Silny nieumarły, który w momencie trafienia rzuca na ciebie "Pech". Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie oraz na niemagiczną broń – aby go zranić, niezbędny jest oręż z umagicznieniem minimum "+1". Gdy tylko cię zauważy, rzuca jednokrotnie zaklęcie "Magiczny pocisk".
Miejsce:
drugi i trzeci poziom Grobowca Kresselacka w Dolinie Cieni
Odmiana Zmory, zadająca obrażenia od zimna. Jest niewrażliwa na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie oraz na niemagiczną broń – aby ją zranić, niezbędny jest oręż z umagicznieniem minimum "+1". Co ciekawe, na etapie, na jakim pojawiają się w grze, to dosyć słaby potwór, żerujący jednak w dużych grupach. Idealny worek treningowy na nabicie sobie punktów doświadczenia.
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k6, +1k4 obrażeń od zimna, sieczne, zasięg 1)
Zmora
Silny nieumarły, który w momencie trafienia rzuca na ciebie "Pech". Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie oraz na niemagiczną broń – aby go zranić, niezbędny jest oręż z umagicznieniem minimum "+1".
Miejsce:
pierwszy poziom Grobowca Kresselacka w Dolinie Cieni
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz