Spis treści
Biały Goniec
Potężny kapłan przybywający jednorazowo na twoje wezwanie. Nie masz nad nim kontroli, leczy najciężej rannych w twojej drużynie.
Miejsce:
Mechanicznie
  
    | Płeć | 
    Żadna | 
  
  
    | Charakter | 
    Brak | 
  
  
    | Punkty życia | 
    100 | 
  
  
    | Doświadczenie po zabiciu | 
    2000 | 
  
  
    | Klasa | 
    Kapłan | 
  
  
    | Poziom | 
    10 | 
  
  
    | TraK0 | 
    10 | 
  
  
    | Ilość ataków na rundę | 
    1 | 
  
 
  
    | Klasa pancerza | 
  
  
    | Bazowa | 
    0 | 
  
  
    | Przeciwko broniom obuchowym | 
    0 | 
  
  
    | Przeciwko broniom kłującym | 
    0 | 
  
  
    | Przeciwko pociskom | 
    0 | 
  
  
    | Przeciwko broniom siecznym | 
    0 | 
  
  
    | Rzuty obronne | 
  
  
    | Przeciwko śmierci | 
    10 | 
  
  
    | Przeciwko różdżkom | 
    10 | 
  
  
    | Przeciwko polimorfii | 
    10 | 
  
  
    | Przeciwko zionięciu | 
    10 | 
  
  
    | Przeciwko czarom | 
    20 | 
  
 
  
    | Odporności | 
  
  
    | Na ogień | 
    0 | 
  
  
    | Na zimno | 
    0 | 
  
  
    | Na elektryczność | 
    0 | 
  
  
    | Na kwas | 
    0 | 
  
  
    | Na magię | 
    0 | 
  
    | Na magiczny ogień | 
    0 | 
  
  
    | Na magiczne zimno | 
    0 | 
  
  
    | Na obrażenia sieczne | 
    0 | 
  
  
    | Na obrażenia kłute | 
    0 | 
  
  
    | Na obrażenia obuchowe | 
    0 | 
  
  
    | Na obrażenia od pocisków | 
    0 | 
  
 
  
    | Morale | 
    20 | 
  
  
    | Punkt złamania morale | 
    0 | 
  
  
    | Czas regeneracji | 
    0 | 
  
 
 
Przedmioty
Zaklęcia
Czarny Rycerz
Potężny wojownik przybywający jednorazowo na twoje wezwanie. Nie masz nad nim kontroli, zaatakuje najbliższego wroga.
Miejsce:
Mechanicznie
  
    | Płeć | 
    Żadna | 
  
  
    | Charakter | 
    Brak | 
  
  
    | Punkty życia | 
    100 | 
  
  
    | Doświadczenie po zabiciu | 
    2000 | 
  
  
    | Klasa | 
    Wojownik | 
  
  
    | Poziom | 
    10 | 
  
  
    | TraK0 | 
    10 | 
  
  
    | Ilość ataków na rundę | 
    3 | 
  
 
  
    | Klasa pancerza | 
  
  
    | Bazowa | 
    0 | 
  
  
    | Przeciwko broniom obuchowym | 
    0 | 
  
  
    | Przeciwko broniom kłującym | 
    0 | 
  
  
    | Przeciwko pociskom | 
    0 | 
  
  
    | Przeciwko broniom siecznym | 
    0 | 
  
  
    | Rzuty obronne | 
  
  
    | Przeciwko śmierci | 
    10 | 
  
  
    | Przeciwko różdżkom | 
    10 | 
  
  
    | Przeciwko polimorfii | 
    10 | 
  
  
    | Przeciwko zionięciu | 
    10 | 
  
  
    | Przeciwko czarom | 
    10 | 
  
 
  
    | Odporności | 
  
  
    | Na ogień | 
    0 | 
  
  
    | Na zimno | 
    0 | 
  
  
    | Na elektryczność | 
    0 | 
  
  
    | Na kwas | 
    0 | 
  
  
    | Na magię | 
    0 | 
  
    | Na magiczny ogień | 
    0 | 
  
  
    | Na magiczne zimno | 
    0 | 
  
  
    | Na obrażenia sieczne | 
    0 | 
  
  
    | Na obrażenia kłute | 
    0 | 
  
  
    | Na obrażenia obuchowe | 
    0 | 
  
  
    | Na obrażenia od pocisków | 
    0 | 
  
 
  
    | Morale | 
    20 | 
  
  
    | Punkt złamania morale | 
    0 | 
  
  
    | Czas regeneracji | 
    0 | 
  
 
 
Biegłości
Przedmioty
Wojownik Berserker
Potężni wojownicy przybywający na twoje wezwanie raz na odpoczynek w liczbie od 2 do 4. Nie masz nad nimi kontroli, zaatakują najbliższego wroga.
Miejsce:
Mechanicznie
  
    | Klasa pancerza | 
  
  
    | Bazowa | 
    8 | 
  
  
    | Przeciwko broniom obuchowym | 
    0 | 
  
  
    | Przeciwko broniom kłującym | 
    0 | 
  
  
    | Przeciwko pociskom | 
    0 | 
  
  
    | Przeciwko broniom siecznym | 
    0 | 
  
  
    | Rzuty obronne | 
  
  
    | Przeciwko śmierci | 
    13 | 
  
  
    | Przeciwko różdżkom | 
    15 | 
  
  
    | Przeciwko polimorfii | 
    14 | 
  
  
    | Przeciwko zionięciu | 
    16 | 
  
  
    | Przeciwko czarom | 
    16 | 
  
 
  
    | Odporności | 
  
  
    | Na ogień | 
    0 | 
  
  
    | Na zimno | 
    0 | 
  
  
    | Na elektryczność | 
    0 | 
  
  
    | Na kwas | 
    0 | 
  
  
    | Na magię | 
    0 | 
  
    | Na magiczny ogień | 
    0 | 
  
  
    | Na magiczne zimno | 
    0 | 
  
  
    | Na obrażenia sieczne | 
    0 | 
  
  
    | Na obrażenia kłute | 
    0 | 
  
  
    | Na obrażenia obuchowe | 
    0 | 
  
  
    | Na obrażenia od pocisków | 
    0 | 
  
 
  
    | Morale | 
    20 | 
  
  
    | Punkt złamania morale | 
    0 | 
  
  
    | Czas regeneracji | 
    0 | 
  
 
 
Biegłości
Przedmioty
        
        
        
        
        
        
        
             
    
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz