Spis treści
Sojusznicy
Krilag
Przywódca Neo Orogów naznaczony przez Belhifeta i posiadający jedną z sześciu Odznak niezbędnych do wejścia na jego terytorium. W dwóch zdaniach stwierdzi, że musi cię wyeliminować. Za podniesienie jego Odznaki otrzymasz 35000 punktów doświadczenia.
Miejsce:
Mechanicznie
Płeć
Żadna
Charakter
Brak
Punkty życia
85
Doświadczenie po zabiciu
3000
Klasa
Wojownik
Poziom
9
TraK0
13
Ilość ataków na rundę
8
Klasa pancerza
Bazowa
2
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
8
Przeciwko różdżkom
10
Przeciwko polimorfii
9
Przeciwko zionięciu
9
Przeciwko czarom
11
Odporności
Na ogień
10
Na zimno
10
Na elektryczność
10
Na kwas
10
Na magię
10
Na magiczny ogień
10
Na magiczne zimno
10
Na obrażenia sieczne
10
Na obrażenia kłute
10
Na obrażenia obuchowe
10
Na obrażenia od pocisków
10
Morale
20
Punkt złamania morale
1
Czas regeneracji
6
Biegłości
Przedmioty
Neo Orog
Hybryda Orków i Ogrów .
Miejsce:
Wejście do Wyższej Głębi Dorna
Wyższa Głębia Dorna
Krasnoludzki pokój spotkań w Wyższej Głębi Dorna
jaskinia Krilaga i Saablika Tana w Wyższej Głębi Dorna
Mechanicznie
Klasa pancerza
Bazowa
3
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
11
Przeciwko różdżkom
13
Przeciwko polimorfii
12
Przeciwko zionięciu
13
Przeciwko czarom
14
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
17
Punkt złamania morale
4
Czas regeneracji
15
Biegłości
Przedmioty
Neo Orog – Kuldahar
Hybryda Orków i Ogrów atakująca cię w Kuldahar pod koniec rozdziału drugiego.
Miejsce:
Mechanicznie
Płeć
Żadna
Charakter
Brak
Punkty życia
31
Doświadczenie po zabiciu
270
Klasa
Brak
Poziom
0
TraK0
12
Ilość ataków na rundę
1
Klasa pancerza
Bazowa
2
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
13
Przeciwko różdżkom
15
Przeciwko polimorfii
14
Przeciwko zionięciu
16
Przeciwko czarom
16
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
10
Punkt złamania morale
5
Czas regeneracji
60
Biegłości
Przedmioty
Neo Orog generał
Najsilniejsza jednostka Neo Orogów.
Miejsce:
Krasnoludzki pokój spotkań w Wyższej Głębi Dorna
jaskinia Krilaga i Saablika Tana w Wyższej Głębi Dorna na poziomie trudnym i szalonym
Mechanicznie
Płeć
Żadna
Charakter
Brak
Punkty życia
65
Doświadczenie po zabiciu
2000
Klasa
Wojownik
Poziom
8
TraK0
13
Ilość ataków na rundę
2
Klasa pancerza
Bazowa
3
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
11
Przeciwko różdżkom
13
Przeciwko polimorfii
12
Przeciwko zionięciu
13
Przeciwko czarom
14
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
10
Punkt złamania morale
5
Czas regeneracji
60
Biegłości
Przedmioty
Neo Orog Opryszek
Silniejsza jednostka Neo Orogów.
Miejsce:
Krasnoludzki pokój spotkań w Wyższej Głębi Dorna
jaskinia Krilaga i Saablika Tana w Wyższej Głębi Dorna
Mechanicznie
Klasa pancerza
Bazowa
3
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
10
Przeciwko różdżkom
12
Przeciwko polimorfii
11
Przeciwko zionięciu
12
Przeciwko czarom
13
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
17
Punkt złamania morale
2
Czas regeneracji
12
Biegłości
Przedmioty
Neo Orog Opryszek – Kuldahar
Silniejsza jednostka Neo Orogów atakująca cię w Kuldahar pod koniec rozdziału drugiego.
Miejsce:
Kuldahar po zabiciu Yxunomei
Mechanicznie
Płeć
Żadna
Charakter
Brak
Punkty życia
42
Doświadczenie po zabiciu
420
Klasa
Brak
Poziom
0
TraK0
12
Ilość ataków na rundę
1
Klasa pancerza
Bazowa
1
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
11
Przeciwko różdżkom
13
Przeciwko polimorfii
12
Przeciwko zionięciu
13
Przeciwko czarom
14
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
15
Punkt złamania morale
2
Czas regeneracji
21
Biegłości
Przedmioty
Neo Orog Wartownik
Wartownik, który powita cię na samym początku rozdziału czwartego. Nie ma za wiele do powiedzenia poza tym, że wkroczyłeś na terytorium Orogów i czeka cię za to śmierć.
Miejsce:
Wejście do Wyższej Głębi Dorna
Mechanicznie
Płeć
Żadna
Charakter
Brak
Punkty życia
40
Doświadczenie po zabiciu
750
Klasa
Wojownik
Poziom
3
TraK0
15
Ilość ataków na rundę
7
Klasa pancerza
Bazowa
3
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
11
Przeciwko różdżkom
13
Przeciwko polimorfii
12
Przeciwko zionięciu
14
Przeciwko czarom
14
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
17
Punkt złamania morale
2
Czas regeneracji
12
Biegłości
Przedmioty
Sojusznicy
Neo Orog
Hybryda Orków i Ogrów.
Miejsce:
Mechanicznie
Płeć
Żadna
Charakter
Brak
Punkty życia
35
Doświadczenie po zabiciu
65
Klasa
Wojownik
Poziom
3
TraK0
15
Ilość ataków na rundę
7
Klasa pancerza
Bazowa
3
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
12
Przeciwko różdżkom
14
Przeciwko polimorfii
13
Przeciwko zionięciu
14
Przeciwko czarom
15
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
15
Punkt złamania morale
2
Czas regeneracji
10
Biegłości
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k12, obuchowe, zasięg 1)
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz