Spis treści
Sojusznicy
Cienisty ogr
Zjawa ogra. Jest niewrażliwa na petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.
Miejsce:
pierwszy i trzeci poziom Odciętej Dłoni
pierwszy poziom Wieży Shevarasha w Odciętej Dłoni
Mechanicznie
Płeć
Samiec
Charakter
Brak
Punkty życia
50
Doświadczenie po zabiciu
1050
Klasa
Wojownik
Poziom
7
TraK0
12
Ilość ataków na rundę
2
Klasa pancerza
Bazowa
5
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
11
Przeciwko różdżkom
13
Przeciwko polimorfii
12
Przeciwko zionięciu
13
Przeciwko czarom
14
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
20
Punkt złamania morale
0
Czas regeneracji
0
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k10, sieczne, zasięg 1)
Ghereg
Ogr chwilowo zamieszkujący wieżę na Przełęczy Kuldahar. Miał odpowiedzieć na czyjeś wezwanie, jednak po drodze złapał go bardzo silny ból głowy, przez co nie może zupełnie funkcjonować. Możesz go od razu obrazić, co zakończy się walką, lub też spróbować mu pomóc. Da się to wykonać na dwa sposoby – od razu, jeżeli masz w drużynie Druida , lub nieco później, po spotkaniu z Arundelem w Kuldahar. Otrzymasz za to 1200 punktów doświadczenia, a wielkolud odejdzie w siną dal.
Miejsce:
wieża Gherega na Przełęczy Kuldahar
Mechanicznie
Klasa pancerza
Bazowa
5
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
13
Przeciwko różdżkom
15
Przeciwko polimorfii
14
Przeciwko zionięciu
16
Przeciwko czarom
16
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
15
Punkt złamania morale
5
Czas regeneracji
60
Biegłości
Przedmioty
Ogr
Tępy, ale za to mocarny osiłek.
Miejsce:
jaskinia orków w Okolicach Easthaven na poziomie trudnym i szalonym
Mechanicznie
Klasa pancerza
Bazowa
5
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
13
Przeciwko różdżkom
15
Przeciwko polimorfii
14
Przeciwko zionięciu
16
Przeciwko czarom
16
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
15
Punkt złamania morale
5
Czas regeneracji
60
Przedmioty
Ogr z jaskini orków w Okolicach Easthaven
Mimo ewidentnie niskiej inteligencji, Ogr ten był odpowiedzialny za unicestwienie karawany z Caer-Dinival. Posiada przy sobie Kontrakt karawany, który możesz pokazać Gasparowi i Hrothgarowi .
Miejsce:
jaskinia orków w Okolicach Easthaven
Mechanicznie
Klasa pancerza
Bazowa
5
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
13
Przeciwko różdżkom
15
Przeciwko polimorfii
14
Przeciwko zionięciu
16
Przeciwko czarom
16
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
15
Punkt złamania morale
3
Czas regeneracji
21
Biegłości
Przedmioty
Sojusznicy
Ogr
Zwykły Ogr.
Miejsce:
Mechanicznie
Klasa pancerza
Bazowa
5
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
13
Przeciwko różdżkom
15
Przeciwko polimorfii
14
Przeciwko zionięciu
16
Przeciwko czarom
16
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
15
Punkt złamania morale
3
Czas regeneracji
15
Biegłości
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k10, obuchowe, zasięg 1)
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz