Mechanika Skutków PvP

Wraz z wprowadzeniem systemu Konsekwencji PvP, zabicie słabego, niewinnego gracza generuje punkty morderstwa.

Jeżeli gracz jest "szary" dla ciebie i poza zasięgiem PvP, to jest traktowany jako niewinny.

  • Zaatakowanie niewinnego gracza natychmiast oznacza ciebie jako kryminalistę. Oznaczenie trwa 5 minut i jest wznawiane podczas kolejnych ataków.

  • Zaatakowanie kryminalisty, Łupu lub mordercy nie wpłynie na twój status.

  • Zabicie mordercy lub kryminalisty nie wygeneruje punktów morderstwa.

Zebranie 100 punktów morderstwa oznaczy ciebie jako mordercę. Liczba tych punktów otrzymana za popełnione zabójstwo zależy od różnicy poziomów pomiędzy tobą, a celem. Maksymalna ilość punktów, jaką można otrzymać za jedno morderstwo, wynosi 35.

Zabójcy będą atakowani przez strażników i nie będą mogli handlować z kupcami. Zamiast tego, mordercy będą zmuszeni szukać kupców-renegatów na skrajach społeczeństwa, którzy nie będą mieli skrupułów, aby wykorzystać ich status wyjętych spod prawa do podniesienia cen. Znajdziesz ich obozy rozsiane po różnych obszarach Hyborii.

Zwiedzanie obszarów wykraczających poza twój poziom jest niezwykle niebezpieczne. Jeżeli masz zbyt niski, by bezpiecznie badać region, zostaniesz oznaczony jako Łup i zabicie cię przez wysokopoziomowego gracza nie przyniesie dla niego żadnych konsekwencji. Ogólnie rzecz biorąc, najwcześniejszy “bezpieczny” poziom dla obszaru został ustalony na dwa poziomy niżej niż poziom startowy questów w tym obszarze.

Możesz oczyszczać się z punktów morderstwa na różne sposoby:

  • Poprzez czas: co 2 godziny twoja ilość punktów zostanie zmniejszona o 1.

  • Zdobywanie doświadczenia: twoja ilość punktów zostaje zmniejszona o 1 za każdy 1% doświadczenia zdobytego za zabijanie przeciwników (nie innych graczy w PvP, ani nie za questy). Dlatego zdobycie poziomu jedynie za niszczenie kreatur i potworów w Hyborii obniży twoją ilość punktów morderstwa o 100.

  • Wykonaj Zadanie Odkupienia: dający zadania w obozach banitów mogą zaoferować mordercom misje, które pomogą w odzyskaniu ich dobrego imienia w oczach społeczeństwa i prawa.

Pograniczna sprawiedliwość jest brutalna i szybka. Zabicie mordercy zwiększa doświadczenie z PvP o +100%.

Każdy z graczy handlujący z kryminalistą lub mordercą otrzyma ostrzeżenie, zanim sam zostanie oznaczony jako kryminalista.

Każdy z graczy dołączający do grupy zawierającej kryminalistę/mordercę także zostanie ostrzeżony, a potem oznaczony jako kryminalista tak długo, jak w grupie jest takowy, a także 5 minut po tym.

Członek drużyny dokonujący kryminalnego aktu oznaczy także całą grupę w sąsiedztwie (każdego członka drużyny w tym samym obszarze gry) jako kryminalistę.

Źródło: community.ageofconan.com

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...