Spis treści
Sojusznicy
Cienista dusza
Słabsza wersja Rozdartej Duszy , niewrażliwa na petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie. Jest odporna na ataki niemagiczną bronią – aby ją zranić, należy użyć oręża z umagicznieniem minimum "+1". Może dziesięć razy leczyć siebie i towarzyszy odmianą Leczenia lekkich ran – Paktem Cieni (regeneruje 10k2 punktów życia).
Miejsce:
pierwszy poziom Odciętej Dłoni
Mechanicznie
Płeć
Żadna
Charakter
Brak
Punkty życia
50
Doświadczenie po zabiciu
1100
Klasa
Mag
Poziom
7
TraK0
17
Ilość ataków na rundę
1
Klasa pancerza
Bazowa
5
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
13
Przeciwko różdżkom
15
Przeciwko polimorfii
14
Przeciwko zionięciu
16
Przeciwko czarom
16
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
100
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
100
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
20
Punkt złamania morale
1
Czas regeneracji
1
Przedmioty
Zaklęcia
Pakt Cieni (10 w księdze)
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k10, sieczne, zasięg 1)
Cień
Dusza zmarłego, która nie zaznała spokoju. Jest niewrażliwa na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie. Ponadto jest odporna na niemagiczną broń – aby ją zranić, niezbędny będzie oręż umagiczniony minimum "+1". Co więcej, przy trafieniu może wywołać Chorobę.
Miejsce:
Mechanicznie
Płeć
Żadna
Charakter
Brak
Punkty życia
24
Doświadczenie po zabiciu
420
Klasa
Brak
Poziom
0
TraK0
17
Ilość ataków na rundę
1
Klasa pancerza
Bazowa
7
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
13
Przeciwko różdżkom
15
Przeciwko polimorfii
14
Przeciwko zionięciu
16
Przeciwko czarom
16
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
100
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
100
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
20
Punkt złamania morale
1
Czas regeneracji
1
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k4 +1, kłute, Trak0 +1, zasięg 2)
Mniejszy Cień
Dusza zmarłego, która nie zaznała spokoju. Oprócz całkowitej niewrażliwości na zimno oraz małej odporności na konwencjonalną broń rzuca na ciebie "Pech" przy trafieniu, przez co twoje morale i Trak0 pogarsza się o 1.
Gdy zabijesz Lysan , jeden z Mniejszych Cieni podziękuje ci za uwolnienie ich od klątwy, nałożonej na Dolinę Cieni przez aurylitkę.
Miejsce:
Mechanicznie
Płeć
Żadna
Charakter
Brak
Punkty życia
24
Doświadczenie po zabiciu
350
Klasa
Brak
Poziom
0
TraK0
16
Ilość ataków na rundę
1
Klasa pancerza
Bazowa
7
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
14
Przeciwko różdżkom
16
Przeciwko polimorfii
15
Przeciwko zionięciu
17
Przeciwko czarom
17
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
100
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
100
Na obrażenia sieczne
10
Na obrażenia kłute
10
Na obrażenia obuchowe
10
Na obrażenia od pocisków
10
Morale
20
Punkt złamania morale
0
Czas regeneracji
1
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k4, obuchowe, Trak0 +2, opóźnienie 3, zasięg 1)
Oderwana Dusza
Silna odmiana Cienia, niewrażliwa na petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie. Jest odporna na ataki niemagiczną bronią – aby ją zranić, należy użyć oręża z umagicznieniem minimum "+1". Może także dwadzieścia razy rzucić Wampiryczne dotknięcie i dwadzieścia razy leczyć siebie i towarzyszy odmianą Leczenia lekkich ran – Paktem Cieni (regeneruje 10k2 punktów życia).
Miejsce:
pierwszy poziom Odciętej Dłoni
Mechanicznie
Płeć
Mężczyzna
Charakter
Brak
Punkty życia
64
Doświadczenie po zabiciu
1400
Klasa
Mag
Poziom
9
TraK0
14
Ilość ataków na rundę
1
Klasa pancerza
Bazowa
-2
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
13
Przeciwko różdżkom
15
Przeciwko polimorfii
14
Przeciwko zionięciu
16
Przeciwko czarom
16
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
100
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
100
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
20
Punkt złamania morale
1
Czas regeneracji
1
Przedmioty
Zaklęcia
Pakt Cieni (20 w księdze)
Wampiryczne dotknięcie (20 w księdze)
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k20, sieczne, zasięg 1)
Posłanie Myrkula
Potężny cień, odporny na ataki niemagiczną bronią – aby go zranić, należy użyć oręża z umagicznieniem minimum "+1". Gdy cię uderzy, rzuca na ciebie "Pech", przez co twoje morale i Trak0 pogarsza się o 1.
Miejsce:
Mechanicznie
Klasa pancerza
Bazowa
3
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
8
Przeciwko różdżkom
10
Przeciwko polimorfii
9
Przeciwko zionięciu
9
Przeciwko czarom
11
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
100
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
100
Na obrażenia sieczne
10
Na obrażenia kłute
10
Na obrażenia obuchowe
10
Na obrażenia od pocisków
10
Morale
20
Punkt złamania morale
0
Czas regeneracji
1
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k4 +2, obuchowe, Trak0 +2, opóźnienie 3, zasięg 1)
Rozdarta Dusza
Potężny cień niewrażliwy na petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie. Jest odporny na ataki niemagiczną bronią – aby go zranić, należy użyć oręża z umagicznieniem minimum "+1". Może aż dwadzieścia razy rzucić na ciebie Pomniejsze drążenie Larlocha oraz piętnaście razy leczyć siebie i towarzyszy odmianą Leczenia lekkich ran – Paktem Cieni (regeneruje 10k2 punktów życia).
Miejsce:
pierwszy, drugi i trzeci poziom Odciętej Dłoni
Mechanicznie
Płeć
Mężczyzna
Charakter
Brak
Punkty życia
51
Doświadczenie po zabiciu
1200
Klasa
Mag
Poziom
7
TraK0
16
Ilość ataków na rundę
1
Klasa pancerza
Bazowa
4
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
13
Przeciwko różdżkom
15
Przeciwko polimorfii
14
Przeciwko zionięciu
16
Przeciwko czarom
16
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
100
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
100
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
20
Punkt złamania morale
1
Czas regeneracji
1
Przedmioty
Zaklęcia
Pakt Cieni (15 w księdze)
Pomniejszenie drążenie Larlocha (20 w księdze)
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k10, sieczne, zasięg 1)
Widmowy rycerz
Niewidzialny nieumarły wojownik z dość dużą liczbą punktów życia, ale gorszą klasą pancerza. Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.
Miejsce:
trzeci poziom Grobowca Kresselacka w Dolinie Cieni
Mechanicznie
Płeć
Żadna
Charakter
Brak
Punkty życia
40
Doświadczenie po zabiciu
100
Klasa
Wojownik
Poziom
5
TraK0
15
Ilość ataków na rundę
1
Klasa pancerza
Bazowa
7
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
11
Przeciwko różdżkom
13
Przeciwko polimorfii
12
Przeciwko zionięciu
13
Przeciwko czarom
14
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
100
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
100
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
20
Punkt złamania morale
0
Czas regeneracji
1
Biegłości
Przedmioty
Widmowy strażnik
Niewidzialny nieumarły wojownik z niezłą klasą pancerza, ale małą liczbą punktów życia. Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.
Miejsce:
trzeci poziom Grobowca Kresselacka w Dolinie Cieni
Mechanicznie
Klasa pancerza
Bazowa
4
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
11
Przeciwko różdżkom
13
Przeciwko polimorfii
12
Przeciwko zionięciu
13
Przeciwko czarom
14
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
100
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
100
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
20
Punkt złamania morale
1
Czas regeneracji
10
Biegłości
Przedmioty
Sojusznicy
Cień
Słabsza wersja wrogiego Cienia – w przeciwieństwie do niego, na twojego sprzymierzeńca wystarczy zwykła broń, nie musi być umagiczniona. Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie, a ponadto przy trafieniu może wywołać Chorobę.
Miejsce:
Mechanicznie
Płeć
Żadna
Charakter
Brak
Punkty życia
24
Doświadczenie po zabiciu
420
Klasa
Brak
Poziom
0
TraK0
17
Ilość ataków na rundę
1
Klasa pancerza
Bazowa
7
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
13
Przeciwko różdżkom
15
Przeciwko polimorfii
14
Przeciwko zionięciu
16
Przeciwko czarom
16
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
100
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
100
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
10
Punkt złamania morale
5
Czas regeneracji
60
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k4 +1, kłute, Trak0 +1, zasięg 2)
Goblin Gwardzista (poziom 1)
Silniejsza wersja goblina.
Miejsce:
Mechanicznie
Płeć
Żadna
Charakter
Brak
Punkty życia
8
Doświadczenie po zabiciu
15
Klasa
Brak
Poziom
0
TraK0
20
Ilość ataków na rundę
1
Klasa pancerza
Bazowa
6
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
14
Przeciwko różdżkom
16
Przeciwko polimorfii
15
Przeciwko zionięciu
17
Przeciwko czarom
17
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
20
Punkt złamania morale
1
Czas regeneracji
1
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k8, sieczne, zasięg 1)
Goblin Gwardzista (poziom 2)
Jeszcze silniejsza wersja goblina.
Miejsce:
Mechanicznie
Płeć
Żadna
Charakter
Brak
Punkty życia
16
Doświadczenie po zabiciu
15
Klasa
Brak
Poziom
0
TraK0
20
Ilość ataków na rundę
1
Klasa pancerza
Bazowa
6
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
14
Przeciwko różdżkom
16
Przeciwko polimorfii
15
Przeciwko zionięciu
17
Przeciwko czarom
17
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
20
Punkt złamania morale
1
Czas regeneracji
1
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k8, sieczne, zasięg 1)
Goblin Gwardzista (poziom 3)
Najsilniejsza wersja goblina.
Miejsce:
Mechanicznie
Płeć
Żadna
Charakter
Brak
Punkty życia
24
Doświadczenie po zabiciu
15
Klasa
Brak
Poziom
0
TraK0
20
Ilość ataków na rundę
1
Klasa pancerza
Bazowa
6
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
13
Przeciwko różdżkom
15
Przeciwko polimorfii
14
Przeciwko zionięciu
16
Przeciwko czarom
16
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
20
Punkt złamania morale
1
Czas regeneracji
1
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k8, sieczne, zasięg 1)
Goblin topornik (poziom 1)
Zwykły goblin.
Miejsce:
Mechanicznie
Płeć
Żadna
Charakter
Brak
Punkty życia
6
Doświadczenie po zabiciu
15
Klasa
Brak
Poziom
0
TraK0
20
Ilość ataków na rundę
1
Klasa pancerza
Bazowa
6
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
14
Przeciwko różdżkom
16
Przeciwko polimorfii
15
Przeciwko zionięciu
17
Przeciwko czarom
17
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
20
Punkt złamania morale
1
Czas regeneracji
1
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k6, kłute, zasięg 1)
Goblin topornik (poziom 2)
Nieco lepsza wersja zwykłego goblina.
Miejsce:
Mechanicznie
Płeć
Żadna
Charakter
Brak
Punkty życia
14
Doświadczenie po zabiciu
15
Klasa
Brak
Poziom
0
TraK0
20
Ilość ataków na rundę
1
Klasa pancerza
Bazowa
6
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
14
Przeciwko różdżkom
16
Przeciwko polimorfii
15
Przeciwko zionięciu
17
Przeciwko czarom
17
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
20
Punkt złamania morale
1
Czas regeneracji
1
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k6, kłute, zasięg 1)
Goblin topornik (poziom 3)
Najlepsza wersja zwykłego goblina.
Miejsce:
Mechanicznie
Płeć
Żadna
Charakter
Brak
Punkty życia
21
Doświadczenie po zabiciu
15
Klasa
Brak
Poziom
0
TraK0
20
Ilość ataków na rundę
1
Klasa pancerza
Bazowa
6
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
13
Przeciwko różdżkom
15
Przeciwko polimorfii
14
Przeciwko zionięciu
16
Przeciwko czarom
16
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
20
Punkt złamania morale
1
Czas regeneracji
1
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k6, kłute, zasięg 1)
Jaszczuroczłek (poziom 3)
Zwykły jaszczuroczłek.
Miejsce:
Mechanicznie
Klasa pancerza
Bazowa
5
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
13
Przeciwko różdżkom
15
Przeciwko polimorfii
14
Przeciwko zionięciu
16
Przeciwko czarom
16
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
20
Punkt złamania morale
1
Czas regeneracji
1
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k12, sieczne, zasięg 1)
Jaszczuroczłek (poziom 4)
Najlepsza wersja zwykłego jaszczuroczłeka.
Miejsce:
Mechanicznie
Klasa pancerza
Bazowa
5
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
13
Przeciwko różdżkom
15
Przeciwko polimorfii
14
Przeciwko zionięciu
16
Przeciwko czarom
16
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
20
Punkt złamania morale
1
Czas regeneracji
1
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k12, sieczne, zasięg 1)
Silny Jaszczuroczłek (poziom 5)
Silniejsza wersja jaszczuroczłeka.
Miejsce:
Mechanicznie
Klasa pancerza
Bazowa
4
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
11
Przeciwko różdżkom
13
Przeciwko polimorfii
12
Przeciwko zionięciu
13
Przeciwko czarom
14
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
20
Punkt złamania morale
1
Czas regeneracji
1
Biegłości
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k12, obuchowe, zasięg 1)
Silny Jaszczuroczłek (poziom 6)
Jeszcze silniejsza wersja jaszczuroczłeka.
Miejsce:
Mechanicznie
Klasa pancerza
Bazowa
4
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
11
Przeciwko różdżkom
13
Przeciwko polimorfii
12
Przeciwko zionięciu
13
Przeciwko czarom
14
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
20
Punkt złamania morale
1
Czas regeneracji
1
Biegłości
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k12, obuchowe, zasięg 1)
Silny Jaszczuroczłek (poziom 7)
Najsilniejsza wersja jaszczuroczłeka.
Miejsce:
Mechanicznie
Klasa pancerza
Bazowa
4
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
10
Przeciwko różdżkom
12
Przeciwko polimorfii
11
Przeciwko zionięciu
12
Przeciwko czarom
13
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
20
Punkt złamania morale
1
Czas regeneracji
1
Biegłości
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k12, obuchowe, zasięg 1)
Troll (poziom 6)
Zwykły troll.
Miejsce:
Mechanicznie
Klasa pancerza
Bazowa
4
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
11
Przeciwko różdżkom
13
Przeciwko polimorfii
12
Przeciwko zionięciu
13
Przeciwko czarom
14
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
20
Punkt złamania morale
1
Czas regeneracji
1
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k6 +1, sieczne, zasięg 1)
Troll (poziom 7)
Lepsza wersja zwykłego trolla.
Miejsce:
jako sprzymierzeniec przywoływany zaklęciem Potwory z cienia
jako sprzymierzeniec przywoływany zaklęciem Cienie
Mechanicznie
Klasa pancerza
Bazowa
4
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
10
Przeciwko różdżkom
12
Przeciwko polimorfii
11
Przeciwko zionięciu
12
Przeciwko czarom
13
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
20
Punkt złamania morale
1
Czas regeneracji
1
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k6 +1, sieczne, zasięg 1)
Troll (poziom 8)
Najlepsza wersja zwykłego trolla.
Miejsce:
jako sprzymierzeniec przywoływany zaklęciem Potwory z cienia
jako sprzymierzeniec przywoływany zaklęciem Cienie
Mechanicznie
Klasa pancerza
Bazowa
4
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
10
Przeciwko różdżkom
12
Przeciwko polimorfii
11
Przeciwko zionięciu
12
Przeciwko czarom
13
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
20
Punkt złamania morale
1
Czas regeneracji
1
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k6 +1, sieczne, zasięg 1)
Umbrowy Kolos (poziom 8)
Zwykły Umbrowy Kolos.
Miejsce:
jako sprzymierzeniec przywoływany zaklęciem Cienie
Mechanicznie
Płeć
Żadna
Charakter
Brak
Punkty życia
57
Doświadczenie po zabiciu
4000
Klasa
Brak
Poziom
0
TraK0
11
Ilość ataków na rundę
3
Klasa pancerza
Bazowa
2
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
9
Przeciwko różdżkom
11
Przeciwko polimorfii
10
Przeciwko zionięciu
11
Przeciwko czarom
12
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
16
Punkt złamania morale
3
Czas regeneracji
26
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k12, sieczne, zasięg 1)
Umbrowy Kolos (poziom 9)
Najlepsza wersja Umbrowego Kolosa.
Miejsce:
jako sprzymierzeniec przywoływany zaklęciem Cienie
Mechanicznie
Płeć
Żadna
Charakter
Brak
Punkty życia
64
Doświadczenie po zabiciu
4000
Klasa
Brak
Poziom
0
TraK0
11
Ilość ataków na rundę
3
Klasa pancerza
Bazowa
2
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
8
Przeciwko różdżkom
10
Przeciwko polimorfii
9
Przeciwko zionięciu
9
Przeciwko czarom
11
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
16
Punkt złamania morale
3
Czas regeneracji
26
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k12, sieczne, zasięg 1)
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz