Jeżeli w miejscu, w którym znaleźć można daną strzałę, znajduje się "---", oznacza to, że jest ona powszechnie dostępna w sklepach bądź można znaleźć ją często w różnych lokacjach.
Piekielna strzała +2
Strzała jest wspaniale skonstruowana i pokryta runami. Widać, że w jej wykonanie włożono wiele wysiłku i czasu. Po uważnym przyjrzeniu się można dostrzec, że runy emanują delikatną, niebieską poświatą.
- Obrażenia: 1k6 +2 (+1k10 obrażeń od ognia)
- Trak0: +2
- Typ obrażeń: pociski (kłute)
- Waga: 0
- Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
- Miejsce: losowy łup z sarkofagu w Warstwach Umarłych w Wyższej Głębi Dorna
Strzała
Strzały lekkie, jak sama nazwa wskazuje, służą do strzelania na daleki dystans. Często wykorzystuje się je do polowań. Większość z nich jest wykonana z jesionu lub brzozy i mierzy od 75 do 100 cm.
- Obrażenia: 1k6
- Typ obrażeń: pociski (kłute)
- Waga: 0
- Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
- Miejsce: ---
Strzała +1
Strzały lekkie, jak sama nazwa wskazuje, służą do strzelania na daleki dystans. Często wykorzystuje się je do polowań. Większość z nich jest wykonana z jesionu lub brzozy i mierzy od 75 do 100 cm.
- Obrażenia: 1k6 +1
- TraK0: +1
- Typ obrażeń: pociski (kłute)
- Waga: 0
- Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
- Miejsce: ---
Strzała +2
Te strzały zostały obdarzone magią podczas tworzenia. Wyglądają na troszkę prostsze od zwykłych i wydają się niemal żyć własnym życiem, kiedy zostają wystrzelone i zbliżają się do celu z zabójczą celnością.
- Obrażenia: 1k6 +2
- TraK0: +2
- Typ obrażeń: pociski (kłute)
- Waga: 0
- Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
- Miejsce:
- ma je Iholikan Quinval na czwartym poziomie Smoczego Oka
- łup z Wielkiego Łucznika na piątym poziomie Smoczego Oka
- losowy łup ze skrzyni na piątym poziomie Smoczego Oka
- do kupienia u Nyma w Wiosce gnomów w Niższej Głębi Dorna
Strzała kwasowa
Ta strzała została pokryta kwasem. Tak więc nie tylko wbija się w ciało, lecz wyżera ranę, jątrząc ją i czyniąc o wiele poważniejszą.
- Obrażenia: 1k6 +1 (+2k6 obrażeń od kwasu)
- TraK0: +1
- Typ obrażeń: pociski (kłute)
- Waga: 0
- Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
- Miejsce:
Strzała lodowa
Strzała lodowa zmienia się w lodowy pocisk po wystrzeleniu w przeciwnika. Kiedy uderza w ofiarę, szok wywołany zimnem obejmuje całe ciało, zarazem rozpalając je i mrożąc do szpiku kości.
- Obrażenia: 1k6 (+1k6 obrażeń od zimna)
- Typ obrażeń: pociski (kłute)
- Waga: 0
- Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
- Miejsce: losowy łup ze skrzyni na piątym poziomie Smoczego Oka
Strzała ognista
Ognista strzała wybucha ogniem po wystrzeleniu w przeciwnika. Efekt jest taki sam, jakby została zamoczona w oleju i podpalona.
- Obrażenia: 1k6
- Typ obrażeń: pociski (kłute)
- Specjalne: +1k6 obrażeń od ognia (0 po rzucie ochronnym przeciw czarom)
- Waga: 0
- Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
- Miejsce: ---
Strzała przebicia
Strzała przebicia jest długa i cienka, obdarzona magicznymi właściwościami, które pozwalają jej przebijać zbroje i uderzać prosto w serce ofiary.
- Obrażenia: 1k6
- TraK0: +4
- Typ obrażeń: pociski (kłute)
- Specjalne: +6 fizycznych (kłutych) obrażeń (0 po rzucie ochronnym przeciw śmierci)
- Waga: 0
- Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
- Miejsce:
- losowy łup z sarkofagu w Warstwach Umarłych w Wyższej Głębi Dorna
- łup z Łuczników z Wieży i Kelly'ego w Strażnicy w Niższej Głębi Dorna
- mieszkaniec Easthaven w rozdziale szóstym, gdy zagada się do niego tym samym krasnoludem co po raz pierwszy w prologu
Strzała przebicia +1
Strzała jest wspaniale skonstruowana i pokryta runami. Widać, że w jej wykonanie włożono wiele wysiłku i czasu. Po uważnym przyjrzeniu się można dostrzec, że runy emanują delikatną, niebieską poświatą.
- Obrażenia: 1k6 +1 (+4k2 obrażeń kłutych)
- TraK0: +5
- Typ obrażeń: pociski (kłute)
- Specjalne: odporność celu na obrażenia kłute spada o 15%
- Waga: 0
- Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
- Miejsce: losowy łup ze skrzyni na piątym poziomie Smoczego Oka
Strzała translokacji
Te niebezpieczne strzały są niezwykle rzadkie i zazwyczaj można znaleźć tylko pojedyncze ich egzemplarze. Jako broń nie mają one prawie żadnej wartości, ale jako narzędzia strategiczne mogą stać się niezwykle użytecznymi artefaktami. Strzał tych często używali wojownicy posiadający odpowiednie umiejętności łucznicze. Po wystrzeleniu Strzały translokacji mogli oni przystąpić do walki bezpośredniej i dobić chroniony cel z bliskiej odległości.
- Obrażenia: 1k3
- TraK0: -3
- Typ obrażeń: pociski (kłute)
- Specjalne: po trafieniu użytkownik jest przenoszony w pobliże celu
- Waga: 0
- Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
- Miejsce:
- losowy łup z szafki na trzecim poziomie Smoczego Oka
- skrzynia na piątym poziomie Smoczego Oka
Strzała zamętu +3
Strzała jest wspaniale skonstruowana i pokryta runami. Widać, że w jej wykonanie włożono wiele wysiłku i czasu. Po uważnym przyjrzeniu się można dostrzec, że runy emanują delikatną, niebieską poświatą.
- Obrażenia: 1k6 +3
- TraK0: +3
- Typ obrażeń: pociski (kłute)
- Specjalne: 10% szansa na wywołanie Zamętu u ofiary
- Waga: 0
- Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
- Miejsce: losowy łup ze skrzyni na piątym poziomie Smoczego Oka
Strzała z Dłoni
Stworzone w Złotym Wieku elfów z Dłoni Seldarine i krasnoludów z Głębi Dorna. Każdy znawca zauważy, że są to jedne z najlepszych strzał, jakie kiedykolwiek zrobiono. Są wspaniale wyważone i potrafią przebić nawet najmocniejszą zbroję.
- Obrażenia: 1k6 +2
- Trak0: +2
- Typ obrażeń: pociski (kłute)
- Waga: 0
- Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
- Miejsce: skrzynia na trzecim poziomie Wieży Corellona w Odciętej Dłoni
Strzała: Młot
Strzała jest wspaniale skonstruowana i pokryta runami. Widać, że w jej wykonanie włożono wiele wysiłku i czasu. Po uważnym przyjrzeniu się można dostrzec, że runy emanują delikatną, niebieską poświatą.
- Obrażenia: 1k2 (+1k6 obrażeń obuchowych)
- Typ obrażeń: pociski (kłute)
- Waga: 0
- Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
- Miejsce:
- losowy łup ze Szkieletów Łuczników 3
- losowy łup z ołtarza na czwartym poziomie Smoczego Oka
Strzała: Młot +1
Strzała jest wspaniale skonstruowana i pokryta runami. Widać, że w jej wykonanie włożono wiele wysiłku i czasu. Po uważnym przyjrzeniu się można dostrzec, że runy emanują delikatną, niebieską poświatą.
- Obrażenia: 1k2 (+1k10 obrażeń obuchowych)
- Trak0: -5
- Typ obrażeń: pociski (kłute)
- Specjalne: 10% szansa na ogłuszenie ofiary
- Waga: 0
- Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
- Miejsce: losowy łup ze skrzyni na piątym poziomie Smoczego Oka
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz