Tekst zawiera spoilery.
Zmarły wojownik-zdobywca Czarny Wilk Kresselack. Niegdyś panował nad wielkim imperium, uśmiercając rzesze wrogów. Nie było godnego mu przeciwnika, a życie dostarczało samych przyjemności… do czasu. Przyszła chwila, gdy poczuł, że starzeje się. Po raz pierwszy od urodzenia zaczął się bać. Był to początek jego upadku – rozmyślał nad tym, co może jeszcze zrobić w pozostałych mu latach. Królestwo, na zbudowanie którego potrzeba było setek ofiar, straciło na znaczeniu.
W końcu wpadł na pomysł. W największej tajemnicy rozkazał zbudować grobowiec, w którym go znalazłeś. Na ten cel przeznaczył praktycznie całe bogactwo swojego imperium. Gdy budowa została ukończona, przybył do krypty z najwierniejszymi sługami... po czym zgładził wszystkich i pochował w Dolinie Cieni, aby stali się jego strażnikami. Ostatecznie zabił sam siebie. Jednak zamiast stanąć u boku Myrkula, Władcy Umarłych, został skazany na wieczną tułaczkę po własnym grobowcu.
Oczekiwał na twoją drużynę, gdy przebijałeś się przez zastępy nieumarłych. Przyznaje się do bycia złym, jednak zaprzecza jakimkolwiek związkom z nękaniem Kuldahar. Za to daje do zrozumienia, że wie, kto może być za to odpowiedzialny. Zdradzi ten fakt jedynie, jak wyświadczysz mu przysługę. Polega ona na zabiciu kapłanki Auril, Lodowej Dziewicy, która upodobała sobie Dolinę Cieni na kult bogini. Przez jej działania wszędzie dookoła panuje coraz większy mróz, a jakiekolwiek płomienie wygasają. Grobowiec Kresselacka jest dla niej odrażający, ale nie mogła do niego wkroczyć dzięki wielu potężnym strażnikom. Tak, tym samym, których sprzątnąłeś po drodze na trzecią kondygnację.
Jako że faktycznie jesteś niejako odpowiedzialny za uczynienie krypty podatną na wpływy Auril, wypada zgodzić się z warunkami zmarłego. Mimo iż teoretycznie nic nie czuje, nie chce spędzić wieczności w zimnym, ciemnym piekle. Co więcej, aurylitka stanowi również zagrożenie dla Kuldahar. Ową kapłanką okazuje się Lysan, kelnerka z gospody "Korzenna Piwnica". Znajdziesz ją w jednej z jaskiń w Dolinie Cieni. Rozmowa nie przynosi żadnych innych rezultatów poza walką. Gdy ubijesz kobietę, wróć do Czarnego Wilka. Otrzymasz 13000 punktów doświadczenia oraz możliwość przeszukania jego grobowca. Znajdziesz w nim 53 Sztuki złota (tyle zostało z bogactwa rzekomego imperium?), Hełm Kresselacka, Miecz Kresselacka, Miksturę uzdrowienia, Zbroję płytową Kresselacka i losowo: Kołyska Mielikki / Miecz długi najlepszej jakości +1 / Miecz półtoraręczny przenikania +1 / Olbrzymi miecz oburęczny / Płomienny krótki miecz +1 / Turodahel.
Co do informacji o tym, kto jest odpowiedzialny za zło toczące Kuldahar, to Kresselack zaskoczy cię. Nie wie, kto macza w tym palce, ale na pewno nikt w Dolinie Cieni. Jako że duch jest nieśmiertelny, nie da rady policzyć się z nim za wystrychnięcie na dudka. Z drugiej strony samotna tułaczka przez wieki po pustym w tej chwili grobowcu być może jest wystarczającą karą?
Miejsce:
- trzeci poziom Grobowca Kresselacka w Dolinie Cieni
Mechanicznie
Płeć | Mężczyzna |
Charakter | Neutralny zły |
Punkty życia | 300 |
Doświadczenie po zabiciu | 7000 |
Klasa | Brak |
Poziom | 0 |
TraK0 | 1 |
Ilość ataków na rundę | 5 |
Klasa pancerza | |
---|---|
Bazowa | -10 |
Przeciwko broniom obuchowym | 0 |
Przeciwko broniom kłującym | 0 |
Przeciwko pociskom | 0 |
Przeciwko broniom siecznym | 0 |
Rzuty obronne | |
Przeciwko śmierci | 1 |
Przeciwko różdżkom | 1 |
Przeciwko polimorfii | 1 |
Przeciwko zionięciu | 1 |
Przeciwko czarom | 1 |
Odporności | |
---|---|
Na ogień | 100 |
Na zimno | 100 |
Na elektryczność | 100 |
Na kwas | 100 |
Na magię | 100 |
Na magiczny ogień | 100 |
Na magiczne zimno | 100 |
Na obrażenia sieczne | 100 |
Na obrażenia kłute | 100 |
Na obrażenia obuchowe | 100 |
Na obrażenia od pocisków | 100 |
Morale | 20 |
Punkt złamania morale | 0 |
Czas regeneracji | 1 |
- Duże miecze: 5
- Małe miecze: 5
- Wielkie miecze: 5
Przedmioty
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz