Spis treści
Cienisty elf, akolita
Zjawa kapłańskiego akolity, nieposiadającego jeszcze żadnych zaklęć. Jest niewrażliwa na petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.
Miejsce:
drugi, trzeci i czwarty poziom Wieży Solonora w Odciętej Dłoni
Mechanicznie
Płeć
Mężczyzna
Charakter
Brak
Punkty życia
39
Doświadczenie po zabiciu
1100
Klasa
Wojownik
Poziom
6
TraK0
17
Ilość ataków na rundę
1
Klasa pancerza
Bazowa
4
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
10
Przeciwko różdżkom
14
Przeciwko polimorfii
13
Przeciwko zionięciu
16
Przeciwko czarom
15
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
100
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
100
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
20
Punkt złamania morale
1
Czas regeneracji
1
Biegłości
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k6 +3, obuchowe, Trak0 +2, opóźnienie 7, zasięg 1)
Cienisty elf, czarodziej
Zjawa czarodzieja. Jest niewrażliwa na petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.
Miejsce:
pierwszy i drugi poziom Wieży Corellona w Odciętej Dłoni
most między Wieżą Shevarasha a Wieżą Labelasa w Odciętej Dłoni
Mechanicznie
Płeć
Mężczyzna
Charakter
Brak
Punkty życia
31
Doświadczenie po zabiciu
1750
Klasa
Mag
Poziom
7
TraK0
19
Ilość ataków na rundę
1
Klasa pancerza
Bazowa
6
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
13
Przeciwko różdżkom
9
Przeciwko polimorfii
11
Przeciwko zionięciu
13
Przeciwko czarom
10
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
100
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
100
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
20
Punkt złamania morale
0
Czas regeneracji
0
Biegłości
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k6 +2, obuchowe, TraK0 +2, opóźnienie 4, zasięg 2)
Zaklęcia
Cienisty elf, kapłan
Zjawa kapłana. Jest niewrażliwa na petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.
Miejsce:
trzeci poziom Wieży Solonora w Odciętej Dłoni
Mechanicznie
Płeć
Kobieta
Charakter
Brak
Punkty życia
48
Doświadczenie po zabiciu
1700
Klasa
Kapłan
Poziom
7
TraK0
16
Ilość ataków na rundę
1
Klasa pancerza
Bazowa
0
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
7
Przeciwko różdżkom
11
Przeciwko polimorfii
10
Przeciwko zionięciu
13
Przeciwko czarom
12
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
100
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
100
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
20
Punkt złamania morale
1
Czas regeneracji
1
Biegłości
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k6 +3, obuchowe, Trak0 +2, opóźnienie 7, zasięg 1)
Zbroja
Zaklęcia
Cienisty elf, kleryk
Zjawa kleryka. Jest niewrażliwa na petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.
Miejsce:
drugi, trzeci i czwarty poziom Wieży Solonora w Odciętej Dłoni
drugi poziom Wieży Corellona w Odciętej Dłoni
most między Wieżą Shevarasha a Wieżą Labelasa w Odciętej Dłoni
Mechanicznie
Płeć
Kobieta
Charakter
Brak
Punkty życia
45
Doświadczenie po zabiciu
1400
Klasa
Kapłan
Poziom
7
TraK0
18
Ilość ataków na rundę
1
Klasa pancerza
Bazowa
1
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
7
Przeciwko różdżkom
11
Przeciwko polimorfii
10
Przeciwko zionięciu
13
Przeciwko czarom
12
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
100
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
100
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
20
Punkt złamania morale
0
Czas regeneracji
0
Biegłości
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k6 +3, obuchowe, Trak0 +2, opóźnienie 7, zasięg 1)
Zbroja
Zaklęcia
Cienisty elf, łucznik
Zjawa wojownika łucznika. Jest niewrażliwa na petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.
Miejsce:
pierwszy i drugi poziom Wieży Corellona w Odciętej Dłoni
drugi i trzeci poziom Wieży Shevarasha w Odciętej Dłoni
most między Wieżą Shevarasha a Wieżą Labelasa w Odciętej Dłoni
Mechanicznie
Płeć
Kobieta
Charakter
Brak
Punkty życia
36
Doświadczenie po zabiciu
1350
Klasa
Łowca
Poziom
6
TraK0
17
Ilość ataków na rundę
2
Klasa pancerza
Bazowa
3
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
13
Przeciwko różdżkom
15
Przeciwko polimorfii
14
Przeciwko zionięciu
16
Przeciwko czarom
16
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
100
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
100
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
20
Punkt złamania morale
1
Czas regeneracji
1
Biegłości
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k8 +2, sieczne, Trak0 +2, opóźnienie 5, zasięg 1)
Długi łuk (obrażenia 0k6 +2, kłute, Trak0 +3, opóźnienie 7, zasięg 100)
Strzały – 99 egzemplarzy (obrażenia 1k6, zasięg 100)
Zbroja
Cienisty elf, miecznik
Zjawa wojownika. Jest niewrażliwa na petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.
Miejsce:
pierwszy i drugi poziom Wieży Corellona w Odciętej Dłoni
drugi i trzeci poziom Wieży Shevarasha w Odciętej Dłoni
most między Wieżą Shevarasha a Wieżą Labelasa w Odciętej Dłoni
Mechanicznie
Płeć
Mężczyzna
Charakter
Brak
Punkty życia
40
Doświadczenie po zabiciu
1300
Klasa
Wojownik
Poziom
6
TraK0
16
Ilość ataków na rundę
2
Klasa pancerza
Bazowa
2
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
11
Przeciwko różdżkom
13
Przeciwko polimorfii
12
Przeciwko zionięciu
13
Przeciwko czarom
14
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
100
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
100
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
20
Punkt złamania morale
1
Czas regeneracji
1
Biegłości
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k8 +2, sieczne, Trak0 +2, opóźnienie 5, zasięg 1)
Zbroja
Cienisty elf, oficer
Zjawa oficera – nieco lepszego wojownika. Jest niewrażliwa na petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.
Miejsce:
pierwszy, drugi i trzeci poziom Wieży Corellona w Odciętej Dłoni
Mechanicznie
Płeć
Mężczyzna
Charakter
Brak
Punkty życia
52
Doświadczenie po zabiciu
1500
Klasa
Wojownik
Poziom
7
TraK0
15
Ilość ataków na rundę
2
Klasa pancerza
Bazowa
1
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
11
Przeciwko różdżkom
13
Przeciwko polimorfii
12
Przeciwko zionięciu
13
Przeciwko czarom
14
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
100
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
100
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
20
Punkt złamania morale
1
Czas regeneracji
1
Biegłości
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k8 +2, sieczne, Trak0 +2, opóźnienie 5, zasięg 1)
Zbroja
Drow czarownik
Magiczna jednostka drowów.
Miejsce:
Krasnoludzki pokój spotkań w Wyższej Głębi Dorna
Mechanicznie
Klasa pancerza
Bazowa
6
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
13
Przeciwko różdżkom
9
Przeciwko polimorfii
11
Przeciwko zionięciu
13
Przeciwko czarom
8
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
68
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
18
Punkt złamania morale
2
Czas regeneracji
10
Biegłości
Przedmioty
Zaklęcia
Drow magiczny miecz
Jednostka drowów do walki wręcz.
Miejsce:
Krasnoludzki pokój spotkań w Wyższej Głębi Dorna
Mechanicznie
Klasa pancerza
Bazowa
6
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
8
Przeciwko różdżkom
10
Przeciwko polimorfii
9
Przeciwko zionięciu
9
Przeciwko czarom
9
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
66
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
18
Punkt złamania morale
2
Czas regeneracji
10
Biegłości
Przedmioty
Zaklęcia
Drow straż przednia
Jednostka drowów wyposażona w kuszę.
Miejsce:
Krasnoludzki pokój spotkań w Wyższej Głębi Dorna
Mechanicznie
Klasa pancerza
Bazowa
0
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
8
Przeciwko różdżkom
10
Przeciwko polimorfii
9
Przeciwko zionięciu
9
Przeciwko czarom
9
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
68
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
18
Punkt złamania morale
2
Czas regeneracji
10
Biegłości
Przedmioty
Kapłan-mag Vhaerauna
Dwóch potężnych pomocników Panny Ilmadii .
Miejsce:
Wielka Kuźnia w Niższej Głębi Dorna na poziomie trudnym i szalonym
Mechanicznie
Klasa pancerza
Bazowa
10
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
5
Przeciwko różdżkom
7
Przeciwko polimorfii
8
Przeciwko zionięciu
11
Przeciwko czarom
8
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
76
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
18
Punkt złamania morale
2
Czas regeneracji
15
Biegłości
Przedmioty
Zaklęcia
Panna Ilmadia
Jedna z sześciu podwładnych Belhifeta , sprawująca pieczę nad Wielką Kuźnią w Niższej Głębi Dorna i przewodząca Ognistym olbrzymom . Początkowo uznaje cię za przyjaciela Marketha – gdy oznajmisz, że zabiłeś go oraz Malavona , będzie pod wrażeniem. Szef elfki zażądał, aby rozmontowała Wielką Kuźnię, a uzyskany metal miał posłużyć do budowy wielkiej łodzi. Plan brzmiał następująco: kiedy statek zostanie ukończony, olbrzymy powiosłują nim przez katarakty lawy. Tam nabiorą prędkości i staranują ścianę pieczary mniej więcej kilometr od Wielkiej Kuźni. Kiedy ściana runie, lawa przeleje się do dużej, położonej niżej pieczary. W pieczarze tej leży miasto mrocznych elfów, Rilauven. Poquelin chce się upewnić, że drowy nie zniszczą tylnej straży ich armii.
Panna Ilmadia odwiedziła Custhantosa w Odciętej Dłoni i wypożyczyła od niego dwie księgi – "Kompendium Wiedzy Elametha " oraz "Ekosystemy Jednorożców ". Wspólnie z Malavonem próbuje zastosować formułę Saablika Tana do stworzenia czarnych jednorożców. Stado podobno czasami pojawia się koło Odciętej Dłoni. Elfka chce je zwabić dzięki swojemu dziewictwu i pomocy naszyjnika, który ukrywa jej "prawdziwą naturę".
Co ciekawe, Ilmadią powodują wzniosłe pobudki – nie chce patrzeć, jak jej rasa powoli jest spychana na zachodnie morze. Jako Elf możesz jej powiedzieć, że jest zdrajczynią swojego ludu.
Przed Ilmadią Wielką Kuźnią władał król Thargren – do czasu, aż zabiły go Żywiołaki wody i Salamandry . Poquelin postawił wtedy elfkę na czele klanu Ognistych olbrzymów. Salamandry zorientowały się, że bez przywódczej roli kobiety mogłyby skłócić ze sobą Żywiołaki i Olbrzymy. Jaszczury spróbowały skrytobójczo zabić Ilmadię, ale giganci zdołali je zmiażdżyć. Aby ochronić się przed Żywiołakami ziemi , elfka musiała pokryć podłogę swojego domostwa metalowymi płytami.
Ze słów kobiety można dowiedzieć się, iż Shikata nie zdołał zapanować nad wszystkimi Salamandrami – jedna frakcja wyłamała się, zrozumiawszy, że rozmontowanie Kuźni zniszczy portale do Sfery Żywiołu Ognia. Gdyby tak się stało, Salamandry musiałyby rywalizować o ciepło.
Jakkolwiek nie poprowadziłbyś rozmowy z Panną Ilmadią, skończy się ona i tak walką. Za podniesienie Odznaki otrzymasz 225000 punktów doświadczenia.
Miejsce:
Wielka Kuźnia w Niższej Głębi Dorna
Mechanicznie
Klasa pancerza
Bazowa
0
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
4
Przeciwko różdżkom
8
Przeciwko polimorfii
7
Przeciwko zionięciu
10
Przeciwko czarom
9
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
20
Punkt złamania morale
5
Czas regeneracji
60
Biegłości
Przedmioty
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz