Setha po raz pierwszy spotykasz w Niższej Głębi Dorna, przed wejściem do Ogrodu Marketha. Prosi cię o okazanie dokumentów. Jakakolwiek inna odpowiedź niż "Uch... co?" spowoduje, że niziołek ucieknie, a ciebie zaatakuje spora liczba Złodziei. Jeśli jednak wyrazisz zaskoczenie, sam cię zapyta, czy nie zostałeś przysłany przez kogoś z Bractwa Krakena. Jeżeli rozmawiasz z nim jako niziołek, możesz zapytać, czy nie załatwi ci jakiejś roboty jako krewniakowi, a zostaniesz przepuszczony dalej.
Jeśli masz minimum 13 inteligencji i 13 charyzmy, możesz oznajmić, iż w przeszłości pracowałeś dla Bractwa Krakena. Aby się upewnić, że nie kłamiesz, Seth zada ci trzy pytania:
- Jaki jest kolor krakena? (purpurowy)
- Pod czyim dowództwem macie służyć? (Marketha)
- Pod czyim sztandarem walczymy (Ilmatera)
Dzięki temu unikniesz walki i przedostaniesz się dalej. Seth ukrywa się następnie na pierwszym piętrze Pałacu Marketha (mówiąc "ukrywa się", mam na myśli, że faktycznie pozostaje niewidoczny). Jeśli nie zdołałeś go oszukać, od początku jest wrogi. W innym przypadku ujawnia się dopiero, gdy zaatakujesz Marketha lub pozwolisz mu odejść.
Miejsce:
- Niższa Głębia Dorna i pierwsze piętro Pałacu Marketha
Mechanicznie
Płeć | Mężczyzna |
Charakter | Praworządny zły |
Punkty życia | 56 |
Doświadczenie po zabiciu | 7000 |
Klasa | Wojownik/Złodziej |
Poziom | 9/11 |
TraK0 | 20 |
Ilość ataków na rundę | 1 |
Klasa pancerza | |
---|---|
Bazowa | 10 |
Przeciwko broniom obuchowym | 0 |
Przeciwko broniom kłującym | 0 |
Przeciwko pociskom | 0 |
Przeciwko broniom siecznym | 0 |
Rzuty obronne | |
Przeciwko śmierci | 7 |
Przeciwko różdżkom | 9 |
Przeciwko polimorfii | 8 |
Przeciwko zionięciu | 8 |
Przeciwko czarom | 10 |
Odporności | |
---|---|
Na ogień | 0 |
Na zimno | 0 |
Na elektryczność | 0 |
Na kwas | 0 |
Na magię | 0 |
Na magiczny ogień | 0 |
Na magiczne zimno | 0 |
Na obrażenia sieczne | 0 |
Na obrażenia kłute | 0 |
Na obrażenia obuchowe | 0 |
Na obrażenia od pocisków | 0 |
Morale | 16 |
Punkt złamania morale | 3 |
Czas regeneracji | 14 |
- Bronie strzeleckie: 2
- Cepy bojowe: 2
- Duże miecze: 2
- Halabardy: 2
- Kije: 2
- Kusze: 2
- Łuki: 2
- Maczugi: 2
- Małe miecze: 2
- Młoty: 2
- Sztylety: 2
- Topory: 2
- Wekiery: 2
- Wielkie miecze: 2
- Włócznie: 2
Przedmioty
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz