Niewolnicy w Lodowcu Ząb Wielkiego Gada

5 minut czytania

Tekst zawiera spoilery.

Spis treści

Davin Berenson

davin,davin berenson,berenson

Fabularnie

Przywódca niewolników przetrzymywanych w Jaskini Lodowych olbrzymów. Codziennie jedna osoba z ich grupy składana jest w ofierze Białym Żmijom. Jeśli zabijesz Odmrożonego, otrzymasz za to 120000 punktów doświadczenia. Następnie Davin poprosi cię, abyś oczyścił część jaskini między tunelami w górnym prawym rogu mapy (wielkoludy nie są w stanie tam wejść, gdyż przejście jest za małe) – musisz zgładzić wszystkie Yeti z Lodowca, Kontik, Większe Lodowe Trolle oraz Śnieżne Trolle.

Gdy to zrobisz, mężczyzna poprosi cię o usunięcie Gorga, ich strażnika. Wystarczy zagadać do Lodowego olbrzyma i go sprowokować, przez co wywiąże się walka. Co ciekawe, zabicie w ten sposób Gorga nie nastawia innych olbrzymów wrogo do ciebie. Alternatywnie możesz zabić wszystkich, włącznie z Jorilem. W obu przypadkach dostaniesz 180000 punktów doświadczenia, a niewolnicy zdołają uciec.

Mechanicznie

Płeć Mężczyzna
Charakter Brak
Punkty życia 6
Doświadczenie po zabiciu 15
Klasa Wojownik
Poziom 1
TraK0 20
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 10
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 16
Przeciwko różdżkom 18
Przeciwko polimorfii 17
Przeciwko zionięciu 20
Przeciwko czarom 19
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 10
Punkt złamania morale 5
Czas regeneracji 60

Biegłości

Przedmioty

  • Brak

Gareth

gareth

Fabularnie

Chwilowy przywódca niewolników pod Muzeum, martwiący się o prawdziwą przywódczynię, Verę. Mimo że udało im się zbiec, są w opłakanej sytuacji, bowiem wyjście na powierzchnię jest zamknięte, a jakichkolwiek zapasów brakuje. Gareth wyrazi przypuszczenie, że Vera nie żyje. Po rozmowie z kobietą możesz oznajmić mu, że był w błędzie, za co otrzymasz 60000 punktów doświadczenia (tyle samo dostaniesz, jeżeli powiesz mu, że kobieta nie żyje). Przynosząc mu Klucz Dugmarena od Kerisha, otrzymasz 60000 punktów doświadczenia, a więźniowie uciekną. Spowoduje to jednak, że wszystkie Lodowe Salamandry staną się do ciebie wrogo nastawione.

Jeżeli faktycznie chcesz pomóc Kerishowi w odzyskaniu dobrego imienia i poprosisz Garetha, żeby udał się z tobą, ten zaatakuje cię.

Mechanicznie

Płeć Mężczyzna
Charakter Brak
Punkty życia 6
Doświadczenie po zabiciu 15
Klasa Wojownik
Poziom 1
TraK0 20
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 10
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 16
Przeciwko różdżkom 18
Przeciwko polimorfii 17
Przeciwko zionięciu 20
Przeciwko czarom 19
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 15
Punkt złamania morale 3
Czas regeneracji 23

Biegłości

Przedmioty

  • Brak

Niewolnica / Niewolnik

niewolnica niewolnik

Fabularnie

Niewolnicy skrywający się pod Muzeum oraz więzieni w Jaskini Lodowych olbrzymów.

Mechanicznie

Płeć Kobieta / Mężczyzna
Charakter Brak
Punkty życia 4 / 6
Doświadczenie po zabiciu 15
Klasa Wojownik
Poziom 1
TraK0 20
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 10
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 16
Przeciwko różdżkom 18
Przeciwko polimorfii 17
Przeciwko zionięciu 20
Przeciwko czarom 19
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 10
Punkt złamania morale 5
Czas regeneracji 60

Biegłości

Przedmioty

  • Brak

Soth

soth

Fabularnie

Jeden z niewolników pod Muzeum porwany, gdy podróżował do Easthaven. Nie posiada jeszcze nazwiska, bowiem zwyczajem jego ludu jest zdobycie go, a nie otrzymanie. Pochodzi z Auckney na drugim krańcu Gór Grzbietu Świata. Uważa się za uczonego i stara się przestudiować wszystkie księgi z Muzeum. Dzięki temu dowiedział się, że ten kompleks poświęcony był Dugmarenowi Jasnej Opończy, krasnoludzkiemu bogowi uczonych i badaczy. Jak zapytasz go, czy w jakiejś książce nie ma wskazówek naprawy mostu sznurowego, otrzymasz Księgę "Instrukcja Nauk Inżynieryjnych" oraz 112500 punktów doświadczenia.

Mechanicznie

Płeć Mężczyzna
Charakter Brak
Punkty życia 6
Doświadczenie po zabiciu 15
Klasa Wojownik
Poziom 1
TraK0 20
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 10
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 16
Przeciwko różdżkom 18
Przeciwko polimorfii 17
Przeciwko zionięciu 20
Przeciwko czarom 19
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 15
Punkt złamania morale 3
Czas regeneracji 23

Biegłości

Przedmioty

Vera Elles

vera,vera elles,elles

Fabularnie

Przywódczyni niewolników w Muzeum, której udało się skutecznie uruchomić kotły grzewcze, dzięki czemu jej przyjaciele mogli schować się w pomieszczeniu pod budynkiem. Sama schowała się w jednym z korytarzy gmachu i ukrywa się przed Salamandrami. Jedna z nich słyszy cały czas jakieś odgłosy dochodzące zza węgła, jednak kobieta, będąc złodziejką, stała się dla niego niewidoczna. Możesz gadowi powiedzieć prawdę (co kosztuje Verę jej życie) lub skłamać, że nic tam nie ma – w obu przypadkach otrzymasz 60000 punktów doświadczenia.

Złodziejka poprosi cię o pomoc niewolnikom pod Muzeum. Możesz powiedzieć Garethowi, iż kobiecie nic nie jest, za co otrzymasz 60000 punktów doświadczenia. Uwolniwszy niewolników, wróć jej o tym powiedzieć, a dostaniesz 80000 punktów doświadczenia, a ona sama wymknie się z gmachu. Jeśli zdecydujesz się ją zabić i poinformujesz o tym Kerisha, zarobisz 80000 punktów doświadczenia.

Mechanicznie

Płeć Kobieta
Charakter Neutralny dobry
Punkty życia 41
Doświadczenie po zabiciu 1400
Klasa Złodziej
Poziom 10
TraK0 16
Ilość ataków na rundę 7
Cechy
Siła 12
Inteligencja 14
Zręczność 18
Mądrość 10
Kondycja 11
Charyzma 14
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 4
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 11
Przeciwko różdżkom 10
Przeciwko polimorfii 10
Przeciwko zionięciu 14
Przeciwko czarom 11
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 10

Biegłości

Przedmioty

Kradzież

  • Amulet ochrony +1

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...