Age of Conan – powody przesunięcia premiery

1 minuta czytania

Jak informowaliśmy jakiś czas temu premiera długo wyczekiwanego MMORPG – Age of Conan: Hyborian Adventures została przesunięta na 25 marca 2008r. Gracze wciąż się zastanawiali cóż może być przyczyną tak smutnego kroku i tak gigantycznego przesunięcia (około 5 miesięcy). Czy może to ogromna ilość błędów wyłapana podczas beta-testów gry albo celowy ruch przemyślany przez speców od marketingu ? Tym podobnych pytań nie było końca...

Dzisiejszego dnia twórcy gry postanowili rozwiązać tą zagadkę i przedstawić ją sfrustrowanym graczom. Okazuje się, że wszystkie winy za taką, a nie inna datę premiery ponosi system walki, który ma przejść gruntowną przebudowę. Jak mówi firma Funcom to właśnie ten element gry najbardziej kuleje i wymaga sporego dopracowania.

Czego możemy oczekiwać od nowego systemu walki ? Przede wszystkim ma być on bardziej intuicyjny i prostszy w obsłudze. Poza tym potyczki nabiorą tempa, a poszczególne ciosy łatwiej będzie można rozróżnić. Dodatkowo liczba combosów ma być, według obietnic twórców (czyli wiadomo jak z tym jest), praktycznie nieskończona i ograniczona tylko przez wyobraźnie graczy.

Na sam koniec Funcom dodaje, że praca nad tym elementem nie zajmie aż pięciu wspomnianych miesięcy i powinni zakończyć pracę w okolicach gwiazdki. Potrzebowali jednak solidnego zabezpieczenia czasowego na wypadek kolejnej wpadki.

Nie pozostaje nam nic innego, tylko przyjąć do wiadomości te rewelacje i czekać na premierę gry. Wszak chyba wszyscy pragniemy, aby Age of Conan był jak najbardziej dopracowany i nie chcemy za szybko, z uczuciem niedosytu odłożyć pudełko z grą na półkę ?

Komentarze

0
·
Zabawne. W każdej zapowiedzi mówili że system walki to ich największa duma .
0
·
No to teraz będzie jeszcze większą dumą

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...