Jeżeli w miejscu, w którym znaleźć można dany zwój, znajduje się "---", oznacza to, że jest on powszechnie dostępny w sklepach bądź można znaleźć go często w różnych lokacjach.
Ochrona przed kwasem
Zwój ochrony przed kwasem zapewnia ochronę przed wszystkimi rodzajami kwasu, niezależnie od tego, czy są one magiczne czy też nie. Oczywiście istota poddana działaniu zwoju nie jest chroniona wiecznie, lecz tylko przez 12 godzin.
- Odporność na kwas: +50%
- Zasięg: 10 metrów
- Obszar: 1 istota
- Czas trwania: 12 godzin
- Minimalna inteligencja: 9
- Może używać: wszyscy
- Miejsce: łup z Jaszczuroczłeka Szamana – Przybocznego Króla Jaszczuroludzi 1 na pierwszym poziomie Smoczego Oka
Ochrona przed ogniem
Zwój ochrony przed ogniem zapewnia ochronę przed wszystkimi rodzajami ognia, niezależnie od tego, czy są one magiczne czy też nie. Oczywiście istota poddana działaniu zwoju nie jest chroniona wiecznie, lecz tylko przez 12 godzin.
- Odporność na ogień: +50%
- Zasięg: 10 metrów
- Obszar: 1 istota
- Czas trwania: 12 godzin
- Minimalna inteligencja: 9
- Może używać: wszyscy
- Miejsce: ---
Zwój "Zamiana kamienia w ciało"
Ten zwój pozwoli pozbyć się efektów petryfikacji każdemu, kto znalazł się w tym niemiłym stanie. Należy po prostu podejść do przemienionej w kamień ofiary, przeczytać zaklęcie i wskazać nieszczęśnika.
- Właściwości: pozbywa się efektu petryfikacji
- Minimalna inteligencja: 9
- Może używać: wszyscy
- Miejsce: do kupienia u Everarda w prologu w Easthaven
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz