walizka

Niedźwiedzie

3 minuty czytania

Spis treści

Sojusznicy

Czarny niedźwiedź

czarny niedźwiedź

Zwykły niedźwiedź. Jedyne osobniki spotkasz przy Poquelinie – giną, gdy ten cię zaatakuje.

Miejsce:

  • jaskinia Poquelina w Niższej Głębi Dorna

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Neutralny
Punkty życia 24
Doświadczenie po zabiciu 175
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 17
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 7
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 13
Przeciwko różdżkom 15
Przeciwko polimorfii 14
Przeciwko zionięciu 16
Przeciwko czarom 16
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 1

Biegłości

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k6, sieczne, zasięg 1)

Sojusznicy

Czarny niedźwiedź

czarny niedźwiedź

Zwykły niedźwiedź.

Miejsce:

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Neutralny
Punkty życia 24
Doświadczenie po zabiciu 175
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 17
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 7
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 13
Przeciwko różdżkom 15
Przeciwko polimorfii 14
Przeciwko zionięciu 16
Przeciwko czarom 16
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 1

Biegłości

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k6, sieczne, zasięg 1)

Niedźwiedź jaskiniowy

niedźwiedź jaskiniowy

Lepsza wersja niedźwiedzia.

Miejsce:

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Neutralny
Punkty życia 56
Doświadczenie po zabiciu 650
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 13
Ilość ataków na rundę 3
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 6
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 11
Przeciwko różdżkom 13
Przeciwko polimorfii 12
Przeciwko zionięciu 13
Przeciwko czarom 14
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 1

Biegłości

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k10, sieczne, zasięg 1)

Niedźwiedź polarny

niedźwiedź polarny

Najlepsza wersja niedźwiedzia.

Miejsce:

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Neutralny
Punkty życia 76
Doświadczenie po zabiciu 1400
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 11
Ilość ataków na rundę 3
Cechy
Siła 18
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 6
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 10
Przeciwko różdżkom 12
Przeciwko polimorfii 11
Przeciwko zionięciu 12
Przeciwko czarom 13
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 50
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 50
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 1

Biegłości

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k12, sieczne, zasięg 1)

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

Wczytywanie...