FAQ 12.0 – Ekwipunek

Tomasz "Medivh" Kiedrowicz sobota, 14 czerwca 2008
FAQ 12

12.1 Jakiego rodzaju ekwipunek gracze będą mogli zdobyć?
12.2 Czy będą jakieś przedmioty lub ekwipunek nie związane z walką?
12.3 Czy każdy może użyć dowolnej zbroi czy broni?
12.4 Czy przedmioty będą się psuły po pewnym upływie czasu?
12.5 Czy gracze będą mogli tworzyć swój własny ekwipunek?
12.6 Czy przedmioty będą charakteryzowały się różną jakością?
12.7 Mówimy tu ciągle o przedmiotach. Czy w takim razie liczą się nasze umiejętności?
12.8 Im więcej tym lepiej! Chciałbym dowiedzieć się czy w grze wystąpi oburęczność.
12.9 Jak ekwipunek będzie powiązany z rasami i nacjami gry?

12.1 Jakiego rodzaju ekwipunek gracze będą mogli zdobyć?

Praktycznie wszystko o czym mogą pomyśleć (oczywiście ograniczeniem są realia – nie będzie tu żadnych statków kosmicznych czy laserów). Będą więc miecze, topory, tarcze, itd. Przykłady broni i zbroi znajdujących się w grze znajdziesz tu oraz tu.

12.2 Czy będą jakieś przedmioty lub ekwipunek nie związane z walką?

Z pewnością. Będzie wiele przedmiotów użytku codziennego. Wiemy, że dla graczy fabularnych jest to istotny element, aby wczuć się w klimat, więc postaraliśmy się o to, żebyście byli z tego elementu zadowoleni.

12.3 Czy każdy może użyć dowolnej zbroi czy broni?

Nie. To, jakie przedmioty możesz nosić, określane jest na podstawie twoich zdolności. A przecież niektóre z nich mogą być wyuczone jedynie przez konkretne klasy.

12.4 Czy przedmioty będą się psuły po pewnym upływie czasu?

Niszczenie się przedmiotów jest tematem kontrowersyjnym. Na chwilę obecną nie mamy planów, aby wprowadzić coś takiego do gry. Ale jeżeli nasi gracze i betatesterzy orzekną inaczej, to kto wie…

12.5 Czy gracze będą mogli tworzyć swój własny ekwipunek?

Oczywiście. W Age of Conan pojawi się solidny i absorbujący system rzemiosła. Więcej przeczytasz w innej części FAQ poświęconej rzemiośle oraz w tym artykule.

12.6 Czy przedmioty będą charakteryzowały się różną jakością?

Przedmioty oraz ekwipunek mogą mieć różną jakość – od słabej, aż do legendarnej. Przedmioty o lepszej jakości mogą dostarczać dodatkowe bonusy, zadawać więcej obrażeń i/lub zapewniać większą obronę. Jednakże przedmioty o najwyższej jakości będą trudne do zdobycia.

12.7 Mówimy tu ciągle o przedmiotach. Czy w takim razie liczą się nasze umiejętności?

Oczywiście. Ekwipunek ma znaczenie, jednakże tylko do pewnego stopnia. Znaczenie mają również umiejętności gracza, talenty, wiedza o swojej klasie, szybszy refleks, itd.

12.8 Im więcej tym lepiej! Chciałbym dowiedzieć się czy w grze wystąpi oburęczność.

Tak, w grze pojawi się oburęczność. Klasy, które mogą używać tego atutu, to: Zdobywca, Skrytobójca i Barbarzyńca. Łowca również posiada ten atut, ale w taki sposób może używać jedynie sztylety.

12.9 Jak ekwipunek będzie powiązany z rasami i nacjami gry?

Ogólnie rzecz biorąc nie tworzyliśmy wielu przedmiotów tylko dla konkretnych ras. W grze pojawi się wiele przedmiotów, które będą wyglądem nawiązywały do danego terytorium, ale jest to aspekt czysto wizualny. W rozgrywce praktycznie nie będzie różnicy między Świetnym Stygijskim Mieczem „Kochamy Węże”, a Świetnym Cymeryjskim Mieczem „Nienawidzimy Stygijczyków”.

Źródło: community.ageofconan.com

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...