Najsilniejszy z pająków. Posiada naturalny efekt Przyspieszenia, wyprowadzając aż cztery ataki na rundę. Niewrażliwy na działania ograniczające swobodę ruchów, w tym Pajęczynę oraz Unieruchomienie potwora.
Broń do walki wręcz (obrażenia 2k6, kłute, opóźnienie 3, zasięg 1)
Pająk przenikający
Pająk, który potrafi się teleportować i najchętniej robi to na tyłach twojej drużyny, atakując najbardziej wrażliwych, czyli postaci czarujące oraz strzelające. Jest to o tyle problematyczne, że po trafieniu powoduje zatrucie. Niewrażliwy na Pajęczynę oraz Unieruchomienie potwora.
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k6, kłute, opóźnienie 3, zasięg 1)
Pająk-upiór
Pająk niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie oraz na niemagiczną broń – aby go zranić, niezbędny jest oręż z umagicznieniem minimum "+1". Ponadto zaraża Chorobą. Niewrażliwy na Pajęczynę oraz Unieruchomienie potwora.
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k8, kłute, opóźnienie 3, zasięg 1)
Pająk przenikający
Pająk, który po trafieniu powoduje Zatrucie. Niewrażliwy na Pajęczynę i Unieruchomienie potwora. W przeciwieństwie do wrogiego odpowiednika nie potrafi się teleportować.
O, nie wiedziałem, że Olbrzymi Pająk ma po jednym punkciku biegłości w każdej broni.
Jak się okazuje, niektóre inne maszkary również - choć nigdy nie widziałem na przykład ścierwojada z toporem.
Nigdy nie patrzyłem na statystyki, ale zawsze takiego pająka starałem się przywoływać do pomocy. Szkoda, że jako sojusznik pająk przenikający nie potrafi się teleportować. To by była dopiero walka.
Komentarze
Jak się okazuje, niektóre inne maszkary również - choć nigdy nie widziałem na przykład ścierwojada z toporem.
Dodaj komentarz