Spis treści
Sojusznicy
Czarny niedźwiedź
Zwykły niedźwiedź. Jedyne osobniki spotkasz przy Poquelinie – giną, gdy ten cię zaatakuje.
Miejsce:
- jaskinia Poquelina w Niższej Głębi Dorna
Mechanicznie
Płeć | Żadna |
Charakter | Neutralny |
Punkty życia | 24 |
Doświadczenie po zabiciu | 175 |
Klasa | Brak |
Poziom | 0 |
TraK0 | 17 |
Ilość ataków na rundę | 2 |
Klasa pancerza | |
---|---|
Bazowa | 7 |
Przeciwko broniom obuchowym | 0 |
Przeciwko broniom kłującym | 0 |
Przeciwko pociskom | 0 |
Przeciwko broniom siecznym | 0 |
Rzuty obronne | |
Przeciwko śmierci | 13 |
Przeciwko różdżkom | 15 |
Przeciwko polimorfii | 14 |
Przeciwko zionięciu | 16 |
Przeciwko czarom | 16 |
Odporności | |
---|---|
Na ogień | 0 |
Na zimno | 0 |
Na elektryczność | 0 |
Na kwas | 0 |
Na magię | 0 |
Na magiczny ogień | 0 |
Na magiczne zimno | 0 |
Na obrażenia sieczne | 0 |
Na obrażenia kłute | 0 |
Na obrażenia obuchowe | 0 |
Na obrażenia od pocisków | 0 |
Morale | 20 |
Punkt złamania morale | 1 |
Czas regeneracji | 1 |
- Małe miecze: 1
- Sztylety: 1
Przedmioty
- Brak
Broń
- Broń do walki wręcz (obrażenia 1k6, sieczne, zasięg 1)
Sojusznicy
Czarny niedźwiedź
Zwykły niedźwiedź.
Miejsce:
- jako sprzymierzeniec przywoływany zaklęciem Przywołanie zwierząt I
Mechanicznie
Płeć | Żadna |
Charakter | Neutralny |
Punkty życia | 24 |
Doświadczenie po zabiciu | 175 |
Klasa | Brak |
Poziom | 0 |
TraK0 | 17 |
Ilość ataków na rundę | 2 |
Klasa pancerza | |
---|---|
Bazowa | 7 |
Przeciwko broniom obuchowym | 0 |
Przeciwko broniom kłującym | 0 |
Przeciwko pociskom | 0 |
Przeciwko broniom siecznym | 0 |
Rzuty obronne | |
Przeciwko śmierci | 13 |
Przeciwko różdżkom | 15 |
Przeciwko polimorfii | 14 |
Przeciwko zionięciu | 16 |
Przeciwko czarom | 16 |
Odporności | |
---|---|
Na ogień | 0 |
Na zimno | 0 |
Na elektryczność | 0 |
Na kwas | 0 |
Na magię | 0 |
Na magiczny ogień | 0 |
Na magiczne zimno | 0 |
Na obrażenia sieczne | 0 |
Na obrażenia kłute | 0 |
Na obrażenia obuchowe | 0 |
Na obrażenia od pocisków | 0 |
Morale | 20 |
Punkt złamania morale | 1 |
Czas regeneracji | 1 |
- Małe miecze: 1
Przedmioty
- Brak
Broń
- Broń do walki wręcz (obrażenia 1k6, sieczne, zasięg 1)
Niedźwiedź jaskiniowy
Lepsza wersja niedźwiedzia.
Miejsce:
- jako sprzymierzeniec przywoływany zaklęciem Przywołanie zwierząt II
Mechanicznie
Płeć | Żadna |
Charakter | Neutralny |
Punkty życia | 56 |
Doświadczenie po zabiciu | 650 |
Klasa | Brak |
Poziom | 0 |
TraK0 | 13 |
Ilość ataków na rundę | 3 |
Klasa pancerza | |
---|---|
Bazowa | 6 |
Przeciwko broniom obuchowym | 0 |
Przeciwko broniom kłującym | 0 |
Przeciwko pociskom | 0 |
Przeciwko broniom siecznym | 0 |
Rzuty obronne | |
Przeciwko śmierci | 11 |
Przeciwko różdżkom | 13 |
Przeciwko polimorfii | 12 |
Przeciwko zionięciu | 13 |
Przeciwko czarom | 14 |
Odporności | |
---|---|
Na ogień | 0 |
Na zimno | 0 |
Na elektryczność | 0 |
Na kwas | 0 |
Na magię | 0 |
Na magiczny ogień | 0 |
Na magiczne zimno | 0 |
Na obrażenia sieczne | 0 |
Na obrażenia kłute | 0 |
Na obrażenia obuchowe | 0 |
Na obrażenia od pocisków | 0 |
Morale | 20 |
Punkt złamania morale | 1 |
Czas regeneracji | 1 |
- Małe miecze: 1
Przedmioty
- Brak
Broń
- Broń do walki wręcz (obrażenia 1k10, sieczne, zasięg 1)
Niedźwiedź polarny
Najlepsza wersja niedźwiedzia.
Miejsce:
- jako sprzymierzeniec przywoływany zaklęciem Przywołanie zwierząt III
Mechanicznie
Płeć | Żadna |
Charakter | Neutralny |
Punkty życia | 76 |
Doświadczenie po zabiciu | 1400 |
Klasa | Brak |
Poziom | 0 |
TraK0 | 11 |
Ilość ataków na rundę | 3 |
Klasa pancerza | |
---|---|
Bazowa | 6 |
Przeciwko broniom obuchowym | 0 |
Przeciwko broniom kłującym | 0 |
Przeciwko pociskom | 0 |
Przeciwko broniom siecznym | 0 |
Rzuty obronne | |
Przeciwko śmierci | 10 |
Przeciwko różdżkom | 12 |
Przeciwko polimorfii | 11 |
Przeciwko zionięciu | 12 |
Przeciwko czarom | 13 |
Odporności | |
---|---|
Na ogień | 0 |
Na zimno | 50 |
Na elektryczność | 0 |
Na kwas | 0 |
Na magię | 0 |
Na magiczny ogień | 0 |
Na magiczne zimno | 50 |
Na obrażenia sieczne | 0 |
Na obrażenia kłute | 0 |
Na obrażenia obuchowe | 0 |
Na obrażenia od pocisków | 0 |
Morale | 20 |
Punkt złamania morale | 1 |
Czas regeneracji | 1 |
- Małe miecze: 1
Przedmioty
- Brak
Broń
- Broń do walki wręcz (obrażenia 1k12, sieczne, zasięg 1)
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz