Jeżeli w miejscu, w którym znaleźć można dany sztylet, znajduje się "---", oznacza to, że jest on powszechnie dostępny w sklepach bądź można znaleźć go często w różnych lokacjach.
Grzbietokłuj
Posępna nazwa tej broni pochodzi stąd, że jej pierwszy właściciel miał wielkie zamiłowanie do wbijania jej w plecy swoich wrogów. Długie ostrze zostało zaprojektowane specjalnie do przebijania pancerza. Płatny zabójca Beledor z Calimportu za pomocą tego sztyletu zabił kilka tuzinów ludzi, zanim zmogła go trucizna podana przez przekupionego służącego.
- Obrażenia: 1k4 +1
- TraK0: +5
- Typ obrażeń: kłute
- Waga: 1
- Opóźnienie: 1
- Rodzaj biegłości: sztylety
- Typ broni: 1-ręczna
- Nie może używać: Kapłan
- Minimalna siła: 4
- Zasięg: 0
- Miejsce: łup z Jaszczuroczłeka Szamana – Przybocznego Króla Jaszczuroludzi 2 na pierwszym poziomie Smoczego Oka
Język Salamandry
Ten złowieszczo wyglądający sztylet, posiadający mroczną historię, cieszy się uznaniem jako broń i przedmiot magiczny. Ostrze przypomina nieco sztylety egzotyczne i zakończone jest faliście, niczym kris, dwoma małymi punkcikami. Zaraz przy uchwycie, w klindze sztyletu, wtopiony jest mały kawałek obślizgłego, jasnoczerwonego języka żywej salamandry. Pulsuje i wije się bezładnie, bez udziału posiadacza.
Dokładne jego pochodzenie nie jest znane, ale powiada się, że pierwszym posiadaczem sztyletu był szanowany i budzący postrach gnomi złodziej i płatny zabójca z Bramy Zachodu imieniem Turlam Shallowhill. Został zabity w bójce przez niziołka Dedera Siedmiopalcego. Deder zatrzymał broń jako trofeum, nie wiedząc nic o jego mocy aż do chwili, gdy został wykradziony przez służącego, również niziołka, Kreshinala Blackhounda. Kreshinal umknął ze sztyletem do Selgauntu na pięć lat, ufając, że moc ostrza ukryje go przed zdemaskowaniem. Stracił go na skutek własnego partactwa przy hazardzie i został zamordowany przez agentów Dedera w przeciągu miesiąca. Sam Deder próbował odzyskać sztylet z rąk sembiańskich przestępców, którzy weszli w jego posiadanie. Udało mu się pojmać złodziei i pozyskać sztylet, ale tak bardzo się na tym skoncentrował, że nie zauważył, iż owi kryminaliści zatrudnili kapłana Maska, aby przejrzał i zrujnował interesy Dedera w Bramie Zachodu. Wynikła stąd wojna pomiędzy stronnikami Bramy Zachodu a Selgauntu zakończyła się, gdy kapłan Maska, Pieter Słabowity, sprawił dzięki swej magii, że obie strony konfliktu doznały obłędu i same zniszczyły się od środka. Pieter zaś zabrał sztylet, kiedy nadarzyła się po temu okazja i uciekł do Hillsfar, przekonany, że niezorganizowani półludzie, będący zwolennikami Dedera Siedmiopalcego, nie pójdą za nim do miejsca tak bardzo wrogiego ich rasie.
Następnie Pieter sprzedał sztylet Mulmasterowi Hawkowi, zaś na aukcję do Hillsfar zwabił innych potencjalnych nabywców. Tam, wraz ze swymi wspólnikami, zamordował niedoszłych kupców na niby-aukcji i uciekł z gotówką, kryjąc się pod opieką Amuletu Niewykrywalności. Mulmaster Hawk, który nabył sztylet, został wedle wszelkiego prawdopodobieństwa zamordowany przez kapłanki Umberlee, zagniewane, że zabójca odmówił zapłacenia daniny Królowej Suce. Lata walk frakcyjnych pomiędzy Umberlanami spowodowały, jak się przypuszcza, przemieszczenie się sztyletu aż trzy tysiące mil dalej od jego miejsca pochodzenia – Sambii. Nie wiadomo obecnie, gdzie podziewa się Pieter i jego kompani.
- Obrażenia: 1k4 +3
- TraK0: +3
- Typ obrażeń: kłute
- Specjalne:
- +10% do odporności na ogień
- +3 do rzutów obronnych przeciw truciznom
- 20% szansa na zadanie +1k4 obrażeń od ognia
- użytkownik znajduje się pod wpływem Niewykrywalności
- Waga: 1
- Opóźnienie: 0
- Rodzaj biegłości: sztylety
- Typ broni: 1-ręczna
- Nie może używać: Kapłan
- Minimalna siła: 3
- Zasięg: 0
- Miejsce: łup z Setha na pierwszym piętrze Pałacu Marketha
Kościany Kris Czarnego Śluzu
Ten kawałek kości został uformowany na kształt krisa, czyli sztyletu o pofalowanym ostrzu. Co ciekawe, jego klinga od czasu do czasu wydziela czarny, trujący śluz.
- Obrażenia: 1k4 +2
- TraK0: +2
- Typ obrażeń: kłute
- Specjalne: 20% szansa zatrucia celu, chyba że wykona udany rzut obronny
- Waga: 3
- Opóźnienie: 2
- Rodzaj biegłości: sztylety
- Typ broni: 1-ręczna
- Nie może używać: Kapłan, Łowca, Paladyn
- Minimalna siła: 3
- Zasięg: 0
- Miejsce: losowy łup z Krwiożerczego Szkieletu na trzecim poziomie Odciętej Dłoni
Oddech Auril
Ta broń należała do Kontik, służki Auril. Jest ona silnie umagiczniona.
- Obrażenia: 1k4 +3
- TraK0: +3
- Typ obrażeń: kłute
- Specjalne:
- +1 do inteligencji
- -1 do charyzmy
- 100% odporności na zimno
- -50% do odporności na ogień
- 2 ładunki Stożka zimna dziennie
- Waga: 1
- Opóźnienie: 2
- Rodzaj biegłości: sztylety
- Typ broni: 1-ręczna
- Nie może używać: Kapłan
- Minimalna siła: 3
- Zasięg: 0
- Miejsce: łup z Kontik w Jaskini Lodowych olbrzymów w Lodowcu Ząb Wielkiego Gada
Ognisty Pocałunek
To szerokie ostrze zostało wykonane przez Derra głęboko pod powierzchnią Faerunu. Należący do Savanta Dabanta, Ognisty Pocałunek nie był zbyt często w użyciu – Dabanta bardziej bawiły magiczne pułapki i tortury. W końcu Dabant został zabity przez tłum hakowych poczwar, które po jego śmierci przetrzymywały miecz w stercie odpadków. Trzydzieści lat później trafił on do rąk łupieżców umysłu, którzy pokonali hakowe poczwary. Kupiec Nym sprzedał im najlepszych gnomich niewolników, za co otrzymał Ognisty Pocałunek, który później sprzedał Malavonowi.
- Obrażenia: 1k4 +3
- TraK0: +3
- Typ obrażeń: kłute
- Specjalne: 5% szansa, że cel zostanie trafiony Całunem płomieni
- Waga: 1
- Opóźnienie: 1
- Rodzaj biegłości: sztylety
- Typ broni: 1-ręczna
- Nie może używać: Kapłan
- Minimalna siła: 3
- Zasięg: 0
- Miejsce: łup z Malavona w Laboratorium Malavona w Niższej Głębi Dorna
Ognisty sztylet
Jak wszystkie sztylety, ten też ma szpiczaste, obusieczne ostrze. Został on dodatkowo umagiczniony, co czyni go jeszcze bardziej przydatnym.
- Obrażenia: 1k4
- TraK0: +2
- Typ obrażeń: kłute
- Specjalne: 15% szansa na zadanie +1k4 obrażeń od ognia
- Waga: 1
- Opóźnienie: 2
- Rodzaj biegłości: sztylety
- Typ broni: 1-ręczna
- Nie może używać: Kapłan
- Minimalna siła: 3
- Zasięg: 0
- Miejsce: losowy łup ze skrzyni w jaskini Orków w Okolicach Easthaven
Ognisty sztylet +2
Jak wszystkie sztylety, ten też ma szpiczaste, obusieczne ostrze. Został on dodatkowo umagiczniony, co czyni go jeszcze bardziej przydatnym.
- Obrażenia: 1k4 +2
- TraK0: +2
- Typ obrażeń: kłute
- Specjalne:
- 50% szansa na zadanie +1k4 obrażeń od ognia
- +1 do klasy pancerza
- Waga: 1
- Opóźnienie: 2
- Rodzaj biegłości: sztylety
- Typ broni: 1-ręczna
- Nie może używać: Kapłan
- Minimalna siła: 3
- Zasięg: 0
- Miejsce: losowy łup z ołtarza na czwartym poziomie Smoczego Oka
Sztylet
Typowe sztylety posiadają ostro zakończone, dwusieczne ostrza, w odróżnieniu od zwykłych noży, które są jednosieczne i nieco krótsze.
- Obrażenia: 1k4
- Typ obrażeń: kłute
- Waga: 1
- Opóźnienie: 2
- Rodzaj biegłości: sztylety
- Typ broni: 1-ręczna
- Nie może używać: Kapłan
- Minimalna siła: 3
- Zasięg: 0
- Miejsce: ---
Sztylet +1
Typowe sztylety posiadają ostro zakończone, dwusieczne ostrza, w odróżnieniu od zwykłych noży, które są jednosieczne i nieco krótsze.
- Obrażenia: 1k4 +1
- TraK0: +1
- Typ obrażeń: kłute
- Waga: 1
- Opóźnienie: 1
- Rodzaj biegłości: sztylety
- Typ broni: 1-ręczna
- Nie może używać: Kapłan
- Minimalna siła: 3
- Zasięg: 0
- Miejsce: ---
Sztylet +2: "Długi Kieł"
Sztylety tego typu są rzadko spotykane i używane raczej przez specjalistów. Łatwo je rozpoznać, gdyż są znacznie dłuższe niż normalne sztylety.
- Obrażenia: 1k6 +2
- TraK0: +2
- Typ obrażeń: kłute
- Waga: 2
- Opóźnienie: 0
- Rodzaj biegłości: sztylety
- Typ broni: 1-ręczna
- Nie może używać: Kapłan
- Minimalna siła: 4
- Zasięg: 0
- Miejsce: wór w Jaskini Lodowych olbrzymów w Lodowcu Ząb Wielkiego Gada
Sztylet +2: "Serce Golema"
Nie istnieją żadne zapiski dotyczące tego, kto wykonał tę broń, choć wzmianki o jej użyciu przez złodziei i morderców sięgają bardzo dawno. Sczerniałe ostrze sztyletu zostało podobno wykute z tajemnych metali żelaznego golema, nadając tej broni wygląd równie mroczny jak jej przeszłość.
- Obrażenia: 1k4 +2
- TraK0: +2
- Typ obrażeń: kłute
- Waga: 1
- Opóźnienie: 0
- Rodzaj biegłości: sztylety
- Typ broni: 1-ręczna
- Nie może używać: Kapłan
- Minimalna siła: 3
- Zasięg: 0
- Miejsce:
- ma go Orrick Szary w Kuldahar
- losowy łup ze stołu na drugim poziomie Wieży Labelasa w Odciętej Dłoni
- ma go Vera Elles w Muzeum w Lodowcu Ząb Wielkiego Gada
Sztylet Apsela
Ten sztylet został wykonany przez Apsela, skrymszandera z Easthaven. Charakteryzuje się on ostrym ostrzem i rękojeścią wykonaną z bogato rzeźbionych ości pstrąga kostkogłowego.
- Obrażenia: 1k4
- TraK0: +1
- Typ obrażeń: kłute
- Waga: 1
- Opóźnienie: 1
- Rodzaj biegłości: sztylety
- Typ broni: 1-ręczna
- Nie może używać: Kapłan
- Minimalna siła: 3
- Zasięg: 0
- Miejsce: otrzymasz go w prologu od Apsela w Easthaven, jeżeli zabijesz Wilka w jego warsztacie
Sztylet chaosu +3
Jak wszystkie sztylety, ten też ma szpiczaste, obusieczne ostrze. Został on dodatkowo umagiczniony, co czyni go jeszcze bardziej przydatnym.
- Obrażenia: 1k4 +3
- TraK0: +3
- Typ obrażeń: kłute
- Specjalne:
- 20% szansa na zarażenie celu chorobą
- +1 do klasy pancerza
- Waga: 1
- Opóźnienie: 2
- Rodzaj biegłości: sztylety
- Typ broni: 1-ręczna
- Nie może używać: postacie praworządne, Kapłan
- Minimalna siła: 3
- Zasięg: 0
- Miejsce: losowy łup z sarkofagu w Warstwach Umarłych w Wyższej Głębi Dorna
Sztylet do rzucania
Typowy sztylet do rzucania ma spiczaste, zwykle obusieczne ostrze, w przeciwieństwie do noża, który jest jednosieczny i trochę krótszy niż sztylet. W odróżnieniu od typowego sztyletu, ten ma mniejszą rękojeść i jest inaczej wyważony.
- Obrażenia: 1k4
- Typ obrażeń: pociski (kłute)
- Waga: 0
- Opóźnienie: 2
- Rodzaj biegłości: sztylety
- Typ broni: 1-ręczna
- Nie może używać: Kapłan
- Minimalna siła: 3
- Zasięg: 30
- Miejsce: ---
Sztylet Jadu
Sztylet Jadu jest potężną bronią, którą upodobali sobie zabójcy. Został on stworzony dla Złodziei Cienia z Amnu. Za każdym razem, kiedy trafi w przeciwnika, sztylet wydziela jad, który przedostaje się do krwiobiegu ofiary. Trucizna działa szybko i pewnie.
- Obrażenia: 1k4 +2
- TraK0: +2
- Typ obrażeń: kłute
- Specjalne: +6 obrażeń od trucizny na rundę (maksymalnie 15)
- Waga: 2
- Opóźnienie: 0
- Rodzaj biegłości: sztylety
- Typ broni: 1-ręczna
- Nie może używać: Kapłan
- Minimalna siła: 3
- Zasięg: 0
- Miejsce: wór w Jaskini Lodowych olbrzymów w Lodowcu Ząb Wielkiego Gada
Sztylet maga +1
Jak wszystkie sztylety, ten też ma szpiczaste, obusieczne ostrze. Został on dodatkowo umagiczniony, co czyni go jeszcze bardziej przydatnym.
- Obrażenia: 1k4 +1
- TraK0: +1
- Typ obrażeń: kłute
- Specjalne: umożliwia zapamiętanie 1 dodatkowego czaru z 1. poziomu
- Waga: 1
- Opóźnienie: 2
- Rodzaj biegłości: sztylety
- Typ broni: 1-ręczna
- Może używać: Mag (jedno-, dwu- i wieloklasowiec)
- Minimalna siła: 3
- Zasięg: 0
- Miejsce: losowy łup z sarkofagu na drugim poziomie Grobowca Kresselacka w Dolinie Cieni
Sztylet maga +2
Jak wszystkie sztylety, ten też ma szpiczaste, obusieczne ostrze. Został on dodatkowo umagiczniony, co czyni go jeszcze bardziej przydatnym.
- Obrażenia: 1k4 +2
- TraK0: +2
- Typ obrażeń: kłute
- Specjalne:
- +1 do klasy pancerza
- umożliwia zapamiętanie 1 dodatkowego czaru z 1. i 2. poziomu
- Waga: 1
- Opóźnienie: 2
- Rodzaj biegłości: sztylety
- Typ broni: 1-ręczna
- Może używać: Mag (jedno-, dwu- i wieloklasowiec)
- Minimalna siła: 3
- Zasięg: 0
- Miejsce:
- losowy łup z ołtarza na czwartym poziomie Smoczego Oka
- ma go Reise Coppersky na czwartym poziomie Smoczego Oka
Sztylet maga +3
Jak wszystkie sztylety, ten też ma szpiczaste, obusieczne ostrze. Został on dodatkowo umagiczniony, co czyni go jeszcze bardziej przydatnym.
- Obrażenia: 1k4 +3
- TraK0: +3
- Typ obrażeń: kłute
- Specjalne:
- umożliwia zapamiętanie 1 dodatkowego czaru z 1., 2. i 3. poziomu
- +20% do odporności na zwykły i magiczny ogień
- Waga: 1
- Opóźnienie: 2
- Rodzaj biegłości: sztylety
- Typ broni: 1-ręczna
- Może używać: Mag (jedno-, dwu- i wieloklasowiec)
- Minimalna siła: 3
- Zasięg: 0
- Miejsce: losowy łup z sarkofagu w Warstwach Umarłych w Wyższej Głębi Dorna
Sztylet maga +4
Jak wszystkie sztylety, ten też ma szpiczaste, obusieczne ostrze. Został on dodatkowo umagiczniony, co czyni go jeszcze bardziej przydatnym.
- Obrażenia: 1k4 +4
- TraK0: +4
- Typ obrażeń: kłute
- Specjalne:
- umożliwia zapamiętanie 1 dodatkowego czaru z 1., 2. i 3. poziomu
- +3 do rzutów obronnych przeciw czarom
- +15% do odporności na magię
- +2 do klasy pancerza
- Waga: 1
- Opóźnienie: 2
- Rodzaj biegłości: sztylety
- Typ broni: 1-ręczna
- Może używać: Mag (jedno-, dwu- i wieloklasowiec)
- Minimalna siła: 3
- Zasięg: 0
- Miejsce: losowy łup z biurka na pierwszym piętrze Pałacu Marketha w Niższej Głębi Dorna
Sztylet Nyma
Nym zlecił wykonanie tego sztyletu, podobnie jak dziewiętnastu identycznych, kiedy zaniósł tobołek pełen rogów jednorożca do potężnego mrocznego elfa, który był mistrzem zauroczeń w Menzoberranzan. Ciemnoniebieskie ostrze nie ma gardy, za to gałkę tworzy olbrzymia srebrna czaszka. Wokół rękojeści owinięta jest farbowana czarna, ilitowa skóra, zaś w oczodołach czaszki znajdują się małe szafiry.
- Obrażenia: 1k4 +2
- TraK0: +2
- Typ obrażeń: kłute
- Waga: 1
- Opóźnienie: 1
- Rodzaj biegłości: sztylety
- Typ broni: 1-ręczna
- Nie może używać: Kapłan
- Minimalna siła: 3
- Zasięg: 0
- Miejsce: otrzymasz go od Nyma w Wiosce gnomów w Niższej Głębi Dorna za 33000 Sztuk złota, gdy odrzucisz początkową propozycję wykonania Tarczy z żukorożca z Pancerza Żukorożca za 30000 Sztuk złota
Sztylet Presio
Sztylet Presio z pewnością był używany wyłącznie do celów ceremonialnych, gdyż śluby złożone przez jego właścicielkę zabraniały jej używania broni białej w czasie walki. Dostała go jako prezent, gdy osiągnęła rangę Najbardziej Osłabiającej Świątobliwości. Ostrze broni zostało zaczarowane, a zaklęcia sprawiły, że stało się ono niezwykle ostre i trujące.
- Obrażenia: 1k4 +2
- TraK0: +2
- Typ obrażeń: kłute
- Specjalne: cel zostaje zatruty, chyba że wyjdzie mu rzut obronny
- Waga: 1
- Opóźnienie: 0
- Rodzaj biegłości: sztylety
- Typ broni: 1-ręczna
- Nie może używać: Kapłan, Paladyn
- Minimalna siła: 0
- Zasięg: 1
- Miejsce: łup z Presio na trzecim poziomie Smoczego Oka
Sztylet przenikania
Jak wszystkie sztylety, ten też ma szpiczaste, obusieczne ostrze. Został on dodatkowo umagiczniony, co czyni go jeszcze bardziej przydatnym.
- Obrażenia: 1k4
- Typ obrażeń: kłute
- Specjalne: 15% szansa na przeniknięcie ofiary
- Waga: 1
- Opóźnienie: 2
- Rodzaj biegłości: sztylety
- Typ broni: 1-ręczna
- Nie może używać: Kapłan
- Minimalna siła: 3
- Zasięg: 0
- Miejsce: losowy łup z Therika w jaskini Therika w Dolinie Cieni
Sztylet wyładowań +1
Jak wszystkie sztylety, ten też ma szpiczaste, obusieczne ostrze. Został on dodatkowo umagiczniony, co czyni go jeszcze bardziej przydatnym.
- Obrażenia: 1k4 +1
- TraK0: +1
- Typ obrażeń: kłute
- Specjalne: 50% szansa na zadanie +1k3 obrażeń od elektryczności
- Waga: 1
- Opóźnienie: 2
- Rodzaj biegłości: sztylety
- Typ broni: 1-ręczna
- Nie może używać: Kapłan
- Minimalna siła: 3
- Zasięg: 0
- Miejsce:
- losowy łup z sarkofagu na drugim poziomie Grobowca Kresselacka w Dolinie Cieni
- łup z Maga Bractwa Krakena na pierwszym poziomie Pałacu Marketha w Niższej Głębi Dorna
Sztylet Życia +2
Jak wszystkie sztylety, ten też ma szpiczaste, obusieczne ostrze. Został on dodatkowo umagiczniony, co czyni go jeszcze bardziej przydatnym.
- Obrażenia: 1k4 +2
- TraK0: +2
- Typ obrażeń: kłute
- Specjalne:
- 15% szansa uleczenia 1k6 PŻ
- +5 punktów życia
- Waga: 1
- Opóźnienie: 2
- Rodzaj biegłości: sztylety
- Typ broni: 1-ręczna
- Nie może używać: Kapłan
- Minimalna siła: 3
- Zasięg: 0
- Miejsce: losowy łup z ołtarza na czwartym poziomie Smoczego Oka
Sztylet wysokiej jakości
Typowe sztylety posiadają ostro zakończone, dwusieczne ostrza, w odróżnieniu od zwykłych noży, które są jednosieczne i nieco krótsze.
- Obrażenia: 1k4
- TraK0: +1
- Typ obrażeń: kłute
- Waga: 1
- Opóźnienie: 2
- Rodzaj biegłości: sztylety
- Typ broni: 1-ręczna
- Nie może używać: Kapłan
- Minimalna siła: 3
- Zasięg: 0
- Miejsce: ---
Śmiercionośne żądło
Prawdziwa nazwa tego dziwnego sztyletu zaginęła w mrocznych głębinach Morza Mieczy. Broń ta, wykonana z magicznie wzmocnionej kości sahuagina, była podobno używana przez kuo-toa w czasie tajemniczych rytuałów. Rękojeść tego sztyletu wykonano z korala owiniętego z skórę sahuagina. W pewnym momencie należał on do Lockharta, słynnego złodzieja i szmuglera z Wybrzeża Mieczy. To on nadał ostrzu jego dzisiejszą nazwę.
- Obrażenia: 1k4 +2
- TraK0: +2
- Typ obrażeń: kłute
- Specjalne: 2% szansa rzucenia na cel zaklęcia Palec śmierci
- Waga: 1
- Opóźnienie: 1
- Rodzaj biegłości: sztylety
- Typ broni: 1-ręczna
- Nie może używać: Kapłan
- Minimalna siła: 4
- Zasięg: 1
- Miejsce: losowy łup z ołtarza na czwartym poziomie Smoczego Oka
Zguba Jabłek
Zguba Jabłek to mały, żelazny sztylet, który kiedyś należał do pewnego złodzieja o imieniu Peliwen Czerwone Źdźbło. Peliwen był miłym, acz smutnym niziołkiem. Większość czasu spędzał w dużym fotelu bujanym, który zabierał ze sobą na wszystkie wyprawy. Przed wyruszeniem na ważną wyprawę miał on zwyczaj siadania w swoim fotelu i jedzenia jabłek, do czego używał swojego sztyletu. Broń ta była tak rzadko wykorzystywana w walce, że towarzysze niziołka nadali jej nazwę "Zguba Jabłek".
- Obrażenia: 1k4 +1
- TraK0: +1
- Typ obrażeń: kłute
- Waga: 1
- Opóźnienie: 2
- Rodzaj biegłości: sztylety
- Typ broni: 1-ręczna
- Nie może używać: Kapłan
- Minimalna siła: 3
- Zasięg: 0
- Miejsce: losowy łup z Uligara w starym młynie na Przełęczy Kuldahar
Komentarze
Kilka dni temu męczyłem się strasznie z Yxunomei i za każdym razem moja ekipa dostawała srogie bęcki. Różne rodzaje taktyk, kombinacje z buffami i cwane ruchy - no nic nie pomagało. Kląłem tak, nad czym wirtualny świat stoi, że aż mój kot się przestraszył i cichymi miaukami zaczął dopytywać o co chodzi
Aż tu nagle, przy 17 próbie, mój złodziej z tym sztylecikiem ciachnął te demoniczne babsko i załatwił je jednym uderzeniem na początku potyczki. No, walka skończyła się po 30 sekundach, gdy dobiłem resztę jej świty xD
Piękna sprawa.
A Śmiercionośne Żądło faktycznie jest przepakiem. Jeżeli walczysz z monstrami, które trzeba dziabać umagicznieniem minimum "+3", i w teorii sztylet ten na nie działa, to i tak masz 2% szansy na rzucenie Palca śmierci
Dodaj komentarz