walizka

Cienie

17 minut czytania

Spis treści

Sojusznicy

Cienista dusza

cienista dusza

Słabsza wersja Rozdartej Duszy, niewrażliwa na petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie. Jest odporna na ataki niemagiczną bronią – aby ją zranić, należy użyć oręża z umagicznieniem minimum "+1". Może dziesięć razy leczyć siebie i towarzyszy odmianą Leczenia lekkich ran – Paktem Cieni (regeneruje 10k2 punktów życia).

Miejsce:
  • pierwszy poziom Odciętej Dłoni

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 50
Doświadczenie po zabiciu 1100
Klasa Mag
Poziom 7
TraK0 17
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 5
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 13
Przeciwko różdżkom 15
Przeciwko polimorfii 14
Przeciwko zionięciu 16
Przeciwko czarom 16
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 1

Przedmioty

  • Brak

Zaklęcia

  • Pakt Cieni (10 w księdze)

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k10, sieczne, zasięg 1)

Cień

cień

Dusza zmarłego, która nie zaznała spokoju. Jest niewrażliwa na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie. Ponadto jest odporna na niemagiczną broń – aby ją zranić, niezbędny będzie oręż umagiczniony minimum "+1". Co więcej, przy trafieniu może wywołać Chorobę.

Miejsce:
  • Dolina Cieni

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 24
Doświadczenie po zabiciu 420
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 17
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 7
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 13
Przeciwko różdżkom 15
Przeciwko polimorfii 14
Przeciwko zionięciu 16
Przeciwko czarom 16
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 1

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k4 +1, kłute, Trak0 +1, zasięg 2)

Mniejszy Cień

mniejszy cień

Dusza zmarłego, która nie zaznała spokoju. Oprócz całkowitej niewrażliwości na zimno oraz małej odporności na konwencjonalną broń rzuca na ciebie "Pech" przy trafieniu, przez co twoje morale i Trak0 pogarsza się o 1.

Gdy zabijesz Lysan, jeden z Mniejszych Cieni podziękuje ci za uwolnienie ich od klątwy, nałożonej na Dolinę Cieni przez aurylitkę.

Miejsce:
  • Dolina Cieni

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 24
Doświadczenie po zabiciu 350
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 16
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 17
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 7
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 14
Przeciwko różdżkom 16
Przeciwko polimorfii 15
Przeciwko zionięciu 17
Przeciwko czarom 17
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 10
Na obrażenia kłute 10
Na obrażenia obuchowe 10
Na obrażenia od pocisków 10
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 1

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k4, obuchowe, Trak0 +2, opóźnienie 3, zasięg 1)

Oderwana Dusza

oderwana dusza

Silna odmiana Cienia, niewrażliwa na petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie. Jest odporna na ataki niemagiczną bronią – aby ją zranić, należy użyć oręża z umagicznieniem minimum "+1". Może także dwadzieścia razy rzucić Wampiryczne dotknięcie i dwadzieścia razy leczyć siebie i towarzyszy odmianą Leczenia lekkich ran – Paktem Cieni (regeneruje 10k2 punktów życia).

Miejsce:
  • pierwszy poziom Odciętej Dłoni

Mechanicznie

Płeć Mężczyzna
Charakter Brak
Punkty życia 64
Doświadczenie po zabiciu 1400
Klasa Mag
Poziom 9
TraK0 14
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa -2
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 13
Przeciwko różdżkom 15
Przeciwko polimorfii 14
Przeciwko zionięciu 16
Przeciwko czarom 16
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 1

Przedmioty

Zaklęcia

  • Pakt Cieni (20 w księdze)
  • Wampiryczne dotknięcie (20 w księdze)

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k20, sieczne, zasięg 1)

Posłanie Myrkula

posłanie myrkula

Potężny cień, odporny na ataki niemagiczną bronią – aby go zranić, należy użyć oręża z umagicznieniem minimum "+1". Gdy cię uderzy, rzuca na ciebie "Pech", przez co twoje morale i Trak0 pogarsza się o 1.

Miejsce:

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Neutralny zły
Punkty życia 48
Doświadczenie po zabiciu 600
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 10
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 18/20
Inteligencja 14
Zręczność 16
Mądrość 14
Kondycja 12
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 3
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 8
Przeciwko różdżkom 10
Przeciwko polimorfii 9
Przeciwko zionięciu 9
Przeciwko czarom 11
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 10
Na obrażenia kłute 10
Na obrażenia obuchowe 10
Na obrażenia od pocisków 10
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 1

Przedmioty

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k4 +2, obuchowe, Trak0 +2, opóźnienie 3, zasięg 1)

Rozdarta Dusza

rozdarta dusza

Potężny cień niewrażliwy na petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie. Jest odporny na ataki niemagiczną bronią – aby go zranić, należy użyć oręża z umagicznieniem minimum "+1". Może aż dwadzieścia razy rzucić na ciebie Pomniejsze drążenie Larlocha oraz piętnaście razy leczyć siebie i towarzyszy odmianą Leczenia lekkich ran – Paktem Cieni (regeneruje 10k2 punktów życia).

Miejsce:
  • pierwszy, drugi i trzeci poziom Odciętej Dłoni

Mechanicznie

Płeć Mężczyzna
Charakter Brak
Punkty życia 51
Doświadczenie po zabiciu 1200
Klasa Mag
Poziom 7
TraK0 16
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 4
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 13
Przeciwko różdżkom 15
Przeciwko polimorfii 14
Przeciwko zionięciu 16
Przeciwko czarom 16
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 1

Przedmioty

  • Brak

Zaklęcia

  • Pakt Cieni (15 w księdze)
  • Pomniejszenie drążenie Larlocha (20 w księdze)

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k10, sieczne, zasięg 1)

Widmowy rycerz

widmowy rycerz

Niewidzialny nieumarły wojownik z dość dużą liczbą punktów życia, ale gorszą klasą pancerza. Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:
  • trzeci poziom Grobowca Kresselacka w Dolinie Cieni

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 40
Doświadczenie po zabiciu 100
Klasa Wojownik
Poziom 5
TraK0 15
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 18
Inteligencja 10
Zręczność 14
Mądrość 10
Kondycja 16
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 7
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 11
Przeciwko różdżkom 13
Przeciwko polimorfii 12
Przeciwko zionięciu 13
Przeciwko czarom 14
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 1

Biegłości

Przedmioty

Widmowy strażnik

widmowy strażnik

Niewidzialny nieumarły wojownik z niezłą klasą pancerza, ale małą liczbą punktów życia. Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:
  • trzeci poziom Grobowca Kresselacka w Dolinie Cieni

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Neutralny
Punkty życia 10
Doświadczenie po zabiciu 500
Klasa Wojownik
Poziom 5
TraK0 16
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 4
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 11
Przeciwko różdżkom 13
Przeciwko polimorfii 12
Przeciwko zionięciu 13
Przeciwko czarom 14
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 10

Biegłości

Przedmioty

Sojusznicy

Cień

cień

Słabsza wersja wrogiego Cienia – w przeciwieństwie do niego, na twojego sprzymierzeńca wystarczy zwykła broń, nie musi być umagiczniona. Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie, a ponadto przy trafieniu może wywołać Chorobę.

Miejsce:

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 24
Doświadczenie po zabiciu 420
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 17
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 7
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 13
Przeciwko różdżkom 15
Przeciwko polimorfii 14
Przeciwko zionięciu 16
Przeciwko czarom 16
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 10
Punkt złamania morale 5
Czas regeneracji 60

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k4 +1, kłute, Trak0 +1, zasięg 2)

Goblin Gwardzista (poziom 1)

goblin gwardzista

Silniejsza wersja goblina.

Miejsce:

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 8
Doświadczenie po zabiciu 15
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 20
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 6
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 14
Przeciwko różdżkom 16
Przeciwko polimorfii 15
Przeciwko zionięciu 17
Przeciwko czarom 17
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 1

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k8, sieczne, zasięg 1)

Goblin Gwardzista (poziom 2)

goblin gwardzista

Jeszcze silniejsza wersja goblina.

Miejsce:

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 16
Doświadczenie po zabiciu 15
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 20
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 6
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 14
Przeciwko różdżkom 16
Przeciwko polimorfii 15
Przeciwko zionięciu 17
Przeciwko czarom 17
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 1

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k8, sieczne, zasięg 1)

Goblin Gwardzista (poziom 3)

goblin gwardzista

Najsilniejsza wersja goblina.

Miejsce:

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 24
Doświadczenie po zabiciu 15
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 20
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 6
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 13
Przeciwko różdżkom 15
Przeciwko polimorfii 14
Przeciwko zionięciu 16
Przeciwko czarom 16
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 1

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k8, sieczne, zasięg 1)

Goblin topornik (poziom 1)

goblin topornik

Zwykły goblin.

Miejsce:

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 6
Doświadczenie po zabiciu 15
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 20
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 6
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 14
Przeciwko różdżkom 16
Przeciwko polimorfii 15
Przeciwko zionięciu 17
Przeciwko czarom 17
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 1

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k6, kłute, zasięg 1)

Goblin topornik (poziom 2)

goblin topornik

Nieco lepsza wersja zwykłego goblina.

Miejsce:

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 14
Doświadczenie po zabiciu 15
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 20
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 6
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 14
Przeciwko różdżkom 16
Przeciwko polimorfii 15
Przeciwko zionięciu 17
Przeciwko czarom 17
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 1

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k6, kłute, zasięg 1)

Goblin topornik (poziom 3)

goblin topornik

Najlepsza wersja zwykłego goblina.

Miejsce:

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 21
Doświadczenie po zabiciu 15
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 20
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 6
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 13
Przeciwko różdżkom 15
Przeciwko polimorfii 14
Przeciwko zionięciu 16
Przeciwko czarom 16
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 1

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k6, kłute, zasięg 1)

Jaszczuroczłek (poziom 3)

jaszczuroczłek

Zwykły jaszczuroczłek.

Miejsce:

Mechanicznie

Płeć Samiec
Charakter Neutralny
Punkty życia 21
Doświadczenie po zabiciu 3
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 19
Ilość ataków na rundę 7
Cechy
Siła 17
Inteligencja 6
Zręczność 12
Mądrość 7
Kondycja 12
Charyzma 7
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 5
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 13
Przeciwko różdżkom 15
Przeciwko polimorfii 14
Przeciwko zionięciu 16
Przeciwko czarom 16
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 1

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k12, sieczne, zasięg 1)

Jaszczuroczłek (poziom 4)

jaszczuroczłek

Najlepsza wersja zwykłego jaszczuroczłeka.

Miejsce:

Mechanicznie

Płeć Samiec
Charakter Neutralny
Punkty życia 28
Doświadczenie po zabiciu 3
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 19
Ilość ataków na rundę 7
Cechy
Siła 17
Inteligencja 6
Zręczność 12
Mądrość 7
Kondycja 12
Charyzma 7
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 5
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 13
Przeciwko różdżkom 15
Przeciwko polimorfii 14
Przeciwko zionięciu 16
Przeciwko czarom 16
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 1

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k12, sieczne, zasięg 1)

Silny Jaszczuroczłek (poziom 5)

silny jaszczuroczłek

Silniejsza wersja jaszczuroczłeka.

Miejsce:

Mechanicznie

Płeć Samiec
Charakter Neutralny
Punkty życia 33
Doświadczenie po zabiciu 240
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 16
Ilość ataków na rundę 7
Cechy
Siła 18/25
Inteligencja 7
Zręczność 13
Mądrość 8
Kondycja 13
Charyzma 7
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 4
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 11
Przeciwko różdżkom 13
Przeciwko polimorfii 12
Przeciwko zionięciu 13
Przeciwko czarom 14
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 1

Biegłości

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k12, obuchowe, zasięg 1)

Silny Jaszczuroczłek (poziom 6)

silny jaszczuroczłek

Jeszcze silniejsza wersja jaszczuroczłeka.

Miejsce:

Mechanicznie

Płeć Samiec
Charakter Neutralny
Punkty życia 40
Doświadczenie po zabiciu 240
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 16
Ilość ataków na rundę 7
Cechy
Siła 18/25
Inteligencja 7
Zręczność 13
Mądrość 8
Kondycja 13
Charyzma 7
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 4
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 11
Przeciwko różdżkom 13
Przeciwko polimorfii 12
Przeciwko zionięciu 13
Przeciwko czarom 14
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 1

Biegłości

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k12, obuchowe, zasięg 1)

Silny Jaszczuroczłek (poziom 7)

silny jaszczuroczłek

Najsilniejsza wersja jaszczuroczłeka.

Miejsce:

Mechanicznie

Płeć Samiec
Charakter Neutralny
Punkty życia 47
Doświadczenie po zabiciu 240
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 16
Ilość ataków na rundę 7
Cechy
Siła 18/25
Inteligencja 7
Zręczność 13
Mądrość 8
Kondycja 13
Charyzma 7
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 4
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 10
Przeciwko różdżkom 12
Przeciwko polimorfii 11
Przeciwko zionięciu 12
Przeciwko czarom 13
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 1

Biegłości

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k12, obuchowe, zasięg 1)

Troll (poziom 6)

troll

Zwykły troll.

Miejsce:

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Chaotyczny zły
Punkty życia 36
Doświadczenie po zabiciu 1400
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 13
Ilość ataków na rundę 3
Cechy
Siła 18/80
Inteligencja 7
Zręczność 11
Mądrość 7
Kondycja 17
Charyzma 7
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 4
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 11
Przeciwko różdżkom 13
Przeciwko polimorfii 12
Przeciwko zionięciu 13
Przeciwko czarom 14
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 1

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k6 +1, sieczne, zasięg 1)

Troll (poziom 7)

troll

Lepsza wersja zwykłego trolla.

Miejsce:
  • jako sprzymierzeniec przywoływany zaklęciem Potwory z cienia
  • jako sprzymierzeniec przywoływany zaklęciem Cienie

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Chaotyczny zły
Punkty życia 55
Doświadczenie po zabiciu 1400
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 13
Ilość ataków na rundę 3
Cechy
Siła 18/80
Inteligencja 7
Zręczność 11
Mądrość 7
Kondycja 17
Charyzma 7
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 4
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 10
Przeciwko różdżkom 12
Przeciwko polimorfii 11
Przeciwko zionięciu 12
Przeciwko czarom 13
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 1

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k6 +1, sieczne, zasięg 1)

Troll (poziom 8)

troll

Najlepsza wersja zwykłego trolla.

Miejsce:
  • jako sprzymierzeniec przywoływany zaklęciem Potwory z cienia
  • jako sprzymierzeniec przywoływany zaklęciem Cienie

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Chaotyczny zły
Punkty życia 62
Doświadczenie po zabiciu 1400
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 13
Ilość ataków na rundę 3
Cechy
Siła 18/80
Inteligencja 7
Zręczność 11
Mądrość 7
Kondycja 17
Charyzma 7
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 4
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 10
Przeciwko różdżkom 12
Przeciwko polimorfii 11
Przeciwko zionięciu 12
Przeciwko czarom 13
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 1

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k6 +1, sieczne, zasięg 1)

Umbrowy Kolos (poziom 8)

umbrowy kolos

Zwykły Umbrowy Kolos.

Miejsce:
  • jako sprzymierzeniec przywoływany zaklęciem Cienie

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 57
Doświadczenie po zabiciu 4000
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 11
Ilość ataków na rundę 3
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 2
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 9
Przeciwko różdżkom 11
Przeciwko polimorfii 10
Przeciwko zionięciu 11
Przeciwko czarom 12
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 16
Punkt złamania morale 3
Czas regeneracji 26

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k12, sieczne, zasięg 1)

Umbrowy Kolos (poziom 9)

umbrowy kolos

Najlepsza wersja Umbrowego Kolosa.

Miejsce:
  • jako sprzymierzeniec przywoływany zaklęciem Cienie

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 64
Doświadczenie po zabiciu 4000
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 11
Ilość ataków na rundę 3
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 2
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 8
Przeciwko różdżkom 10
Przeciwko polimorfii 9
Przeciwko zionięciu 9
Przeciwko czarom 11
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 16
Punkt złamania morale 3
Czas regeneracji 26

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k12, sieczne, zasięg 1)

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

Wczytywanie...