Mieszkańcy Wyższej Głębi Dorna

4 minuty czytania

Tekst zawiera spoilery.

Spis treści

Bandoth

bandoth

Fabularnie

Niezwykle niecierpliwy nekromanta, zamieszkujący Wyższą Głębię Dorna. Przy najmniejszej obrazie od razu cię zaatakuje. Jeśli będziesz grzeczny, odpowie na kilka pytań, jednak gdy dojdziesz do kwestii dostania się do Dolnej Głębi Dorna, poprosi o przysługę. Kilka dni wcześniej posłał swojego ucznia, aby znalazł wyciąg z ostrorośli, lecz ten nie wrócił. Buteleczka z wyciągiem z ostrorośli znajduje się na południe od jego chaty, w jaskini Ettinów, przy zwłokach (etykieta głosi, że to własność Opłakującego Drzewa, znanego z "Planescape: Torment"). Przynosząc ją Bandothowi otrzymasz 42000 punktów doświadczenia oraz informację o ukrytych drzwiach w kolejnej lokacji.

Zapytany, opowie ci także o córce Larrela, Evayne, a po spotkaniu z Saablikiem Tanem wyrazi niezbyt pochlebną opinię o koledze po fachu. Po odnalezieniu Dziennika Kalabaka możesz zapytać go o dalsze wskazówki odnośnie krasnoludzkiej zagadki. Również po znalezieniu Wiadomości Dvera zastanowi się, skąd na niższych poziomach pojawiają się zaburzenia od zła, po czym ze strachu ucieknie. Dosyć zabawny dialog pojawia się także, gdy oznajmisz mu, że zabiłeś Terikana.

Możesz u niego zakupić kilka rzeczy.

Mechanicznie

Płeć Mężczyzna
Charakter Chaotyczny neutralny
Punkty życia 90
Doświadczenie po zabiciu 8000
Klasa Mag (Nekromanta)
Poziom 14
TraK0 9
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 18
Zręczność 11
Mądrość 18
Kondycja 18
Charyzma 8
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa -3
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 1
Przeciwko różdżkom 5
Przeciwko polimorfii 7
Przeciwko zionięciu 9
Przeciwko czarom 6
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 100
Na kwas 0
Na magię 70
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 10
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 5

Przedmioty

  • Brak

Zaklęcia

  • Animacja martwego (1 w księdze)
  • Drzwi przez wymiary (1 w księdze)
  • Groza (1 w księdze)
  • Klosz niewrażliwości (2 w księdze)
  • Magiczny pocisk (5 w księdze)
  • Ognista kula (1 w księdze)
  • Stożek zimna (4 w księdze)
  • Zmiennobarwna kula (5 w księdze)

Norlinor

norlinor

Fabularnie

Zjawa, będąca niegdyś kapłanem Moradina w Wielkiej Kuźni w Wyższej Głębi Dorna. Jako Rzemieślnik Kuźni musiał dbać o to miejsce. Zginął podczas jego obrony. Gdy Terikan pojawił się w Warstwach Umarłych, płomień dający kuźni życie zgasł. Bez niego duchy umarłych nie zaznały spokoju i zostały wygnane ze swoich grobowców, by służyć nekromancie. Norlinor jako jedyny zachował swobodę, jednak nie może spocząć. Opowie ci o konflikcie w Głębi Dorna oraz o samym Terikanie. Możesz się u niego uleczyć.

Gdy zgładzisz lisza, oznajmij to Norlinorowi, a otrzymasz 84000 punktów doświadczenia. Sam duch odzyska w końcu spokój i zniknie.

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 10
Doświadczenie po zabiciu 0
Klasa Brak
Poziom 1
TraK0 20
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 10
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 20
Przeciwko różdżkom 20
Przeciwko polimorfii 20
Przeciwko zionięciu 20
Przeciwko czarom 20
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 10
Punkt złamania morale 5
Czas regeneracji 60

Przedmioty

  • Brak

Saablik Tan

saablik tan,saablik

Fabularnie

Saablik Tan, którego spotkamy w jaskini w Wyższej Głębi Dorna jest mistrzem przemian, Czerwonym Magiem z Thay... A właściwie kiedyś nim był. Nieznana mu osoba (jak się potem okazuje – Malavon) użyła jego magicznych przedmiotów, aby zmienić go w Umbrowego Kolosa. Z każdym dniem mężczyzna traci zmysły coraz bardziej. Co więcej, obawia się Neo Orogów zamieszkujących te jaskinie – sam ich stworzył, a teraz oni nim gardzą za to, że czerpał przyjemność ze zmieniania ich wbrew woli.

Mimo że mag żałuje swoich czynów, podaje także, iż nie jest jedynym odpowiedzialnym za zaistniałą sytuację. Mówi, że jest pełen nienawiści do "niego" i pozostaje jedynie pionkiem – prawdopodobnie chodzi o Belhifeta. Saablik poprosi cię o zabicie przywódcy Neo Orogów, Krilaga, który posiada jedną z sześciu odznak niezbędnych do przedostania się do Poquelina. Gdy to zrobisz i pokażesz Umbrowemu Kolosowi Odznakę Krilaga, otrzymasz 56000 punktów doświadczenia oraz dowiesz się, że musisz zdobyć jeszcze pięć takich odznak.

Jego asystentem był Malavon, który przejął po przemianie wszystkie obowiązki dawnego Czerwonego Maga.

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 64
Doświadczenie po zabiciu 4000
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 11
Ilość ataków na rundę 3
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 2
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 8
Przeciwko różdżkom 10
Przeciwko polimorfii 9
Przeciwko zionięciu 9
Przeciwko czarom 11
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 1

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k12, sieczne, zasięg 1)

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Wczytywanie...