Olbrzymy

7 minut czytania

Spis treści

Cyklop

cyklop

Te wielkoludy spotkasz w zrujnowanym Easthaven w rozdziale szóstym. Mimo groźnego wyglądu stanowią o wiele mniejsze zagrożenie niż olbrzymy spotykane przez całą grę. Odpowiednie zaklęcia wzmacniające bez problemu załatwią sprawę.

Miejsce:
  • Easthaven – rozdział szósty

Mechanicznie

Płeć Mężczyzna
Charakter Brak
Punkty życia 91
Doświadczenie po zabiciu 4000
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 5 / 7
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 16
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 2
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 5
Przeciwko różdżkom 7
Przeciwko polimorfii 6
Przeciwko zionięciu 5
Przeciwko czarom 8
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 17
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 10

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 6k6, obuchowe, zasięg 1)

Gorg

gorg

Lodowy olbrzym pilnujący niewolników, którymi karmione są Białe Żmije. Co ciekawe, gdy oznajmisz mu, że zabiłeś Odmrożonego, ten powie po prostu: "Baba z wozu, koniom lżej". Davin poprosi cię, abyś oprócz oczyszczenia jaskini ze Śnieżnych Trolli, Większych Lodowych Trolli, Yeti z Lodowca i Kontik zabił również Gorga. Wielkolud bez problemu daje się sprowokować do bitki. Jak go zgładzisz, inne Lodowe olbrzymy nie staną się ci wrogie. Gdy zameldujesz o sukcesie Davinowi, otrzymasz 180000 punktów doświadczenia.

Miejsce:
  • jaskinia Lodowych Olbrzymów w Lodowcu Ząb Wielkiego Gada

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 115
Doświadczenie po zabiciu 8000
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 5
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 20
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 18
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 0
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 4
Przeciwko różdżkom 6
Przeciwko polimorfii 5
Przeciwko zionięciu 4
Przeciwko czarom 6
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 13
Punkt złamania morale 5
Czas regeneracji 60

Biegłości

Przedmioty

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 2k8, obuchowe, zasięg 1)

Joril Śnieżnobrody

joril,joril śnieżnobrody

Przywódca Lodowych olbrzymów. Bez wiedzy Belhifeta zrzucił z tego stanowiska swojego ojca, Krega Śnieżnobrodego, pozbawiając go jednocześnie głowy. Dokonał tego obiecując Białym Żmijom i Odmrożonemu ludzi do zjedzenia, jeśli będą udawać martwych i zaskoczą Krega, jak ten się odwróci.

Jeżeli masz minimum 12 charyzmy, możesz przekonać olbrzyma, żeby wręczył ci Odznakę Jorila, za co dostaniesz 80000 i jeszcze drugie 80000 punktów doświadczenia za sam fakt zdobycia tego specyficznego klucza. Jeśli rozmawiasz z nim Paladynem, zażądaj, aby uwolnił niewolników (możesz to zrobić nawet wtedy, gdy więźniów dawno już nie ma w Jaskini Lodowych olbrzymów), a dostaniesz 180000 punktów doświadczenia. Co prawda wszyscy giganci staną się wtedy tobie wrodzy, ale myślę, że jest to warte ryzyka.

Miejsce:
  • jaskinia Lodowych Olbrzymów w Lodowcu Ząb Wielkiego Gada

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 145
Doświadczenie po zabiciu 9000
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 5
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 24
Inteligencja 7
Zręczność 9
Mądrość 7
Kondycja 18
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 0
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 3
Przeciwko różdżkom 5
Przeciwko polimorfii 4
Przeciwko zionięciu 4
Przeciwko czarom 6
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 15
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 14

Biegłości

Przedmioty

Lodowy olbrzym

lodowy olbrzym

Potężny, lecz powolny przeciwnik, niewrażliwy na obrażenia od zimna. Podstawowa jednostka Lodowych olbrzymów.

Miejsce:
  • jaskinia Lodowych Olbrzymów w Lodowcu Ząb Wielkiego Gada

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 102
Doświadczenie po zabiciu 7000
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 7
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 21
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 0
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 5
Przeciwko różdżkom 7
Przeciwko polimorfii 6
Przeciwko zionięciu 5
Przeciwko czarom 8
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 10
Punkt złamania morale 5
Czas regeneracji 60

Biegłości

Przedmioty

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 2k10, sieczne, zasięg 3)

Lodowy olbrzym – strażnik

lodowy olbrzym,lodowy olbrzym – strażnik

Potężniejsza wersja Lodowego olbrzyma, mająca nieco lepsze statystyki niż jego zwykła odmiana.

Miejsce:
  • jaskinia Lodowych Olbrzymów w Lodowcu Ząb Wielkiego Gada

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 115
Doświadczenie po zabiciu 8000
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 5
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 21
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 18
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 0
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 4
Przeciwko różdżkom 6
Przeciwko polimorfii 5
Przeciwko zionięciu 4
Przeciwko czarom 6
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 13
Punkt złamania morale 5
Czas regeneracji 60

Biegłości

Przedmioty

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 2k10, sieczne, zasięg 3)

Ochroniarz Jorila

lodowy olbrzym,ochroniarz jorila

Osobiste goryle Jorila. Nie są zbyt wylewni, za to bardzo opryskliwi. Wcale nie są silniejsi od innych Lodowych olbrzymów.

Miejsce:
  • jaskinia Lodowych Olbrzymów w Lodowcu Ząb Wielkiego Gada

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 102
Doświadczenie po zabiciu 9000
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 7
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 21
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 18
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 0
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 5
Przeciwko różdżkom 7
Przeciwko polimorfii 6
Przeciwko zionięciu 5
Przeciwko czarom 8
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 10
Punkt złamania morale 5
Czas regeneracji 60

Biegłości

Przedmioty

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 2k10, sieczne, zasięg 3)

Ognisty olbrzym

ognisty olbrzym

Potężny, lecz powolny przeciwnik, niewrażliwy na obrażenia od ognia.

Miejsce:
  • Wielka Kuźnia w Niższej Głębi Dorna

Mechanicznie

Płeć Mężczyzna
Charakter Brak
Punkty życia 110
Doświadczenie po zabiciu 8000
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 5
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 21
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa -1
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 4
Przeciwko różdżkom 6
Przeciwko polimorfii 5
Przeciwko zionięciu 4
Przeciwko czarom 7
Odporności
Na ogień 100
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 100
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 10
Punkt złamania morale 5
Czas regeneracji 60

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 2k10, obuchowe, zasięg 2)

Ognisty olbrzym – strażnik

ognisty olbrzym,ognisty olbrzym – strażnik

Potężny, lecz powolny przeciwnik, niewrażliwy na obrażenia od ognia. Powita cię przy wejściu do Wielkiej Kuźni. Mówiąc mu, że chcesz się spotkać z Panną Ilmadią, przepuści cię dalej. Możesz się z nim trochę posprzeczać – jeśli go zdenerwujesz, zaatakuje cię razem z pobratymcami.

Miejsce:
  • Wielka Kuźnia w Niższej Głębi Dorna

Mechanicznie

Płeć Mężczyzna
Charakter Brak
Punkty życia 110
Doświadczenie po zabiciu 8000
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 5
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 21
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa -1
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 4
Przeciwko różdżkom 6
Przeciwko polimorfii 5
Przeciwko zionięciu 4
Przeciwko czarom 7
Odporności
Na ogień 100
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 100
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 10
Punkt złamania morale 5
Czas regeneracji 60

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 2k10, obuchowe, zasięg 2)

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...