Salamandry

8 minut czytania

Spis treści

Sojusznicy

Kerish

kerish

Przywódca Lodowych Salamander. Gdy się z nim spotkasz, nie ma znaczenia, co mu powiesz – i tak sam sobie wmówi, że jesteś szpiegiem Marketha. W trakcie przewrotu Jorila nie pomógł mu zamordować jego ojca, Krega Śnieżnobrodego. Olbrzym nie zwrócił się przeciw niemu tylko dlatego, iż nie zgłosił buntu Belhifetowi.

Tuż przed twoim przybyciem niewolnicy zbuntowali się, uruchamiając kotły ogrzewające Muzeum. Dzięki temu udało im się zbiec pod gmach, skąd Salamandry nie mogą ich wyciągnąć. Okazało się to jednak krótkotrwałym sukcesem, gdyż przejście na powierzchnię jest zamknięte i brakuje jakichkolwiek zapasów. Kerish uważa też, że ucieczka niewolników postawiła go w złym świetle i prosi cię o zabicie ich nieformalnej przywódczyni, Very.

Po rozmowie z Garethem pod Muzeum, poproś Kerisha o Klucz Dugmarena, a dostaniesz 60000 punktów doświadczenia. Przekazanie go Garethowi da ci kolejne 60000 punktów doświadczenia, jednak wtedy niewolnicy zbiegną, a wszystkie Salamandry staną się ci wrogie. Za zabicie Very lub za powiedzenie Kerishowi, że Vera nie żyje, gdyż tak słyszałeś od Garetha, otrzymasz 60000 punktów doświadczenia. Przywódca Salamander poprosi cię po tym o sprowadzenie z powrotem lub zabicie wszystkich więźniów. Pierwsza opcja nie wchodzi w rachubę, bowiem ludzie wolą zginąć niż dać się ponownie zakuć w kajdany. Gdy wrócisz powiadomić o sukcesie, dostaniesz 60000 punktów doświadczenia.

Po wszystkim nic nie stoi na przeszkodzie, aby wyrżnąć wszystkie Salamandry.

Miejsce:
  • Muzeum w Lodowcu Ząb Wielkiego Gada

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Chaotyczny zły
Punkty życia 85
Doświadczenie po zabiciu 5000
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 11
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 16
Inteligencja 14
Zręczność 12
Mądrość 12
Kondycja 13
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 3
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 7
Przeciwko różdżkom 9
Przeciwko polimorfii 8
Przeciwko zionięciu 8
Przeciwko czarom 10
Odporności
Na ogień -50
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień -50
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 2
Czas regeneracji 20

Biegłości

Przedmioty

Lodowa Salamandra 1

lodowa salamandra

Najsłabsza wersja Lodowej Salamandry. Przy zbliżeniu się do niej zadaje obrażenia od zimna.

Miejsce:
  • Muzeum w Lodowcu Ząb Wielkiego Gada
  • jaskinia Poquelina w Niższej Głębi Dorna

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak / Chaotyczny zły
Punkty życia 56
Doświadczenie po zabiciu 2000
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 13
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 5
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 10
Przeciwko różdżkom 12
Przeciwko polimorfii 11
Przeciwko zionięciu 12
Przeciwko czarom 13
Odporności
Na ogień -50 / -12
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień -50 / -12
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 17
Punkt złamania morale 2
Czas regeneracji 17

Przedmioty

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k8, kłute, +1k6 obrażeń od zimna, opóźnienie 6, zasięg 1)

Lodowa Salamandra 2

lodowa salamandra

Nieco lepsza wersja Lodowej Salamandry. Przy zbliżeniu się do niej zadaje obrażenia od zimna.

Miejsce:
  • Muzeum w Lodowcu Ząb Wielkiego Gada

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 64
Doświadczenie po zabiciu 3000
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 12
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 5
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 8
Przeciwko różdżkom 10
Przeciwko polimorfii 9
Przeciwko zionięciu 9
Przeciwko czarom 11
Odporności
Na ogień -50
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień -50
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 17
Punkt złamania morale 2
Czas regeneracji 17

Przedmioty

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k8, kłute, +1k6 obrażeń od zimna, opóźnienie 6, zasięg 1)

Lodowa Salamandra 3

lodowa salamandra

Najlepsza wersja Lodowej Salamandry. Przy zbliżeniu się do niej zadaje obrażenia od zimna.

Miejsce:
  • Muzeum w Lodowcu Ząb Wielkiego Gada

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 72
Doświadczenie po zabiciu 4000
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 11
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 5
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 8
Przeciwko różdżkom 10
Przeciwko polimorfii 9
Przeciwko zionięciu 9
Przeciwko czarom 11
Odporności
Na ogień -50
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień -50
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 17
Punkt złamania morale 2
Czas regeneracji 17

Przedmioty

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k8, kłute, +1k6 obrażeń od zimna, opóźnienie 6, zasięg 1)

Ognista Salamandra

ognista salamandra

Ognista Salamandra. Przy zbliżeniu się do niej zadaje obrażenia od ognia.

Miejsce:
  • Niższa Głębia Dorna
  • Ogród Marketha w Niższej Głębi Dorna
  • Kopalnia Salamander w Niższej Głębi Dorna
  • Wielka Kuźnia w Niższej Głębi Dorna

Mechanicznie

Płeć Samiec
Charakter Chaotyczny zły
Punkty życia 56
Doświadczenie po zabiciu 2000
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 13
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 5
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 10
Przeciwko różdżkom 12
Przeciwko polimorfii 11
Przeciwko zionięciu 12
Przeciwko czarom 13
Odporności
Na ogień 100
Na zimno -12
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 100
Na magiczne zimno -12
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 16
Punkt złamania morale 2
Czas regeneracji 11

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k8, kłute, +1k6 obrażeń od ognia, opóźnienie 6, zasięg 1)

Ognista Salamandra – Buntownik

ognista salamandra

Ognista Salamandra, która powita cię przy górnym wejściu do Wielkiej Kuźni. Powie ci, że zbliżyłeś się zbyt blisko portali, musisz więc zginąć od żywiołów. To przywódca zbuntowanej frakcji jaszczurek, o której wspomina Panna Ilmadia. Żadne tłumaczenie nie trafi do bestii – i tak cię zaatakuje. Przy zbliżeniu się do niej zadaje obrażenia od ognia.

Miejsce:
  • Wielka Kuźnia w Niższej Głębi Dorna

Mechanicznie

Płeć Samiec
Charakter Chaotyczny zły
Punkty życia 56
Doświadczenie po zabiciu 2000
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 13
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 5
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 10
Przeciwko różdżkom 12
Przeciwko polimorfii 11
Przeciwko zionięciu 12
Przeciwko czarom 13
Odporności
Na ogień 100
Na zimno -12
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 100
Na magiczne zimno -12
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 16
Punkt złamania morale 2
Czas regeneracji 11

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k8, kłute, +1k6 obrażeń od ognia, opóźnienie 6, zasięg 1)

Shikata

shikata

Przywódca Ognistych Salamander. Nie ma zbyt wiele do powiedzenia poza rzuceniem kilku obelg w twoją stronę. Przy zbliżeniu się do niego zadaje obrażenia od ognia.

Miejsce:
  • Kopalnia Salamander w Niższej Głębi Dorna

Mechanicznie

Płeć Samiec
Charakter Chaotyczny zły
Punkty życia 97
Doświadczenie po zabiciu 5500
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 8
Ilość ataków na rundę 3
Cechy
Siła 20
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa -2
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 5
Przeciwko różdżkom 7
Przeciwko polimorfii 6
Przeciwko zionięciu 5
Przeciwko czarom 8
Odporności
Na ogień 120
Na zimno -12
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 120
Na magiczne zimno -12
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 17
Punkt złamania morale 3
Czas regeneracji 30

Przedmioty

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k8+5, kłute, +2k6 obrażeń od ognia, opóźnienie 6, zasięg 1)

Sojusznicy

Lodowa Salamandra

lodowa salamandra

Zwykła Lodowa Salamandra. Przy zbliżeniu się do niej nie zadaje obrażeń od zimna.

Miejsce:

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 56
Doświadczenie po zabiciu 2000
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 13
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 5
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 10
Przeciwko różdżkom 12
Przeciwko polimorfii 11
Przeciwko zionięciu 12
Przeciwko czarom 13
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 17
Punkt złamania morale 2
Czas regeneracji 17

Biegłości

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k8, kłute, +1k6 obrażeń od zimna, opóźnienie 6, zasięg 1)

Ognista Salamandra

ognista salamandra

Zwykła Ognista Salamandra. Przy zbliżeniu się do niej nie zadaje obrażeń od ognia.

Miejsce:

Mechanicznie

Płeć Samiec
Charakter Chaotyczny zły
Punkty życia 56
Doświadczenie po zabiciu 2000
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 13
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 5
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 10
Przeciwko różdżkom 12
Przeciwko polimorfii 11
Przeciwko zionięciu 12
Przeciwko czarom 13
Odporności
Na ogień 100
Na zimno -12
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 100
Na magiczne zimno -12
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 16
Punkt złamania morale 2
Czas regeneracji 11

Biegłości

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k8, kłute, +1k6 obrażeń od ognia, opóźnienie 6, zasięg 1)

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

Wczytywanie...