droga_szamana_5

Ludzie

18 minut czytania

Spis treści

Akolita

akolita

Kapłan Zapomnianego Boga.

Miejsce:
  • pierwszy i drugi poziom Świątyni Zapomnianego Boga

Mechanicznie

Płeć Mężczyzna
Charakter Neutralny zły
Punkty życia 33
Doświadczenie po zabiciu 420
Klasa Kapłan
Poziom 6
TraK0 18
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 12
Inteligencja 14
Zręczność 14
Mądrość 16
Kondycja 15
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 6
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 9
Przeciwko różdżkom 13
Przeciwko polimorfii 12
Przeciwko zionięciu 15
Przeciwko czarom 14
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 1

Biegłości

Przedmioty

Zaklęcia

Albion

albion

Mężczyzna wita cię na czwartym poziomie Smoczego Oka. Przedstawia się jako kapłan Eldath, bogini pokoju, i jest tu Najwyższym Strażnikiem. Wraz ze swoimi uczniami przybyli tu, gdy przyśniło im się okropne skażenie tej okolicy. Mimo trudnego sąsiedztwa Jaszczuroludzie, Trolle i nieumarli nie tykają Eldathynów, jeżeli oni sami nie zapuszczą się na ich terytoria.

W rzeczywistości Albion i jego poplecznicy wyznają Ssetha i pomagają realizować zuchwałe plany Yxunomei. Możesz go szybko zdemaskować, jeżeli:

  • rozmawiasz z nim jako Paladyn, który wyczuje czarną aurę mężczyzny
  • zagadasz do niego jeszcze raz i ponownie zapytasz o Klejnot Serca – mając minimum 16 inteligencji zorientujesz się, że Albion wie o kradzieży ze Świątyni Zapomnianego Boga

Ujawnić ukryte zamiary Albiona można również dzięki zwiedzaniu czwartego poziomu Smoczego Oka i odkryciu:

  • regału z książkami "Jak Przyrządzać Ludzi" i "Nekromancja Węży" w komnacie za pokojem Geelo Bibliotekarza
  • dywanu w czerwono-złote kolory ze złotymi karpiami w południowej części mapy
  • pokoju w północnej części kompleksu, w którym cuchnie, jakby ktoś umarł (komnata z zamkniętymi w środku członkami karawany) – można bez przeszkód otworzyć zamek (bez otwierania drzwi!) – wyznawcy Ssetha nie zaatakują cię

Wszystkie sposoby gwarantują ci 24000 punktów doświadczenia.

Miejsce:
  • czwarty poziom Smoczego Oka

Mechanicznie

Płeć Mężczyzna
Charakter Chaotyczny zły
Punkty życia 32
Doświadczenie po zabiciu 3000
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 15
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 12
Inteligencja 17
Zręczność 11
Mądrość 16
Kondycja 11
Charyzma 12
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 4
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 11
Przeciwko różdżkom 13
Przeciwko polimorfii 12
Przeciwko zionięciu 13
Przeciwko czarom 14
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 20
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 15
Punkt złamania morale 5
Czas regeneracji 60

Przedmioty

Zaklęcia

  • Moc kameleona (1 w księdze) (unikalne zaklęcie Eldathynów – zwiększa klasę pancerza)
  • Zwierzęca przyjaźń (1 w księdze) (unikalne zaklęcie Eldathynów – przywołuje broń do walki wręcz: obrażenia 1k3, sieczne, Trak0 +1, zasięg 1, zatruwa przy trafieniu)

Eldathyn

eldathyn eldathyn

Czciciele Ssetha, udający kapłanów w służbie bogini Eldath.

Miejsce:
  • czwarty poziom Smoczego Oka

Mechanicznie

Płeć Mężczyzna
Charakter Chaotyczny zły
Punkty życia 32
Doświadczenie po zabiciu 1500
Klasa Kapłan
Poziom 1
TraK0 15
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 12
Inteligencja 17
Zręczność 11
Mądrość 16
Kondycja 11
Charyzma 12
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 4
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 11
Przeciwko różdżkom 13
Przeciwko polimorfii 12
Przeciwko zionięciu 13
Przeciwko czarom 14
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 20
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 15
Punkt złamania morale 5
Czas regeneracji 60

Przedmioty

  • Brak

Zaklęcia

  • Moc kameleona (1 w księdze) (unikalne zaklęcie Eldathynów – zwiększa klasę pancerza)
  • Zwierzęca przyjaźń (1 w księdze) (unikalne zaklęcie Eldathynów – przywołuje broń do walki wręcz: obrażenia 1k3, sieczne, Trak0 +1, zasięg 1, zatruwa przy trafieniu)

Fałszywy Pomab

fałszywy pomab

Niestety w rozdziale szóstym ponownie spotkasz denerwującego sklepikarza, Pomaba. Powita cię w Cryshal Tirith jak w swoim pałacu – nic dziwnego, bowiem upiera się, że rządzi teraz Easthaven mocą nadaną mu przez Poquelina. Wychodzi na jaw, iż to on zaproponował wyprawę do Kuldahar i to tylko po to, by pozostawić portowe miasto bez żadnej obrony. Cóż, walka z głupcem jest nieunikniona.

Początkowo bitwa wydaje się dość trudna – Pomab tworzy kilka swoich iluzji, wzywa na pomoc Strażników Cryshal, zmartwychwstających od razu po zgonie, a na domiar złego dookoła latają błyskawice, na które sklepikarz jest odporny. Rozwiązaniem jest zabić prawdziwego Pomaba, a wszyscy padną martwi. Okazuje się to nad wyraz proste – atakując mężczyznę, w oknie dialogowym pokaże się, czy twoja drużyna obrała za cel "Fałszywego Pomaba" czy też "Pomaba". Wystarczy chwilę pobiegać za nim dookoła sali, a szybko padnie martwy.

Miejsce:
  • drugie piętro Kryształowej Wieży w Easthaven w rozdziale szóstym

Mechanicznie

Płeć Mężczyzna
Charakter Brak
Punkty życia 3000
Doświadczenie po zabiciu 35
Klasa Złodziej
Poziom 2
TraK0 20
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 16
Zręczność 16
Mądrość 11
Kondycja 9
Charyzma 8
Szczęście 1
Klasa pancerza
Bazowa 7
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 13
Przeciwko różdżkom 14
Przeciwko polimorfii 12
Przeciwko zionięciu 16
Przeciwko czarom 15
Odporności
Na ogień 100
Na zimno 100
Na elektryczność 100
Na kwas 100
Na magię 100
Na magiczny ogień 100
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 100
Morale 10
Punkt złamania morale 5
Czas regeneracji 60

Biegłości

Przedmioty

Fleezum

fleezum

Brat Flozema. Te dziwne imiona nadała im opiekunka w sierocińcu. Razem z bratem mieli zostać powieszeni za morderstwo, którego się nie dopuścili, ale uratował ich Marketh. Od tej pory są jego osobistymi ochroniarzami. Czegokolwiek nie powiesz, mężczyzna i tak cię zaatakuje. Flozem następnie automatycznie będzie ci wrogi.

Miejsce:
  • Pałac Marketha – parter

Mechanicznie

Płeć Mężczyzna
Charakter Praworządny zły
Punkty życia 120
Doświadczenie po zabiciu 3000
Klasa Wojownik
Poziom 12
TraK0 9
Ilość ataków na rundę 9
Cechy
Siła 18/100
Inteligencja 7
Zręczność 16
Mądrość 7
Kondycja 18
Charyzma 7
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa -3
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 7
Przeciwko różdżkom 9
Przeciwko polimorfii 8
Przeciwko zionięciu 8
Przeciwko czarom 10
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 10

Biegłości

Przedmioty

Flozem

flozem

Brat Fleezuma. Te dziwne imiona nadała im opiekunka w sierocińcu, za co Flozem jej nienawidzi. Razem z bratem mieli zostać powieszeni za morderstwo, którego się nie dopuścili, ale uratował ich Marketh. Od tej pory są jego osobistymi ochroniarzami.

Narysował Portret Marketha. Jeżeli masz go przy sobie i grasz Bardem, zagadaj do niego i przekonaj, że mógłby być artystą. Otrzymasz 60000 punktów doświadczenia, a mężczyzna zostawi wszystkie swoje przedmioty i opuści lokację. Jeśli nie spełniasz tych warunków i zaatakujesz Fleezuma, Flozem automatycznie będzie ci wrogi.

Miejsce:
  • Pałac Marketha – parter

Mechanicznie

Płeć Mężczyzna
Charakter Neutralny zły
Punkty życia 110
Doświadczenie po zabiciu 3000
Klasa Wojownik
Poziom 12
TraK0 9
Ilość ataków na rundę 9
Cechy
Siła 17
Inteligencja 16
Zręczność 18
Mądrość 11
Kondycja 15
Charyzma 13
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa -3
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 7
Przeciwko różdżkom 9
Przeciwko polimorfii 8
Przeciwko zionięciu 8
Przeciwko czarom 10
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 10

Biegłości

Przedmioty

Geelo Bibliotekarz

geelo bibliotekarz,geelo

Czciciel Ssetha, udający bibliotekarza w służbie bogini Eldath. Sprzeda ci kilka zaklęć. Mając minimum 13 inteligencji, możesz mu powiedzieć, że szuka go Albion, dzięki czemu możliwe będzie splądrowanie komnaty przyległej do jego kwatery i odkrycie książek "Jak Przyrządzać Ludzi" i "Nekromancja Węży".

Miejsce:
  • czwarty poziom Smoczego Oka

Mechanicznie

Płeć Mężczyzna
Charakter Chaotyczny zły
Punkty życia 40
Doświadczenie po zabiciu 2000
Klasa Mag
Poziom 8
TraK0 15
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 12
Inteligencja 17
Zręczność 11
Mądrość 16
Kondycja 11
Charyzma 12
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 2
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 11
Przeciwko różdżkom 13
Przeciwko polimorfii 12
Przeciwko zionięciu 13
Przeciwko czarom 14
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 40
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 15
Punkt złamania morale 5
Czas regeneracji 60

Przedmioty

Zaklęcia

Główny Akolita

główny akolita

Akolita, który powita cię w Świątyni Zapomnianego Boga. Czegokolwiek nie powiesz, to i tak zaatakuje twoją drużynę, uznając ją za popleczników złych kapłanów, którzy dopuścili się tu rzezi.

Miejsce:
  • pierwszy poziom Świątyni Zapomnianego Boga

Mechanicznie

Płeć Mężczyzna
Charakter Neutralny zły
Punkty życia 33
Doświadczenie po zabiciu 420
Klasa Kapłan
Poziom 6
TraK0 18
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 12
Inteligencja 14
Zręczność 14
Mądrość 16
Kondycja 15
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 6
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 9
Przeciwko różdżkom 13
Przeciwko polimorfii 12
Przeciwko zionięciu 15
Przeciwko czarom 14
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 10
Punkt złamania morale 5
Czas regeneracji 60

Biegłości

Przedmioty

Zaklęcia

Ilair

ilair

Pomocnik Malavona, pojawiający się po wyeliminowaniu Odzwierciedlenia Malavona. Ma na podorędziu kilka mocnych czarów – w połączeniu ze swoim mistrzem mogą skopać ci tyłek. Najlepiej początkowo skupić się na Despanie, a gdy teleportuje się w inną część lokacji, szybko zniszczyć Ilaira.

Miejsce:
  • Laboratorium Malavona w Niższej Głębi Dorna na poziomie trudnym i szalonym

Mechanicznie

Płeć Mężczyzna
Charakter Chaotyczny zły
Punkty życia 45
Doświadczenie po zabiciu 9000
Klasa Mag
Poziom 16
TraK0 15
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 12
Inteligencja 17
Zręczność 19
Mądrość 11
Kondycja 16
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 10
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 10
Przeciwko różdżkom 5
Przeciwko polimorfii 7
Przeciwko zionięciu 9
Przeciwko czarom 6
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 78
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 1

Biegłości

Przedmioty

Zaklęcia

Kelly

kelly

Przywódca Łuczników z Wieży.

Miejsce:
  • Strażnica w Niższej Głębi Dorna

Mechanicznie

Płeć Mężczyzna
Charakter Praworządny zły
Punkty życia 88
Doświadczenie po zabiciu 8000
Klasa Wojownik
Poziom 11
TraK0 10
Ilość ataków na rundę 3
Cechy
Siła 17
Inteligencja 15
Zręczność 17
Mądrość 8
Kondycja 12
Charyzma 11
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 0
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 7
Przeciwko różdżkom 9
Przeciwko polimorfii 8
Przeciwko zionięciu 8
Przeciwko czarom 10
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 1

Biegłości

Przedmioty

Kontik

kontik

Kapłanka Auril, pragnąca pomścić śmierć Lysan. Twierdzi, że jej bogini przepowiedziała, gdzie dokładnie skrzyżują się wasze drogi. Mówi, iż Lodowa Dziewica przygotowała odpowiednie miejsce dla twojej drużyny na swym łonie. Nie trzeba dodawać, że kończy jak jej koleżanka z sekty. Zajmij się najpierw kobietą, a dopiero wtedy rusz na Rycerzy Czarnego Lodu.

Miejsce:

Mechanicznie

Płeć Kobieta
Charakter Neutralny zły
Punkty życia 60
Doświadczenie po zabiciu 8000
Klasa Mag
Poziom 18
TraK0 9
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 10
Inteligencja 20
Zręczność 12
Mądrość 12
Kondycja 10
Charyzma 7
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 0
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 1
Przeciwko różdżkom 5
Przeciwko polimorfii 7
Przeciwko zionięciu 9
Przeciwko czarom 4
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 1

Biegłości

Przedmioty

Zaklęcia

Łucznik z Wieży

łucznik z wieży

Silni łucznicy, którzy w parę sekund zrobią z twojej drużyny sito, jeśli szybko się z nimi nie uporasz.

Miejsce:
  • Strażnica w Niższej Głębi Dorna

Mechanicznie

Płeć Mężczyzna
Charakter Neutralny zły
Punkty życia 65
Doświadczenie po zabiciu 5000
Klasa Wojownik
Poziom 8
TraK0 10
Ilość ataków na rundę 3
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 4
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 10
Przeciwko różdżkom 12
Przeciwko polimorfii 11
Przeciwko zionięciu 12
Przeciwko czarom 13
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 10
Punkt złamania morale 5
Czas regeneracji 60

Biegłości

Przedmioty

Mag Bractwa Krakena

mag bractwa krakena

Potężny przeciwnik broniący Marketha. Należy go jak najszybciej wyeliminować, żeby nie zdążył rzucić zbyt wielu zaklęć.

Miejsce:
  • pierwsze piętro Pałacu Marketha w Niższej Głębi Dorna

Mechanicznie

Płeć Mężczyzna
Charakter Praworządny zły
Punkty życia 45
Doświadczenie po zabiciu 11000
Klasa Mag
Poziom 15
TraK0 16
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 13
Inteligencja 18
Zręczność 16
Mądrość 15
Kondycja 15
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 10
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 11
Przeciwko różdżkom 7
Przeciwko polimorfii 9
Przeciwko zionięciu 11
Przeciwko czarom 8
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 19
Punkt złamania morale 2
Czas regeneracji 10

Biegłości

Przedmioty

Zaklęcia

Marketh

marketh

Jeden z sześciu podwładnych Belhifeta, sprawujący pieczę nad Niższą Głębią Dorna. Związany jest z Ginafae, którą bije pod byle pretekstem. Rządzi swoimi włościami żelazną ręką, wycinając gnomom języki bądź łamiąc im nogi w razie nieposłuszeństwa. Twierdzi, że wdarł się na szczyt nie po to, by targały nim wątpliwości moralne, a gdyby nie on, to ktoś inny robiłby to samo. Gdybyś chciał się do niego przyłączyć, nie pozwoli ci na to z uwagi, iż wyrządziłeś do tej pory zbyt wiele szkód.

Do dawnej krasnoludzkiej twierdzy trafił razem z grupą poszukiwaczy przygód, do której przyłączył się z żądzy fortuny, nie zaś jak inni ze szlachetnych pobudek. Przybyli, by powstrzymać Poquelina – gdy załatwili jego najlepsze sługi, ten zaproponował im pracę. Kiedy reszta ekipy nie przystała na warunki wroga, Marketh szybko zabił swoich ziomków.

Jako że jest to złodziej, będzie chciał wykpić się z całej sytuacji tanim kosztem. Jeżeli obiecałeś Ginafae, że go nie skrzywdzisz, odda ci za darmo swoją Odznakę i ucieknie. Jeśli masz minimum 14 inteligencji, facet dołączy do Odznaki swój ekwipunek i 500 sztuk złota. Za zdobycie Odznaki Marketha dostaniesz 150000 punktów doświadczenia. Gdy mężczyzna opowie swoją historię, to w przypadku Paladyna czy Maga zapomnij o dyplomacji, gdyż ci będą chcieli pomścić kolegów po fachu.

Możesz go oczywiście zabić tak czy siak, jednak nie otrzymasz 80000 punktów doświadczenia, gdy przyniesiesz Ginafae Oliwę likwidującą skutki.

Miejsce:
  • pierwsze piętro Pałacu Marketha w Niższej Głębi Dorna

Mechanicznie

Płeć Mężczyzna
Charakter Praworządny zły
Punkty życia 65
Doświadczenie po zabiciu 8000
Klasa Złodziej
Poziom 15
TraK0 8
Ilość ataków na rundę 3
Cechy
Siła 15
Inteligencja 15
Zręczność 18
Mądrość 12
Kondycja 13
Charyzma 15
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 10
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 10
Przeciwko różdżkom 8
Przeciwko polimorfii 9
Przeciwko zionięciu 13
Przeciwko czarom 9
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 80
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 16
Punkt złamania morale 5
Czas regeneracji 60

Biegłości

Przedmioty

Presio

presio

Kapłanka Talony, nekromantka, służka Yxunomei. Wie, że pośrednio wysłał cię do Smoczego Oka Stary Wróg, czyli Belhifet. Namówiła Lysan do sprzymierzenia się z nią, mimo iż tak naprawdę nie chciała zamrozić Doliny Cieni. Zanim ludzie pojawili się w Faerunie, była to dżungla, w której żyło mnóstwo węży i innych jadowitych stworzeń – Presio pragnie, aby Dolina znów tak wyglądała. Pomimo wzniosłych słów, raz-dwa pokrzyżujesz jej szyki.

Miejsce:
  • trzeci poziom Smoczego Oka

Mechanicznie

Płeć Kobieta
Charakter Chaotyczny zły
Punkty życia 80
Doświadczenie po zabiciu 4000
Klasa Kapłan/Mag
Poziom 12/12
TraK0 13
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 15
Zręczność 16
Mądrość 16
Kondycja 12
Charyzma 7
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 6
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 6
Przeciwko różdżkom 10
Przeciwko polimorfii 9
Przeciwko zionięciu 12
Przeciwko czarom 11
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 60

Biegłości

Przedmioty

Zaklęcia

Sharra Uzdrowicielka

sharra,sharra uzdrowicielka

Czcicielka Ssetha, udająca uzdrowicielkę w służbie bogini Eldath. Można się u niej uzdrowić, zidentyfikować przedmioty i odpocząć bez przeszkód.

Miejsce:
  • czwarty poziom Smoczego Oka

Mechanicznie

Płeć Kobieta
Charakter Chaotyczny zły
Punkty życia 32
Doświadczenie po zabiciu 2000
Klasa Kapłan
Poziom 1
TraK0 15
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 12
Inteligencja 17
Zręczność 11
Mądrość 16
Kondycja 11
Charyzma 12
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 4
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 11
Przeciwko różdżkom 13
Przeciwko polimorfii 12
Przeciwko zionięciu 13
Przeciwko czarom 14
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 20
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 15
Punkt złamania morale 5
Czas regeneracji 60

Przedmioty

  • Brak

Zaklęcia

Talonicka kapłanka / Talonicki kapłan

talonicka kapłanka talonicki kapłan

Kapłani Talony, bogini trucizn. Ciało jednego z nich spotkasz na trzecim poziomie Świątyni Zapomnianego Boga razem z Flakonikiem z tajemniczym płynem. W Smoczym Oku atakują cię razem z Trollami, abyś nie uwolnił Matki Egenii, którą zamierzali poświęcić w rytuale, aby uzyskać przychylność swojej patronki.

Miejsce:
  • trzeci poziom Smoczego Oka

Mechanicznie

Płeć Kobieta / Mężczyzna
Charakter Chaotyczny zły
Punkty życia 33
Doświadczenie po zabiciu 1000
Klasa Kapłan
Poziom 5
TraK0 18
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 15
Zręczność 13
Mądrość 16
Kondycja 12
Charyzma 7
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 4
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 9
Przeciwko różdżkom 13
Przeciwko polimorfii 12
Przeciwko zionięciu 15
Przeciwko czarom 14
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 16 / 10
Punkt złamania morale 5
Czas regeneracji 60

Biegłości

Przedmioty

Zaklęcia

Uczeń Presio

uczeń presio

Sprzymierzeniec Presio.

Miejsce:
  • trzeci poziom Smoczego Oka na poziomie trudnym lub szalonym

Mechanicznie

Płeć Kobieta
Charakter Chaotyczny zły
Punkty życia 22
Doświadczenie po zabiciu 2000
Klasa Brak
Poziom 6
TraK0 19
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 12
Inteligencja 17
Zręczność 15
Mądrość 11
Kondycja 15
Charyzma 7
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 10
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 13
Przeciwko różdżkom 9
Przeciwko polimorfii 11
Przeciwko zionięciu 13
Przeciwko czarom 10
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 1

Biegłości

Przedmioty

Zaklęcia

Wojownik Presio

wojownik presio

Sprzymierzeniec Presio.

Miejsce:
  • trzeci poziom Smoczego Oka na poziomie trudnym lub szalonym

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Neutralny zły
Punkty życia 49
Doświadczenie po zabiciu 2500
Klasa Wojownik
Poziom 5
TraK0 16
Ilość ataków na rundę 7
Cechy
Siła 18/51
Inteligencja 9
Zręczność 16
Mądrość 9
Kondycja 15
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 10
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 11
Przeciwko różdżkom 13
Przeciwko polimorfii 12
Przeciwko zionięciu 13
Przeciwko czarom 14
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 18
Punkt złamania morale 5
Czas regeneracji 10

Biegłości

Przedmioty

Złodziej

złodziej

Złodzieje skutecznie wykorzystujący zdolność krycia się w cieniu. Dzięki temu są w stanie zadać ci całkiem spore obrażenia, jednak po tym ataku, gdy staną się widzialni, nie stanowią żadnego problemu.

Miejsce:
  • Niższa Głębia Dorna, gdy nie dogadasz się z Sethem
  • Pałac Marketha – parter

Mechanicznie

Płeć Mężczyzna
Charakter Neutralny zły
Punkty życia 41
Doświadczenie po zabiciu 2000
Klasa Złodziej
Poziom 8
TraK0 13
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 17
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 5
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 12
Przeciwko różdżkom 12
Przeciwko polimorfii 11
Przeciwko zionięciu 15
Przeciwko czarom 13
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 13
Punkt złamania morale 5
Czas regeneracji 60

Biegłości

Przedmioty

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

Wczytywanie...