Zbroje skórzane

5 minut czytania

Jeżeli w miejscu, w którym znaleźć można daną zbroję, znajduje się "---", oznacza to, że jest ona powszechnie dostępna w sklepach bądź można znaleźć ją często w różnych lokacjach.

wzmocniona zbroja skórzana +1 Wzmocniona zbroja skórzana +1

Zbroja skórzana ćwiekowana ma niewiele wspólnego ze zwykłą zbroją skórzaną. Podczas gdy zbroja skórzana jest utwardzaną skorupą, zbroja ćwiekowana jest miękka i wzmocniona setkami nabitych w niewielkich odległościach nitów. Znajdują się one tak blisko siebie, że tworzą trudną do przebicia metalową zaporę, która świetnie powstrzymuje sieczne i kłute ataki. Miękkie skórzane podbicie służy jedynie do utrzymania nitów w miejscu.

  • Klasa pancerza: 6
  • Specjalne: +35% do odporności na ataki obuchowe
  • Waga: 15
  • Nie może używać: Mag
  • Minimalna siła: 6
  • Miejsce: losowy łup ze skrzyni na drugim poziomie Świątyni Zapomnianego Boga

zbroja skórzana Zbroja skórzana

Zbroja skórzana, wbrew obiegowym opiniom, nie jest miękka i elastyczna, jak skóra służąca do wyrobu butów łowcy czy szaty druida. Taki rodzaj materii nie daje lepszej ochrony przed atakami niż zwykłe ubranie.

  • Klasa pancerza: 8
  • Waga: 15
  • Nie może używać: Mag
  • Minimalna siła: 4
  • Miejsce: ---

zbroja skórzana +1 Zbroja skórzana +1

Zbroja skórzana, wbrew obiegowym opiniom, nie jest miękka i elastyczna, jak skóra służąca do wyrobu butów łowcy czy szaty druida. Taki rodzaj materii nie daje lepszej ochrony przed atakami niż zwykłe ubranie. Magiczne zaklęcia wzmacniają ochronne właściwości takiej skórzanej zbroi.

  • Klasa pancerza: 7
  • Waga: 10
  • Nie może używać: Mag
  • Minimalna siła: 4
  • Miejsce:

zbroja skórzana +2 Zbroja skórzana +2

Na pierwszy rzut oka ten pancerz wygląda jak zwykła zbroja skórzana, jednak baczniejsza obserwacja ujawnia ślady różnych magicznych ulepszeń. Nity łączące poszczególne części błyszczą jak wypolerowane. Skóra jest miękka i elastyczna w dotyku, ale pod mocnym uderzeniem natychmiast twardnieje. Pancerz jest dodatkowo wolny od trzeszczących odgłosów, normalnych dla zbroi skórzanych.

  • Klasa pancerza: 6
  • Waga: 5
  • Nie może używać: Mag
  • Minimalna siła: 4
  • Miejsce:

zbroja skórzana ćwiekowana Zbroja skórzana ćwiekowana

Zbroja skórzana ćwiekowana ma niewiele wspólnego ze zwykłą zbroją skórzaną. Podczas gdy zbroja skórzana jest utwardzaną skorupą, zbroja ćwiekowana jest miękka i wzmocniona setkami nabitych w niewielkich odległościach nitów. Znajdują się one tak blisko siebie, że tworzą trudną do przebicia metalową zaporę, która świetnie powstrzymuje sieczne i kłute ataki. Miękkie skórzane podbicie służy jedynie do utrzymania nitów w miejscu.

  • Klasa pancerza: 7
  • Waga: 25
  • Nie może używać: Mag
  • Minimalna siła: 6
  • Miejsce: ---

zbroja skórzana ćwiekowana +1 Zbroja skórzana ćwiekowana +1

Zbroja skórzana ćwiekowana ma niewiele wspólnego ze zwykłą zbroją skórzaną. Podczas gdy zbroja skórzana jest utwardzaną skorupą, zbroja ćwiekowana jest miękka i wzmocniona setkami nabitych w niewielkich odległościach nitów. Znajdują się one tak blisko siebie, że tworzą trudną do przebicia metalową zaporę, która świetnie powstrzymuje sieczne i kłute ataki. Miękkie skórzane podbicie służy jedynie do utrzymania nitów w miejscu.

  • Klasa pancerza: 6
  • Waga: 15
  • Nie może używać: Mag
  • Minimalna siła: 6
  • Miejsce: losowy łup ze skrzyni na drugim poziomie Świątyni Zapomnianego Boga

zbroja skórzana ćwiekowana +1, zbroja skórzana ćwiekowana +1: 'zacieniona' Zbroja skórzana ćwiekowana +1: "Zacieniona"

Zbroja skórzana ćwiekowana ma niewiele wspólnego ze zwykłą zbroją skórzaną. Podczas gdy zbroja skórzana jest utwardzaną skorupą, zbroja ćwiekowana jest miękka i wzmocniona setkami nabitych w niewielkich odległościach nitów. Znajdują się one tak blisko siebie, że tworzą trudną do przebicia metalową zaporę, która świetnie powstrzymuje sieczne i kłute ataki. Miękkie skórzane podbicie służy jedynie do utrzymania nitów w miejscu.

  • Klasa pancerza: 6
  • Specjalne:
    • +15% do Krycia się
    • +5% do odporności na magię
  • Waga: 15
  • Może używać: Łowca, Złodziej
  • Minimalna siła: 6
  • Miejsce: losowy łup ze skrzyni na drugim poziomie Świątyni Zapomnianego Boga

zbroja skórzana ćwiekowana +2 Zbroja skórzana ćwiekowana +2

Zbroja skórzana ćwiekowana ma niewiele wspólnego ze zwykłą zbroją skórzaną. Podczas gdy zbroja skórzana jest utwardzaną skorupą, zbroja ćwiekowana jest miękka i wzmocniona setkami nabitych w niewielkich odległościach nitów. Znajdują się one tak blisko siebie, że tworzą trudną do przebicia metalową zaporę, która świetnie powstrzymuje sieczne i kłute ataki. Miękkie skórzane podbicie służy jedynie do utrzymania nitów w miejscu.

  • Klasa pancerza: 5
  • Waga: 8
  • Nie może używać: Mag
  • Minimalna siła: 6
  • Miejsce:
    • tron na piątym poziomie Smoczego Oka
    • łup z Setha na pierwszym piętrze Pałacu Marketha

zbroja skórzana ćwiekowana +2, zbroja skórzana ćwiekowana +2: 'zacieniona' Zbroja skórzana ćwiekowana +2: "Zacieniona"

Zbroja skórzana ćwiekowana ma niewiele wspólnego ze zwykłą zbroją skórzaną. Podczas gdy zbroja skórzana jest utwardzaną skorupą, zbroja ćwiekowana jest miękka i wzmocniona setkami nabitych w niewielkich odległościach nitów. Znajdują się one tak blisko siebie, że tworzą trudną do przebicia metalową zaporę, która świetnie powstrzymuje sieczne i kłute ataki. Miękkie skórzane podbicie służy jedynie do utrzymania nitów w miejscu.

  • Klasa pancerza: 5
  • Specjalne:
    • +20% do Krycia się
    • +15% do odporności na ataki sieczne
    • +15% do odporności na ataki kłute
  • Waga: 15
  • Może używać: Łowca, Złodziej
  • Minimalna siła: 6
  • Miejsce: losowy łup z ołtarza na czwartym poziomie Smoczego Oka (usunięty w dodatku "Serce Zimy")

zbroja skórzana ćwiekowana +4, zbroja skórzana ćwiekowana +4: 'zacieniona' Zbroja skórzana ćwiekowana +4: "Zacieniona"

Zbroja skórzana ćwiekowana ma niewiele wspólnego ze zwykłą zbroją skórzaną. Podczas gdy zbroja skórzana jest utwardzaną skorupą, zbroja ćwiekowana jest miękka i wzmocniona setkami nabitych w niewielkich odległościach nitów. Znajdują się one tak blisko siebie, że tworzą trudną do przebicia metalową zaporę, która świetnie powstrzymuje sieczne i kłute ataki. Miękkie skórzane podbicie służy jedynie do utrzymania nitów w miejscu.

  • Klasa pancerza: 3
  • Specjalne:
    • +30% do Krycia się
    • +20% do odporności na ataki sieczne
    • +20% do odporności na ataki kłute
    • +20% do odporności na ogień
    • +20% do odporności na elektryczność
  • Waga: 15
  • Może używać: Łowca, Złodziej
  • Minimalna siła: 6
  • Miejsce: losowy łup z biurka na pierwszym piętrze Pałacu Marketha w Niższej Głębi Dorna (usunięta w dodatku "Serce Zimy")

zbroja skórzana ćwiekowana odporności +3 Zbroja skórzana ćwiekowana odporności +3

Zbroja skórzana ćwiekowana ma niewiele wspólnego ze zwykłą zbroją skórzaną. Podczas gdy zbroja skórzana jest utwardzaną skorupą, zbroja ćwiekowana jest miękka i wzmocniona setkami nabitych w niewielkich odległościach nitów. Znajdują się one tak blisko siebie, że tworzą trudną do przebicia metalową zaporę, która świetnie powstrzymuje sieczne i kłute ataki. Miękkie skórzane podbicie służy jedynie do utrzymania nitów w miejscu.

  • Klasa pancerza: 4
  • Specjalne:
    • +15% do odporności na ataki sieczne
    • +15% do odporności na ataki kłute
    • +15% do odporności na ogień
    • +15% do odporności na elektryczność
    • +2 do rzutów obronnych przeciw czarom
  • Waga: 15
  • Nie może używać: Mag
  • Minimalna siła: 6
  • Miejsce:
    • losowy łup z sarkofagu w Warstwach Umarłych w Wyższej Głębi Dorna (usunięta w dodatku "Serce Zimy")
    • losowy łup z biurka na pierwszym piętrze Pałacu Marketha w Niższej Głębi Dorna (z dodatkiem "Serce Zimy")

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...