Spis treści
Sojusznicy
Kerish
Przywódca Lodowych Salamander. Gdy się z nim spotkasz, nie ma znaczenia, co mu powiesz – i tak sam sobie wmówi, że jesteś szpiegiem Marketha . W trakcie przewrotu Jorila nie pomógł mu zamordować jego ojca, Krega Śnieżnobrodego. Olbrzym nie zwrócił się przeciw niemu tylko dlatego, iż nie zgłosił buntu Belhifetowi .
Tuż przed twoim przybyciem niewolnicy zbuntowali się, uruchamiając kotły ogrzewające Muzeum. Dzięki temu udało im się zbiec pod gmach, skąd Salamandry nie mogą ich wyciągnąć. Okazało się to jednak krótkotrwałym sukcesem, gdyż przejście na powierzchnię jest zamknięte i brakuje jakichkolwiek zapasów. Kerish uważa też, że ucieczka niewolników postawiła go w złym świetle i prosi cię o zabicie ich nieformalnej przywódczyni, Very .
Po rozmowie z Garethem pod Muzeum, poproś Kerisha o Klucz Dugmarena, a dostaniesz 60000 punktów doświadczenia. Przekazanie go Garethowi da ci kolejne 60000 punktów doświadczenia, jednak wtedy niewolnicy zbiegną, a wszystkie Salamandry staną się ci wrogie. Za zabicie Very lub za powiedzenie Kerishowi, że Vera nie żyje, gdyż tak słyszałeś od Garetha, otrzymasz 60000 punktów doświadczenia. Przywódca Salamander poprosi cię po tym o sprowadzenie z powrotem lub zabicie wszystkich więźniów. Pierwsza opcja nie wchodzi w rachubę, bowiem ludzie wolą zginąć niż dać się ponownie zakuć w kajdany. Gdy wrócisz powiadomić o sukcesie, dostaniesz 60000 punktów doświadczenia.
Po wszystkim nic nie stoi na przeszkodzie, aby wyrżnąć wszystkie Salamandry.
Miejsce:
Muzeum w Lodowcu Ząb Wielkiego Gada
Mechanicznie
Klasa pancerza
Bazowa
3
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
7
Przeciwko różdżkom
9
Przeciwko polimorfii
8
Przeciwko zionięciu
8
Przeciwko czarom
10
Odporności
Na ogień
-50
Na zimno
100
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
-50
Na magiczne zimno
100
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
20
Punkt złamania morale
2
Czas regeneracji
20
Biegłości
Przedmioty
Lodowa Salamandra 1
Najsłabsza wersja Lodowej Salamandry. Przy zbliżeniu się do niej zadaje obrażenia od zimna.
Miejsce:
Muzeum w Lodowcu Ząb Wielkiego Gada
jaskinia Poquelina w Niższej Głębi Dorna
Mechanicznie
Klasa pancerza
Bazowa
5
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
10
Przeciwko różdżkom
12
Przeciwko polimorfii
11
Przeciwko zionięciu
12
Przeciwko czarom
13
Odporności
Na ogień
-50 / -12
Na zimno
100
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
-50 / -12
Na magiczne zimno
100
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
17
Punkt złamania morale
2
Czas regeneracji
17
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k8, kłute, +1k6 obrażeń od zimna, opóźnienie 6, zasięg 1)
Lodowa Salamandra 2
Nieco lepsza wersja Lodowej Salamandry. Przy zbliżeniu się do niej zadaje obrażenia od zimna.
Miejsce:
Muzeum w Lodowcu Ząb Wielkiego Gada
Mechanicznie
Płeć
Żadna
Charakter
Brak
Punkty życia
64
Doświadczenie po zabiciu
3000
Klasa
Brak
Poziom
0
TraK0
12
Ilość ataków na rundę
2
Klasa pancerza
Bazowa
5
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
8
Przeciwko różdżkom
10
Przeciwko polimorfii
9
Przeciwko zionięciu
9
Przeciwko czarom
11
Odporności
Na ogień
-50
Na zimno
100
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
-50
Na magiczne zimno
100
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
17
Punkt złamania morale
2
Czas regeneracji
17
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k8, kłute, +1k6 obrażeń od zimna, opóźnienie 6, zasięg 1)
Lodowa Salamandra 3
Najlepsza wersja Lodowej Salamandry. Przy zbliżeniu się do niej zadaje obrażenia od zimna.
Miejsce:
Muzeum w Lodowcu Ząb Wielkiego Gada
Mechanicznie
Płeć
Żadna
Charakter
Brak
Punkty życia
72
Doświadczenie po zabiciu
4000
Klasa
Brak
Poziom
0
TraK0
11
Ilość ataków na rundę
2
Klasa pancerza
Bazowa
5
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
8
Przeciwko różdżkom
10
Przeciwko polimorfii
9
Przeciwko zionięciu
9
Przeciwko czarom
11
Odporności
Na ogień
-50
Na zimno
100
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
-50
Na magiczne zimno
100
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
17
Punkt złamania morale
2
Czas regeneracji
17
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k8, kłute, +1k6 obrażeń od zimna, opóźnienie 6, zasięg 1)
Ognista Salamandra
Ognista Salamandra. Przy zbliżeniu się do niej zadaje obrażenia od ognia.
Miejsce:
Niższa Głębia Dorna
Ogród Marketha w Niższej Głębi Dorna
Kopalnia Salamander w Niższej Głębi Dorna
Wielka Kuźnia w Niższej Głębi Dorna
Mechanicznie
Klasa pancerza
Bazowa
5
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
10
Przeciwko różdżkom
12
Przeciwko polimorfii
11
Przeciwko zionięciu
12
Przeciwko czarom
13
Odporności
Na ogień
100
Na zimno
-12
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
100
Na magiczne zimno
-12
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
16
Punkt złamania morale
2
Czas regeneracji
11
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k8, kłute, +1k6 obrażeń od ognia, opóźnienie 6, zasięg 1)
Ognista Salamandra – Buntownik
Ognista Salamandra, która powita cię przy górnym wejściu do Wielkiej Kuźni. Powie ci, że zbliżyłeś się zbyt blisko portali, musisz więc zginąć od żywiołów. To przywódca zbuntowanej frakcji jaszczurek, o której wspomina Panna Ilmadia . Żadne tłumaczenie nie trafi do bestii – i tak cię zaatakuje. Przy zbliżeniu się do niej zadaje obrażenia od ognia.
Miejsce:
Wielka Kuźnia w Niższej Głębi Dorna
Mechanicznie
Klasa pancerza
Bazowa
5
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
10
Przeciwko różdżkom
12
Przeciwko polimorfii
11
Przeciwko zionięciu
12
Przeciwko czarom
13
Odporności
Na ogień
100
Na zimno
-12
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
100
Na magiczne zimno
-12
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
16
Punkt złamania morale
2
Czas regeneracji
11
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k8, kłute, +1k6 obrażeń od ognia, opóźnienie 6, zasięg 1)
Shikata
Przywódca Ognistych Salamander. Nie ma zbyt wiele do powiedzenia poza rzuceniem kilku obelg w twoją stronę. Przy zbliżeniu się do niego zadaje obrażenia od ognia.
Miejsce:
Kopalnia Salamander w Niższej Głębi Dorna
Mechanicznie
Klasa pancerza
Bazowa
-2
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
5
Przeciwko różdżkom
7
Przeciwko polimorfii
6
Przeciwko zionięciu
5
Przeciwko czarom
8
Odporności
Na ogień
120
Na zimno
-12
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
120
Na magiczne zimno
-12
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
17
Punkt złamania morale
3
Czas regeneracji
30
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k8+5, kłute, +2k6 obrażeń od ognia, opóźnienie 6, zasięg 1)
Sojusznicy
Lodowa Salamandra
Zwykła Lodowa Salamandra. Przy zbliżeniu się do niej nie zadaje obrażeń od zimna.
Miejsce:
Mechanicznie
Płeć
Żadna
Charakter
Brak
Punkty życia
56
Doświadczenie po zabiciu
2000
Klasa
Brak
Poziom
0
TraK0
13
Ilość ataków na rundę
2
Klasa pancerza
Bazowa
5
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
10
Przeciwko różdżkom
12
Przeciwko polimorfii
11
Przeciwko zionięciu
12
Przeciwko czarom
13
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
100
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
100
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
17
Punkt złamania morale
2
Czas regeneracji
17
Biegłości
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k8, kłute, +1k6 obrażeń od zimna, opóźnienie 6, zasięg 1)
Ognista Salamandra
Zwykła Ognista Salamandra. Przy zbliżeniu się do niej nie zadaje obrażeń od ognia.
Miejsce:
Mechanicznie
Klasa pancerza
Bazowa
5
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
10
Przeciwko różdżkom
12
Przeciwko polimorfii
11
Przeciwko zionięciu
12
Przeciwko czarom
13
Odporności
Na ogień
100
Na zimno
-12
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
100
Na magiczne zimno
-12
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
16
Punkt złamania morale
2
Czas regeneracji
11
Biegłości
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k8, kłute, +1k6 obrażeń od ognia, opóźnienie 6, zasięg 1)
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz