Jeżeli w miejscu, w którym znaleźć można daną zbroję, znajduje się "---", oznacza to, że jest ona powszechnie dostępna w sklepach bądź można znaleźć ją często w różnych lokacjach.
Wzmocniona zbroja skórzana +1
Zbroja skórzana ćwiekowana ma niewiele wspólnego ze zwykłą zbroją skórzaną. Podczas gdy zbroja skórzana jest utwardzaną skorupą, zbroja ćwiekowana jest miękka i wzmocniona setkami nabitych w niewielkich odległościach nitów. Znajdują się one tak blisko siebie, że tworzą trudną do przebicia metalową zaporę, która świetnie powstrzymuje sieczne i kłute ataki. Miękkie skórzane podbicie służy jedynie do utrzymania nitów w miejscu.
- Klasa pancerza: 6
- Specjalne: +35% do odporności na ataki obuchowe
- Waga: 15
- Nie może używać: Mag
- Minimalna siła: 6
- Miejsce: losowy łup ze skrzyni na drugim poziomie Świątyni Zapomnianego Boga
Zbroja skórzana
Zbroja skórzana, wbrew obiegowym opiniom, nie jest miękka i elastyczna, jak skóra służąca do wyrobu butów łowcy czy szaty druida. Taki rodzaj materii nie daje lepszej ochrony przed atakami niż zwykłe ubranie.
- Klasa pancerza: 8
- Waga: 15
- Nie może używać: Mag
- Minimalna siła: 4
- Miejsce: ---
Zbroja skórzana +1
Zbroja skórzana, wbrew obiegowym opiniom, nie jest miękka i elastyczna, jak skóra służąca do wyrobu butów łowcy czy szaty druida. Taki rodzaj materii nie daje lepszej ochrony przed atakami niż zwykłe ubranie. Magiczne zaklęcia wzmacniają ochronne właściwości takiej skórzanej zbroi.
- Klasa pancerza: 7
- Waga: 10
- Nie może używać: Mag
- Minimalna siła: 4
- Miejsce:
- ma ją Aldwin w Kuldahar
- półka w jaskini z Kluczem do bramy w Dolinie Cieni
Zbroja skórzana +2
Na pierwszy rzut oka ten pancerz wygląda jak zwykła zbroja skórzana, jednak baczniejsza obserwacja ujawnia ślady różnych magicznych ulepszeń. Nity łączące poszczególne części błyszczą jak wypolerowane. Skóra jest miękka i elastyczna w dotyku, ale pod mocnym uderzeniem natychmiast twardnieje. Pancerz jest dodatkowo wolny od trzeszczących odgłosów, normalnych dla zbroi skórzanych.
- Klasa pancerza: 6
- Waga: 5
- Nie może używać: Mag
- Minimalna siła: 4
- Miejsce:
- ma ją Vera Elles w Muzeum w Lodowcu Ząb Wielkiego Gada
- wór w Jaskini Lodowych olbrzymów w Lodowcu Ząb Wielkiego Gada
Zbroja skórzana ćwiekowana
Zbroja skórzana ćwiekowana ma niewiele wspólnego ze zwykłą zbroją skórzaną. Podczas gdy zbroja skórzana jest utwardzaną skorupą, zbroja ćwiekowana jest miękka i wzmocniona setkami nabitych w niewielkich odległościach nitów. Znajdują się one tak blisko siebie, że tworzą trudną do przebicia metalową zaporę, która świetnie powstrzymuje sieczne i kłute ataki. Miękkie skórzane podbicie służy jedynie do utrzymania nitów w miejscu.
- Klasa pancerza: 7
- Waga: 25
- Nie może używać: Mag
- Minimalna siła: 6
- Miejsce: ---
Zbroja skórzana ćwiekowana +1
Zbroja skórzana ćwiekowana ma niewiele wspólnego ze zwykłą zbroją skórzaną. Podczas gdy zbroja skórzana jest utwardzaną skorupą, zbroja ćwiekowana jest miękka i wzmocniona setkami nabitych w niewielkich odległościach nitów. Znajdują się one tak blisko siebie, że tworzą trudną do przebicia metalową zaporę, która świetnie powstrzymuje sieczne i kłute ataki. Miękkie skórzane podbicie służy jedynie do utrzymania nitów w miejscu.
- Klasa pancerza: 6
- Waga: 15
- Nie może używać: Mag
- Minimalna siła: 6
- Miejsce: losowy łup ze skrzyni na drugim poziomie Świątyni Zapomnianego Boga
Zbroja skórzana ćwiekowana +1: "Zacieniona"
Zbroja skórzana ćwiekowana ma niewiele wspólnego ze zwykłą zbroją skórzaną. Podczas gdy zbroja skórzana jest utwardzaną skorupą, zbroja ćwiekowana jest miękka i wzmocniona setkami nabitych w niewielkich odległościach nitów. Znajdują się one tak blisko siebie, że tworzą trudną do przebicia metalową zaporę, która świetnie powstrzymuje sieczne i kłute ataki. Miękkie skórzane podbicie służy jedynie do utrzymania nitów w miejscu.
- Klasa pancerza: 6
- Specjalne:
- +15% do Krycia się
- +5% do odporności na magię
- Waga: 15
- Może używać: Łowca, Złodziej
- Minimalna siła: 6
- Miejsce: losowy łup ze skrzyni na drugim poziomie Świątyni Zapomnianego Boga
Zbroja skórzana ćwiekowana +2
Zbroja skórzana ćwiekowana ma niewiele wspólnego ze zwykłą zbroją skórzaną. Podczas gdy zbroja skórzana jest utwardzaną skorupą, zbroja ćwiekowana jest miękka i wzmocniona setkami nabitych w niewielkich odległościach nitów. Znajdują się one tak blisko siebie, że tworzą trudną do przebicia metalową zaporę, która świetnie powstrzymuje sieczne i kłute ataki. Miękkie skórzane podbicie służy jedynie do utrzymania nitów w miejscu.
- Klasa pancerza: 5
- Waga: 8
- Nie może używać: Mag
- Minimalna siła: 6
- Miejsce:
Zbroja skórzana ćwiekowana +2: "Zacieniona"
Zbroja skórzana ćwiekowana ma niewiele wspólnego ze zwykłą zbroją skórzaną. Podczas gdy zbroja skórzana jest utwardzaną skorupą, zbroja ćwiekowana jest miękka i wzmocniona setkami nabitych w niewielkich odległościach nitów. Znajdują się one tak blisko siebie, że tworzą trudną do przebicia metalową zaporę, która świetnie powstrzymuje sieczne i kłute ataki. Miękkie skórzane podbicie służy jedynie do utrzymania nitów w miejscu.
- Klasa pancerza: 5
- Specjalne:
- +20% do Krycia się
- +15% do odporności na ataki sieczne
- +15% do odporności na ataki kłute
- Waga: 15
- Może używać: Łowca, Złodziej
- Minimalna siła: 6
- Miejsce: losowy łup z ołtarza na czwartym poziomie Smoczego Oka (usunięty w dodatku "Serce Zimy")
Zbroja skórzana ćwiekowana +4: "Zacieniona"
Zbroja skórzana ćwiekowana ma niewiele wspólnego ze zwykłą zbroją skórzaną. Podczas gdy zbroja skórzana jest utwardzaną skorupą, zbroja ćwiekowana jest miękka i wzmocniona setkami nabitych w niewielkich odległościach nitów. Znajdują się one tak blisko siebie, że tworzą trudną do przebicia metalową zaporę, która świetnie powstrzymuje sieczne i kłute ataki. Miękkie skórzane podbicie służy jedynie do utrzymania nitów w miejscu.
- Klasa pancerza: 3
- Specjalne:
- +30% do Krycia się
- +20% do odporności na ataki sieczne
- +20% do odporności na ataki kłute
- +20% do odporności na ogień
- +20% do odporności na elektryczność
- Waga: 15
- Może używać: Łowca, Złodziej
- Minimalna siła: 6
- Miejsce: losowy łup z biurka na pierwszym piętrze Pałacu Marketha w Niższej Głębi Dorna (usunięta w dodatku "Serce Zimy")
Zbroja skórzana ćwiekowana odporności +3
Zbroja skórzana ćwiekowana ma niewiele wspólnego ze zwykłą zbroją skórzaną. Podczas gdy zbroja skórzana jest utwardzaną skorupą, zbroja ćwiekowana jest miękka i wzmocniona setkami nabitych w niewielkich odległościach nitów. Znajdują się one tak blisko siebie, że tworzą trudną do przebicia metalową zaporę, która świetnie powstrzymuje sieczne i kłute ataki. Miękkie skórzane podbicie służy jedynie do utrzymania nitów w miejscu.
- Klasa pancerza: 4
- Specjalne:
- +15% do odporności na ataki sieczne
- +15% do odporności na ataki kłute
- +15% do odporności na ogień
- +15% do odporności na elektryczność
- +2 do rzutów obronnych przeciw czarom
- Waga: 15
- Nie może używać: Mag
- Minimalna siła: 6
- Miejsce:
- losowy łup z sarkofagu w Warstwach Umarłych w Wyższej Głębi Dorna (usunięta w dodatku "Serce Zimy")
- losowy łup z biurka na pierwszym piętrze Pałacu Marketha w Niższej Głębi Dorna (z dodatkiem "Serce Zimy")
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz