walizka

Zwierzęta neutralne

3 minuty czytania

Spis treści

Kot

kot

Zwykły kot. Jedyne osobniki spotkasz przy Poquelinie – giną, gdy ten cię zaatakuje.

Miejsce:
  • jaskinia Poquelina w Niższej Głębi Dorna

Mechanicznie

Płeć Samica
Charakter Brak
Punkty życia 2
Doświadczenie po zabiciu 0
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 20
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 10
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 20
Przeciwko różdżkom 20
Przeciwko polimorfii 20
Przeciwko zionięciu 20
Przeciwko czarom 20
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 10
Punkt złamania morale 5
Czas regeneracji 60

Przedmioty

  • Brak

Krowa

krowa

Zwykła krowa. Oswald Fiddlebender pracuje nad miksturą, która miałaby uodpornić krowy na mróz.

Miejsce:
  • Kuldahar

Mechanicznie

Płeć Samiec
Charakter Neutralny
Punkty życia 6
Doświadczenie po zabiciu 1
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 20
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 10
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 18
Przeciwko różdżkom 18
Przeciwko polimorfii 18
Przeciwko zionięciu 18
Przeciwko czarom 18
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 10
Punkt złamania morale 8
Czas regeneracji 60

Przedmioty

  • Brak

Kurczak

kurczak

Zwykły kurczak.

Miejsce:
  • Przełęcz Kuldahar
  • jaskinia Poquelina w Niższej Głębi Dorna

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 2
Doświadczenie po zabiciu 1
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 20
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 3
Zręczność 9
Mądrość 3
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 10
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 20
Przeciwko różdżkom 20
Przeciwko polimorfii 20
Przeciwko zionięciu 20
Przeciwko czarom 20
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 10
Punkt złamania morale 5
Czas regeneracji 60

Przedmioty

  • Brak

Ptak

ptak

Zwykły ptak. Nie da się go namierzyć, a tym samym zabić.

Miejsce:

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 1
Doświadczenie po zabiciu 0
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 20
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 10
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 20
Przeciwko różdżkom 20
Przeciwko polimorfii 20
Przeciwko zionięciu 20
Przeciwko czarom 20
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 10
Punkt złamania morale 5
Czas regeneracji 60

Przedmioty

  • Brak

Wiewiórka

wiewiórka

Zwykła wiewiórka. Specjalną ich odmianę – lepszą od swoich pobratymców – spotkasz w Easthaven w rozdziale szóstym. Poza lepszymi statystykami są wyposażone w Buty szybkości, dzięki czemu bardzo szybko biegają.

Miejsce:
  • Easthaven – prolog
  • wejście do Odciętej Dłoni
  • czwarty poziom Wieży Corellona po przyniesieniu Valestisowi Klatki z wiewiórkami
  • Easthaven – rozdział szósty

Mechanicznie

Płeć Samiec
Charakter Brak
Punkty życia 1
Doświadczenie po zabiciu 1
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 20
Ilość ataków na rundę 1 / 5
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0 / 5
Klasa pancerza
Bazowa 10
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0 / +10
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 18
Przeciwko różdżkom 18
Przeciwko polimorfii 18
Przeciwko zionięciu 18
Przeciwko czarom 18
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 90
Na obrażenia kłute 90
Na obrażenia obuchowe 90
Na obrażenia od pocisków 90
Morale 10
Punkt złamania morale 8
Czas regeneracji 60

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k2, sieczne, zasięg 1)

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

Wczytywanie...