Spis treści
Sojusznicy
Nudnożuk
Jedna z odmian żuka, nieposiadająca specjalnych umiejętności.
Miejsce:
drugi poziom Smoczego Oka
Mechanicznie
Płeć
Żadna
Charakter
Brak
Punkty życia
35
Doświadczenie po zabiciu
175
Klasa
Brak
Poziom
0
TraK0
15
Ilość ataków na rundę
1
Klasa pancerza
Bazowa
3
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
11
Przeciwko różdżkom
13
Przeciwko polimorfii
12
Przeciwko zionięciu
13
Przeciwko czarom
14
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
16
Punkt złamania morale
3
Czas regeneracji
21
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 5k4, sieczne, zasięg 1)
Żuczek
Słabiutkie stworzonka, lubiące zamieszkiwać ciemne miejsca. Bez woli do walki, proste w ukatrupieniu.
Miejsce:
piwnica gospody "Zimowa Kołyska" w Easthaven
Mechanicznie
Płeć
Samiec
Charakter
Brak
Punkty życia
4
Doświadczenie po zabiciu
35
Klasa
Brak
Poziom
0
TraK0
19
Ilość ataków na rundę
1
Klasa pancerza
Bazowa
9
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
14
Przeciwko różdżkom
16
Przeciwko polimorfii
15
Przeciwko zionięciu
17
Przeciwko czarom
17
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
10
Punkt złamania morale
5
Czas regeneracji
60
Biegłości
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 2k4, sieczne, opóźnienie 4, zasięg 1)
Żuk
Znacznie większa i potężniejsza odmiana pobratymców z Easthaven.
Miejsce:
Mechanicznie
Płeć
Samica
Charakter
Brak
Punkty życia
24
Doświadczenie po zabiciu
120
Klasa
Brak
Poziom
0
TraK0
17
Ilość ataków na rundę
1
Klasa pancerza
Bazowa
3
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
16
Przeciwko różdżkom
18
Przeciwko polimorfii
17
Przeciwko zionięciu
20
Przeciwko czarom
19
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
10
Punkt złamania morale
5
Czas regeneracji
60
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 3k6, sieczne, zasięg 1)
Żuk kanonier
Bardzo nieprzyjemne stawonogi – przy kontakcie wypuszczają chmurę kwasu, zadającą spore obszarowe obrażenia. Co więcej, mogą również wywoływać Głuchotę lub ogłuszyć członków twojej drużyny i pożywiać się na unieruchomionych w taki sposób osobnikach.
Miejsce:
pierwszy i drugi poziom Smoczego Oka
Mechanicznie
Płeć
Żadna
Charakter
Brak
Punkty życia
16
Doświadczenie po zabiciu
420
Klasa
Brak
Poziom
0
TraK0
19
Ilość ataków na rundę
1
Klasa pancerza
Bazowa
4
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
16
Przeciwko różdżkom
18
Przeciwko polimorfii
17
Przeciwko zionięciu
20
Przeciwko czarom
19
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
17
Punkt złamania morale
3
Czas regeneracji
15
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k12, sieczne, zasięg 1)
Żukorożec
Olbrzymi żuk. Szczęśliwie rozmiar nie idzie w parze z potęgą – na tym etapie Żukorożce nie powinny stanowić żadnego problemu.
Miejsce:
Kopalnia gnomów w Niższej Głębi Dorna
Mechanicznie
Płeć
Żadna
Charakter
Brak
Punkty życia
84
Doświadczenie po zabiciu
4000
Klasa
Brak
Poziom
0
TraK0
12
Ilość ataków na rundę
2
Klasa pancerza
Bazowa
2
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
11
Przeciwko różdżkom
13
Przeciwko polimorfii
12
Przeciwko zionięciu
13
Przeciwko czarom
14
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
10
Punkt złamania morale
5
Czas regeneracji
60
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 2k8, sieczne, zasięg 1)
Sojusznicy
Nudnożuk
Jedna z odmian żuka, nieposiadająca specjalnych umiejętności.
Miejsce:
Mechanicznie
Płeć
Żadna
Charakter
Brak
Punkty życia
35
Doświadczenie po zabiciu
175
Klasa
Brak
Poziom
0
TraK0
15
Ilość ataków na rundę
1
Klasa pancerza
Bazowa
3
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
11
Przeciwko różdżkom
13
Przeciwko polimorfii
12
Przeciwko zionięciu
13
Przeciwko czarom
14
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
16
Punkt złamania morale
3
Czas regeneracji
21
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 5k4, sieczne, zasięg 1)
Ognisty żuk
Zwykły żuk, nieposiadający specjalnych umiejętności, a już z pewnością niezadający obrażeń od ognia.
Miejsce:
Mechanicznie
Płeć
Żadna
Charakter
Brak
Punkty życia
9
Doświadczenie po zabiciu
35
Klasa
Brak
Poziom
0
TraK0
19
Ilość ataków na rundę
1
Klasa pancerza
Bazowa
4
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
20
Przeciwko różdżkom
20
Przeciwko polimorfii
20
Przeciwko zionięciu
20
Przeciwko czarom
20
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
10
Punkt złamania morale
5
Czas regeneracji
60
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k4, kłute, zasięg 2)
Żuk kanonier
Nieco lepsza wersja żuka, nieposiadająca specjalnych umiejętności.
Miejsce:
Mechanicznie
Płeć
Żadna
Charakter
Brak
Punkty życia
16
Doświadczenie po zabiciu
120
Klasa
Brak
Poziom
0
TraK0
19
Ilość ataków na rundę
1
Klasa pancerza
Bazowa
4
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
14 / 16
Przeciwko różdżkom
16 / 18
Przeciwko polimorfii
15 / 17
Przeciwko zionięciu
17 / 20
Przeciwko czarom
17 / 19
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
17
Punkt złamania morale
3
Czas regeneracji
11 / 15
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k12, sieczne, zasięg 1)
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz