Cienista szata
Szata zrobiona jest z jakiegoś nieznanego materiału, który nadaje jej cienisty wygląd. Oprócz wspaniałej ochrony, zapewnia ona także ochronę przed magią.
- Klasa pancerza: 4
- Specjalne: +15% do odporności na magię
- Waga: 5
- Może używać: Mag (jedno-, dwu- lub wieloklasowiec)
- Miejsce: losowy łup z Oderwanej Duszy na pierwszym poziomie Odciętej Dłoni
Szata nekromanty
Prosty wygląd tej szaty ukrywa jej magiczną moc. Jej poprzednim właścicielem był pewien czarodziej z Luskan, członek Wieży Wiedzy Tajemnej. Stworzył ją, żeby chroniła go, gdy wyruszał na poszukiwanie różnych egzotycznych przedmiotów, których potrzebował do swoich badań. Niestety, jej czarodziejska moc nie zdołała go ochronić, gdy wdał się w spór z wysokiej rangi członkiem Szczurów Zarazy, organizacji skupiającej złodziei i płatnych morderców w służbie Talony. Kilka lat po śmierci czarodzieja, Presio odkupiła tę szatę od jego mordercy.
- Klasa pancerza: 6
- Specjalne:
- +3% do odporności na magię
- +3 do rzutów obronnych na paraliż/truciznę/śmiertelną magię
- Waga: 6
- Może używać: Mag (jedno-, dwu- lub wieloklasowiec)
- Miejsce: łup z Presio na trzecim poziomie Smoczego Oka
Szata neutralnego arcymaga
Ta potężna magiczna szata zapewnia ochronę przed fizycznymi atakami, jednocześnie zwiększając niewrażliwość na magię i rzuty obronne. Jej magiczna natura jest tak niezwykła, że szatę mogą nosić tylko magowie o neutralnym charakterze.
- Klasa pancerza: 5
- Specjalne:
- +5% do odporności na magię
- +1 do rzutów obronnych
- Waga: 6
- Może używać: postacie neutralne, Mag (jedno-, dwu- lub wieloklasowiec)
- Miejsce: ma ją Orrick Szary w Kuldahar
Szata ochrony przed chłodem
Magiczne szaty ochrony przed chłodem są dość rozpowszechnione po Wybrzeżu Mieczy, szczególnie wśród podróżników wędrujących na północ, ku Neverwinter i Dolinie Lodowego Wichru. Wielu młodych magów otrzymuje je w darze od swych mistrzów jako nagrodę za ukończenie pierwszych pięciu lat nauki. Szaty te – podobnie jak w przypadku innych tego rodzaju – mogą nosić tylko magowie.
- Specjalne: +20% do odporności na zimno
- Waga: 3
- Może używać: Mag (jedno-, dwu- lub wieloklasowiec)
- Miejsce:
- sarkofag na pierwszym poziomie Grobowca Kresselacka w Dolinie Cieni
- łup z Kapłana-maga Vhaerauna w Wielkiej Kuźni w Niższej Głębi Dorna na poziomie trudnym i szalonym
Szata stapiania
Od czasów Netherilu magowie nauczyli się umagiczniać wiele rzeczy codziennego użytku. Ulubionym tego typu przedmiotem jest popularna szata. Jest lekka, tania i dobrze wchłania magię, co czyni ją idealnym obiektem dla maga. Jednak z powodu cech magicznych może być używana tylko przez jedno-, dwu- lub wieloklasowego maga.
- Specjalne:
- +2 do klasy pancerza
- +5% do odporności na magię
- +5 do wiedzy
- umożliwia zapamiętanie 1 dodatkowego czaru z 1. poziomu
- Waga: 4
- Może używać: Mag (jedno-, dwu- lub wieloklasowiec)
- Miejsce:
- do kupienia u Orricka Szarego w Kuldahar
- losowy łup z posągu węża na pierwszym poziomie Smoczego Oka
- łup z Maga Bractwa Krakena na pierwszym piętrze Pałacu Marketha w Niższej Głębi Dorna
Szata Strażnika
Uszyta dla mrocznego elfa czarodzieja z Rilauven, Szata Strażnika jest u drowów oznaką wielkiej mocy. Tradycyjnie noszą ją najbardziej utalentowani adepci magii poznania w Akademii Czarnoksięstwa w Rilauven. Malavon dostał ją w nagrodę, gdy jeszcze był w dobrych stosunkach ze swoim miastem.
- Klasa pancerza: 3
- Specjalne:
- +10% do odporności na magię
- +2 do rzutów obronnych przeciw magii
- Niewykrywalność
- odporność na wzrok Umbrowych kolosów
- Waga: 5
- Może używać: Mag (jedno-, dwu- lub wieloklasowiec)
- Miejsce: łup z Malavona w Laboratorium Malavona w Niższej Głębi Dorna
Szata z Dłoni
Stworzona w czasach Złotego Wieku elfów z Dłoni Seldarine i krasnoludów z Głębi Dorna, szata ta była własnością elfich magów z Dłoni. Choć niezbyt wygodna, zapewniała noszącemu ochronę przed zimnem, ogniem i elektrycznością.
- Klasa pancerza: 9
- Specjalne:
- -2 do zręczności
- +40% do odporności na chłód
- +40% do odporności na ogień
- +40% do odporności na elektryczność
- Waga: 10
- Może używać: Mag (jedno-, dwu- lub wieloklasowiec)
- Miejsce: losowy łup ze stołu na drugim poziomie Wieży Labelasa w Odciętej Dłoni
Szata złego arcymaga
Ta potężna magiczna szata zapewnia ochronę przed fizycznymi atakami, jednocześnie zwiększając niewrażliwość na magię i rzuty obronne. Jej magiczna natura jest tak niezwykła, że szatę mogą nosić tylko magowie o złym charakterze.
- Klasa pancerza: 5
- Specjalne:
- +5% do odporności na magię
- +1 do rzutów obronnych
- Waga: 6
- Może używać: postacie złe, Mag (jedno-, dwu- lub wieloklasowiec)
- Miejsce:
- łup z Kontik w Jaskini Lodowych olbrzymów w Lodowcu Ząb Wielkiego Gada
- łup z Ilaira w Laboratorium Malavona w Niższej Głębi Dorna na poziomie trudnym i szalonym
- łup z Odzwierciedlenia Malavona w Laboratorium Malavona w Niższej Głębi Dorna
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz