Wielki szkielet wykorzystywany przez Presio jako swoje "oczy i usta". Łącznie stworzyła takich pięć. Za każdym razem przekazuje przez nich nowe treści.
Potężny przeciwnik niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie. Ponadto jest odporny na niemagiczną broń – aby go zranić, niezbędny będzie oręż umagiczniony minimum "+2".
Broń do walki wręcz (obrażenia 4k4, sieczne, opóźnienie 7, zasięg 1, 40% szansa na zadanie +10 obrażeń od zimna)
Mytos
Tancerz Kości, kapłan Myrkula. Wskrzesił nieumarłych w Grobowcu Kresselacka wieki temu. Nie ma pojęcia, kto jest odpowiedzialny za zło nawiedzające Kuldahar, bowiem nie rusza się z tej krypty. Twierdzi, że jego strażnicy nigdy nikogo nie skrzywdzili, ale kategorycznie wzbrania się przed wydaniem ci pozwolenia na przeszukanie okolicy.
Jeśli porozmawiasz z nim jako Druid, Kapłan lub Paladyn, zapytaj retorycznie, czy to on jest odpowiedzialny za te obrzydliwe potwory, a otrzymasz 3225 punktów doświadczenia za próbę dyplomatycznego podejścia do sprawy. Następnie poproś o możliwość przeszukania grobowca i powiedz, że starasz się zachowywać rozsądnie, a zainkasujesz kolejne 3225 punktów doświadczenia. Koniec końców i tak będziesz musiał go zabić. Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.
Miejsce:
pierwszy poziom Grobowca Kresselacka w Dolinie Cieni
Szkielet, który na twój widok rzuca Ognistą kulę. Jak reszta pobratymców, jest odporny na zimno, ale także na ogień. Ponadto wykazuje niewrażliwość na petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.
Wielki szkielet, nieco wytrzymalszy od zwykłego odpowiednika. Niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.
Miejsce:
pierwszy poziom Grobowca Kresselacka w Dolinie Cieni
Mocniejsze wersje wielkiego szkieletu – jedna minimalnie lepsza od drugiej, z takim samym łupem. Niewrażliwe na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.
Miejsce:
drugi i trzeci poziom Grobowca Kresselacka w Dolinie Cieni
Szkielety, broniące wstępu do Lodowca Ząb Wielkiego Gada po zabiciu Terikana oraz przyboczni Czcigodnego Brata Poquelina. Mają ogromne odporności, zadają mocne ciosy, a ponadto są niewrażliwi na niemagiczną broń – aby go zranić, niezbędny będzie oręż umagiczniony minimum "+2".
Miejsce:
Hol Bohaterów w Wyższej Warstwie Dorna po zabiciu Terikana
Potężny przeciwnik niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie. Ponadto jest odporny na niemagiczną broń – aby go zranić, niezbędny będzie oręż umagiczniony minimum "+2". Mimo posiadania takiego sprzętu, niewiele zdziałasz, gdyż Strażnik Cryshal praktycznie od razu się odradza. Jedynym sposobem na jego unicestwienie jest zabicie Pomaba.
Miejsce:
drugie piętro Kryształowej Wieży w Easthaven w rozdziale szóstym
Wielki szkielet broniący dostępu do grobowców, niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.
Miejsce:
pierwszy poziom Grobowca Kresselacka w Dolinie Cieni
Mocniejsze wersje Strażnika Świątyni – jedna minimalnie lepsza od drugiej, z takim samym łupem, niewrażliwe na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.
Najlepsze wersje Strażnika Świątyni – jedna minimalnie lepsza od drugiej, z takim samym łupem, niewrażliwe na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.
Miejsce:
trzeci poziom Grobowca Kresselacka w Dolinie Cieni
Wielki szkielet, osobisty sługa Mytosa. Dwóch takich gości chroni Tancerza Kości razem ze swoimi dwiema słabszymi odmianami. Są niewrażliwi na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.
Miejsce:
pierwszy poziom Grobowca Kresselacka w Dolinie Cieni
Martwy człowiek, wskrzeszony po dłuższym czasie od śmierci, gdy zostały z niego tylko kości. Zazwyczaj atakuje w grupie, w czym leży jego siła. Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.
Mocna, walcząca na dystans odmiana Szkieletu. Jest niewrażliwa na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.
Miejsce:
pierwszy poziom Grobowca Kresselacka w Dolinie Cieni
Mocniejsza wersja Szkieletu Łucznika. Jest niewrażliwa na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.
Najmocniejsza wersja Szkieletu Łucznika. Jest niewrażliwa na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.
Miejsce:
trzeci poziom Grobowca Kresselacka w Dolinie Cieni
Najsłabsza wersja Szkieletu Łucznika. Jest niewrażliwa na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.
Wielki szkielet z ostrzami zamiast rąk. Dość potężny przeciwnik, szczególnie że pojawia się w grupach. Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k8 +2, sieczne, Trak0 +2, opóźnienie 7, zasięg 1, 40% szansa na zadanie +5 obrażeń od zimna)
Szkielet Strażnik
Szkielet przywołany przez Krzykacza w Ogrodzie Marketha – w pojedynkę na tym etapie gry nie stanowi wielkiego zagrożenia. Nieco gorzej sytuacja wygląda w Czarnej Świątyni, gdzie kościotrupy te atakują w grupach. Tak czy siak przy odpowiednich buffach nie powinny być większym wyzwaniem. Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k10, obuchowe, zasięg 1)
Therik
Przywódca nieumarłych, znajdujący się w jednej z jaskiń w Dolinie Cieni. Nie chce z tobą rozmawiać, jeżeli nie dołączysz do wyznawców Myrkula, Władcy Umarłych, czyli po prostu umrzesz. Neguje jakoby był źródłem zła, nękającym Kuldahar. Ba, jest nawet w stanie puścić cię wolno, jeśli oddasz mu Klucz do bramy w Grobowcu Kresselacka. Jeśli nie, cóż, masz kolejnego przeciwnika do zabicia. Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.
Wielki szkielet, niezbyt groźny. Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k8 +2, sieczne, Trak0 +2, opóźnienie 5, zasięg 1)
Uzbrojony Szkielet – Warstwy Umarłych
Najsłabsza wersja wielkiego szkieletu. Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.
Szkielet ten przy zetknięciu z członkami twojej drużyny bądź zaatakowany wybucha, uwalniając "Lawinę śnieżnych kul Snilloka". Co więcej, nie dostajesz wtedy za niego ani jednego punktu doświadczenia. Jeżeli go zobaczysz, najlepiej od razu zaatakować go bronią dystansową bądź czarami, aby zdetonował się z dala od ciebie. Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.
Potężny nieumarły z solidnymi odpornościami. Co więcej jest niewrażliwy na niemagiczną broń – aby go zranić, niezbędny będzie oręż umagiczniony minimum "+2". Początkowo rzuca w ciebie Toporkami, dopiero potem przechodzi do walki wręcz.
Lepsza wersja zwykłego szkieletu. Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.
Miejsce:
jako sprzymierzeniec przywoływany zaklęciem Animacja martwego
Najlepsza wersja zwykłego szkieletu. Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.
Miejsce:
jako sprzymierzeniec przywoływany zaklęciem Animacja martwego
Zwykły szkielet wyposażony w łuk. Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.
Miejsce:
jako sprzymierzeniec przywoływany zaklęciem Animacja martwego
Lepsza wersja zwykłego szkieletu wyposażonego w łuk. Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.
Miejsce:
jako sprzymierzeniec przywoływany zaklęciem Animacja martwego
Najlepsza wersja zwykłego szkieletu wyposażonego w łuk. Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.
Miejsce:
jako sprzymierzeniec przywoływany zaklęciem Animacja martwego
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz