Małe miecze

7 minut czytania

Jeżeli w miejscu, w którym znaleźć można dany miecz, znajduje się "---", oznacza to, że jest on powszechnie dostępny w sklepach bądź można znaleźć go często w różnych lokacjach.

krótki miecz Krótki miecz

Pierwszymi mieczami, jakie się pojawiły, były właśnie krótkie miecze. Najprościej rzecz biorąc, jest to sztylet o ostrzu tak długim, że nie może być dłużej traktowany jak sztylet. Termin "krótki miecz" nie istnieje w żadnych klasyfikacjach mieczy. Tutaj oznacza on dwusieczne ostrze o długości około 60 centymetrów. Jego czubek jest zazwyczaj ostry, co sprawia, że doskonale służy do zadawania ran kłutych.

  • Obrażenia: 1k6
  • Typ obrażeń: kłute
  • Waga: 3
  • Opóźnienie: 3
  • Rodzaj biegłości: małe miecze
  • Typ broni: 1-ręczna
  • Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
  • Minimalna siła: 5
  • Zasięg: 1
  • Miejsce: ---

krótki miecz +1 Krótki miecz +1

Pierwszymi mieczami, jakie się pojawiły, były właśnie krótkie miecze. Najprościej rzecz biorąc, jest to sztylet o ostrzu tak długim, że nie może być dłużej traktowany jak sztylet. Termin "krótki miecz" nie istnieje w żadnych klasyfikacjach mieczy. Tutaj oznacza on dwusieczne ostrze o długości około 60 centymetrów. Jego czubek jest zazwyczaj ostry, co sprawia, że doskonale służy do zadawania ran kłutych.

  • Obrażenia: 1k6 +1
  • TraK0: +1
  • Typ obrażeń: kłute
  • Waga: 3
  • Opóźnienie: 2
  • Rodzaj biegłości: małe miecze
  • Typ broni: 1-ręczna
  • Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
  • Minimalna siła: 5
  • Zasięg: 1
  • Miejsce:

krótki miecz +2 Krótki miecz +2

Pierwszymi mieczami, jakie się pojawiły, były właśnie krótkie miecze. Najprościej rzecz biorąc, jest to sztylet o ostrzu tak długim, że nie może być dłużej traktowany jak sztylet. Termin "krótki miecz" nie istnieje w żadnych klasyfikacjach mieczy. Tutaj oznacza on dwusieczne ostrze o długości około 60 centymetrów. Jego czubek jest zazwyczaj ostry, co sprawia, że doskonale służy do zadawania ran kłutych.

  • Obrażenia: 1k6 +2
  • TraK0: +2
  • Typ obrażeń: kłute
  • Waga: 3
  • Opóźnienie: 2
  • Rodzaj biegłości: małe miecze
  • Typ broni: 1-ręczna
  • Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
  • Minimalna siła: 5
  • Zasięg: 1
  • Miejsce: ma go Aldwin w Kuldahar

krótki miecz +4,krótki miecz +4: 'młot' Krótki miecz +4: "Młot"

Pierwszymi mieczami, jakie się pojawiły, były właśnie krótkie miecze. Najprościej rzecz biorąc, jest to sztylet o ostrzu tak długim, że nie może być dłużej traktowany jak sztylet. Termin "krótki miecz" nie istnieje w żadnych klasyfikacjach mieczy. Tutaj oznacza on dwusieczne ostrze o długości około 60 centymetrów. Jego czubek jest zazwyczaj ostry, co sprawia, że doskonale służy do zadawania ran kłutych. Na ostrzu tego miecza widać wyryte magiczne napisy.

  • Obrażenia: 1k6 +4 (+1k3 obrażeń obuchowych)
  • TraK0: +4
  • Typ obrażeń: kłute
  • Specjalne: 20% szansa na ogłuszenie ofiary
  • Waga: 3
  • Opóźnienie: 2
  • Rodzaj biegłości: małe miecze
  • Typ broni: 1-ręczna
  • Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
  • Minimalna siła: 5
  • Zasięg: 1
  • Miejsce: losowy łup z biurka na pierwszym piętrze Pałacu Marketha w Niższej Głębi Dorna (usunięty w dodatku "Serce Zimy")

krótki miecz cieni +3 Krótki miecz cieni +3

Pierwszymi mieczami, jakie się pojawiły, były właśnie krótkie miecze. Najprościej rzecz biorąc, jest to sztylet o ostrzu tak długim, że nie może być dłużej traktowany jak sztylet. Termin "krótki miecz" nie istnieje w żadnych klasyfikacjach mieczy. Tutaj oznacza on dwusieczne ostrze o długości około 60 centymetrów. Jego czubek jest zazwyczaj ostry, co sprawia, że doskonale służy do zadawania ran kłutych. Na ostrzu tego miecza widać wyryte magiczne napisy.

  • Obrażenia: 1k6 +3
  • TraK0: +3
  • Typ obrażeń: kłute
  • Specjalne:
  • Waga: 3
  • Opóźnienie: 2
  • Rodzaj biegłości: małe miecze
  • Typ broni: 1-ręczna
  • Może używać: Złodziej (jedno-, dwu- i wieloklasowiec)
  • Minimalna siła: 5
  • Zasięg: 1
  • Miejsce: losowy łup z sarkofagu w Warstwach Umarłych w Wyższej Głębi Dorna

krótki miecz działania +2 Krótki miecz działania +2

Pierwszymi mieczami, jakie się pojawiły, były właśnie krótkie miecze. Najprościej rzecz biorąc, jest to sztylet o ostrzu tak długim, że nie może być dłużej traktowany jak sztylet. Termin "krótki miecz" nie istnieje w żadnych klasyfikacjach mieczy. Tutaj oznacza on dwusieczne ostrze o długości około 60 centymetrów. Jego czubek jest zazwyczaj ostry, co sprawia, że doskonale służy do zadawania ran kłutych. Na ostrzu tego miecza widać wyryte magiczne napisy.

  • Obrażenia: 1k6 +2
  • TraK0: +2
  • Typ obrażeń: kłute
  • Specjalne: +1 do zręczności
  • Waga: 3
  • Opóźnienie: 2
  • Rodzaj biegłości: małe miecze
  • Typ broni: 1-ręczna
  • Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
  • Minimalna siła: 5
  • Zasięg: 1
  • Miejsce: losowy łup z kupy gruzu na drugim poziomie Odciętej Dłoni

krótki miecz pomniejszego przenikania Krótki miecz pomniejszego przenikania

Pierwszymi mieczami, jakie się pojawiły, były właśnie krótkie miecze. Najprościej rzecz biorąc, jest to sztylet o ostrzu tak długim, że nie może być dłużej traktowany jak sztylet. Termin "krótki miecz" nie istnieje w żadnych klasyfikacjach mieczy. Tutaj oznacza on dwusieczne ostrze o długości około 60 centymetrów. Jego czubek jest zazwyczaj ostry, co sprawia, że doskonale służy do zadawania ran kłutych. Na ostrzu tego miecza widać wyryte magiczne napisy.

  • Obrażenia: 1k6 +1 (+1k2 obrażeń od zimna)
  • TraK0: +1
  • Typ obrażeń: kłute
  • Specjalne: 10% szansa na przeniknięcie celu
  • Waga: 3
  • Opóźnienie: 2
  • Rodzaj biegłości: małe miecze
  • Typ broni: 1-ręczna
  • Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
  • Minimalna siła: 5
  • Zasięg: 1
  • Miejsce: losowy łup ze skrzyni na drugim poziomie Świątyni Zapomnianego Boga

krótki miecz wyładowań +3 Krótki miecz wyładowań +3

Pierwszymi mieczami, jakie się pojawiły, były właśnie krótkie miecze. Najprościej rzecz biorąc, jest to sztylet o ostrzu tak długim, że nie może być dłużej traktowany jak sztylet. Termin "krótki miecz" nie istnieje w żadnych klasyfikacjach mieczy. Tutaj oznacza on dwusieczne ostrze o długości około 60 centymetrów. Jego czubek jest zazwyczaj ostry, co sprawia, że doskonale służy do zadawania ran kłutych. Na ostrzu tego miecza widać wyryte magiczne napisy.

  • Obrażenia: 1k6 +3 (+1k4 obrażeń od elektryczności)
  • TraK0: +3
  • Typ obrażeń: kłute
  • Specjalne: +1 do klasy pancerza
  • Waga: 3
  • Opóźnienie: 2
  • Rodzaj biegłości: małe miecze
  • Typ broni: 1-ręczna
  • Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
  • Minimalna siła: 5
  • Zasięg: 1
  • Miejsce: losowy łup z Kontik w Jaskini Lodowych olbrzymów w Lodowcu Ząb Wielkiego Gada

krótki miecz zdrowia +4 Krótki miecz zdrowia +4

Pierwszymi mieczami, jakie się pojawiły, były właśnie krótkie miecze. Najprościej rzecz biorąc, jest to sztylet o ostrzu tak długim, że nie może być dłużej traktowany jak sztylet. Termin "krótki miecz" nie istnieje w żadnych klasyfikacjach mieczy. Tutaj oznacza on dwusieczne ostrze o długości około 60 centymetrów. Jego czubek jest zazwyczaj ostry, co sprawia, że doskonale służy do zadawania ran kłutych. Na ostrzu tego miecza widać wyryte magiczne napisy.

  • Obrażenia: 1k6 +4
  • TraK0: +4
  • Typ obrażeń: kłute
  • Specjalne: 15% szansa na odzyskanie +1k6
  • Waga: 3
  • Opóźnienie: 2
  • Rodzaj biegłości: małe miecze
  • Typ broni: 1-ręczna
  • Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
  • Minimalna siła: 5
  • Zasięg: 1
  • Miejsce: losowy łup z biurka na pierwszym piętrze Pałacu Marketha w Niższej Głębi Dorna

lenistwo Lenistwo

Pierwszymi mieczami, jakie się pojawiły, były właśnie krótkie miecze. Najprościej rzecz biorąc, jest to sztylet o ostrzu tak długim, że nie może być dłużej traktowany jak sztylet. Termin "krótki miecz" nie istnieje w żadnych klasyfikacjach mieczy. Tutaj oznacza on dwusieczne ostrze o długości około 60 centymetrów. Jego czubek jest zazwyczaj ostry, co sprawia, że doskonale służy do zadawania ran kłutych. Na ostrzu tego miecza widać wyryte magiczne napisy.

  • Obrażenia: 1k6 +2
  • TraK0: +2
  • Typ obrażeń: kłute
  • Specjalne: 10% szansa na spowolnienie celu
  • Waga: 3
  • Opóźnienie: 2
  • Rodzaj biegłości: małe miecze
  • Typ broni: 1-ręczna
  • Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
  • Minimalna siła: 5
  • Zasięg: 1
  • Miejsce: losowy łup ze skrzyni na piątym poziomie Smoczego Oka (usunięty w dodatku "Serce Zimy")

miecz dni Miecz Dni

Ten krótki miecz został wykonany przez niezwykle uzdolnionych płatnerzy niziołków, którym w tym dziele pomagali trzej kapłani Urogalana, Czarnego Ogara. Kapłani boga umarłych zlecili wykonanie miecza, który potem sami obdarzyli magiczną mocą i podarowali słynnemu poszukiwaczowi przygód z rodu niziołków o imieniu Eriadon Oakhollow. Eriadon był znany z tego, że walczył zażarcie z tymi, którzy profanowali grobowce jego ludu. Miecz ten ma proste ostrze, na którego płazie wygrawerowano w thorasskim wszystkie nazwy dni dziesięciodnia, miesięcy roku, cykli księżyca, ważniejsze święta niziołków oraz lata życia Eriadona. Po drugiej stronie znajduje się znak wykonawcy, głowa czarnego ogara i napis "MIECZ DNI". Wszystkie wygrawerowane napisy są doskonale widoczne dzięki ciemnemu srebru, którym pokryto rowki liter. Po śmierci Eriadona miecz dostał się w ręce wędrownego kapłana Arvoreena Obrońcy, który podobno zginął walcząc z goblinami na Wysokich Wrzosowiskach.

  • Obrażenia: 1k6 +3
  • TraK0: +3
  • Typ obrażeń: kłute
  • Specjalne:
  • Waga: 3
  • Opóźnienie: 1
  • Rodzaj biegłości: małe miecze
  • Typ broni: 1-ręczna
  • Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
  • Minimalna siła: 5
  • Zasięg: 1
  • Miejsce: losowy łup ze skrzyni na piątym poziomie Smoczego Oka

płomienny krótki miecz +1 Płomienny krótki miecz +1

Pierwszymi mieczami, jakie się pojawiły, były właśnie krótkie miecze. Najprościej rzecz biorąc, jest to sztylet o ostrzu tak długim, że nie może być dłużej traktowany jak sztylet. Termin "krótki miecz" nie istnieje w żadnych klasyfikacjach mieczy. Tutaj oznacza on dwusieczne ostrze o długości około 60 centymetrów. Jego czubek jest zazwyczaj ostry, co sprawia, że doskonale służy do zadawania ran kłutych. Na ostrzu tego miecza widać wyryte magiczne napisy.

  • Obrażenia: 1k6 +1
  • TraK0: +1
  • Typ obrażeń: kłute
  • Specjalne: 50% szansa na zadanie 1k3 obrażeń od ognia
  • Waga: 3
  • Opóźnienie: 2
  • Rodzaj biegłości: małe miecze
  • Typ broni: 1-ręczna
  • Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
  • Minimalna siła: 5
  • Zasięg: 1
  • Miejsce: losowy łup z sarkofagu Kresselacka na poziomie trzecim Grobowca Kresselacka w Dolinie Cieni po zabójstwie Lysan

pomniejsza obietnica jakiegoś boga Pomniejsza Obietnica Jakiegoś Boga

Pierwszymi mieczami, jakie się pojawiły, były właśnie krótkie miecze. Najprościej rzecz biorąc, jest to sztylet o ostrzu tak długim, że nie może być dłużej traktowany jak sztylet. Termin "krótki miecz" nie istnieje w żadnych klasyfikacjach mieczy. Tutaj oznacza on dwusieczne ostrze o długości około 60 centymetrów. Jego czubek jest zazwyczaj ostry, co sprawia, że doskonale służy do zadawania ran kłutych. Na ostrzu tego miecza widać wyryte magiczne napisy.

  • Obrażenia: 1k6 +2
  • TraK0: +2
  • Typ obrażeń: kłute
  • Specjalne: 5% szansa na odzyskanie +1k6 PŻ
  • Waga: 3
  • Opóźnienie: 2
  • Rodzaj biegłości: małe miecze
  • Typ broni: 1-ręczna
  • Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
  • Minimalna siła: 5
  • Zasięg: 1
  • Miejsce: losowy łup z kupy gruzu na drugim poziomie Odciętej Dłoni

zagłuszacz czarów Zagłuszacz Czarów

Fechmistrz Naradon z Thesk był znany z tego, że potrafił szybko pokonać wrogich magów, nawet w obliczu przeważających sił nieprzyjaciela. Udawało mu się to dzięki trzem przedmiotom: miksturom szybkości, butom szybkości i mieczowi Zagłuszacz Czarów. W przeciwieństwie do większości innych broni magicznych, historia Zagłuszacza nie jest ani mroczna, ani związana z niezliczonymi trupami. Naradon zrezygnował z wypraw w poszukiwaniu przygód, kiedy miał trzydzieści dwa lata. Nadużywanie mikstur szybkości dało się we znaki, kiedy umarł śmiercią starca cztery lata później. Jego jedyny spadkobierca nie miał w sobie żyłki poszukiwacza przygód, dlatego kilka lat po śmierci ojca sprzedał jego miecz pewnemu włamywaczowi. Broń Naradona można rozpoznać po wygrawerowanym wizerunku zimorodka.

  • Obrażenia: 1k6 +2
  • TraK0: +2
  • Typ obrażeń: kłute
  • Specjalne:
    • 50% trafień neutralizuje umiejętność rzucania czarów ofiary na 2 rundy
    • +1 do rzutów obronnych przeciwko magii
    • +5% odporności na magię
  • Waga: 1
  • Opóźnienie: 1
  • Rodzaj biegłości: małe miecze
  • Typ broni: 1-ręczna
  • Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
  • Minimalna siła: 5
  • Zasięg: 1
  • Miejsce: losowy łup ze skrzyni na piątym poziomie Smoczego Oka

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...