Spis treści
Sojusznicy
Pełzacz ścierwojad

Paskudny robal potrafiący unieruchomić swoje ofiary. Dość potężny przeciwnik jak na ten etap. Warto mieć przy sobie dwa Pierścienie swobody ruchów: "Dar Edventara" od Arundela i Orricka Szarego.
Miejsce:
- jaskinia Pełzacza ścierwojada w Dolinie Cieni
Mechanicznie
| Płeć | Żadna |
| Charakter | Neutralny |
| Punkty życia | 22 |
| Doświadczenie po zabiciu | 420 |
| Klasa | Brak |
| Poziom | 0 |
| TraK0 | 12 |
| Ilość ataków na rundę | 10 |
| Klasa pancerza | |
|---|---|
| Bazowa | 3 |
| Przeciwko broniom obuchowym | 0 |
| Przeciwko broniom kłującym | 0 |
| Przeciwko pociskom | 0 |
| Przeciwko broniom siecznym | 0 |
| Rzuty obronne | |
| Przeciwko śmierci | 13 |
| Przeciwko różdżkom | 15 |
| Przeciwko polimorfii | 14 |
| Przeciwko zionięciu | 16 |
| Przeciwko czarom | 16 |
| Odporności | |
|---|---|
| Na ogień | 0 |
| Na zimno | 0 |
| Na elektryczność | 0 |
| Na kwas | 0 |
| Na magię | 0 |
| Na magiczny ogień | 0 |
| Na magiczne zimno | 0 |
| Na obrażenia sieczne | 0 |
| Na obrażenia kłute | 0 |
| Na obrażenia obuchowe | 0 |
| Na obrażenia od pocisków | 0 |
| Morale | 10 |
| Punkt złamania morale | 3 |
| Czas regeneracji | 30 |
- Cepy bojowe: 1
- Duże miecze: 1
- Halabardy: 1
- Kije: 1
- Maczugi: 1
- Młoty: 1
- Topory: 1
- Wekiery: 1
- Wielkie miecze: 1
- Włócznie: 1
Przedmioty
- Brak
Broń
- Broń do walki wręcz (obrażenia 1k2, obuchowe, opóźnienie 3, zasięg 1)
Sojusznicy
Pełzacz ścierwojad

Słabsza wersja wrogiego robala, na szczęście również potrafiąca unieruchomić swoje ofiary.
Miejsce:
- jako sprzymierzeniec przywoływany zaklęciem Przywołanie potwora VI
Mechanicznie
| Płeć | Żadna |
| Charakter | Neutralny |
| Punkty życia | 22 |
| Doświadczenie po zabiciu | 420 |
| Klasa | Brak |
| Poziom | 0 |
| TraK0 | 17 |
| Ilość ataków na rundę | 10 |
| Klasa pancerza | |
|---|---|
| Bazowa | 7 |
| Przeciwko broniom obuchowym | 0 |
| Przeciwko broniom kłującym | 0 |
| Przeciwko pociskom | 0 |
| Przeciwko broniom siecznym | 0 |
| Rzuty obronne | |
| Przeciwko śmierci | 13 |
| Przeciwko różdżkom | 15 |
| Przeciwko polimorfii | 14 |
| Przeciwko zionięciu | 16 |
| Przeciwko czarom | 16 |
| Odporności | |
|---|---|
| Na ogień | 0 |
| Na zimno | 0 |
| Na elektryczność | 0 |
| Na kwas | 0 |
| Na magię | 0 |
| Na magiczny ogień | 0 |
| Na magiczne zimno | 0 |
| Na obrażenia sieczne | 0 |
| Na obrażenia kłute | 0 |
| Na obrażenia obuchowe | 0 |
| Na obrażenia od pocisków | 0 |
| Morale | 16 |
| Punkt złamania morale | 2 |
| Czas regeneracji | 11 |
- Bronie strzeleckie: 1
- Cepy bojowe: 1
- Duże miecze: 1
- Halabardy: 1
- Kije: 1
- Kusze: 1
- Łuki: 1
- Maczugi: 1
- Małe miecze: 1
- Młoty: 1
- Sztylety: 1
- Topory: 1
- Wekiery: 1
- Wielkie miecze: 1
- Włócznie: 1
Przedmioty
- Brak
Broń
- Broń do walki wręcz (obrażenia 1k2, obuchowe, opóźnienie 3, zasięg 1)
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz