walizka

Szkielety

26 minut czytania

Spis treści

Sojusznicy

Dowódca Nieumarłych

dowódca nieumarłych

Wielki szkielet wykorzystywany przez Presio jako swoje "oczy i usta". Łącznie stworzyła takich pięć. Za każdym razem przekazuje przez nich nowe treści.

Miejsce:
  • trzeci poziom Smoczego Oka

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 54
Doświadczenie po zabiciu 2000
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 14
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 4
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 10
Przeciwko różdżkom 12
Przeciwko polimorfii 11
Przeciwko zionięciu 12
Przeciwko czarom 13
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 50
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 50
Na obrażenia od pocisków 50
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 1

Przedmioty

Krwiożerczy Szkielet

krwiożerczy szkielet

Potężny przeciwnik niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie. Ponadto jest odporny na niemagiczną broń – aby go zranić, niezbędny będzie oręż umagiczniony minimum "+2".

Miejsce:
  • trzeci poziom Odciętej Dłoni

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 70
Doświadczenie po zabiciu 2000
Klasa Wojownik
Poziom 7
TraK0 12
Ilość ataków na rundę 3
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 0
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 11
Przeciwko różdżkom 13
Przeciwko polimorfii 12
Przeciwko zionięciu 11
Przeciwko czarom 14
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 50
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 50
Na obrażenia od pocisków 50
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 1

Biegłości

Przedmioty

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 4k4, sieczne, opóźnienie 7, zasięg 1, 40% szansa na zadanie +10 obrażeń od zimna)

Mytos

mytos

Tancerz Kości, kapłan Myrkula. Wskrzesił nieumarłych w Grobowcu Kresselacka wieki temu. Nie ma pojęcia, kto jest odpowiedzialny za zło nawiedzające Kuldahar, bowiem nie rusza się z tej krypty. Twierdzi, że jego strażnicy nigdy nikogo nie skrzywdzili, ale kategorycznie wzbrania się przed wydaniem ci pozwolenia na przeszukanie okolicy.

Jeśli porozmawiasz z nim jako Druid, Kapłan lub Paladyn, zapytaj retorycznie, czy to on jest odpowiedzialny za te obrzydliwe potwory, a otrzymasz 3225 punktów doświadczenia za próbę dyplomatycznego podejścia do sprawy. Następnie poproś o możliwość przeszukania grobowca i powiedz, że starasz się zachowywać rozsądnie, a zainkasujesz kolejne 3225 punktów doświadczenia. Koniec końców i tak będziesz musiał go zabić. Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Neutralny zły
Punkty życia 40
Doświadczenie po zabiciu 1000
Klasa Wojownik/Kapłan
Poziom 8/8
TraK0 14
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 10
Inteligencja 14
Zręczność 10
Mądrość 18
Kondycja 10
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 5
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 7
Przeciwko różdżkom 11
Przeciwko polimorfii 10
Przeciwko zionięciu 13
Przeciwko czarom 12
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 100
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 50
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 50
Na obrażenia od pocisków 50
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 1

Biegłości

Przedmioty

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k10, obuchowe, zasięg 1)

Zaklęcia

Płonący szkielet

płonący szkielet

Szkielet, który na twój widok rzuca Ognistą kulę. Jak reszta pobratymców, jest odporny na zimno, ale także na ogień. Ponadto wykazuje niewrażliwość na petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:
  • trzeci poziom Odciętej Dłoni

Mechanicznie

Płeć Mężczyzna
Charakter Brak
Punkty życia 40
Doświadczenie po zabiciu 1500
Klasa Mag
Poziom 5
TraK0 15
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 5
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 11
Przeciwko różdżkom 13
Przeciwko polimorfii 12
Przeciwko zionięciu 13
Przeciwko czarom 14
Odporności
Na ogień 100
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 100
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 50
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 50
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 1

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k4, sieczne, zasięg 1)

Zaklęcia

Poszarpany Szkielet

poszarpany szkielet

Wielki szkielet, nieco wytrzymalszy od zwykłego odpowiednika. Niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:
  • pierwszy poziom Grobowca Kresselacka w Dolinie Cieni

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 8
Doświadczenie po zabiciu 65
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 19
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 7
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 14
Przeciwko różdżkom 16
Przeciwko polimorfii 15
Przeciwko zionięciu 17
Przeciwko czarom 17
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 50
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 50
Na obrażenia od pocisków 50
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 1

Biegłości

Przedmioty

Poszarpany Szkielet 2

poszarpany szkielet

Mocniejsze wersje wielkiego szkieletu – jedna minimalnie lepsza od drugiej, z takim samym łupem. Niewrażliwe na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:
  • drugi i trzeci poziom Grobowca Kresselacka w Dolinie Cieni

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 16 / 24
Doświadczenie po zabiciu 75 / 150
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 17 / 18
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 7
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 13 / 14
Przeciwko różdżkom 15 / 16
Przeciwko polimorfii 14 / 15
Przeciwko zionięciu 16 / 17
Przeciwko czarom 16 / 17
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 50
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 50
Na obrażenia od pocisków 50
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 1

Biegłości

Przedmioty

Spiżowy strażnik

spiżowy strażnik

Szkielety, broniące wstępu do Lodowca Ząb Wielkiego Gada po zabiciu Terikana oraz przyboczni Czcigodnego Brata Poquelina. Mają ogromne odporności, zadają mocne ciosy, a ponadto są niewrażliwi na niemagiczną broń – aby go zranić, niezbędny będzie oręż umagiczniony minimum "+2".

Miejsce:
  • Hol Bohaterów w Wyższej Warstwie Dorna po zabiciu Terikana
  • jaskinia Poquelina w Niższej Głębi Dorna

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 60
Doświadczenie po zabiciu 5000
Klasa Wojownik
Poziom 9
TraK0 10
Ilość ataków na rundę 4
Cechy
Siła 21
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa -3
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 6
Przeciwko różdżkom 8
Przeciwko polimorfii 7
Przeciwko zionięciu 7
Przeciwko czarom 9
Odporności
Na ogień 120
Na zimno 0
Na elektryczność 50
Na kwas 0
Na magię 25
Na magiczny ogień 120
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 50
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 50
Na obrażenia od pocisków 80
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 0

Biegłości

  • Bronie strzeleckie: 5
  • Topory: 5

Przedmioty

Strażnik Cryshal

strażnik cryshal

Potężny przeciwnik niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie. Ponadto jest odporny na niemagiczną broń – aby go zranić, niezbędny będzie oręż umagiczniony minimum "+2". Mimo posiadania takiego sprzętu, niewiele zdziałasz, gdyż Strażnik Cryshal praktycznie od razu się odradza. Jedynym sposobem na jego unicestwienie jest zabicie Pomaba.

Miejsce:
  • drugie piętro Kryształowej Wieży w Easthaven w rozdziale szóstym

Mechanicznie

Płeć Mężczyzna
Charakter Neutralny
Punkty życia 100
Doświadczenie po zabiciu 10000
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 7
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 18
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa -4
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 3
Przeciwko różdżkom 5
Przeciwko polimorfii 4
Przeciwko zionięciu 4
Przeciwko czarom 6
Odporności
Na ogień -50
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas -25
Na magię 0
Na magiczny ogień -25
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 1

Biegłości

Przedmioty

Strażnik Świątyni

strażnik świątyni

Wielki szkielet broniący dostępu do grobowców, niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:
  • pierwszy poziom Grobowca Kresselacka w Dolinie Cieni

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 16
Doświadczenie po zabiciu 100
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 18
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 7
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 14
Przeciwko różdżkom 16
Przeciwko polimorfii 15
Przeciwko zionięciu 17
Przeciwko czarom 17
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 50
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 50
Na obrażenia od pocisków 50
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 1

Biegłości

Przedmioty

Strażnik Świątyni 2

strażnik świątyni

Mocniejsze wersje Strażnika Świątyni – jedna minimalnie lepsza od drugiej, z takim samym łupem, niewrażliwe na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:
  • drugi poziom Grobowca Kresselacka w Dolinie Cieni

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 24 / 25
Doświadczenie po zabiciu 65 / 125
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 17
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 7 / 6
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 13
Przeciwko różdżkom 15
Przeciwko polimorfii 14
Przeciwko zionięciu 16 / 17
Przeciwko czarom 16 / 17
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 50
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 50
Na obrażenia od pocisków 50
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 1

Biegłości

Przedmioty

Strażnik Świątyni 3

strażnik świątyni

Najlepsze wersje Strażnika Świątyni – jedna minimalnie lepsza od drugiej, z takim samym łupem, niewrażliwe na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:
  • trzeci poziom Grobowca Kresselacka w Dolinie Cieni

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 32 / 35
Doświadczenie po zabiciu 150
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 16 / 15
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 12 / 16
Inteligencja 10
Zręczność 12
Mądrość 10
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 6 / 7
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 11
Przeciwko różdżkom 13
Przeciwko polimorfii 12
Przeciwko zionięciu 13
Przeciwko czarom 14
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 50
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 50
Na obrażenia od pocisków 50
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 1

Biegłości

Przedmioty

Strażnik Świątyni, Sługa Mytosa

strażnik świątyni

Wielki szkielet, osobisty sługa Mytosa. Dwóch takich gości chroni Tancerza Kości razem ze swoimi dwiema słabszymi odmianami. Są niewrażliwi na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:
  • pierwszy poziom Grobowca Kresselacka w Dolinie Cieni

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 32
Doświadczenie po zabiciu 100
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 15
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 7
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 11
Przeciwko różdżkom 13
Przeciwko polimorfii 12
Przeciwko zionięciu 13
Przeciwko czarom 14
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 50
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 50
Na obrażenia od pocisków 50
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 1

Biegłości

Przedmioty

Szkielet

szkielet

Martwy człowiek, wskrzeszony po dłuższym czasie od śmierci, gdy zostały z niego tylko kości. Zazwyczaj atakuje w grupie, w czym leży jego siła. Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:
  • Dolina Cieni

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 8
Doświadczenie po zabiciu 65
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 19
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 7
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 16
Przeciwko różdżkom 18
Przeciwko polimorfii 17
Przeciwko zionięciu 20
Przeciwko czarom 19
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 50
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 50
Na obrażenia od pocisków 50
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 1

Biegłości

Przedmioty

Szkielet Łucznik

szkielet łucznik

Mocna, walcząca na dystans odmiana Szkieletu. Jest niewrażliwa na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:
  • pierwszy poziom Grobowca Kresselacka w Dolinie Cieni

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 16
Doświadczenie po zabiciu 125
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 19
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 7
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 14
Przeciwko różdżkom 16
Przeciwko polimorfii 15
Przeciwko zionięciu 17
Przeciwko czarom 17
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 50
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 50
Na obrażenia od pocisków 50
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 1

Biegłości

Przedmioty

Szkielet Łucznik 2

szkielet łucznik

Mocniejsza wersja Szkieletu Łucznika. Jest niewrażliwa na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:
  • drugi poziom Grobowca Kresselacka w Dolinie Cieni

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 24
Doświadczenie po zabiciu 175
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 17
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 7
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 13
Przeciwko różdżkom 15
Przeciwko polimorfii 14
Przeciwko zionięciu 16
Przeciwko czarom 16
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 50
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 50
Na obrażenia od pocisków 50
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 1

Biegłości

Przedmioty

Szkielet Łucznik 3

szkielet łucznik

Najmocniejsza wersja Szkieletu Łucznika. Jest niewrażliwa na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:
  • trzeci poziom Grobowca Kresselacka w Dolinie Cieni
  • trzeci poziom Smoczego Oka

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 30
Doświadczenie po zabiciu 200
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 17
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 7
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 13
Przeciwko różdżkom 15
Przeciwko polimorfii 14
Przeciwko zionięciu 16
Przeciwko czarom 16
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 50
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 50
Na obrażenia od pocisków 50
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 1

Biegłości

Przedmioty

Szkielet Łucznik – Warstwy Umarłych

szkielet łucznik

Najsłabsza wersja Szkieletu Łucznika. Jest niewrażliwa na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:
  • Warstwy Umarłych w Wyższej Głębi Dorna

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 11
Doświadczenie po zabiciu 125
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 19
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 7
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 14
Przeciwko różdżkom 16
Przeciwko polimorfii 15
Przeciwko zionięciu 17
Przeciwko czarom 17
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 50
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 50
Na obrażenia od pocisków 50
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 1

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Długi łuk (obrażenia 0k6 +2, kłute, Trak0 +3, opóźnienie 7, zasięg 100)
  • Strzały (obrażenia 1k6, zasięg 100)

Szkielet Mag

szkielet mag

Uzdolniony magicznie szkielet, niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:
  • drugi i trzeci poziom Grobowca Kresselacka w Dolinie Cieni

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Neutralny zły
Punkty życia 21
Doświadczenie po zabiciu 500
Klasa Wojownik/Kapłan
Poziom 6/6
TraK0 19
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 10
Inteligencja 16
Zręczność 10
Mądrość 14
Kondycja 10
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 7
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 14
Przeciwko różdżkom 11
Przeciwko polimorfii 13
Przeciwko zionięciu 15
Przeciwko czarom 12
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 100
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 50
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 50
Na obrażenia od pocisków 50
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 1

Przedmioty

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k6, obuchowe, zasięg 1)

Zaklęcia

Szkielet Miecznik

szkielet miecznik

Wielki szkielet z ostrzami zamiast rąk. Dość potężny przeciwnik, szczególnie że pojawia się w grupach. Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:
  • pierwszy i trzeci poziom Odciętej Dłoni

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 49
Doświadczenie po zabiciu 1300
Klasa Wojownik
Poziom 7
TraK0 14
Ilość ataków na rundę 3
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 2
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 11
Przeciwko różdżkom 13
Przeciwko polimorfii 12
Przeciwko zionięciu 13
Przeciwko czarom 14
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 50
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 50
Na obrażenia od pocisków 50
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 1

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k8 +2, sieczne, Trak0 +2, opóźnienie 7, zasięg 1, 40% szansa na zadanie +5 obrażeń od zimna)

Szkielet Strażnik

szkielet strażnik

Szkielet przywołany przez Krzykacza w Ogrodzie Marketha – w pojedynkę na tym etapie gry nie stanowi wielkiego zagrożenia. Nieco gorzej sytuacja wygląda w Czarnej Świątyni, gdzie kościotrupy te atakują w grupach. Tak czy siak przy odpowiednich buffach nie powinny być większym wyzwaniem. Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:
  • Ogród Marketha w Niższej Głębi Dorna
  • Czarna Świątynia w Niższej Głębi Dorna
  • jaskinia Poquelina w Niższej Głębi Dorna

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 50
Doświadczenie po zabiciu 4000
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 9
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa -4
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 14
Przeciwko różdżkom 16
Przeciwko polimorfii 15
Przeciwko zionięciu 17
Przeciwko czarom 17
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 50
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 50
Na obrażenia od pocisków 50
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 0

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k10, obuchowe, zasięg 1)

Therik

therik

Przywódca nieumarłych, znajdujący się w jednej z jaskiń w Dolinie Cieni. Nie chce z tobą rozmawiać, jeżeli nie dołączysz do wyznawców Myrkula, Władcy Umarłych, czyli po prostu umrzesz. Neguje jakoby był źródłem zła, nękającym Kuldahar. Ba, jest nawet w stanie puścić cię wolno, jeśli oddasz mu Klucz do bramy w Grobowcu Kresselacka. Jeśli nie, cóż, masz kolejnego przeciwnika do zabicia. Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:
  • jaskinia Therika w Dolinie Cieni

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 42
Doświadczenie po zabiciu 500
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 13
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 18/50
Inteligencja 11
Zręczność 11
Mądrość 14
Kondycja 11
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 4
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 11
Przeciwko różdżkom 13
Przeciwko polimorfii 12
Przeciwko zionięciu 13
Przeciwko czarom 14
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 50
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 50
Na obrażenia od pocisków 50
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 1

Biegłości

Przedmioty

Uzbrojony Szkielet

uzbrojony szkielet

Wielki szkielet, niezbyt groźny. Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:
  • drugi i trzeci poziom Odciętej Dłoni

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 40
Doświadczenie po zabiciu 900
Klasa Wojownik
Poziom 8
TraK0 14
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 3
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 12
Przeciwko różdżkom 14
Przeciwko polimorfii 13
Przeciwko zionięciu 15
Przeciwko czarom 15
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 50
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 50
Na obrażenia od pocisków 50
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 1

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k8 +2, sieczne, Trak0 +2, opóźnienie 5, zasięg 1)

Uzbrojony Szkielet – Warstwy Umarłych

uzbrojony szkielet

Najsłabsza wersja wielkiego szkieletu. Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:
  • Warstwy Umarłych w Wyższej Głębi Dorna
  • przywołany przez Terikana za pomocą Animacji martwego

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 7
Doświadczenie po zabiciu 56
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 19
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 7
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 20
Przeciwko różdżkom 20
Przeciwko polimorfii 20
Przeciwko zionięciu 20
Przeciwko czarom 20
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 50
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 50
Na obrażenia od pocisków 50
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 1

Przedmioty

Wybuchowy Szkielet

wybuchowy szkielet

Szkielet ten przy zetknięciu z członkami twojej drużyny bądź zaatakowany wybucha, uwalniając "Lawinę śnieżnych kul Snilloka". Co więcej, nie dostajesz wtedy za niego ani jednego punktu doświadczenia. Jeżeli go zobaczysz, najlepiej od razu zaatakować go bronią dystansową bądź czarami, aby zdetonował się z dala od ciebie. Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:
  • trzeci poziom Smoczego Oka

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Neutralny
Punkty życia 200
Doświadczenie po zabiciu 500
Klasa Wojownik
Poziom 10
TraK0 19
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 8
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 14
Przeciwko różdżkom 16
Przeciwko polimorfii 15
Przeciwko zionięciu 17
Przeciwko czarom 17
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 100
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 10
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 20
Na obrażenia od pocisków 20
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 1

Przedmioty

  • Brak

Zaśniedziały wartownik

zaśniedziały wartownik

Potężny nieumarły z solidnymi odpornościami. Co więcej jest niewrażliwy na niemagiczną broń – aby go zranić, niezbędny będzie oręż umagiczniony minimum "+2". Początkowo rzuca w ciebie Toporkami, dopiero potem przechodzi do walki wręcz.

Miejsce:
  • Niższa Głębia Dorna

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 60
Doświadczenie po zabiciu 6000
Klasa Wojownik
Poziom 9
TraK0 10
Ilość ataków na rundę 4
Cechy
Siła 21
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa -3
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 6
Przeciwko różdżkom 8
Przeciwko polimorfii 7
Przeciwko zionięciu 7
Przeciwko czarom 9
Odporności
Na ogień 120
Na zimno 0
Na elektryczność 50
Na kwas 0
Na magię 25
Na magiczny ogień 120
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 50
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 50
Na obrażenia od pocisków 80
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 0

Biegłości

  • Bronie strzeleckie: 5
  • Topory: 5

Przedmioty

Sojusznicy

Szkielet 1

szkielet

Zwykły szkielet. Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 8
Doświadczenie po zabiciu 65
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 19
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 7
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 16
Przeciwko różdżkom 18
Przeciwko polimorfii 17
Przeciwko zionięciu 20
Przeciwko czarom 19
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 50
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 50
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 1

Biegłości

Przedmioty

Szkielet 2

szkielet

Lepsza wersja zwykłego szkieletu. Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:
  • jako sprzymierzeniec przywoływany zaklęciem Animacja martwego

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 16
Doświadczenie po zabiciu 65
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 19
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 7
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 14
Przeciwko różdżkom 16
Przeciwko polimorfii 15
Przeciwko zionięciu 17
Przeciwko czarom 17
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 50
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 50
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 1

Biegłości

Przedmioty

Szkielet 3

szkielet

Najlepsza wersja zwykłego szkieletu. Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:
  • jako sprzymierzeniec przywoływany zaklęciem Animacja martwego

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 24
Doświadczenie po zabiciu 65
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 19
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 7
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 13
Przeciwko różdżkom 15
Przeciwko polimorfii 14
Przeciwko zionięciu 16
Przeciwko czarom 16
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 50
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 50
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 1

Biegłości

Przedmioty

Szkielet Łucznik 1

szkielet łucznik

Zwykły szkielet wyposażony w łuk. Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:
  • jako sprzymierzeniec przywoływany zaklęciem Animacja martwego

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 16
Doświadczenie po zabiciu 125
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 19
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 7
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 14
Przeciwko różdżkom 16
Przeciwko polimorfii 15
Przeciwko zionięciu 17
Przeciwko czarom 17
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 50
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 50
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 1

Biegłości

Przedmioty

Szkielet Łucznik 2

szkielet łucznik

Lepsza wersja zwykłego szkieletu wyposażonego w łuk. Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:
  • jako sprzymierzeniec przywoływany zaklęciem Animacja martwego

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 24
Doświadczenie po zabiciu 175
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 17
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 7
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 13
Przeciwko różdżkom 15
Przeciwko polimorfii 14
Przeciwko zionięciu 16
Przeciwko czarom 16
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 50
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 50
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 1

Biegłości

Przedmioty

Szkielet Łucznik 3

szkielet łucznik

Najlepsza wersja zwykłego szkieletu wyposażonego w łuk. Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:
  • jako sprzymierzeniec przywoływany zaklęciem Animacja martwego

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 28
Doświadczenie po zabiciu 200
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 15
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 7
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 13
Przeciwko różdżkom 15
Przeciwko polimorfii 14
Przeciwko zionięciu 16
Przeciwko czarom 16
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 50
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 50
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 1

Biegłości

Przedmioty

Szkielet Strażnik

szkielet strażnik

Wielki szkielet niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 56
Doświadczenie po zabiciu 4000
Klasa Wojownik
Poziom 8
TraK0 7
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa -4
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 14
Przeciwko różdżkom 16
Przeciwko polimorfii 15
Przeciwko zionięciu 17
Przeciwko czarom 17
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 50
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 50
Na obrażenia od pocisków 50
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 0

Biegłości

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k10, obuchowe, zasięg 1)

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

Wczytywanie...