outpost

Żuki

6 minut czytania

Spis treści

Sojusznicy

Nudnożuk

nudnożuk

Jedna z odmian żuka, nieposiadająca specjalnych umiejętności.

Miejsce:
  • drugi poziom Smoczego Oka

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 35
Doświadczenie po zabiciu 175
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 15
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 3
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 11
Przeciwko różdżkom 13
Przeciwko polimorfii 12
Przeciwko zionięciu 13
Przeciwko czarom 14
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 16
Punkt złamania morale 3
Czas regeneracji 21

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 5k4, sieczne, zasięg 1)

Żuczek

żuczek

Słabiutkie stworzonka, lubiące zamieszkiwać ciemne miejsca. Bez woli do walki, proste w ukatrupieniu.

Miejsce:
  • piwnica gospody "Zimowa Kołyska" w Easthaven

Mechanicznie

Płeć Samiec
Charakter Brak
Punkty życia 4
Doświadczenie po zabiciu 35
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 19
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 9
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 14
Przeciwko różdżkom 16
Przeciwko polimorfii 15
Przeciwko zionięciu 17
Przeciwko czarom 17
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 10
Punkt złamania morale 5
Czas regeneracji 60

Biegłości

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 2k4, sieczne, opóźnienie 4, zasięg 1)

Żuk

żuk

Znacznie większa i potężniejsza odmiana pobratymców z Easthaven.

Miejsce:

Mechanicznie

Płeć Samica
Charakter Brak
Punkty życia 24
Doświadczenie po zabiciu 120
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 17
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 3
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 16
Przeciwko różdżkom 18
Przeciwko polimorfii 17
Przeciwko zionięciu 20
Przeciwko czarom 19
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 10
Punkt złamania morale 5
Czas regeneracji 60

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 3k6, sieczne, zasięg 1)

Żuk kanonier

żuk kanonier

Bardzo nieprzyjemne stawonogi – przy kontakcie wypuszczają chmurę kwasu, zadającą spore obszarowe obrażenia. Co więcej, mogą również wywoływać Głuchotę lub ogłuszyć członków twojej drużyny i pożywiać się na unieruchomionych w taki sposób osobnikach.

Miejsce:
  • pierwszy i drugi poziom Smoczego Oka

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 16
Doświadczenie po zabiciu 420
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 19
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 4
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 16
Przeciwko różdżkom 18
Przeciwko polimorfii 17
Przeciwko zionięciu 20
Przeciwko czarom 19
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 17
Punkt złamania morale 3
Czas regeneracji 15

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k12, sieczne, zasięg 1)

Żukorożec

żukorożec

Olbrzymi żuk. Szczęśliwie rozmiar nie idzie w parze z potęgą – na tym etapie Żukorożce nie powinny stanowić żadnego problemu.

Miejsce:
  • Kopalnia gnomów w Niższej Głębi Dorna

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 84
Doświadczenie po zabiciu 4000
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 12
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 20
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 2
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 11
Przeciwko różdżkom 13
Przeciwko polimorfii 12
Przeciwko zionięciu 13
Przeciwko czarom 14
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 10
Punkt złamania morale 5
Czas regeneracji 60

Przedmioty

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 2k8, sieczne, zasięg 1)

Sojusznicy

Nudnożuk

nudnożuk

Jedna z odmian żuka, nieposiadająca specjalnych umiejętności.

Miejsce:

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 35
Doświadczenie po zabiciu 175
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 15
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 3
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 11
Przeciwko różdżkom 13
Przeciwko polimorfii 12
Przeciwko zionięciu 13
Przeciwko czarom 14
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 16
Punkt złamania morale 3
Czas regeneracji 21

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 5k4, sieczne, zasięg 1)

Ognisty żuk

ognisty żuk

Zwykły żuk, nieposiadający specjalnych umiejętności, a już z pewnością niezadający obrażeń od ognia.

Miejsce:

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 9
Doświadczenie po zabiciu 35
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 19
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 4
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 20
Przeciwko różdżkom 20
Przeciwko polimorfii 20
Przeciwko zionięciu 20
Przeciwko czarom 20
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 10
Punkt złamania morale 5
Czas regeneracji 60

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k4, kłute, zasięg 2)

Żuk kanonier

żuk kanonier

Nieco lepsza wersja żuka, nieposiadająca specjalnych umiejętności.

Miejsce:

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 16
Doświadczenie po zabiciu 120
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 19
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 4
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 14 / 16
Przeciwko różdżkom 16 / 18
Przeciwko polimorfii 15 / 17
Przeciwko zionięciu 17 / 20
Przeciwko czarom 17 / 19
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 17
Punkt złamania morale 3
Czas regeneracji 11 / 15

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k12, sieczne, zasięg 1)

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

Wczytywanie...