Halabardy

5 minut czytania

Jeżeli w miejscu, w którym znaleźć można daną halabardę, znajduje się "---", oznacza to, że jest ona powszechnie dostępna w sklepach bądź można znaleźć ją często w różnych lokacjach.

długi topór rzeźniczy Długi Topór Rzeźniczy

Broń ta została zamówiona przez ekscentrycznego arystokratę Pelpa Cadari. Pelp był przyjacielem wszystkich chaotycznych kapłanów, często wspierając swymi pieniędzmi tego, kogo akurat lubił. Wspólnicy i służący zawsze utrzymywali odeń bezpieczną odległość, jako że jego nieokiełznany nastrój mógł w jednej chwili zmienić się z radosnej euforii na żałosną melancholię lub, co gorsza, niekontrolowaną wściekłość. Zapłacił ponad czterdzieści tysięcy sztuk złota za zrobienie tej halabardy, pomimo że używał jej tylko po to, aby "ciąć" dzikie ptactwo na długim stole obiadowym. Kiedy Pelp umarł, zostawił broń swojemu ulubionemu koziołkowi, Azuthowi. W razie śmierci Azutha broń miała przejść na pierwszą dziewczynę ubraną w niebieską suknię, która wejdzie do jego gabinetu. Dwanaście lat po śmierci Azutha siostrzenica Pelpa, Amara, weszła do jego gabinetu w poszukiwaniu jakiejś książki. Szambelan posiadłości Pelpa dał Długi Topór Rzeźniczy Amarze, kiedy skończyła szesnaście lat, a ona sprzedała tę broń, aby sfinansować swoje studia w akademii magii.

  • Obrażenia: 1k10 +4
  • TraK0: +4
  • Typ obrażeń: kłute
  • Waga: 15
  • Opóźnienie: 5
  • Rodzaj biegłości: halabardy
  • Typ broni: 2-ręczna
  • Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej
  • Minimalna siła: 13
  • Zasięg: 2
  • Miejsce: losowy łup z Kerisha w Muzeum w Lodowcu Ząb Wielkiego Gada (nie pojawia się z powodu bugu)

gwiezdna halabarda +3 Gwiezdna Halabarda +3

Halabarda składa się z tasakowatego ostrza osadzonego na długim na mniej więcej 180 cm drzewcu. Ta została dodatkowo umagiczniona, co czyni ją bardziej przydatną w walce. Jej ostrze z łatwością rozcina ciało, a kolczasty czubek penetruje przerwy w pancerzu.

  • Obrażenia: 1k10 +3
  • TraK0: +3
  • Typ obrażeń: kłute
  • Waga: 14
  • Specjalne:
    • +1 do zręczności
    • 15% szansa na ogłuszenie ofiary
    • +5% do odporności na obrażenia sieczne
    • +5% do odporności na obrażenia kłute
  • Opóźnienie: 8
  • Rodzaj biegłości: halabardy
  • Typ broni: 2-ręczna
  • Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej
  • Minimalna siła: 13
  • Zasięg: 2
  • Miejsce:
    • losowy łup ze zwłok Kalabaka w jaskini Krilaga i Saablika Tana w Wyższej Głębi Dorna (usunięty w dodatku "Serce Zimy")
    • losowy łup z szafy w Wielkiej Kuźni w Niższej Głębi Dorna (z dodatkiem "Serce Zimy")

halabarda Halabarda

Halabarda to jeden z najczęściej używanych rodzajów broni drzewcowej, zakończony zakrzywionym ostrzem w kształcie topora na końcu 1,5- do 2,5-metrowego drzewca. Na przedłużeniu drzewca znajduje się długi szpic przypominający włócznię lub pikę. Po drugiej stronie ostrza znajduje się hak do przebijania zbroi i ściągania konnych z siodła. Można powiedzieć, że halabarda to skrzyżowanie włóczni z toporem.

  • Obrażenia: 1k10
  • Typ obrażeń: kłute
  • Waga: 15
  • Opóźnienie: 9
  • Rodzaj biegłości: halabardy
  • Typ broni: 2-ręczna
  • Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej
  • Minimalna siła: 13
  • Zasięg: 2
  • Miejsce: ---

halabarda iskrzenia +1 Halabarda iskrzenia +1

Halabarda składa się z tasakowatego ostrza osadzonego na długim na mniej więcej 180 cm drzewcu. Ta została dodatkowo umagiczniona, co czyni ją bardziej przydatną w walce. Jej ostrze z łatwością rozcina ciało, a kolczasty czubek penetruje przerwy w pancerzu.

  • Obrażenia: 1k10 +1
  • TraK0: +1
  • Typ obrażeń: kłute
  • Waga: 14
  • Specjalne: 15% szansa na zadanie +1k10 obrażeń od elektryczności
  • Opóźnienie: 8
  • Rodzaj biegłości: halabardy
  • Typ broni: 2-ręczna
  • Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej
  • Minimalna siła: 13
  • Zasięg: 2
  • Miejsce: losowy łup w sarkofagu w jaskini z Kluczem do bramy w Dolinie Cieni

halabarda najlepszej jakości Halabarda najlepszej jakości

Halabarda składa się z tasakowatego ostrza osadzonego na długim na mniej więcej 180 cm drzewcu. Ta została dodatkowo umagiczniona, co czyni ją bardziej przydatną w walce. Jej ostrze z łatwością rozcina ciało, a kolczasty czubek penetruje przerwy w pancerzu.

  • Obrażenia: 1k10
  • TraK0: +2
  • Typ obrażeń: kłute
  • Waga: 14
  • Specjalne: +10% do odporności na ataki sieczne
  • Opóźnienie: 8
  • Rodzaj biegłości: halabardy
  • Typ broni: 2-ręczna
  • Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej
  • Minimalna siła: 13
  • Zasięg: 2
  • Miejsce: losowy łup z Therika w jaskini Therika w Dolinie Cieni

halabarda zguby +3 Halabarda Zguby +3

Halabarda składa się z tasakowatego ostrza osadzonego na długim na mniej więcej 180 cm drzewcu. Ta została dodatkowo umagiczniona, co czyni ją bardziej przydatną w walce. Jej ostrze z łatwością rozcina ciało, a kolczasty czubek penetruje przerwy w pancerzu.

  • Obrażenia: 1k10 +3
  • TraK0: +3
  • Typ obrażeń: kłute
  • Waga: 14
  • Specjalne:
    • 50% szansa na zadanie +2k3 obrażeń od ognia
    • 15% szansa na ogłuszenie ofiary
  • Opóźnienie: 8
  • Rodzaj biegłości: halabardy
  • Typ broni: 2-ręczna
  • Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej
  • Minimalna siła: 13
  • Zasięg: 2
  • Miejsce:
    • losowy łup ze zwłok Kalabaka w jaskini Krilaga i Saablika Tana w Wyższej Głębi Dorna (usunięty w dodatku "Serce Zimy")
    • losowy łup z szafy w Wielkiej Kuźni w Niższej Głębi Dorna (z dodatkiem "Serce Zimy")

nagroda kmiecia Nagroda Kmiecia

Pomagając lordowi Geldonowi Adari w bitwie pod Wydrążonymi Wzgórzami, niewykwalifikowany wojak chłopski o imieniu Kallin walczył dzielnie i pojmał nieprzyjacielskiego maga, ryzykując własnym życiem. W nagrodę za ten nieprawdopodobny, pełen poświęcenia wyczyn Lord Adari kazał swemu sojusznikowi stworzyć magiczną halabardę dla Kallina. Kmieć ów otrzymał także mały spłacheć ziemi, gdzie dokonał swego żywota w spokoju jako rolnik. Kiedy Kallin skończył sześćdziesiąt lat, przekazał magiczną halabardę swemu młodemu bratankowi, Vergarashowi.

  • Obrażenia: 1k10 +2
  • TraK0: +2
  • Typ obrażeń: kłute
  • Waga: 15
  • Opóźnienie: 7
  • Rodzaj biegłości: halabardy
  • Typ broni: 2-ręczna
  • Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej
  • Minimalna siła: 13
  • Zasięg: 2
  • Miejsce: losowy łup ze skrzyni na drugim poziomie Świątyni Zapomnianego Boga

wielka halabarda Wielka halabarda

Halabarda składa się z tasakowatego ostrza osadzonego na długim na mniej więcej 180 cm drzewcu. Ta została dodatkowo umagiczniona, co czyni ją bardziej przydatną w walce. Jej ostrze z łatwością rozcina ciało, a kolczasty czubek penetruje przerwy w pancerzu.

  • Obrażenia: 2k8
  • TraK0: -1
  • Typ obrażeń: kłute
  • Waga: 21
  • Specjalne: -2 do klasy pancerza
  • Opóźnienie: 8
  • Rodzaj biegłości: halabardy
  • Typ broni: 2-ręczna
  • Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej
  • Minimalna siła: 18
  • Zasięg: 2
  • Miejsce: sarkofag na pierwszym poziomie Grobowca Kresselacka w Dolinie Cieni

zarażona halabarda +1 Zarażona Halabarda +1

Halabarda składa się z tasakowatego ostrza osadzonego na długim na mniej więcej 180 cm drzewcu. Ta została dodatkowo umagiczniona, co czyni ją bardziej przydatną w walce. Jej ostrze z łatwością rozcina ciało, a kolczasty czubek penetruje przerwy w pancerzu.

  • Obrażenia: 1k10 +1
  • TraK0: +1
  • Typ obrażeń: kłute
  • Waga: 14
  • Specjalne: 10% szansa na zarażenie ofiary chorobą
  • Opóźnienie: 8
  • Rodzaj biegłości: halabardy
  • Typ broni: 2-ręczna
  • Nie może używać: postacie dobre, Druid, Kapłan, Mag, Złodziej
  • Minimalna siła: 13
  • Zasięg: 2
  • Miejsce: sarkofag na pierwszym poziomie Grobowca Kresselacka w Dolinie Cieni

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...