Ghule

3 minuty czytania

Spis treści

Sojusznicy

Ghast

ghast

Dosyć silny nieumarły, który w momencie trafienia może zarazić chorobą oraz unieruchomić. Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 28
Doświadczenie po zabiciu 650
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 17
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 4
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 13
Przeciwko różdżkom 15
Przeciwko polimorfii 14
Przeciwko zionięciu 16
Przeciwko czarom 16
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20 / 10
Punkt złamania morale 0 / 5
Czas regeneracji 1 / 60

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k8, kłute, opóźnienie 3, zasięg 1)

Ghul

ghul

Młodszy brat ghasta, mogący przy trafieniu unieruchamiać. Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:
  • Dolina Cieni
  • Warstwy Umarłych w Wyższej Głębi Dorna
  • przywołany przez Terikana za pomocą Animacji martwego

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 14
Doświadczenie po zabiciu 175
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 19 / 17
Ilość ataków na rundę 3 / 2
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 6
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 14
Przeciwko różdżkom 16
Przeciwko polimorfii 15
Przeciwko zionięciu 17
Przeciwko czarom 17
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20 / 10
Punkt złamania morale 0 / 5
Czas regeneracji 1 / 60

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k6, kłute, opóźnienie 3, zasięg 1)

Sojusznicy

Ghast

ghast

Dosyć silny nieumarły, który w momencie trafienia może zarazić chorobą oraz unieruchomić. Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 28
Doświadczenie po zabiciu 650
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 17
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 4
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 13
Przeciwko różdżkom 15
Przeciwko polimorfii 14
Przeciwko zionięciu 16
Przeciwko czarom 16
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 1

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k8, kłute, opóźnienie 3, zasięg 1)

Ghul

ghul

Zwykły ghul, mogący przy trafieniu unieruchamiać. Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 14
Doświadczenie po zabiciu 175
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 17
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 6
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 14
Przeciwko różdżkom 16
Przeciwko polimorfii 15
Przeciwko zionięciu 17
Przeciwko czarom 17
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 1

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k6, kłute, opóźnienie 3, zasięg 1)

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

Wczytywanie...