Tekst zawiera spoilery.
Spis treści
Davin Berenson
Fabularnie
Przywódca niewolników przetrzymywanych w Jaskini Lodowych olbrzymów. Codziennie jedna osoba z ich grupy składana jest w ofierze Białym Żmijom. Jeśli zabijesz Odmrożonego, otrzymasz za to 120000 punktów doświadczenia. Następnie Davin poprosi cię, abyś oczyścił część jaskini między tunelami w górnym prawym rogu mapy (wielkoludy nie są w stanie tam wejść, gdyż przejście jest za małe) – musisz zgładzić wszystkie Yeti z Lodowca, Kontik, Większe Lodowe Trolle oraz Śnieżne Trolle.
Gdy to zrobisz, mężczyzna poprosi cię o usunięcie Gorga, ich strażnika. Wystarczy zagadać do Lodowego olbrzyma i go sprowokować, przez co wywiąże się walka. Co ciekawe, zabicie w ten sposób Gorga nie nastawia innych olbrzymów wrogo do ciebie. Alternatywnie możesz zabić wszystkich, włącznie z Jorilem. W obu przypadkach dostaniesz 180000 punktów doświadczenia, a niewolnicy zdołają uciec.
Mechanicznie
Płeć |
Mężczyzna |
Charakter |
Brak |
Punkty życia |
6 |
Doświadczenie po zabiciu |
15 |
Klasa |
Wojownik |
Poziom |
1 |
TraK0 |
20 |
Ilość ataków na rundę |
1 |
Klasa pancerza |
Bazowa |
10 |
Przeciwko broniom obuchowym |
0 |
Przeciwko broniom kłującym |
0 |
Przeciwko pociskom |
0 |
Przeciwko broniom siecznym |
0 |
Rzuty obronne |
Przeciwko śmierci |
16 |
Przeciwko różdżkom |
18 |
Przeciwko polimorfii |
17 |
Przeciwko zionięciu |
20 |
Przeciwko czarom |
19 |
Odporności |
Na ogień |
0 |
Na zimno |
0 |
Na elektryczność |
0 |
Na kwas |
0 |
Na magię |
0 |
Na magiczny ogień |
0 |
Na magiczne zimno |
0 |
Na obrażenia sieczne |
0 |
Na obrażenia kłute |
0 |
Na obrażenia obuchowe |
0 |
Na obrażenia od pocisków |
0 |
Morale |
10 |
Punkt złamania morale |
5 |
Czas regeneracji |
60 |
Biegłości
Przedmioty
Gareth
Fabularnie
Chwilowy przywódca niewolników pod Muzeum, martwiący się o prawdziwą przywódczynię, Verę. Mimo że udało im się zbiec, są w opłakanej sytuacji, bowiem wyjście na powierzchnię jest zamknięte, a jakichkolwiek zapasów brakuje. Gareth wyrazi przypuszczenie, że Vera nie żyje. Po rozmowie z kobietą możesz oznajmić mu, że był w błędzie, za co otrzymasz 60000 punktów doświadczenia (tyle samo dostaniesz, jeżeli powiesz mu, że kobieta nie żyje). Przynosząc mu Klucz Dugmarena od Kerisha, otrzymasz 60000 punktów doświadczenia, a więźniowie uciekną. Spowoduje to jednak, że wszystkie Lodowe Salamandry staną się do ciebie wrogo nastawione.
Jeżeli faktycznie chcesz pomóc Kerishowi w odzyskaniu dobrego imienia i poprosisz Garetha, żeby udał się z tobą, ten zaatakuje cię.
Mechanicznie
Płeć |
Mężczyzna |
Charakter |
Brak |
Punkty życia |
6 |
Doświadczenie po zabiciu |
15 |
Klasa |
Wojownik |
Poziom |
1 |
TraK0 |
20 |
Ilość ataków na rundę |
1 |
Klasa pancerza |
Bazowa |
10 |
Przeciwko broniom obuchowym |
0 |
Przeciwko broniom kłującym |
0 |
Przeciwko pociskom |
0 |
Przeciwko broniom siecznym |
0 |
Rzuty obronne |
Przeciwko śmierci |
16 |
Przeciwko różdżkom |
18 |
Przeciwko polimorfii |
17 |
Przeciwko zionięciu |
20 |
Przeciwko czarom |
19 |
Odporności |
Na ogień |
0 |
Na zimno |
0 |
Na elektryczność |
0 |
Na kwas |
0 |
Na magię |
0 |
Na magiczny ogień |
0 |
Na magiczne zimno |
0 |
Na obrażenia sieczne |
0 |
Na obrażenia kłute |
0 |
Na obrażenia obuchowe |
0 |
Na obrażenia od pocisków |
0 |
Morale |
15 |
Punkt złamania morale |
3 |
Czas regeneracji |
23 |
Biegłości
Przedmioty
Niewolnica / Niewolnik
Fabularnie
Niewolnicy skrywający się pod Muzeum oraz więzieni w Jaskini Lodowych olbrzymów.
Mechanicznie
Płeć |
Kobieta / Mężczyzna |
Charakter |
Brak |
Punkty życia |
4 / 6 |
Doświadczenie po zabiciu |
15 |
Klasa |
Wojownik |
Poziom |
1 |
TraK0 |
20 |
Ilość ataków na rundę |
1 |
Klasa pancerza |
Bazowa |
10 |
Przeciwko broniom obuchowym |
0 |
Przeciwko broniom kłującym |
0 |
Przeciwko pociskom |
0 |
Przeciwko broniom siecznym |
0 |
Rzuty obronne |
Przeciwko śmierci |
16 |
Przeciwko różdżkom |
18 |
Przeciwko polimorfii |
17 |
Przeciwko zionięciu |
20 |
Przeciwko czarom |
19 |
Odporności |
Na ogień |
0 |
Na zimno |
0 |
Na elektryczność |
0 |
Na kwas |
0 |
Na magię |
0 |
Na magiczny ogień |
0 |
Na magiczne zimno |
0 |
Na obrażenia sieczne |
0 |
Na obrażenia kłute |
0 |
Na obrażenia obuchowe |
0 |
Na obrażenia od pocisków |
0 |
Morale |
10 |
Punkt złamania morale |
5 |
Czas regeneracji |
60 |
Biegłości
Przedmioty
Soth
Fabularnie
Jeden z niewolników pod Muzeum porwany, gdy podróżował do Easthaven. Nie posiada jeszcze nazwiska, bowiem zwyczajem jego ludu jest zdobycie go, a nie otrzymanie. Pochodzi z Auckney na drugim krańcu Gór Grzbietu Świata. Uważa się za uczonego i stara się przestudiować wszystkie księgi z Muzeum. Dzięki temu dowiedział się, że ten kompleks poświęcony był Dugmarenowi Jasnej Opończy, krasnoludzkiemu bogowi uczonych i badaczy. Jak zapytasz go, czy w jakiejś książce nie ma wskazówek naprawy mostu sznurowego, otrzymasz Księgę "Instrukcja Nauk Inżynieryjnych" oraz 112500 punktów doświadczenia.
Mechanicznie
Płeć |
Mężczyzna |
Charakter |
Brak |
Punkty życia |
6 |
Doświadczenie po zabiciu |
15 |
Klasa |
Wojownik |
Poziom |
1 |
TraK0 |
20 |
Ilość ataków na rundę |
1 |
Klasa pancerza |
Bazowa |
10 |
Przeciwko broniom obuchowym |
0 |
Przeciwko broniom kłującym |
0 |
Przeciwko pociskom |
0 |
Przeciwko broniom siecznym |
0 |
Rzuty obronne |
Przeciwko śmierci |
16 |
Przeciwko różdżkom |
18 |
Przeciwko polimorfii |
17 |
Przeciwko zionięciu |
20 |
Przeciwko czarom |
19 |
Odporności |
Na ogień |
0 |
Na zimno |
0 |
Na elektryczność |
0 |
Na kwas |
0 |
Na magię |
0 |
Na magiczny ogień |
0 |
Na magiczne zimno |
0 |
Na obrażenia sieczne |
0 |
Na obrażenia kłute |
0 |
Na obrażenia obuchowe |
0 |
Na obrażenia od pocisków |
0 |
Morale |
15 |
Punkt złamania morale |
3 |
Czas regeneracji |
23 |
Biegłości
Przedmioty
Vera Elles
Fabularnie
Przywódczyni niewolników w Muzeum, której udało się skutecznie uruchomić kotły grzewcze, dzięki czemu jej przyjaciele mogli schować się w pomieszczeniu pod budynkiem. Sama schowała się w jednym z korytarzy gmachu i ukrywa się przed Salamandrami. Jedna z nich słyszy cały czas jakieś odgłosy dochodzące zza węgła, jednak kobieta, będąc złodziejką, stała się dla niego niewidoczna. Możesz gadowi powiedzieć prawdę (co kosztuje Verę jej życie) lub skłamać, że nic tam nie ma – w obu przypadkach otrzymasz 60000 punktów doświadczenia.
Złodziejka poprosi cię o pomoc niewolnikom pod Muzeum. Możesz powiedzieć Garethowi, iż kobiecie nic nie jest, za co otrzymasz 60000 punktów doświadczenia. Uwolniwszy niewolników, wróć jej o tym powiedzieć, a dostaniesz 80000 punktów doświadczenia, a ona sama wymknie się z gmachu. Jeśli zdecydujesz się ją zabić i poinformujesz o tym Kerisha, zarobisz 80000 punktów doświadczenia.
Mechanicznie
Klasa pancerza |
Bazowa |
4 |
Przeciwko broniom obuchowym |
0 |
Przeciwko broniom kłującym |
0 |
Przeciwko pociskom |
0 |
Przeciwko broniom siecznym |
0 |
Rzuty obronne |
Przeciwko śmierci |
11 |
Przeciwko różdżkom |
10 |
Przeciwko polimorfii |
10 |
Przeciwko zionięciu |
14 |
Przeciwko czarom |
11 |
Odporności |
Na ogień |
0 |
Na zimno |
0 |
Na elektryczność |
0 |
Na kwas |
0 |
Na magię |
0 |
Na magiczny ogień |
0 |
Na magiczne zimno |
0 |
Na obrażenia sieczne |
0 |
Na obrażenia kłute |
0 |
Na obrażenia obuchowe |
0 |
Na obrażenia od pocisków |
0 |
Morale |
20 |
Punkt złamania morale |
1 |
Czas regeneracji |
10 |
Biegłości
Przedmioty
Kradzież
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz