Jak to się mówi nauka magii nigdy się nie kończy... Tak więc pisze teraz profesje zaawansowaną Czarodzieja 9 poziomu. Jednak trudność w zdobyciu tej profesji jest tak wielka że nie znamy aktualnie żadnego maga tego poziomu.
WymaganiaPergamin czaru 'Aura Wody' lub 'Płonąca Tarcza', Eliksir 'Metamorfoza', 2800 PD.
Trening rozwinięcia do Czarodzieja 9 poziomuJedyny znany sposób aby stać się tak potężnym czarodziejem należy po pierwsze znaleźć pustą polanę o wielkości 20m na 40m jako obszar ćwiczebny. Należy też stworzyć lub kupić pergamin 'Aura Wody' lub 'Płonąca Tarcza' i wytworzyć Eliksir 'Metamorfoza'*. Trening trwa 18 miesięcy trzeba wydać 2000 PD na początku każdego miesiąca należy wypić Eliksir 'Metamorfoza' i użyć na sobie pergaminu 'Aura Wody' lub 'Płonąca Tarcza'. I tak do końca. Na samym końcu wypić 2 eliksiry 'Metamorfoza'. Po tym czasie test Inteligencji i jeżeli się uda to osiągnął profesje Czarodzieja 9 poziomu. Jeszcze tylko wydaj 800 PD na czar 'Głaz' .Jeśli test się nie udał to Czarodziej otrzymuje tyle obrażeń aby został mu 1 punkt żywotności ale i tak jest Czarodziejem 9 poziomu.
Schemat rozwojuSZ | WW | US | S | Wt | ŻW | I | A | CP | ZR | INT | OP | SW | OGD |
+4 | +10 | +40 | +3 | +6 | +9 | +60 | +1 | +30 | +45 | +60 | - | - | +30 |
Umiejętności
Rzucanie czarów – magia wojenna 9 poziomu, Tworzenie prostych czarów *
Punkty magiiLudzie i elfy – 10K4, Krasnoludy i Halfingi – 8K4
Tworzenie eliksiru 'Metamorfoza'Eliksir Metamorfoza – Na lekkim ogniu dać garnuszek z wodą. Jak się zagotuje to dodać sproszkowaną skure orka. Dla smaku dodać 1/2 kilo malin. Wszystko wymieszać gałęzią drzewca.
Czary magii wojennej poziomu 9
GłazPoziom: 9
Punkty magii: 52
Zasięg: 52 metry
Czas trwania: chwila
Składniki: kawałek skały wapiennej i węglowej
Tworzy nad dowolną istotą Głaz który spada z wysokości 100 metrów (z okazji wysokiego poziomu test inicjatywy z ujemnym modyfikatorem -40)zadając 50 punktów obrażeń.
Wykrywanie ZłaPoziom: 9
Punkty magii: 42/za osobę
Zasięg: Tylko dotyk
Czas trwania: chwila
Składniki: Magiczny przedmiot
Po dotknięciu osoby magik dowiaduje się czy osoba ma złe zamiary czy też dobre albo neutralne, ale ofiara może się bronić testem Siły Woli z ujemnym modyfikatorem -20.
Ochrona przed złemPoziom: 9
Punkty magii: 60
Zasięg: tylko osoba rzucająca czar
Czas trwania: do następnego wschodu słońca
Składniki: Zaklęty przedmiot
Ten czar tworzy złotą poświatę wokół maga. Jeśli zaatakuje go ożywieniec lub istota eteryczna wtedy ta istota zostaje unieszkodliwiona.
Wzniesienie większePoziom: 9
Punkty magii: 62
Zasięg: 12 m
Czas trwania: chwila
Składniki: skrzydła górskiego sokoła
Ten czar pozwala wznieść postać na wysokość maksymalnie 100 metrów i możliwa jest decyzja o spadnięciu tej postaci, wtedy otrzymuje obrażenia jak z upadku (patrz do książki zeskok/upadek).
*Według Mistrza Gry
Komentarze
Dodaj komentarz