Bloodz: Jak wiele twierdz będzie dostępnych w Królestwach Kresowych?
Obecnie planujemy wprowadzić do gry maksymalnie trzy twierdze na region, natomiast na całym serwerze będzie ich tylko dziewięć.
Entaro: Czy występują jakieś różnice w skutkach śmierci w trybie PvE i PvP?
Kiedy umierasz w trybie PvE zostajesz otoczony negatywną aurą, która zmniejsza zadawane przez ciebie obrażenia i zdolność obrony. W trybie PvP taka kara nie występuje, jednakże w tym drugim trybie istnieje szansa na utratę części pieniędzy, a może i nawet przedmiotu. System łupów nie został jednak jeszcze w pełni opracowany.
Borluc: Istnieje możliwość strategicznego kontrolowania surowców na obszarach PvP?
W Królestwach Kresowych będzie wiele zadań do wykonania w związku z twierdzami. Strategiczne kontrolowanie surowców będzie przynosiło korzyści tym, którzy je posiadają. Więc w skrócie – tak, taka możliwość istnieje.
Strone-Decessus: Czy w walce wręcz pojawią się pozycyjne i reakcyjne style/komba? (Np: Inny zestaw kombosów jest dostępny, gdy zaszedłeś przeciwnika od boku lub od tyłu, a inny, gdy odpierasz atak, blokujesz czy unikasz ciosów. Te różne komba mogą następnie zwiększać dps (obrażenia na sekundę – damage per second – przyp. Med) lub mieć jakiś inny pożytek – w zależności od stopnia skomplikowania komba).
Dobre ustawienie postaci nie otwiera nowych linii kombosów, ale może ulepszyć już istniejące – w zależności od klasy. Kiedy uda ci się zablokować lub uniknąć ciosu przeciwnika, możesz wyprowadzić kontratak, który stworzy ci możliwość użycia rzadkiego i bardzo potężnego komba. Możesz wytrenować swoją postać, aby zwiększyć szansę na takie zdarzenie.
SoulAssassin: Jak będzie wyglądała walka dwoma broniami w systemie walki [(Q,1,2,3,E) – chodzi o klawisze, do których przypisane są odpowiednie cięcia bronią – przyp. Med]? Czy obie bronie będą skierowane w jedną stronę, w różne strony, czy też będzie można atakować tylko główną ręką?
Dawno temu zdecydowaliśmy, że walka dwoma broniami będzie jednym ze stylów walki i zrobimy dla niej oddzielne animacje. Ataki z lewej strony będą przeprowadzane za pomocą miecza przypisanego dla lewej ręki, ataki z prawej strony za pomocą miecza dla prawej ręki, natomiast do ataków ze środka i kombosów używane są obie bronie.
Nunkuruji: Czy noszenie ciężkiej zbroi lub tarczy zmniejsza prędkość chodzenia/biegania bohatera albo szybkość w walce w porównaniu do zbroi lekkich?
Nie, to byłoby strasznie nie w porządku, gdyby klasy noszące cięższe zbroje były bezustannie spowolnione. Te klasy trenowały całe życie w tej zrobi – nie ubrały ich nagle dla kaprysu – i dlatego wiedzą jak się w nich poruszać. Oczywiście niektóre klasy noszące lżejsze zbroje są nieco bardziej zwinne i jest bardziej prawdopodobne, że unikną ataku, jednakże ich podstawowa prędkość ruchu jest identyczna.
Delta Odaeus: Czy wszyscy będą mogli używać wszystkich typów broni? Wiem, że klasy mają wypisane swoje preferowane typy oręża w swoich opisać (jak u Druida – jednoręczne bronie obuchowe, jednoręczne bronie sieczne i bronie drzewcowe), ale czy to oznacza, że mogą one używać TYLKO tych broni? A może tylko dla nich mają odblokowane różne umiejętności?
Wiele klas może również używać inne typy broni. Aczkolwiek nie mogą one stosować kombosów podczas dzierżenia innego typu broni.
Xand: Jaki jest punkt równowagi pomiędzy atakiem i obroną u klas leczących? Czy będą one mogły dotrzymać kroku innym klasom w PvP?
Wszystkie klasy leczące zostały tak zaprojektowane, aby mieć przyzwoite dps i aby mogły poradzić sobie w samotnej walce. Punkt równowagi zmienia się wraz z klasą, ale żadna z klas leczących nie jest ani lepsza w leczeniu, ani gorsza w zadawaniu obrażeń od innych.
Isvind: Czy w grze będą dostępne frakcje, z którymi można zdobywać reputację (nawiązuję do wojen gangów w miastach, o których tak dużo mówiliście)?
Nie, z frakcjami pożegnaliśmy się dawno temu. Jednogłośnie zdecydowaliśmy, iż frakcje nigdy nie dostarczały wiele zabawy, jako że były to uproszczone i pochłaniające zbyt wiele czasu aspekty rozgrywki.
Drevnar: Jak poziomy z PvE będą wpływały na PvP?
Poziomy PvE i PvP są od siebie uzależnione, jednakże nie w takim samym stopniu. Oznacza to, że podczas walki z potworem liczy się jedynie twój poziom PvE. Kiedy walczysz z innym graczem liczy się jednocześnie twój poziom PvE i PvP, który jest przyrównywany do jego poziomów PvE i PvP.
Źródło: community.ageofconan.com
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz