Tekst zawiera spoilery.
Spis treści
Bandoth
Fabularnie
Niezwykle niecierpliwy nekromanta, zamieszkujący Wyższą Głębię Dorna. Przy najmniejszej obrazie od razu cię zaatakuje. Jeśli będziesz grzeczny, odpowie na kilka pytań, jednak gdy dojdziesz do kwestii dostania się do Dolnej Głębi Dorna, poprosi o przysługę. Kilka dni wcześniej posłał swojego ucznia, aby znalazł wyciąg z ostrorośli, lecz ten nie wrócił. Buteleczka z wyciągiem z ostrorośli znajduje się na południe od jego chaty, w jaskini Ettinów, przy zwłokach (etykieta głosi, że to własność Opłakującego Drzewa, znanego z "Planescape: Torment"). Przynosząc ją Bandothowi otrzymasz 42000 punktów doświadczenia oraz informację o ukrytych drzwiach w kolejnej lokacji.
Zapytany, opowie ci także o córce Larrela, Evayne, a po spotkaniu z Saablikiem Tanem wyrazi niezbyt pochlebną opinię o koledze po fachu. Po odnalezieniu Dziennika Kalabaka możesz zapytać go o dalsze wskazówki odnośnie krasnoludzkiej zagadki. Również po znalezieniu Wiadomości Dvera zastanowi się, skąd na niższych poziomach pojawiają się zaburzenia od zła, po czym ze strachu ucieknie. Dosyć zabawny dialog pojawia się także, gdy oznajmisz mu, że zabiłeś Terikana.
Możesz u niego zakupić kilka rzeczy.
Mechanicznie
Płeć | Mężczyzna |
Charakter | Chaotyczny neutralny |
Punkty życia | 90 |
Doświadczenie po zabiciu | 8000 |
Klasa | Mag (Nekromanta) |
Poziom | 14 |
TraK0 | 9 |
Ilość ataków na rundę | 1 |
Klasa pancerza | |
---|---|
Bazowa | -3 |
Przeciwko broniom obuchowym | 0 |
Przeciwko broniom kłującym | 0 |
Przeciwko pociskom | 0 |
Przeciwko broniom siecznym | 0 |
Rzuty obronne | |
Przeciwko śmierci | 1 |
Przeciwko różdżkom | 5 |
Przeciwko polimorfii | 7 |
Przeciwko zionięciu | 9 |
Przeciwko czarom | 6 |
Odporności | |
---|---|
Na ogień | 0 |
Na zimno | 100 |
Na elektryczność | 100 |
Na kwas | 0 |
Na magię | 70 |
Na magiczny ogień | 0 |
Na magiczne zimno | 100 |
Na obrażenia sieczne | 0 |
Na obrażenia kłute | 0 |
Na obrażenia obuchowe | 0 |
Na obrażenia od pocisków | 0 |
Morale | 10 |
Punkt złamania morale | 0 |
Czas regeneracji | 5 |
- Małe miecze: 3
- Sztylety: 3
Przedmioty
- Brak
Zaklęcia
- Animacja martwego (1 w księdze)
- Drzwi przez wymiary (1 w księdze)
- Groza (1 w księdze)
- Klosz niewrażliwości (2 w księdze)
- Magiczny pocisk (5 w księdze)
- Ognista kula (1 w księdze)
- Stożek zimna (4 w księdze)
- Zmiennobarwna kula (5 w księdze)
Norlinor
Fabularnie
Zjawa, będąca niegdyś kapłanem Moradina w Wielkiej Kuźni w Wyższej Głębi Dorna. Jako Rzemieślnik Kuźni musiał dbać o to miejsce. Zginął podczas jego obrony. Gdy Terikan pojawił się w Warstwach Umarłych, płomień dający kuźni życie zgasł. Bez niego duchy umarłych nie zaznały spokoju i zostały wygnane ze swoich grobowców, by służyć nekromancie. Norlinor jako jedyny zachował swobodę, jednak nie może spocząć. Opowie ci o konflikcie w Głębi Dorna oraz o samym Terikanie. Możesz się u niego uleczyć.
Gdy zgładzisz lisza, oznajmij to Norlinorowi, a otrzymasz 84000 punktów doświadczenia. Sam duch odzyska w końcu spokój i zniknie.
Mechanicznie
Płeć | Żadna |
Charakter | Brak |
Punkty życia | 10 |
Doświadczenie po zabiciu | 0 |
Klasa | Brak |
Poziom | 1 |
TraK0 | 20 |
Ilość ataków na rundę | 1 |
Klasa pancerza | |
---|---|
Bazowa | 10 |
Przeciwko broniom obuchowym | 0 |
Przeciwko broniom kłującym | 0 |
Przeciwko pociskom | 0 |
Przeciwko broniom siecznym | 0 |
Rzuty obronne | |
Przeciwko śmierci | 20 |
Przeciwko różdżkom | 20 |
Przeciwko polimorfii | 20 |
Przeciwko zionięciu | 20 |
Przeciwko czarom | 20 |
Odporności | |
---|---|
Na ogień | 0 |
Na zimno | 0 |
Na elektryczność | 0 |
Na kwas | 0 |
Na magię | 0 |
Na magiczny ogień | 0 |
Na magiczne zimno | 0 |
Na obrażenia sieczne | 0 |
Na obrażenia kłute | 0 |
Na obrażenia obuchowe | 0 |
Na obrażenia od pocisków | 0 |
Morale | 10 |
Punkt złamania morale | 5 |
Czas regeneracji | 60 |
Przedmioty
- Brak
Saablik Tan
Fabularnie
Saablik Tan, którego spotkamy w jaskini w Wyższej Głębi Dorna jest mistrzem przemian, Czerwonym Magiem z Thay... A właściwie kiedyś nim był. Nieznana mu osoba (jak się potem okazuje – Malavon) użyła jego magicznych przedmiotów, aby zmienić go w Umbrowego Kolosa. Z każdym dniem mężczyzna traci zmysły coraz bardziej. Co więcej, obawia się Neo Orogów zamieszkujących te jaskinie – sam ich stworzył, a teraz oni nim gardzą za to, że czerpał przyjemność ze zmieniania ich wbrew woli.
Mimo że mag żałuje swoich czynów, podaje także, iż nie jest jedynym odpowiedzialnym za zaistniałą sytuację. Mówi, że jest pełen nienawiści do "niego" i pozostaje jedynie pionkiem – prawdopodobnie chodzi o Belhifeta. Saablik poprosi cię o zabicie przywódcy Neo Orogów, Krilaga, który posiada jedną z sześciu odznak niezbędnych do przedostania się do Poquelina. Gdy to zrobisz i pokażesz Umbrowemu Kolosowi Odznakę Krilaga, otrzymasz 56000 punktów doświadczenia oraz dowiesz się, że musisz zdobyć jeszcze pięć takich odznak.
Jego asystentem był Malavon, który przejął po przemianie wszystkie obowiązki dawnego Czerwonego Maga.
Mechanicznie
Płeć | Żadna |
Charakter | Brak |
Punkty życia | 64 |
Doświadczenie po zabiciu | 4000 |
Klasa | Brak |
Poziom | 0 |
TraK0 | 11 |
Ilość ataków na rundę | 3 |
Klasa pancerza | |
---|---|
Bazowa | 2 |
Przeciwko broniom obuchowym | 0 |
Przeciwko broniom kłującym | 0 |
Przeciwko pociskom | 0 |
Przeciwko broniom siecznym | 0 |
Rzuty obronne | |
Przeciwko śmierci | 8 |
Przeciwko różdżkom | 10 |
Przeciwko polimorfii | 9 |
Przeciwko zionięciu | 9 |
Przeciwko czarom | 11 |
Odporności | |
---|---|
Na ogień | 0 |
Na zimno | 0 |
Na elektryczność | 0 |
Na kwas | 0 |
Na magię | 0 |
Na magiczny ogień | 0 |
Na magiczne zimno | 0 |
Na obrażenia sieczne | 0 |
Na obrażenia kłute | 0 |
Na obrażenia obuchowe | 0 |
Na obrażenia od pocisków | 0 |
Morale | 20 |
Punkt złamania morale | 1 |
Czas regeneracji | 1 |
Przedmioty
- Brak
Broń
- Broń do walki wręcz (obrażenia 1k12, sieczne, zasięg 1)
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz