Icewind Dale

92 minuty czytania

Rozdział trzeci – spis treści

Wejście do Odciętej Dłoni

odcięta dłoń
  1. Mapa Świata
  2. Odcięta Dłoń – pierwszy poziom

Przed wejściem do Odciętej Dłoni będziesz świadkiem, jak Larrel próbuje ukatrupić Wiewiórkę, myśląc, że jest ona krasnoludem. Po rzuceniu Ognistej kuli znika. Cóż, widać nie wszystko jest w porządku w tej lokacji. Gdy otrząśniesz się z wrażenia, wejdź do środka.

Odcięta Dłoń – pierwszy poziom

odcięta dłoń
  1. Wejście do Odciętej Dłoni
  2. Pułapki
  3. Odcięta Dłoń – drugi poziom
  4. Dzbanek
  5. Zasadzka
  6. Oderwana Dusza
  7. Łup
  8. Element zepsutego urządzenia

Od razu po wejściu zostaniesz zaatakowany przez Cienistych orków i Cienistych orków łuczników. Jako zjawy są one niewrażliwe na większość efektów, więc trzeba ubić je tradycyjnie bronią lub czarami, bez zbędnych udziwnień. Dystansowców zawsze staraj się załatwić na początku. Tak czy siak nie powinieneś mieć większego problemu. Uważaj na potrójną pułapkę o poziomie detekcji i rozbrojenia 60, uruchamiającą paraliżująco-trujące strzałki.

odcięta dłoń

Idź w górę, pokonując po drodze Cienistych goblinów piechurów i Cienistych goblinów łuczników. Przejdź do zewnętrznego kręgu, gdzie musisz załatwić kolejnych Cienistych orków łuczników i Cienistego orka szamana (dobrze zdjąć go w pierwszej kolejności). Obok nich są schody na kolejny poziom Odciętej Dłoni, jednak na razie nie idź w górę. Przed schodami jest za to stolik, a w nim zwój "Emocje: beznadziejność".

W kolejnym pomieszczeniu załatw Cienistych goblinów łuczników, a z dzbanka pośrodku zabierz kilkadziesiąt Sztuk złota i Miksturę uzdrowienia. Kolejne pomieszczenie zabezpieczone jest niewykrywalną pułapką nie do ominięcia. Gdy na nią wkroczysz, dookoła zaroi się od wszelkiej maści Cienistych orków oraz pojawi się dwóch Cienistych ogrów. Dobrze więc wcześniej zabezpieczyć tyły jakimiś przywołanymi potworami, aby nie zostawić odkrytych najsłabszych członków drużyny. Są tu dwie kupy gruzu, a w nich kilkadziesiąt Sztuk złota i losowo: Miecz oburęczny +2: Młot / Miecz oburęczny +2: Obrońca / Topór bojowy +2: "Echa z Głębi Dorna". W przeciwnym rogu sali stoi kolejny dzban, a w nim Eliksir zdrowia, Mikstura dodatkowego leczenia i losowo: Chryzoberyl / Diopsyd gwiaździsty / Kamień Zios / Shandon / Wodna gwiazda.

Zaraz za rogiem po lewej stronie znajduje się kolejny dzban, a w nim Mikstura heroizmu i losowo: Chryzoberyl / Diopsyd gwiaździsty / Kamień Zios / Shandon / Wodna gwiazda. Wybij wszystkich przeciwników. Na razie nie możesz przejść do drugiej połowy lokacji, więc udaj się do góry najbliższymi schodami.

Odcięta Dłoń – drugi poziom

odcięta dłoń
  1. Odcięta Dłoń – pierwszy poziom
  2. Stół
  3. Cienisty instruktor goblinów
  4. Odcięta Dłoń – trzeci poziom
  5. Łupy
  6. Winda
  7. Łup

Od razu zostaniesz zaatakowany przez Cienistych orków snajperów i Cienistych goblinów snajperów. Są to znacznie lepsze jednostki dystansowe niż na pierwszym poziomie Odciętej Dłoni, upewnij się więc, że szybko je wyeliminujesz. Zaraz obok są też Cieniste gobliny wojownicy – nieco lepsza jednostka niż piechur, jednak stanowi zdecydowanie mniejsze zagrożenie od snajperów. W kolejnej sali znajduje się stół, a na nim Mikstura geniuszu, Mikstura uzdrowienia i zwój "Emocje: odwaga".

W kolejnej komnacie stoi tylko jeden goblin, jednak gdy się do niego zbliżysz, pojawi się mnóstwo Cienistych worgów, którym przewodzi Cienisty instruktor goblinów. Zabij wszystkich, a z ciała instruktora zabierz Torbę przechowywania. Raz na odpoczynek możesz przywołać jeden z dwudziestu sześciu przedmiotów – w większości nie są to jakieś wielkie skarby, ale przydatne jest na przykład 20 sztuk przeklętego Oleju szybkości, który można sprzedać za niezłą kasę.

Kolejne dwa pomieszczenia to schody w górę oraz w dół Odciętej Dłoni. Zabij wszystkich wrogów i idź dalej. W kolejnym pomieszczeniu znowu czeka cię zasadzka z różnej maści orków. Zabij wszystkich i przeszukaj dwa zbiory łupów, aby znaleźć kilkadziesiąt Sztuk złota, Miksturę kamiennego ciała, Miksturę zręczności, zwój "Animacja martwego" i losowo: Morgensztern pomniejszego przenikania / Uświęcony morgensztern +3. Wróć się o dwie sale i wejdź po schodach na górę (znów połowa lokacji zostaje do odkrycia w późniejszym terminie).

Odcięta Dłoń – trzeci poziom

odcięta dłoń
  1. Odcięta Dłoń – drugi poziom
  2. Zasadzka
  3. Pułapki
  4. Kupa gruzu
  5. Winda
  6. Krwiożerczy Szkielet
  7. Odcięta Dłoń – czwarty poziom

Znów zaatakuje cię wiele Cienistych goblinów. Zabij wszystkich i wejdź w wewnętrzne koło. Zza osłon, za które nie możesz wejść, strzelać będą do ciebie snajperzy – dobrze jest ich wyeliminować swoimi strzelcami oraz czarami. W wewnętrznym kręgu jeden z goblinów zacznie uciekać – nic dziwnego, bowiem gdy dojdziesz za nim do końca korytarza, wejdziesz w kolejną zasadzkę i za tobą zaroi się od Cienistych orków wszelkiej maści oraz Cienistych ogrów. Generalnie nie jest to nic, z czym byś sobie nie poradził.

Z Cienistego orka, herszta zabierz losowy łup: Pierścień z kości krasnoluda / Szturchacz Puny'ego / Tasak Guktoka. Z kupy gratów na końcu korytarza zabierz też Zwiastun Nieszczęścia. Wróć na drugim poziom Odciętej Dłoni i wejdź z powrotem na trzeci poziom centralnymi schodami. Naprzeciwko schodów w przejściu jest potrójna pułapka, uruchamiająca trująco-mącące strzałki.

odcięta dłoń

Od razu po prawej stronie masz kupę gruzu, a w niej losowo znajduje się: Mała tarcza +1 / Pawęż +3 / Tarcza z Dłoni. Idąc w dół zostaniesz zaatakowany przez Płonące szkielety, które na twój widok rzucają Ognistą kulę, oraz Uzbrojone szkielety. Najpierw wyeliminuj maga, potem męcz się z wojownikami, co generalnie nie powinno stanowić większej trudności.

Idź dalej w prawo po okręgu, eliminując kolejnych nieumarłych. Po chwili dołączy do nich Szkielet Miecznik – dość potężny typ kościotrupa, mogący zadawać także obrażenia od zimna. Staraj się go wykończyć w pierwszej kolejności, żeby nie zdążył zadać ci zbyt wielu obrażeń. Gdy dojdziesz do drzwi, otwórz je i wejdź do środka. Czekają tam na ciebie cztery Szkielety Miecznicy. Kiedy się z nimi uporasz, zwróć uwagę na windę po lewej stronie, ale jeszcze jej nie używaj. Za windą znajduje się potrójna pułapka, aktywująca trująco-mącące strzałki.

odcięta dłoń

Rzuć teraz na siebie wszystkie buffy i otwórz kolejne drzwi. Rozsądnym pomysłem jest rzucenie naprzód kilku potworów, aby przyjmowały na siebie ciosy. Oprócz Szkieletów Mieczników czeka na ciebie Krwiożerczy Szkielet i dwie Rozdarte Dusze. Ten pierwszy jest odporny na niemagiczną broń – aby go zranić, niezbędny będzie oręż umagiczniony minimum "+2" – a do tego potrafi porządnie przyłożyć. Pozostawi po sobie losowo: Kościany Kris Czarnego Śluzu / Pas Szpiku Kostnego / Talizman z kości / Ząbkowany miecz z kości. Cienie nie są wcale lepsze – są odporne na ataki niemagiczną bronią – aby je zranić, należy użyć oręża z umagicznieniem minimum "+1". Ponadto mogą aż dwadzieścia razy rzucić na ciebie Pomniejsze drążenie Larlocha oraz piętnaście razy leczyć się odmianą Leczenia lekkich ran – Paktem Cieni.

Gdy rozprawisz się ze wszystkimi, zjedź na dół windą, a dostaniesz się do wcześniej niedostępnej części drugiego poziomu Odciętej Dłoni. Zmierzysz się tu z wieloma Uzbrojonymi Szkieletami oraz Rozdartymi Duszami. Kiedy się z nimi rozprawisz, u dołu lokacji w kupie gruzu znajdziesz losowo: Krótki miecz działania +2 / Pomniejszą Obietnicę Jakiegoś Boga. Zejdź centralnymi schodami na pierwszy poziom Odciętej Dłoni.

Czeka cię tu walka z dużą ilością Szkieletów Mieczników, Cienistych dusz (słabsza wersja Rozdartych Dusz, nierzucająca Pomniejszego Drążenia Larlocha), Rozdartych Dusz i jednej Oderwanej Duszy. Ta ostatnia rzuca poza Paktem Cieni także Wampiryczne dotknięcie. Zostawi po sobie losowy przedmiot: Cieniste buty / Cienisty płaszcz / Cienistą szatę / Cienistą zbroję płytową. Masz trzy pomieszczenia do przeszukania. W środkowym pod ścianą leży kupa gruzu, a w niej losowo: Ciężka kusza celności: Przewodnik / Lekka kusza obrony / Lekka kusza szybkości. Na kupie gruzu w szczytowym pomieszczeniu znajdziesz pierwszy Element zepsutego urządzenia. Takich elementów będzie łącznie cztery i są ci niezbędne.

Jeżeli wybiłeś wszystkich wrogów, wróć windą na trzeci poziom Odciętej Dłoni i wejdź po jedynych schodach na poziom czwarty.

Odcięta Dłoń – czwarty poziom

odcięta dłoń
  1. Odcięta Dłoń – trzeci poziom
  2. Sala rozrywki
  3. Sehriya
  4. Lethias
  5. Stół
  6. Lehland
  7. Wieża Solonora
  8. Wieża Labelasa
  9. Wieża Corellona
  10. Wieża Shevarasha

Nareszcie chwila oddechu, na tym poziomie nie trzeba będzie walczyć. Otwórz drzwi po lewej stronie schodów, a znajdziesz się w sali rozrywki. Siedzące tu Cieniste elfy znikną, gdy tylko spróbujesz do nich zagadać. W lewym górnym rogu komnaty stoi Telanis, dawny pieśniarz, który właśnie pieśnią może co nieco rozjaśnić ci, co też tu się wydarzyło. Pod prawą ścianą stoją trzy grupy dzbanów, a w nich Mikstura intuicji, Mikstura izolacji, Mikstura klarowności, Mikstura skupienia, Mikstura uzdrowienia i Mikstura wchłaniania.

Wyjdź z sali i idź w prawo. Kolejne drzwi możesz pominąć, bowiem w środku znajdziesz tylko kolejne Cieniste elfy. Wejdź do komnaty na północnym wschodzie. Mała dziewczynka, Sehriya, pozwoli ci tu odpoczywać bez przeszkód. Ze stołu weź kilkadziesiąt Sztuk złota, Miksturę odporności na zimno, Miksturę uzdrowienia i zwój "Stożek zimna".

Bliżej północy lokacji spotkasz Lethiasa, nieumarłego Pieśniarza Klingi. Opowie ci co nieco, jak zginął oraz gdzie możesz szukać Larrela. Gdy go obrazisz albo powiesz, że szukasz skarbów Dłoni, zaatakuje cię. Nie ma żadnych przedmiotów, a i 3000 punktów doświadczenia nie są tego warte. Po jego prawej stronie jest pokój, a w nim stół, na którym znajdziesz Czarny napar berduskański, Miksturę klarowności, Miksturę siły i zwój "Emocje: nadzieja".

Pozostaje ostatnia komnata po lewej stronie planszy. Spotkasz tu Lehlanda (uwaga – może schować się za kolumnami), który opowie ci co nieco o Odciętej Dłoni i jej wieżach. Co ważne, można u niego kupić wiele dobrej amunicji. Cóż, jako że najlepsza Wieża Sehanine z artefaktami została zniszczona, po zakupach idź na sam dół i wkrocz do Wieży Solonora, w której ongiś urzędowali kapłani, oferujący duchową strawę oraz opiekujący się rannymi i chorymi.

Spotkasz tu Denaini, która opowie ci co nieco o Larrelu i Mythalu oraz zleci dwa zadania – zabicie nieumarłych kapłanów na wyższych poziomach oraz przyniesienie święconej wody, która przywróciłaby świetność temu ogrodowi. Nie pozostaje ci nic więcej, jak iść w górę. Na drugim poziomie spotkasz Cienistych elfów akolitów oraz Cienistych elfów kleryków. Zaatakują cię dopiero, gdy się nieco do nich zbliżysz. Nie powinni stanowić większych problemów – rozwal najpierw kleryków, bowiem akolici nie posiadają żadnych zaklęć. W skrzyni po prawej stronie znajdziesz Miksturę uzdrowienia, losowo: Chryzoberyl / Diopsyd gwiaździsty / Kamień Zios / Shandon / Wodną gwiazdę i losowo: Młot bojowy +2: Ashideena / Młot bojowy iskrzenia +2 / Uświęcony młot bojowy +2. Z beczek po lewej stronie weź kilkadziesiąt Sztuk złota i Miksturę siły wzgórzowego olbrzyma. Idź wyżej.

Poza wrogami z drugiego poziomu przebywa tu także Cienisty elf kapłan, który jest tylko nieco lepszy od kleryka. Gdy go zabijesz, zostawi po sobie losowo: Symbol Corellona Larethiana / Symbol Labelasa Enoretha / Symbol Shevarasha / Symbol Solonora Thelandiry. W trzech pulpitach znajdziesz kilkadziesiąt Sztuk złota, drugi Element zepsutego urządzenia, Miksturę heroizmu, Miksturę ochrony, przeklęty Olej szybkości, zwój "Klosz niewrażliwości mniejszej", losowo: Chryzoberyl / Diopsyd gwiaździsty / Kamień Zios / Shandon / Wodną gwiazdę i losowo: Elfią kolczugę z Dłoni +3 / Miksturę zmiany siły / Pierścień siły. Pozostaje ostatni poziom wieży.

Jest tu tylko czterech Cienistych elfów akolitów i dwóch kleryków. Gdy ich zabijesz, możesz zabrać się za przeszukiwanie pokojów. Do złupienia jest pięć skrzyń i jedna szafka. Znajdziesz w nich Beczułkę święconej wody, Eliksir oczyszczenia, Eliksir zdrowia, Miksturę intuicji, Miksturę odporności na ogień, Miksturę percepcji, Miksturę regeneracji, Miksturę skupienia, Miksturę wchłaniania, Pierścień sanktuarium, Symbol Sehanine Księżycowy Łuk, zwój "Emocje: odwaga", zwój "Ochrona przed ogniem", 2 zwoje "Słup ognia", zwój "Zdjęcie klątwy", zwój "Leczenie poważnych ran", zwój "Zdjęcie paraliżu" i losowo: Chryzoberyl / Diopsyd gwiaździsty / Kamień Zios / Shandon / Wodną gwiazdę.

Wróć na pierwszy poziom Wieży Solonora i porozmawiaj z Denaini. Powiedz jej, że zabiłeś wszystkich kapłanów, a dostaniesz 24000 punktów doświadczenia oraz Procę Edleya. Wręcz jej także Beczułkę święconej wody, za co otrzymasz 52500 punktów doświadczenia oraz Laur Przychylności Sune. Idź na czwarty poziom Odciętej Dłoni i udaj się na lewy brzeg planszy, do Wieży Labelasa.

Obejrzyj krótką cutscenkę, w której Larrel cieszy się ze zniszczenia schodów wiodących w górę wieży. Cóż, więcej nic tu nie osiągniesz, więc wyjdź i udaj się do wieży w północno wschodnim rogu mapy – Wieży Corellona, swoistego centrum dowodzenia Dłoni Seldarine.

Na pierwszym poziomie otwórz drzwi i zbliż się do ołtarza, a po raz kolejny dookoła zaroi się od przeciwników – kilku Cienistych elfów mieczników, dwóch łuczników, jeden czarodziej i jeden oficer. Generalnie nie są to jacyś specjalnie wymagający przeciwnicy – w pierwszej kolejności należy zdjąć maga i dystansowców. Gdy wszystkich zabijesz, zwróć uwagę na kupę gruzu po prawej stronie, a znajdziesz losowo: Długi łuk celności / Długi łuk działania +2 / Długi Łuk refleksyjny z Dłoni.

Drugi poziom nie różni się zbytnio od pierwszego. Ponownie po zbliżeniu się bliżej górnej części pomieszczenia, zostaniesz otoczony przez kilku Cienistych elfów mieczników, trzech oficerów, dwóch łuczników, czarodzieja i kleryka. Jak zwykle – czarujące postaci w pierwszej kolejności, potem dystansowcy, na końcu można poboksować się z walczącymi wręcz. Na trzech pulpitach znajdziesz kilkadziesiąt Sztuk złota, trzeci Element zepsutego urządzenia, Olej wściekłego płomienia, zwój "Kamienna skóra", zwój "Lodowa lanca", zwój "Nienaruszalna sfera Otiluke'a", zwój "Zabójcza chmura" i losowo: Chryzoberyl / Diopsyd gwiaździsty / Kamień Zios / Shandon / Wodną gwiazdę.

Na trzecim poziomie jest zdecydowanie łatwiej, czeka tu na ciebie tylko pięciu Cienistych elfów oficerów. Są tu trzy szafki i jedna skrzynia, a w nich kilkadziesiąt Sztuk złota, Czarny napar berduskański, Mikstura siły burzowego olbrzyma, Mikstura wolności, Mikstura zręczności, 40 Strzał z Dłoni, zwój "Ochrona przed błyskawicami", zwój "Zdjęcie klątwy", losowo: Dar Życia / Długi miecz działania +2 / Miecz długi z Dłoni i losowo: Chryzoberyl / Diopsyd gwiaździsty / Kamień Zios / Shandon / Wodną gwiazdę.

Na czwartym poziomie spotkasz Valestisa, opiekuna arboretum. Da ci zadanie przyniesienia czegokolwiek, co przywróciłoby chwałę temu miejscu. Możesz ofiarować mu aż cztery przedmioty, jednak zdobędziesz je dopiero w kolejnych rozdziałach, także trzeba uzbroić się w cierpliwość. Pozostaje udać się do ostatniej wieży – Shevarasha, gdzie elfy szkoliły się do walki.

Porozmawiaj tu z Kaylessą, byłą zbrojmistrzynią Dłoni. Opowie ci co nieco o Larrelu i wydarzeniach, jakie tu się rozegrały. Da ci misję oczyszczenia Wieży Shevarasha z Cienistych elfów. Możesz jeszcze otworzyć dwie klatki, aby zabić trzech Cienistych orków oraz Cienistego ogra. W pojemniku w klatce po lewej stronie znajdziesz kilkadziesiąt Sztuk złota.

Na drugim poziomie musisz wytłuc kilku Cienistych elfów łuczników i mieczników, tak samo zresztą na trzecim poziomie. Na dwóch stołach znajdziesz tu kilkadziesiąt Sztuk złota, 40 Strzał z Dłoni, zwój "Płonąca krew Beltyna" i losowo: Chryzoberyl / Diopsyd gwiaździsty / Kamień Zios / Shandon / Wodną gwiazdę. Na razie nie korzystaj z przejścia po lewej stronie, a wejdź po schodach na czwarty poziom wieży.

Spotkasz tu dawno niewidziane Pająki-upiory, z którymi powinieneś mieć już mniejszy kłopot niż w Smoczym Oku. Na stole znajdziesz kilkadziesiąt Sztuk złota i księgę "Jeźdźcy Hipogryfa w Dłoni". Wróć na pierwszy poziom wieży i zrelacjonuj Kaylessie wykonanie zadania. Otrzymasz 52500 punktów doświadczenia, ale elfka zaatakuje cię, bo chce zginąć chwalebnie w bitwie. Spełnij jej życzenie i podnieś ze zwłok Buty szybkości, czwarty Element zepsutego urządzenia i losowo: Kolczugę Kaylessy / Łuk Kaylessy / Pierścień Kaylessy / Rękawice Kaylessy. Skieruj się teraz do przejścia po lewej stronie na trzecim poziomie Wieży Shevarasha.

Zabij tu Cienistych elfów łuczników, mieczników, czarodzieja i kleryka. Nic prostszego. Gdy wykonasz zadanie, idź dalej w lewo. Tym sposobem znalazłeś się na drugim poziomie Wieży Labelasa. Masz tu do rozwalenia Cienistego elfa kleryka, trzech magów i dwóch mieczników. Kiedy się z nimi uporasz, przeszukaj trzy stoły, aby znaleźć kilkadziesiąt Sztuk złota, Dziennik Evayne (nie wyrzucaj go, zaraz się przyda), Miksturę geniuszu, Miksturę heroizmu, Miksturę klarowności, Miksturę niewidzialności, zwój "Ochrona przed pociskami", zwój "Ulepszona niewidzialność", zwój "Wielkie osłabienie" i losowo: Laska Dłoni / Szata z Dłoni / Sztylet +2: "Serce Golema".

Idź wyżej, a spotkasz Custhantosa. To bibliotekarz, który zaoferuje ci kilka ksiąg. Koniecznie weź ze sobą "Teorię Mythali" dla Orricka Szarego z Kuldahar, natomiast cała reszta jest całkowicie opcjonalna. Warto je wziąć chociażby dla poszerzenia wiedzy o Dolinie Lodowego Wichru.

Na szczycie Wieży Labelasa spotkasz w końcu Larrela. Biedak jednak dalej wydaje z siebie kompletny bełkot. Cokolwiek mu powiesz, nie zabijaj go! Bez niego fabuła nie pójdzie dalej do przodu, więc będzie to dla ciebie koniec gry (zresztą Larrel pozostaje na skraju śmierci, aż cię zabije). Pogadaj z Gelarithem, a dowiesz się, że astrolabium nie działa. Tak się składa, że masz cztery Elementy zepsutego urządzenia, za które dostaniesz 2x 35000 punktów doświadczenia i 2x 24000 punktów doświadczenia, a Larrel odzyska zmysły.

Porozmawiaj z nim o wszystkim, wypytaj, co takiego wydarzyło się w Dłoni Seldarine. Poproś o uwolnienie mocy Klejnotu Serca, a otrzymasz 54000 punktów doświadczenia. Daj jeszcze Larrelowi Dziennik Evayne. Elf może teraz przenieść cię do Głębi Dorna lub Kuldahar. Wybierz tę drugą opcję i udaj się do Orricka Szarego. Wręcz mu księgę "Teoria Mythali", a otrzymasz 24000 punktów doświadczenia i losowo: Pas Labelasa, Pierścień Kiran-Hai z Kości Elfa lub Płaszcz Mithrana. Wyrusz teraz do Głębi Dorna.

«
Strona: 1 2 3 4 5 6 7 8
»

Komentarze

0
·
Pamiętam jaką gehenną było przechodzenie tej gry czystym wojownikiem solo (jeszcze przed EE). Dobre czasy.
0
·
graqm w pojedynke na najtrudniejszym poziomie, proca, wieloklasa, pojawiam sie i znikam na ukryciu, stawiam postac na wyjsciu z etapu i prawie nigdy nie maja szans na podejscie, pauza w strzalu kamieniem i krok na powrot do poprzedniej lokacji, tak dosc dlugo dzialam, prawie monotonnie, oczywiscie zbroja z mozliwoscia skradania i rzucania czarow, z czasem szaty maga, bron 2 to sztylet, teraz najszybszy -0 z niewidzialnoscia -pofalbowany, mil go chyba seth-karzel w jakims wulkanie-2 pietro, obok zlodzieja, ktorego jednooka wolalaby zachowac przy zyciu(jest nizej vis-a-vis kuchni) zaraz za lodem-costam Dorna...walcze tez jednorecznymi szybkimi-sejminar 2ataki na ture, tez z tej lokacji i szybka kusza, topory -bo mozna rzucac nimi, luk jest, wsio mam na 2 poziomie i fajnie mozna szlachtac; mozna fajnie sie zniechecic do takiego grania ale postawilem sobie cel, ze skoncze jako 1osobowy oddzial, babka
0
·
Grając w ee, na ostatnią walkę, dla mnie must be było wypicie potów na szybkość i siłę sztormowego giganta- zaraz po zdjęciu bufów przez main bossa.
0
·
Mam jakiś problem z grą. Mianowicie, jak zostaje teleportowany do Easthaven pod koniec gry, to wszyscy mnie atakują. Nie ma opcji żeby zacząć dialog z wieśniakami czy everardem żeby wiedzieć jak wejść do crystal tower.
0
·
w solucji jest informacje że w nie których potworów i skrzynek można zdobyć różne itemy. Co do potworów zapisz przed walką i pokonuj przeciwnika dopóki nie dostaniesz tego co chcesz ale jak to zmienić w skrzynkach?? ktoś może wie jak??
0
·
Właśnie zainstalowałem z GOGa (wersja enchanced była dostępna za 15 złotych ). Niestety, okazuje się, że w odróżnieniu od dwójki nie mogę importować postaci (albo nie wiem jak), więc odpada manewr z darmowym "wskrzeszaniem". Do tego okazuje się, że moja drużyna jest za słaba na zgraję orków łuczników wspomaganych przez szamana, nawet przy "bardzo łatwym" (rzekomo) poziomie trudności - za każdym podejściem giną co najmniej dwie postacie, a w większości przypadków przeżywa najwyżej jedna. Patent z wywabianiem i zabijaniem po kolei nie działa, od razu rzucają się kilka naraz.
A myślałem, że jak przeżyłem żuki w piwnicy i gobliny za mostem (które potrafiły ubić mi drużynę lata temu jak ostatnio grałem), to dalej będzie równie łatwo.
Drużyna:
- półork barbarzyńca
- półelf czarodziejka (mistrzyni przywoływania)
- krasnolud wojownik/kapłan
- niziołek złodziej tancerz cieni
- kobieta paladyn kawaler
- kobieta druid
Coś poszło nie tak i nie wiem dokładnie co.

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...