Spis treści
Mumia
Agresywny, acz powolny nieumarły. Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie oraz na niemagiczną broń – aby go zranić, niezbędny jest oręż z umagicznieniem minimum "+1". Ponadto może zarazić członków drużyny "Chorobą", której nie wyleczy odpoczynek. Przed walką koniecznie zaopatrz się w Napar mumii albo zaklęcie "Leczenie chorób".
Miejsce:
- pierwszy i trzeci poziom Grobowca Kresselacka w Dolinie Cieni
Mechanicznie
Płeć | Żadna |
Charakter | Brak |
Punkty życia | 45 |
Doświadczenie po zabiciu | 3000 |
Klasa | Brak |
Poziom | 0 |
TraK0 | 13 |
Ilość ataków na rundę | 1 |
Klasa pancerza | |
---|---|
Bazowa | 3 |
Przeciwko broniom obuchowym | 0 |
Przeciwko broniom kłującym | 0 |
Przeciwko pociskom | 0 |
Przeciwko broniom siecznym | 0 |
Rzuty obronne | |
Przeciwko śmierci | 11 |
Przeciwko różdżkom | 13 |
Przeciwko polimorfii | 12 |
Przeciwko zionięciu | 13 |
Przeciwko czarom | 14 |
Odporności | |
---|---|
Na ogień | 0 |
Na zimno | 100 |
Na elektryczność | 0 |
Na kwas | 0 |
Na magię | 0 |
Na magiczny ogień | 0 |
Na magiczne zimno | 100 |
Na obrażenia sieczne | 50 |
Na obrażenia kłute | 50 |
Na obrażenia obuchowe | 50 |
Na obrażenia od pocisków | 50 |
Morale | 20 |
Punkt złamania morale | 0 |
Czas regeneracji | 1 |
Przedmioty
- Brak
Broń
- Broń do walki wręcz (obrażenia 1k12, obuchowe, opóźnienie 6, zasięg 1)
Większa Mumia
Większa Mumia jest niewrażliwa na niemagiczną broń – aby ją zranić, niezbędny będzie oręż umagiczniony minimum "+1". Ponadto wykazuje odporność na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie. Również jak zwykła Mumia wywołuje "Chorobę", ale może też rzucać kilka zaklęć, z których korzysta bardzo ochoczo. Jeden z trudniejszych przeciwników w grze – dobrze jest potraktować go kapłańskim czarem "Cisza, 5 metrów", bowiem zmusi to go do zaangażowania w walkę wręcz.
Miejsce:
- Warstwy Umarłych w Wyższej Głębi Dorna na poziomie trudnym i szalonym
- Hol Bohaterów w Wyższej Głębi Dorna
- Czarna Świątynia w Niższej Głębi Dorna
Mechanicznie
Płeć | Samiec |
Charakter | Praworządny zły |
Punkty życia | 70 |
Doświadczenie po zabiciu | 8000 |
Klasa | Kapłan |
Poziom | 12 |
TraK0 | 11 |
Ilość ataków na rundę | 1 |
Klasa pancerza | |
---|---|
Bazowa | 2 |
Przeciwko broniom obuchowym | 0 |
Przeciwko broniom kłującym | 0 |
Przeciwko pociskom | 0 |
Przeciwko broniom siecznym | 0 |
Rzuty obronne | |
Przeciwko śmierci | 7 |
Przeciwko różdżkom | 11 |
Przeciwko polimorfii | 10 |
Przeciwko zionięciu | 13 |
Przeciwko czarom | 12 |
Odporności | |
---|---|
Na ogień | 0 |
Na zimno | 100 |
Na elektryczność | 0 |
Na kwas | 0 |
Na magię | 0 |
Na magiczny ogień | 0 |
Na magiczne zimno | 100 |
Na obrażenia sieczne | 50 |
Na obrażenia kłute | 50 |
Na obrażenia obuchowe | 50 |
Na obrażenia od pocisków | 50 |
Morale | 20 |
Punkt złamania morale | 0 |
Czas regeneracji | 0 |
Przedmioty
- Brak
Broń
- Broń do walki wręcz (obrażenia 1k12, obuchowe, opóźnienie 6, zasięg 1)
Zaklęcia
- Płonąca kula Sola (1 w księdze)
- Słup ognia (1 w księdze)
- Symbol beznadziejności (1 w księdze)
- Symbol bólu (1 w księdze)
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz