę Straży i Dowódcę Garnizonu. Wyżej stoi tylko Książę Elektor i Imperator.
Wszyscy trzej Dowódcy działają razem aby utrzymać pokój w mieście.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz