Jeżeli w miejscu, w którym znaleźć można daną zbroję, znajduje się "---", oznacza to, że jest ona powszechnie dostępna w sklepach bądź można znaleźć ją często w różnych lokacjach.
Wzmocniona zbroja skórzana +1
Zbroja skórzana ćwiekowana ma niewiele wspólnego ze zwykłą zbroją skórzaną. Podczas gdy zbroja skórzana jest utwardzaną skorupą, zbroja ćwiekowana jest miękka i wzmocniona setkami nabitych w niewielkich odległościach nitów. Znajdują się one tak blisko siebie, że tworzą trudną do przebicia metalową zaporę, która świetnie powstrzymuje sieczne i kłute ataki. Miękkie skórzane podbicie służy jedynie do utrzymania nitów w miejscu.
Miejsce: losowy łup ze skrzyni na drugim poziomie Świątyni Zapomnianego Boga
Zbroja skórzana
Zbroja skórzana, wbrew obiegowym opiniom, nie jest miękka i elastyczna, jak skóra służąca do wyrobu butów łowcy czy szaty druida. Taki rodzaj materii nie daje lepszej ochrony przed atakami niż zwykłe ubranie.
Klasa pancerza: 8
Waga: 15
Nie może używać: Mag
Minimalna siła: 4
Miejsce: ---
Zbroja skórzana +1
Zbroja skórzana, wbrew obiegowym opiniom, nie jest miękka i elastyczna, jak skóra służąca do wyrobu butów łowcy czy szaty druida. Taki rodzaj materii nie daje lepszej ochrony przed atakami niż zwykłe ubranie. Magiczne zaklęcia wzmacniają ochronne właściwości takiej skórzanej zbroi.
Na pierwszy rzut oka ten pancerz wygląda jak zwykła zbroja skórzana, jednak baczniejsza obserwacja ujawnia ślady różnych magicznych ulepszeń. Nity łączące poszczególne części błyszczą jak wypolerowane. Skóra jest miękka i elastyczna w dotyku, ale pod mocnym uderzeniem natychmiast twardnieje. Pancerz jest dodatkowo wolny od trzeszczących odgłosów, normalnych dla zbroi skórzanych.
Klasa pancerza: 6
Waga: 5
Nie może używać: Mag
Minimalna siła: 4
Miejsce:
ma ją Vera Elles w Muzeum w Lodowcu Ząb Wielkiego Gada
Zbroja skórzana ćwiekowana ma niewiele wspólnego ze zwykłą zbroją skórzaną. Podczas gdy zbroja skórzana jest utwardzaną skorupą, zbroja ćwiekowana jest miękka i wzmocniona setkami nabitych w niewielkich odległościach nitów. Znajdują się one tak blisko siebie, że tworzą trudną do przebicia metalową zaporę, która świetnie powstrzymuje sieczne i kłute ataki. Miękkie skórzane podbicie służy jedynie do utrzymania nitów w miejscu.
Klasa pancerza: 7
Waga: 25
Nie może używać: Mag
Minimalna siła: 6
Miejsce: ---
Zbroja skórzana ćwiekowana +1
Zbroja skórzana ćwiekowana ma niewiele wspólnego ze zwykłą zbroją skórzaną. Podczas gdy zbroja skórzana jest utwardzaną skorupą, zbroja ćwiekowana jest miękka i wzmocniona setkami nabitych w niewielkich odległościach nitów. Znajdują się one tak blisko siebie, że tworzą trudną do przebicia metalową zaporę, która świetnie powstrzymuje sieczne i kłute ataki. Miękkie skórzane podbicie służy jedynie do utrzymania nitów w miejscu.
Klasa pancerza: 6
Waga: 15
Nie może używać: Mag
Minimalna siła: 6
Miejsce: losowy łup ze skrzyni na drugim poziomie Świątyni Zapomnianego Boga
Zbroja skórzana ćwiekowana +1: "Zacieniona"
Zbroja skórzana ćwiekowana ma niewiele wspólnego ze zwykłą zbroją skórzaną. Podczas gdy zbroja skórzana jest utwardzaną skorupą, zbroja ćwiekowana jest miękka i wzmocniona setkami nabitych w niewielkich odległościach nitów. Znajdują się one tak blisko siebie, że tworzą trudną do przebicia metalową zaporę, która świetnie powstrzymuje sieczne i kłute ataki. Miękkie skórzane podbicie służy jedynie do utrzymania nitów w miejscu.
Miejsce: losowy łup ze skrzyni na drugim poziomie Świątyni Zapomnianego Boga
Zbroja skórzana ćwiekowana +2
Zbroja skórzana ćwiekowana ma niewiele wspólnego ze zwykłą zbroją skórzaną. Podczas gdy zbroja skórzana jest utwardzaną skorupą, zbroja ćwiekowana jest miękka i wzmocniona setkami nabitych w niewielkich odległościach nitów. Znajdują się one tak blisko siebie, że tworzą trudną do przebicia metalową zaporę, która świetnie powstrzymuje sieczne i kłute ataki. Miękkie skórzane podbicie służy jedynie do utrzymania nitów w miejscu.
Zbroja skórzana ćwiekowana ma niewiele wspólnego ze zwykłą zbroją skórzaną. Podczas gdy zbroja skórzana jest utwardzaną skorupą, zbroja ćwiekowana jest miękka i wzmocniona setkami nabitych w niewielkich odległościach nitów. Znajdują się one tak blisko siebie, że tworzą trudną do przebicia metalową zaporę, która świetnie powstrzymuje sieczne i kłute ataki. Miękkie skórzane podbicie służy jedynie do utrzymania nitów w miejscu.
Klasa pancerza: 5
Specjalne:
+20% do Krycia się
+15% do odporności na ataki sieczne
+15% do odporności na ataki kłute
Waga: 15
Może używać: Łowca, Złodziej
Minimalna siła: 6
Miejsce: losowy łup z ołtarza na czwartym poziomie Smoczego Oka (usunięty w dodatku "Serce Zimy")
Zbroja skórzana ćwiekowana +4: "Zacieniona"
Zbroja skórzana ćwiekowana ma niewiele wspólnego ze zwykłą zbroją skórzaną. Podczas gdy zbroja skórzana jest utwardzaną skorupą, zbroja ćwiekowana jest miękka i wzmocniona setkami nabitych w niewielkich odległościach nitów. Znajdują się one tak blisko siebie, że tworzą trudną do przebicia metalową zaporę, która świetnie powstrzymuje sieczne i kłute ataki. Miękkie skórzane podbicie służy jedynie do utrzymania nitów w miejscu.
Klasa pancerza: 3
Specjalne:
+30% do Krycia się
+20% do odporności na ataki sieczne
+20% do odporności na ataki kłute
+20% do odporności na ogień
+20% do odporności na elektryczność
Waga: 15
Może używać: Łowca, Złodziej
Minimalna siła: 6
Miejsce: losowy łup z biurka na pierwszym piętrze Pałacu Marketha w Niższej Głębi Dorna (usunięta w dodatku "Serce Zimy")
Zbroja skórzana ćwiekowana odporności +3
Zbroja skórzana ćwiekowana ma niewiele wspólnego ze zwykłą zbroją skórzaną. Podczas gdy zbroja skórzana jest utwardzaną skorupą, zbroja ćwiekowana jest miękka i wzmocniona setkami nabitych w niewielkich odległościach nitów. Znajdują się one tak blisko siebie, że tworzą trudną do przebicia metalową zaporę, która świetnie powstrzymuje sieczne i kłute ataki. Miękkie skórzane podbicie służy jedynie do utrzymania nitów w miejscu.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz