outpost

Pająki

5 minut czytania

Spis treści

Sojusznicy

Pająk mieczowiec

pająk mieczowiec

Najsilniejszy z pająków. Posiada naturalny efekt Przyspieszenia, wyprowadzając aż cztery ataki na rundę. Niewrażliwy na działania ograniczające swobodę ruchów, w tym Pajęczynę oraz Unieruchomienie potwora.

Miejsce:
  • pierwszy i drugi poziom Smoczego Oka

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Chaotyczny zły
Punkty życia 45
Doświadczenie po zabiciu 2000
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 12
Ilość ataków na rundę 4
Cechy
Siła 14
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 3
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom -4
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 11
Przeciwko różdżkom 13
Przeciwko polimorfii 12
Przeciwko zionięciu 13
Przeciwko czarom 14
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 15
Punkt złamania morale 2
Czas regeneracji 30

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 2k6, kłute, opóźnienie 3, zasięg 1)

Pająk przenikający

pająk przenikający

Pająk, który potrafi się teleportować i najchętniej robi to na tyłach twojej drużyny, atakując najbardziej wrażliwych, czyli postaci czarujące oraz strzelające. Jest to o tyle problematyczne, że po trafieniu powoduje zatrucie. Niewrażliwy na Pajęczynę oraz Unieruchomienie potwora.

Miejsce:
  • pierwszy i drugi poziom Smoczego Oka
  • Krasnoludzki pokój spotkań w Wyższej Głębi Dorna

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Neutralny
Punkty życia 44
Doświadczenie po zabiciu 1400
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 12
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 14
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 5
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom -2
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 11
Przeciwko różdżkom 13
Przeciwko polimorfii 12
Przeciwko zionięciu 13
Przeciwko czarom 14
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 15
Punkt złamania morale 3
Czas regeneracji 30

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k6, kłute, opóźnienie 3, zasięg 1)

Pająk-upiór

pająk-upiór

Pająk niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie oraz na niemagiczną broń – aby go zranić, niezbędny jest oręż z umagicznieniem minimum "+1". Ponadto zaraża Chorobą. Niewrażliwy na Pajęczynę oraz Unieruchomienie potwora.

Miejsce:
  • pierwszy i drugi poziom Smoczego Oka
  • czwarty poziom Wieży Shevarasha w Odciętej Dłoni

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Praworządny zły
Punkty życia 27
Doświadczenie po zabiciu 1400
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 14
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 14
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 1
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 7
Przeciwko różdżkom 10
Przeciwko polimorfii 8
Przeciwko zionięciu 8
Przeciwko czarom 8
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 15
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 1

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k6, kłute, opóźnienie 3, zasięg 1)

Sojusznicy

Ogromny pająk

ogromny pająk

Duży pająk, który po trafieniu powoduje Zatrucie. Niewrażliwy na Pajęczynę i Unieruchomienie potwora.

Miejsce:

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Neutralny
Punkty życia 16
Doświadczenie po zabiciu 270
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 16
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 14
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 6
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 14
Przeciwko różdżkom 16
Przeciwko polimorfii 15
Przeciwko zionięciu 17
Przeciwko czarom 17
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 15
Punkt złamania morale 3
Czas regeneracji 15

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k6, kłute, opóźnienie 3, zasięg 1)

Olbrzymi pająk

olbrzymi pająk

Duży pająk, który po trafieniu powoduje Zatrucie. Niewrażliwy na Pajęczynę i Unieruchomienie potwora.

Miejsce:

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Chaotyczny zły
Punkty życia 35
Doświadczenie po zabiciu 450
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 13
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 14
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 4
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom -4
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 9
Przeciwko różdżkom 10
Przeciwko polimorfii 9
Przeciwko zionięciu 10
Przeciwko czarom 10
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 18
Punkt złamania morale 3
Czas regeneracji 11

Biegłości

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k8, kłute, opóźnienie 3, zasięg 1)

Pająk przenikający

pająk przenikający

Pająk, który po trafieniu powoduje Zatrucie. Niewrażliwy na Pajęczynę i Unieruchomienie potwora. W przeciwieństwie do wrogiego odpowiednika nie potrafi się teleportować.

Miejsce:

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Neutralny
Punkty życia 44
Doświadczenie po zabiciu 1400
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 12
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 14
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 5
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom -2
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 11
Przeciwko różdżkom 13
Przeciwko polimorfii 12
Przeciwko zionięciu 13
Przeciwko czarom 14
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 15
Punkt złamania morale 3
Czas regeneracji 15

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k6, kłute, opóźnienie 3, zasięg 1)

Komentarze

2
·
O, nie wiedziałem, że Olbrzymi Pająk ma po jednym punkciku biegłości w każdej broni.
Jak się okazuje, niektóre inne maszkary również - choć nigdy nie widziałem na przykład ścierwojada z toporem.
0
·
Nigdy nie patrzyłem na statystyki, ale zawsze takiego pająka starałem się przywoływać do pomocy. Szkoda, że jako sojusznik pająk przenikający nie potrafi się teleportować. To by była dopiero walka.

Dodaj komentarz

Wczytywanie...