swiat_dryftu2

Ogry

4 minuty czytania

Spis treści

Sojusznicy

Cienisty ogr

cienisty ogr

Zjawa ogra. Jest niewrażliwa na petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:
  • pierwszy i trzeci poziom Odciętej Dłoni
  • pierwszy poziom Wieży Shevarasha w Odciętej Dłoni

Mechanicznie

Płeć Samiec
Charakter Brak
Punkty życia 50
Doświadczenie po zabiciu 1050
Klasa Wojownik
Poziom 7
TraK0 12
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 5
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 11
Przeciwko różdżkom 13
Przeciwko polimorfii 12
Przeciwko zionięciu 13
Przeciwko czarom 14
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 0

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k10, sieczne, zasięg 1)

Ghereg

ghereg,ogr ghereg,ogr

Ogr chwilowo zamieszkujący wieżę na Przełęczy Kuldahar. Miał odpowiedzieć na czyjeś wezwanie, jednak po drodze złapał go bardzo silny ból głowy, przez co nie może zupełnie funkcjonować. Możesz go od razu obrazić, co zakończy się walką, lub też spróbować mu pomóc. Da się to wykonać na dwa sposoby – od razu, jeżeli masz w drużynie Druida, lub nieco później, po spotkaniu z Arundelem w Kuldahar. Otrzymasz za to 1200 punktów doświadczenia, a wielkolud odejdzie w siną dal.

Miejsce:
  • wieża Gherega na Przełęczy Kuldahar

Mechanicznie

Płeć Samiec
Charakter Chaotyczny zły
Punkty życia 25
Doświadczenie po zabiciu 270
Klasa Wojownik
Poziom 4
TraK0 17
Ilość ataków na rundę 7
Cechy
Siła 18/100
Inteligencja 6
Zręczność 8
Mądrość 6
Kondycja 16
Charyzma 7
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 5
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 13
Przeciwko różdżkom 15
Przeciwko polimorfii 14
Przeciwko zionięciu 16
Przeciwko czarom 16
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 15
Punkt złamania morale 5
Czas regeneracji 60

Biegłości

Przedmioty

Ogr

ogr

Tępy, ale za to mocarny osiłek.

Miejsce:
  • jaskinia orków w Okolicach Easthaven na poziomie trudnym i szalonym

Mechanicznie

Płeć Samiec
Charakter Chaotyczny zły
Punkty życia 25
Doświadczenie po zabiciu 270
Klasa Wojownik
Poziom 1
TraK0 17
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 18/100
Inteligencja 6
Zręczność 8
Mądrość 6
Kondycja 16
Charyzma 7
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 5
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 13
Przeciwko różdżkom 15
Przeciwko polimorfii 14
Przeciwko zionięciu 16
Przeciwko czarom 16
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 15
Punkt złamania morale 5
Czas regeneracji 60

Przedmioty

Ogr z jaskini orków w Okolicach Easthaven

ogr

Mimo ewidentnie niskiej inteligencji, Ogr ten był odpowiedzialny za unicestwienie karawany z Caer-Dinival. Posiada przy sobie Kontrakt karawany, który możesz pokazać Gasparowi i Hrothgarowi.

Miejsce:
  • jaskinia orków w Okolicach Easthaven

Mechanicznie

Płeć Samiec
Charakter Chaotyczny zły
Punkty życia 31
Doświadczenie po zabiciu 270
Klasa Wojownik
Poziom 1
TraK0 17
Ilość ataków na rundę 7
Cechy
Siła 18/100
Inteligencja 6
Zręczność 8
Mądrość 6
Kondycja 16
Charyzma 7
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 5
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 13
Przeciwko różdżkom 15
Przeciwko polimorfii 14
Przeciwko zionięciu 16
Przeciwko czarom 16
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 15
Punkt złamania morale 3
Czas regeneracji 21

Biegłości

Przedmioty

Sojusznicy

Ogr

ogr

Zwykły Ogr.

Miejsce:

Mechanicznie

Płeć Samiec
Charakter Chaotyczny zły
Punkty życia 25
Doświadczenie po zabiciu 270
Klasa Wojownik
Poziom 4
TraK0 17
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 18/100
Inteligencja 6
Zręczność 8
Mądrość 6
Kondycja 16
Charyzma 7
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 5
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 13
Przeciwko różdżkom 15
Przeciwko polimorfii 14
Przeciwko zionięciu 16
Przeciwko czarom 16
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 15
Punkt złamania morale 3
Czas regeneracji 15

Biegłości

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k10, obuchowe, zasięg 1)

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

Wczytywanie...